Ik ben gewoon benieuwd wat de context is. Is volgens de Koran homoseksualiteit (sodomie) een van de grootste zonden, ja of nee?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh men.
Moet ik serieus nu ook zoeken naar links om het een en ander te verduidelijken, zodat je het snapt of ga je gewoon een discussie aan om je gelijk te halen terwijl je eigenlijk geen gelijk hebt en ik hier eigenlijk geen zin in heb.
Inderdaad, grapje.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vader is nog bezig, morgen.
Als de aivd mee leest: grapje allemaal.
Dat maakt het niet vrij voor de mens homoseksuelen te gaan straffen. Je kan strooien met wat je wil, maar de dag des oordeel is niet voor de mens en derhalve mag Mo niet straffen of homoseksuelen van een flatgebouw afgooien.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:53 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat de context is. Is volgens de Koran homoseksualiteit (sodomie) een van de grootste zonden, ja of nee?
Eerst maar eens pics van jou. (maar goed aangezien ik makkelijk je vader zal kunnen zijn schrap dat maar.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eerst maar eens pics van jou. (maar goed aangezien ik makkelijk je vader zal kunnen zijn schrap dat maar.. )
Van die eerste man weten we in ieder geval dat hij connecties had met IS, de vraag is alleen of dat eenzijdige liefdesverklaringen waren, of tweezijdig contact. In dat laatste geval kan het natuurlijk gaan om een gecoördineerde aanval.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben er benieuwd of er een link tussen deze zit en die man die is opgepakt.
Vind het wel een beetje toevallig namelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Van die eerste man weten we in ieder geval dat hij connecties had met IS, de vraag is alleen of dat eenzijdige liefdesverklaringen waren, of tweezijdig contact. In dat laatste geval kan het natuurlijk gaan om een gecoördineerde aanval.
Ey Stimo,quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat maakt het niet vrij voor de mens homoseksuelen te gaan straffen. Je kan strooien met wat je wil, maar de dag des oordeel is niet voor de mens en derhalve mag Mo niet straffen of homoseksuelen van een flatgebouw afgooien.
gr gr,
xx
Obama gaat straks nep huilen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef TheJanitor het volgende:
Waar blijven de reacties van de geschokte politici en hoe we nu saamhorigheid nodig hebben etc...
Ook maar in Amerika, waar ze homoseksuelen haten of telt dat niet omdat dat toch whites en christians zijn? xoxoquote:Op zondag 12 juni 2016 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ey Stimo,
Wil je dat ook even gaan vertellen in Saudi Arabië, Iran, Irak, Yemen, Oman, de Verenigde Arabische Emiraten, Bahrein, Qatar, de Maldiven, Niger, Somalië, Libië, Algerije en Kuweit?
gr gr,
xx
Indonesie vergetenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ey Stimo,
Wil je dat ook even gaan vertellen in Saudi Arabië, Iran, Irak, Yemen, Oman, de Verenigde Arabische Emiraten, Bahrein, Qatar, de Maldiven, Niger, Somalië, Libië, Algerije en Kuweit?
gr gr,
xx
Ok, ik ben het met je eens dat je wellicht niet direct uit de Koran kan halen dat homo's vermoord mogen/moeten worden. Maar je geeft dus wel toe dat het als een zeer grote zonde wordt gezien.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat maakt het niet vrij voor de mens homoseksuelen te gaan straffen. Je kan strooien met wat je wil, maar de dag des oordeel is niet voor de mens en derhalve mag Mo niet straffen of homoseksuelen van een flatgebouw afgooien.
gr gr,
xx
quote:Imam: terreur heeft wél met islam te maken
AMSTERDAM - Jongerenimam Yassin Elforkani vindt dat moslims het niet langer kunnen maken om vol te houden dat terreur niets met het islamitische geloof te maken heeft. ,,De keiharde realiteit is dat de aanslagplegers hun daden theologisch legitimeren. We kunnen er niet omheen. We kunnen niet blijven zeggen: dit heeft niets met de islam te maken."
Elforkani roept in de Volkskrant de moslimgemeenschap op de IS-interpretatie van de koran ,,keihard te bestrijden". ,,Vooral ook in kleine kring, als je als ouders met je kinderen spreekt over het geloof, of tijdens gesprekken onderling in koffie- en theehuizen."
http://www.telegraaf.nl/b(...)eur_en_islam___.html
Of het een zonde is of niet is onderhevig aan interpretatie. Dus nee, ik geef niets toe. Sorryyyyyyyyy.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ok, ik ben het met je eens dat je wellicht niet direct uit de Koran kan halen dat homo's vermoord mogen/moeten worden. Maar je geeft dus wel toe dat het als een zeer grote zonde wordt gezien.
Dan lijkt me het ook zeer aannemelijk dat voor bepaalde personen de islam homohaat aanwakkert.
In Amerika is homohuwelijk legaal en is homoseksualiteit nog nooit met de doodstraf bestraft.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook maar in Amerika, waar ze homoseksuelen haten of telt dat niet omdat dat toch whites en christians zijn? xoxo
Ke, dus dat de Nederlandse overheid een licentie heeft op het doden van mensen in bepaalde situaties betekent dat een Nederlander in de Verenigde Staten ook zo een licentie heeft.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ey Stimo,
gr gr,
xx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |