Ja kan je dat zeggen maar het slaat echt nergens op als je er over nadenkt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zin is echt heel raar. Probeer opnieuw na de piep.
[..]
Hihihihi leuk als je net aids hebt.
[..]Spreek je al over de moslimgemeenschap ja? Zo zo.
[..]
Penetratie.
[..]
Retweet.
Als hij wat minder de woorden "theologie" en "ageren" zou gebruiken zou hij wellicht serieus genomen worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik. Iedereen die de eigen gemeenschap een spiegel voorhoudt of kritiek uit krijgt meteen de wind van voren. Zelfreflectie is nogal een onderontwikkelde eigenschap bij veel moslims.
De daad is helemaal geen zonde. De daad is gewoon toegestaan. Net zoals het jou is toegestaan om je achterlijke religie te beleven. Dat het een "zonde" is, is jou aangeleerd. Het is je met de paplepel ingegoten.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De daad is een zonde. De liefde tussen twee mannen niet.
http://www.bbc.com/news/world-asia-35657114quote:Op zondag 12 juni 2016 20:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik had moeten zeggen belangrijkste? Maar de strekking ging over het lot van homo's. Hoe zit dat in Indonesië? Kun je me daarover wat vertellen?
Wat is een gepaste straf voor die zonde dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De daad is een zonde. De liefde tussen twee mannen niet.
DE DAAD TUSSEN TWEE MANNEN. leer lezen --knip--.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De daad is helemaal geen zonde. De daad is gewoon toegestaan. Net zoals het jou is toegestaan om je achterlijke religie te beleven. Dat het een "zonde" is, is jou aangeleerd. Het is je met de paplepel ingegoten.
Van het dak geflikkerd wordenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is een gepaste straf voor die zonde dan?
De echte vraag is meer, wat wil jij horen?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Allah weet het beste.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat bedoeld hij ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DE DAAD TUSSEN TWEE MANNEN. leer lezen --knip--.
Wat heb je daar voor problemen mee dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DE DAAD TUSSEN TWEE MANNEN. leer lezen kneus.
quote:
Het gaat daar rap de verkeerde kant op. Er zijn steeds meer anti-homo-sentimenten, er is anti-homo-wetgeving, enzovoort.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik had moeten zeggen belangrijkste? Maar de strekking ging over het lot van homo's. Hoe zit dat in Indonesië? Kun je me daarover wat vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |