Jammer is dat ja. We zaten hier allemaal te hopen dat het niet zo was.quote:
Boem, headshotquote:Op zondag 12 juni 2016 17:29 schreef GGMM het volgende:
Alweer een mass-shooting in Amerika.Nu laait natuurlijk de hele discussie over de wapenwet weer op..
Oh wacht, het was een moslim!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat sloeg in als een kogel door een kerk...
laat ook maar![]()
Serieus?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:29 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De security zat mee in het complot.
Geen idee. Hadden alle Sjonnies maar een IQ van 138 net als ik, waren er minder problemen met religie en agressie.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zouden er bij de AIVD Sjonnies als jij werken, ja?
[..]
Ik denk dat het misschien wijzer is aan een ieder te vragen wie en wat ze zijn als ze 100 kogels (via de legale manier?) kopen, of je nou 'moslimachtig' uitziet of niet.
Ah jij bent er zo een, eentje die naar zichzelf als een ideaal verwijst.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geen idee. Hadden alle Sjonnies maar een IQ van 138 net als ik, waren er minder problemen met religie en agressie.
quote:
blijkbaar is hij na confrontatie de club ingevlucht heeft daar 3 uur lang bezig kunnen gaanquote:Shootout started at 2am with an officer working at the club. Suspect fled inside, taking hostages. At 5:00am SWAT moved in to rescue hostages killing suspect in process. Suspect confirmed to have "device" on person along with handgun and assault rifle. FBI is referring to the event as 'Domestic Terrorism' and will be seeing the investigation through to the end. Going forward they are looking for any indication of this being a premeditated attack, as specifically whether the motive for attack was a Hate Crime. Omar Mateen has been named as the Shooter. Mateen, 29, is a U.S. citizen from Port St. Lucie, Florida. Authorities are investigating whether the suspect had ties to Islamic terrorism. Mateen is a U.S. citizen with no apparent criminal history
Ach ik haal geen haat uit of zet mijzelf boven anderen op basis van een of ander idioot fantasieboekje.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah jij bent er zo een, eentje die naar zichzelf als een ideaal verwijst.
hehehe.
Het leed dat jij als moslim moet ondergaan is immers ook veel erger dan het leed van de slachtoffers en nabestaanden van deze terreurdaad, nietwaar? Niks in de wereld is erger dan imagobeschadiging van die fantastische, vreedzame religie.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Vluchteling het volgende:
Ik keur dit als iemand met afgaanse roots af. Ik dacht ik meld dat even voordat ik hiervoor de schuld krijg. Echter ben ik waarschijnlijk te laat, maar ik heb geen zin om een topic vol haatdragende comments terug te lezen. Daar wordt ik namelijk verdrietig van.
Pfff.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:34 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
blijkbaar is hij na confrontatie de club ingevlucht heeft daar 3 uur lang bezig kunnen gaan
Nee inderdaad, jij doet het op basis van je eigen zelfde benoemde IQ resultaten.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ach ik haal geen haat uit of zet mijzelf boven anderen op basis van een of ander idioot fantasieboekje.
Ware het niet dat de schutter waarschijnlijk een islamitsche achtergrond heeft en zich met extremistische groeperingen bezig hield, dan is dat etiketje snel verdiend, en het is etiket of etiquette wijsneus, en het een is heel wat anders dan het andere...quote:Op zondag 12 juni 2016 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Amerika heeft al decennia lang een probleem met mass-shootings. Om hier nu ineens het etikette Islam aan te hangen is onredelijk.²
Mee eens.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pfff.
[..]
Nee inderdaad, jij doet het op basis van je eigen zelfde benoemde IQ resultaten.
Veeeeeullll minder idioot lieve conciërge.
De beste man was misschien ook fan van Brinta. Meteen alle Brinta eters met een scheef oog aankijken?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ware het niet dat de schutter waarschijnlijk een islamitsche achtergrond
Ze kunnen hun best doen maar het is volop in het nieuws. Daar is geen ontkomen meer aan. Een prachtige cultuur. Deze jongen is islamitisch opgevoed. Daar was weinig Amerikaans aan. Hij mocht blij zijn in het land van onbegrensde mogelijkheden te leven in plaats van die woestenij waar hij uit kwam. Welvaart, mogelijkheden, maar hij radicaliseerde en schoot 50 mensen dood.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:37 schreef truthortruth het volgende:
Walgelijk hoe men weer een excuus probeert te vinden om maar niet de islam aan te wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |