Dit is echt walgelijk. Kapitaliseren op menselijk leed.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef Nintex het volgende:
Voor iedereen die altijd dingen roept als: "Dit is koren op de molen voor Wilders!!11!"
Dit is hoe echt feestvieren, omdat je de macht ruikt eruit ziet:twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 18:43:17Appreciate the congrats for being right on radical Islamic terrorism, I don't want congrats, I want toughness & vigilance. We must be smart! reageer retweet
Ik verwacht geen moslimbash van Barack Hussein Obama.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:05 schreef Evertjan het volgende:
over 25 min trouwens een speech van Obama
hij zal wel weer gaan inzetten op gun regelationquote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik verwacht geen moslimbash van Barack Hussein Obama.
Dat is wat iedere politicus, van links tot rechts, doet bij dit soort incidenten.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is echt walgelijk. Kapitaliseren op menselijk leed.
Dat doet hij dus niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik verwacht geen moslimbash van Barack Hussein Obama.
Het is bovendien natuurlijk een volstrekte drogreden, maar eentje die populair is in die kringen. Een Clinton of Obama ontkent helemaal niet dat dit soort dreigingen bestaan. Ze verschillen enkel met Trump over hoe je daar mee om moet gaan. Trump zijn 'oplossing' van een tijdelijk verbod voor moslims om het land binnen te komen had hier ook weinig uitgehaald, want deze man was gewoon geboren en getogen in de VS.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een doorgesnoven Afghaanse junk is geen praktiserend moslim.quote:
Dat is hetzelfde als zeggen dat Gore kapitaliseert op klimaatverandering.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dit soort zaken laten we gewoon toe in onze westerse samenleving. Godsdienstvrijheid en meer van dat soort onzin. Als ik zou zeggen dat mensen die de keuze maken om moslim te zijn allemaal dood moeten, kan ik me nergens op beroepen. Maar met de hand op de Koran of de Bijbel mag je alles zeggen.quote:
nee dat is het niet stop gewoon met praten je zet je zelf voor paalquote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat Gore kapitaliseert op klimaatverandering.
Men denkt echt teveel in Islam/Moslim = Koran en niet meer dan dat. Er is een gigantische hoeveelheid aan interpretaties (zelfs een vertaling is een interpretatie), scholen en betrouwbare bronnen (denk aan de collecties aan Hadiths), 'betrouwbare' bronnen, vervalste bronnen dan wel hele hele foute bronnen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet alle moslims zijn terroristen, maar heel veel terroristen zijn dat wel. Althans, in naam. Echt veel met de islam hebben ze niet op.
"Ik waardeer de felicitaties omdat ik gelijk heb." Om vervolgens een uiting te doen over je beleid. Dankzij deze doden kan hij weer eens de sterke leider uithangen. Dat noem ik het kapitaliseren van menselijk leed.quote:
Goedprater gespot.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een doorgesnoven Afghaanse junk is geen praktiserend moslim.
Ik weet van de nuances, uiteraard. In deze waren het niet meer dan verzameltermen voor groepen die jij hier opnoemtquote:Op zondag 12 juni 2016 19:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Men denkt echt teveel in Islam/Moslim = Koran en niet meer dan dat. Er is een gigantische hoeveelheid aan interpretaties (zelfs een vertaling is een interpretatie), scholen en betrouwbare bronnen (denk aan de collecties aan Hadiths), 'betrouwbare' bronnen, vervalste bronnen dan wel hele hele foute bronnen.
Daarnaast zijn er behoorlijk wat Moslims die bijvoorbeeld delen van Zoroastrisme of andere oudere geloven 'over genomen' hebben, of veel waarde hechten aan een bepaalde collectie van Hadiths (Sunni, bv Sahih al-Bukhari en Sahih Muslim) of juist weer een andere collectie (Shia, bv Kitab al-Kafi, Tahdhib al-Ahkam, etc.), of helemaal niet (o.a. Koranisten, en dergelijke)
Prachtig, hoe altijd weer wordt geprobeerd om elk verband tussen de islam en terreurdaden te verwerpen. Al het mogelijke wordt erbij gehaald.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hoe bevalt het als struisvogel met je kop in het zand??quote:Op zondag 12 juni 2016 19:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Want tijdens iedere overstroming probeert hij zijn gelijk over klimaatverandering nog eens te bevestigen?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef Morendo het volgende:
Dat is hetzelfde als zeggen dat Gore kapitaliseert op klimaatverandering.
Klopt, maar dat snapt niet iedereen, vooral links niet. En daarom wordt er geen strategie gekozen waarmee de oorlog gewonnen kan worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Er bestaat toch een oorlog tussen ISIS en Amerika? Dan is het toch niet raar dat als Amerika 24/7 ISIS aanvalt met straaljagers, dat er dan een ISIS cel in Amerika een beetje Amerikaanse slachtoffers gaat maken? Dit is toch oorlog? Amerika verkeert zich toch in een oorlog?
Jij denkt dat het een praktiserend moslim is?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe bevalt het als struisvogel met je kop in het zand??
Ja. Anders doe je dit niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een praktiserend moslim is?
Nee, niet echt. Volgens mij lopen maar 300 Amerikaanse militairen in Syrië. De rest is gewoon thuis. Als de VS in staat van oorlog verkeerde dan leefde geen mens meer in de Arabische woestijn en vielen elke dag duizenden doden. Een VS in staat van oorlog is niet voor te stellen. Dat is imposant als dat ooit zou gebeuren.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Er bestaat toch een oorlog tussen ISIS en Amerika? Dan is het toch niet raar dat als Amerika 24/7 ISIS aanvalt met straaljagers, dat er dan een ISIS cel in Amerika een beetje Amerikaanse slachtoffers gaat maken? Dit is toch oorlog? Amerika verkeert zich toch in een oorlog?
Links zegt toch juist altijd dat als je daar gaat lopen fucken een reactie terug kan krijgen?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef Nintex het volgende:
De schutter onderwerpte zich aan ISIS voor de aanslag volgens de Amerikaanse veiligheidsdiensten.
[..]
Klopt, maar dat snapt niet iedereen, vooral links niet. En daarom wordt er geen strategie gekozen waarmee de oorlog gewonnen kan worden.
Nee, links zet de grenzen open voor mogelijke vijanden.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Links zegt toch juist altijd dat als je daar gaat lopen fucken een reactie terug kan krijgen?
Las het, komen ze goed weg...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef Childofthe90s het volgende:
Er is een man met explosieven en wapens opgepakt die op weg zou zijn naar een of ander festival...
Oh zo bedoel je.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:18 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee, links zet de grenzen open voor mogelijke vijanden.
Onjuist. Dit soort figuren hebben doorgaans weinig met religie en brengen nauwelijks nog tijd door in een moskee. Daar zijn al verschillende onderzoeken naar gedaan door veiligheidsdiensten.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig, hoe altijd weer wordt geprobeerd om elk verband tussen de islam en terreurdaden te verwerpen. Al het mogelijke wordt erbij gehaald.
Je bent niet bekend met het fenomeen dat mensen zich niet houden aan regels die ze aan zichzelf opleggen? Een doorgesnoven junk kan prima een praktiserend moslim zijn en die schijn ophouden. En zeker ook handelen vanuit zijn religieuze (aangeleerde) opvattingen.
hij zal vast wel zijn krankzinnige ideeën uit de Koran hebben gehaaldquote:Op zondag 12 juni 2016 19:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een praktiserend moslim is?
Waar? Bron?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef Childofthe90s het volgende:
Er is een man met explosieven en wapens opgepakt die op weg zou zijn naar een of ander festival...
Nou nee, de Koran roept namelijk niet op tot geweld richting homoseksuelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij zal vast wel zijn krankzinnige ideeën uit de Koran hebben gehaald
Oorlog voeren gaat anno 2016 niet alleen via grondtroepen.... Amerika zit in de coalitie tegen ISIS en voert dagelijks aanvallen uit op ISIS strongholds, ook nu in Falujah en andere plekken voert Amerika dagelijks bomaanvallen uit. Denk je dan werkelijk dat ISIS stil blijft? Als er iets is wat ik kan zeggen over deze aanslag in Orlondo, is dat het me niet verbaast en dat het mij weinig doet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Volgens mij lopen maar 300 Amerikaanse militairen in Syrië. De rest is gewoon thuis. Als de VS in staat van oorlog verkeerde dan leefde geen mens meer in de Arabische woestijn en vielen elke dag duizenden doden.
Ja, daar hoor je hem nog steeds heel vaak over.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Want tijdens iedere overstroming probeert hij zijn gelijk over klimaatverandering nog eens te bevestigen?
Dat zijn ook slechte boeken, gedateerd ook. Als er een nieuw heilig boek geschreven wordt dan moet er wat minder geweld in, zou veel gezelliger zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dit soort zaken laten we gewoon toe in onze westerse samenleving. Godsdienstvrijheid en meer van dat soort onzin. Als ik zou zeggen dat mensen die de keuze maken om moslim te zijn allemaal dood moeten, kan ik me nergens op beroepen. Maar met de hand op de Koran of de Bijbel mag je alles zeggen.
Dat zal best wel, maar ze hebben wel allemaal een islamitische achtergrond.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Onjuist. Dit soort figuren hebben doorgaans weinig met religie en brengen nauwelijks nog tijd door in een moskee. Daar zijn al verschillende onderzoeken naar gedaan door veiligheidsdiensten.
Het gaat nu los ofzo?twitter:Conflicts twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:18:35BREAKING: Powerful explosion heard in Beirut. Will update when more information becomes available - AFP reageer retweet
quote:
Dit is over het algemeen een zeer goed geïnformeerde bron.twitter:L0gg0l twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:09:07Police arrest man carrying explosives, assault weapons. Was enroute to West Holiday festival https://t.co/rqlotVUK9A (via @RobertFaturechi) reageer retweet
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja vastquote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ze gaan tot het uiterste om de aandacht af te leiden. We gaan gezellig keuvelen over de "terroristische" Koerden, terwijl Turkije natuurlijk schone handen heeft. En we gaan de zielige moslims bijstaan die slachtoffer van de terreurdaad in - waar was het ook alweer - zijn, aangezien het imago van hun religie onder vuur ligt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:16 schreef truthortruth het volgende:
En mensen trappen gewoon in de islamitische trollen die van onderwerp proberen te veranderen....ziek.
Dat is wat de westerse wereld al tientalen jaren doet als het niet langer is en waar jij ook van profiteert.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Er komt veel meer bij kijken maar jij beweerde dat de VS in staat van oorlog was. Ik ontkracht dat. De VS is voor 0,1% in staat van oorlog, zeker, maar niet meer dan dat. Als ze in staat van oorlog waren dan vlogen honderden moderne gevechtsvliegtuigen/drones en ander modern spul boven bepaalde landen en werden honderdduizenden grondtroepen gestationeerd. Niet een paar honderd. Die ultramoderne vliegdekschepen zouden dan ook uitrukken. We zien niet eens een schim van de USA. Die hebben we ook niet gezien in de Irakoorlog. Maak je niks wijs.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Oorlog voeren gaat anno 2016 niet alleen via grondtroepen.... Amerika zit in de coalitie tegen ISIS en voert dagelijks aanvallen uit op ISIS strongholds, ook nu in Falujah en andere plekken voert Amerika dagelijks bomaanvallen uit. Denk je dan werkelijk dat ISIS stil blijft? Als er iets is wat ik kan zeggen over deze aanslag in Orlondo, is dat het me niet verbaast en dat het mij weinig doet eerlijk gezegd.
Ze zijn ook allemaal man en dragen vaak schoenen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zal best wel, maar ze hebben wel allemaal een islamitische achtergrond.
WAarom bloed doneren, ik las eigenlijk niets over gewonden.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef L3gend het volgende:
Aanslag op 5 miles van waar ik woon. Er is een gespannen sfeer hier nu, met veel politie. Mensen gaan nu naar ziekenhuizen om bloed te doneren. In eerste instantie dacht men dat het om een radicale christen zou gaan, maar al snel gingen er geruchten dat een islamgerelateerde aanslag ging en wat ook blijkt te zijn. De dader blijkt een home-grown van afkomst Afghaan te zijn in Orlando. Aanslag lijkt nu gedaan te worden door een IS sympathisant dan door IS georganiseerde aanslag, hoewel je af kan vragen of het een lone wolf lijkt te zijn omdat zich goed heeft voorbereid en als je ziet hoeveel slachtoffers kon maken
Ze hanteren echter geen winnende strategie. Ze proberen zowel Assad als ISIS in 'balans' te houden. Putin's kortstondige oorlog tegen de Syrische rebellen om Assad te helpen was veel effectiever.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Oorlog voeren gaat anno 2016 niet alleen via grondtroepen.... Amerika zit in de coalitie tegen ISIS en voert dagelijks aanvallen uit op ISIS strongholds, ook nu in Falujah en andere plekken voert Amerika dagelijks bomaanvallen uit. Denk je dan werkelijk dat ISIS stil blijft? Als er iets is wat ik kan zeggen over deze aanslag in Orlondo, is dat het me niet verbaast en dat het mij weinig doet eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |