Bij een vampier werkt dat niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook, als ik voor iemand een spiegel zet, kan het toch niet anders dan ze hunzelf zien, nee, echt niet?
Krim, Oekraine (Oosten), Syrie ringing a bell? Halve voormalige sovjet-rijk die niet zo lang onafhankelijk zijn? Afghanistan?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.
Zeker, het is gewenning maar óók een individu die vrij beschikbare wapens gebruikt is nooit te stoppenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef Onnoman het volgende:
valt me op dat er geen speciale uitzendingen zijn op de NOS en teletekste besteed er ook maar 1 regeltje aan..
dat was vroeger wel anders.. we zijn er denk ik gewend aan geraakt
Het is een open vraag. Ik ben daar benieuwd naar. Waarom wordt het gedrag voor een zeer kleine groep geprojecteerd en afgestraald op de bonafide meerderheid?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit kan je bij de volgende twintig aanslagen ook posten. Dus²
joh, deze knakker had moeite met zoenende mannen, denk niet dat je zo iemand nou had moeten knuffelenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Superpush het volgende:
We moeten ze knuffelen de moslims. Zij zijn het slachtoffer en het is allemaal de schuld van Israel!
En we kunnen ze ook beter maar knuffelen en lief voor ze zijn en misschien zelfs wel tot hun geloof bekeren..... Misschien id dat het beste want van onze moed moeten we het in NL niet hebben. Toch ( sebrenica, MH 17, etc etc
3 van de 4 zijn buurlanden of zo goed als. Syrië zijn ze niet echt binnengevallen, maar op uitnodiging van de lokale dictator.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Syrië, Georgië, Tsjetsjenië, Oekraïne, enzoverder.
Leer Nederlands, tokkie.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Superpush het volgende:
We moeten ze knuffelen de moslims. Zij zijn het slachtoffer en het is allemaal de schuld van Israel!
En we kunnen ze ook beter maar knuffelen en lief voor ze zijn en misschien zelfs wel tot hun geloof bekeren..... Misschien id dat het beste want van onze moed moeten we het in NL niet hebben. Toch ( sebrenica, MH 17, etc etc
Wie dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, de russen wel hoor. Maar de chinezen zijn in het westen van china ook een heel volk aan het kapot maken.
Nou ja, we hebben inmiddels natuurlijk ondertussen wel een beetje de nodige ervaring met dit soort dingen... Dus neem het ons niet kwalijk dat we ietwat op de zaak vooruit lopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, het enige dat we nu echt weten is dat de dader Afghaanse ouders heeft, en dat wordt gemakshalve maar direct uitgelegd als een islamitische terreuraanslag? Vat ik het zo goed samen?
ANDERE KANT VAN DE WERELD HABIBI, ANDERE KANTTTT!!!!!!!!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:49 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Krim, Oekraine (Oosten), Syrie ringing a bell? Halve voormalige sovjet-rijk die niet zo lang onafhankelijk zijn? Afghanistan?
Dus omdat het buurlanden zijn is het geen probleem?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
3 van de 4 zijn buurlanden of zo goed als. Syrië zijn ze niet echt binnengevallen, maar op uitnodiging van de lokale dictator.
De Oeigoeren, ga me niet vertellen dat je dat niet weetquote:
Ja dat maakt het natuurlijk veel erger.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ANDERE KANT VAN DE WERELD HABIBI, ANDERE KANTTTT!!!!!!!!
Je bent moslima? In de Hadith wordt er anders best vaak naar verwezen:quote:Op zondag 12 juni 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nergens wordt verlangt de homo's iets aan te doen, hoor.
De Torah daarentegen vraagt daar wel om.
Dus wat is jouw punt eigk
Verder wordt er door islamitische geleerden en imams wereldwijd opgeroepen tot homohaat. Maarja, daar kijk je liever voor weg denk ik.quote:Abu Dawud (4462) - The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Whoever you find doing the action of the people of Loot, execute the one who does it and the one to whom it is done."
Nee, dat mag! Laten we België binnenvallenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus omdat het buurlanden zijn is het geen probleem?
stop met praten je zet jezelf voor schutquote:Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, alleen als iemand mij even corrigeert, wil ik ze er wel even op wijzen wat ik daadwerkelijk zeg, niet dat het minder erg is.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus omdat het buurlanden zijn is het geen probleem?
Syrië wat? Rusland heeft daar mandaat van Assad. ISIS, Al-Nusra en alle andere door de 'coalitie' gesteunde 'rebellen' die het hele zooitje in gang hebben gezet niet. Men vergeet even het machtsvacuum dat door de VS in gang is gezet, of de door Frankrijk en de VS gestartte revoluties in o.a. Libië omdat Khadaffi en co af wilden van de Petro-dollar.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:49 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Krim, Oekraine (Oosten), Syrie ringing a bell? Halve voormalige sovjet-rijk die niet zo lang onafhankelijk zijn? Afghanistan?
Wie de fuck ben jij nou weer?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stop met praten je zet jezelf voor schut
je weet ook niet of die 50 doden door kogels zijn overleden kan ook zijn door verdrukking en onder de voet zijn gelopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:52 schreef LXIV het volgende:
Ik vraag me af hoe het een individu lukt om 50 man neer te knallen. Zeker in de VS, waar persoonlijke bewapening toch gemeengoed is. Hier heb je af en toe van die terroristen die zichzelf opblazen en twee omstanders wat gehoorschade bezorgen.
Ik begrijp dat 'andere kant van de wereld' niet zo nadrukkelijk overkwam. Gezien iedereen daarover valt, maar ik probeerde echt een vergelijking ala VS vs Irak te maken.quote:
Wees blij dat die Russen en de VS toen ons geholpen hebben , anders was het nu zo geweest dat we hier allemaal Duits zaten te schrijven .... en Hitler Was toch echt geen Moslim aanhangerquote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.
Afghanistan? Syrie waar ze dagelijks ziekenhuizen uithollen, vandaag een groentemarkt? Kom op als je je punt wil maken dat Amerika of het Westen agressief imperialisme bedrijft maar de Russen of Chinezen niet.....dan zit je gewoon fout. Afstand staat daar los van.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:
Rusland zit met de toestemming van de Syrische regering daar, kleine nuance.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Afghanistan? Syrie waar ze dagelijks ziekenhuizen uithollen, vandaag een groentemarkt? Kom op als je je punt wil maken dat Amerika of het Westen agressief imperialisme bedrijft maar de Russen of Chinezen niet.....dan zit je gewoon fout. Afstand staat daar los van.
Voor dat soort mensen zouden er 'lite' religieuze boeken moeten zijn waarbij de haatdragende meuk alvast verwijderd is wellicht.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb toch altijd een beetje het idee dat religie voor mensen met een psychische problemen niet zo'n slim idee is. Het is dat net dat ene extra zetje wat ze nodig hebben om door te draaien.
Het is een nachtclub. Het was nacht en ik weet niet of je wel eens in adam bent uitgegaan, maar daar is het zo volgepropt, met 1 kogel raak je meerdere mensen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:52 schreef LXIV het volgende:
Ik vraag me af hoe het een individu lukt om 50 man neer te knallen. Zeker in de VS, waar persoonlijke bewapening toch gemeengoed is. Hier heb je af en toe van die terroristen die zichzelf opblazen en twee omstanders wat gehoorschade bezorgen.
En als dank kreeg de VS daarvoor 9/11.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Zahreddine het volgende:
Hij is maar 29, als hij ouder zou zijn kon het evengoed iemand zijn die destijds door de VS keihard werd bewapend tegen de Soviets
Ik zie niet in waarom dat ''erger'' is, ofzo. Het is een overbodige nuance.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik begrijp dat 'andere kant van de wereld' niet zo nadrukkelijk overkwam. Gezien iedereen daarover valt, maar ik probeerde echt een vergelijking ala VS vs Irak te maken.
Omdat het naar het lijkt, niet elke keer een losstaand incident is. Dat blijkt de afgelopen vijftien jaar wel.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een open vraag. Ik ben daar benieuwd naar. Waarom wordt het gedrag voor een zeer kleine groep geprojecteerd en afgestraald op de bonafide meerderheid?²
Nou die lite zou sowieso geen kwaad kunnen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen zouden er 'lite' religieuze boeken moeten zijn waarbij de haatdragende meuk alvast verwijderd is wellicht.
#illridewithyouquote:Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Superpush het volgende:
Knuffel de moslims! Zij zijn het slachtoffer!
Tjah, dat is het risico om dubieuze groepen te bewapenen hé, het blijven terroristen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En als dank kreeg de VS daarvoor 9/11.
Inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou die lite zou sowieso geen kwaad kunnen.
Niet alle moslims zijn terroristen, maar heel veel terroristen zijn dat wel. Althans, in naam. Echt veel met de islam hebben ze niet op.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Barcadicolla het volgende:
Wouw wat gaat dit topic snel. Kan haast niet bij houden😃. Over moslims gesproken de meeste doen dit soort dingen niet maar. De meeste terroristen van de laatste jaren zijn wel moslim dus.wil niemand discrimineren maar zonder de islam was de wereld wel een stuk veiliger. Daarbij zijn er ook anderen zieke geesten die mensen willen verwonden of doden natuurlijk.
Denk niet dat homo's zwaarbewapend naar een gay-feest gaan. Dit zeg ik gebaseerd op persoonlijke ervaringen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:52 schreef LXIV het volgende:
Nee, die heeft geen reflectie.quote:
Dat zou ook kunnen. Dat was in principe ook de bedoeling van die aanslagen in Parijs bij dat voetbalstadion. Twee man die zich laten ontploffen in het stadion, iedereen in paniek naar buiten, daar nog 2 keer ontploffen en honderden doden door de stampede.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet ook niet of die 50 doden door kogels zijn overleden kan ook zijn door verdrukking en onder de voet zijn gelopen.
Kleine nuance ja. Maar voor de grote dagelijkse burgerslachtoffers en dat niets wordt ontzien maakt dat niet echt uit. Maar goed, haal Syrie van de lijst af. De Krim, maar wel buurland. Oost-Oekraine, in een eerder stadium Afghanistan. Grensde wel weer aan toen nog Sovjet-imperium. Dus als we theorethisch willen lullen kunnen we dat ook schrappen ja. Afghanistan. Dan is Rusland niet imperialistisch bezig nee.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Rusland zit met de toestemming van de Syrische regering daar, kleine nuance.
Ze hebben zelf een demonstratie gehouden, met 150 ! Man!!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Superpush het volgende:
Knuffel de moslims! Zij zijn het slachtoffer!
Wazmetjouquote:Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom met een vers uit de Koran.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Je bent moslima? In de Hadith wordt er anders best vaak naar verwezen:
[..]
Verder wordt er door islamitische geleerden en imams wereldwijd opgeroepen tot homohaat. Maarja, daar kijk je liever voor weg denk ik.
zowquote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Superpush het volgende:
[..]
Ze hebben zelf een demonstratie gehouden, met 150 ! Man!!
Allah is een ziek manquote:Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Evertjan het volgende:
maar het is treurig dat er mensen zijn die het op het schieten zetten als ze 2 mannen zien kussen. hoe ziek moet je dan zijn in je hoofd om zover te komen
Ya habibi, nogmaals, lees wat er staat:quote:Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Afghanistan? Syrie waar ze dagelijks ziekenhuizen uithollen, vandaag een groentemarkt? Kom op als je je punt wil maken dat Amerika of het Westen agressief imperialisme bedrijft maar de Russen of Chinezen niet.....dan zit je gewoon fout. Afstand staat daar los van.
Nogmaals, lees het, dit gaat over een vergelijking als dat de VS even gezellig Irak of Libië binnenvalt, wat letterlijk aan de andere kant van de wereld is vanuit de VS gezien, daarmee zeg ik niets over de wan en gruweldaden van China en Rusland op lokaal vlak en al helemaal niet op een manier dat ik de Russen of Chinezen on a higher plate zet daarin.quote:Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.
Ik weet niet zeker, maar was de toenmalig Soviet unie niet Afghanistan binnengevallen met de toestemming van de toenmalige regering?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Kleine nuance ja. Maar voor de grote dagelijkse burgerslachtoffers en dat niets wordt ontzien maakt dat niet echt uit. Maar goed, haal Syrie van de lijst af. De Krim, maar wel buurland. Oost-Oekraine, in een eerder stadium Afghanistan. Grensde wel weer aan toen nog Sovjet-imperium. Dus als we theorethisch willen lullen kunnen we dat ook schrappen ja. Afghanistan. Dan is Rusland niet imperialistisch bezig nee.
Het is gewoon totaal niet relevant, bommen en kogels blijven bommen en kogels.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ya habibi, nogmaals, lees wat er staat:
[..]
Nogmaals, lees het, dit gaat over een vergelijking als dat de VS even gezellig Irak of Libië binnenvalt, wat letterlijk aan de andere kant van de wereld is vanuit de VS gezien, daarmee zeg ik niets over de wan en gruweldaden van China en Rusland op lokaal vlak en al helemaal niet op een manier dat ik de Russen of Chinezen on a higher plate zet daarin.
Dat is belangrijk zeg!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, lees het, dit gaat over een vergelijking als dat de VS even gezellig Irak of Libië binnenvalt, wat letterlijk aan de andere kant van de wereld is vanuit de VS gezien,
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar was de toenmalig Soviet unie niet Afghanistan binnengevallen met de toestemming van de toenmalige regering?
Tussen het oproepen en het doen zit wel een heel verschilquote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom met een vers uit de Koran.
Ja, maar er zijn ook joden die oproepen tot geweld richting homo's., maar dan kijken we weg. Doe niet zo schijnheilig dude.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat ''erger'' is, ofzo. Het is een overbodige nuance.
Verder las je ook geen waardeoordelen in mijn eerdere reactie.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, alleen als iemand mij even corrigeert, wil ik ze er wel even op wijzen wat ik daadwerkelijk zeg, niet dat het minder erg is.
Wat een idiote gedachte. Hoe zou dit slachtoffers moeten helpen?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar is geen discussie over mogelijk, dat is precies het punt!
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Verder las je ook geen waardeoordelen in mijn eerdere reactie.
allah is wat gebakken lucht waar men een lokaal sausje overheen heeft gesprenkeld...quote:
Jouw argumentatie slaat nergens op. Wat maakt het uit waar ze vandaan komen. Dus als de EU die landen binnenvalt is het minder erg?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ya habibi, nogmaals, lees wat er staat:
[..]
Nogmaals, lees het, dit gaat over een vergelijking als dat de VS even gezellig Irak of Libië binnenvalt, wat letterlijk aan de andere kant van de wereld is vanuit de VS gezien, daarmee zeg ik niets over de wan en gruweldaden van China en Rusland op lokaal vlak en al helemaal niet op een manier dat ik de Russen of Chinezen on a higher plate zet daarin.
Is wel een harde les voor ze, met al dat geknuffel van minderheden.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
De homo's zijn vaak hippies en staan positief in de wereld. Het was heel dom om die groep aan te vallen omdat ze vaak voor tolerantie staan. Ook richting andere groepen zoals moslims.
Ja. Hitler werd ook door de Franse stroman gevraagd Frankrijk in te nemen. En Stalin kreeg ook belletjes van het Slavische volk wat communisme wilde. Schijnen ook wat joden te hebben gevraagd aan de Germaanse heersers of ze niet een definitieve oplossing konden vinden voor het joodse vraagstuk in Europa. Daarna gingen de nazi's pas zich daarover buigen, na deze oproep van joodse intellectuelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar was de toenmalig Soviet unie niet Afghanistan binnengevallen met de toestemming van de toenmalige regering?
Dat laatste is de adder die ze koesteren aan hun borst.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
De homo's zijn vaak hippies en staan positief in de wereld. Het was heel dom om die groep aan te vallen omdat ze vaak voor tolerantie staan. Ook richting andere groepen zoals moslims.
Het is de schuld van Israel. Toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Superpush het volgende:
[..]
Ze hebben zelf een demonstratie gehouden, met 150 ! Man!!
Ze doen het ook. Doe gewoon niet schijnheilig. Probeer gewoon even na te denken.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
Tussen het oproepen en het doen zit wel een heel verschil
Dat zij gezien worden als het slachtoffer. In plaats van een religie.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat een idiote gedachte. Hoe zou dit slachtoffers moeten helpen?
Dat is het zeker. Wie weet gaan ze voorzichtig ontwaken uit sprookjesland..quote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is wel een harde les voor ze, met al dat geknuffel van minderheden.
Het is wel degelijk relevant voor mij en voor mijn reactie als jij mij tegen/rechtspreekt en corrigeert op iets.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal niet relevant, bommen en kogels blijven bommen en kogels.
Of zou het zo gaan van ''ABU AJAR GA LIGGEN ABI LIG! o laat maar man het zijn de Russen maar, die zitten niet aan de andere kant van de wereld''
je kan daar onder uitkomen , het is vrijwillig en geen moet van de koraan om te vastenquote:
Echt smerig van Redditquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Grappig dat je juist dat zegt, ik vind dat juist prima, wilde net even laten zien wat deze shooting met Reddit doet...chaos, totale chaos op meerdere subs...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jouw argumentatie slaat nergens op. Wat maakt het uit waar ze vandaan komen. Dus als de EU die landen binnenvalt is het minder erg?
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 18:43:17Appreciate the congrats for being right on radical Islamic terrorism, I don't want congrats, I want toughness & vigilance. We must be smart! reageer retweet
Ik corrigeer je niet, ik merk alleen op dat het een detail is die er niet toe doet. Het klopt ja, dat de VS ver weg liggen van het echte vuur. So what? Een Amerikaanse bom doet net zoveel auw als een Russische.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is wel degelijk relevant voor mij en voor mijn reactie als jij mij tegen/rechtspreekt en corrigeert op iets.
Klopt. Is blanke hypocriete cultuur, geen zelfreinigend vermogen. In Turkije is het goed en komt het door Erdogan. In het Westen komt het door de kankah moslims die eruit moeten.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef TeenWolf het volgende:
Kijk zo erg is terrorisme nu.
In het topic van dat de PKK dreigde mensen te moorden in toeristische gebieden waren er veel goedpraters.
Nee, terrorisme kun je niet goed praten.
Kortom beide Syrie en Afghanistan was op vraag van de regeringen daar. Vraag is dan wel of die afghaanse regering toen wel internationaal word erkend.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ja. Hitler werd ook door de Franse stroman gevraagd Frankrijk in te nemen. En Stalin kreeg ook belletjes van het Slavische volk wat communisme wilde. Schijnen ook wat joden te hebben gevraagd aan de Germaanse heersers of ze niet een definitieve oplossing konden vinden voor het joodse vraagstuk in Europa. Daarna gingen de nazi's pas zich daarover buigen, na deze oproep van joodse intellectuelen.
Ya habibi..... Jij mag vanuit je 'geloof' liegen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jouw argumentatie slaat nergens op. Wat maakt het uit waar ze vandaan komen. Dus als de EU die landen binnenvalt is het minder erg?
De acties van Turkije ook niet dan.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef TeenWolf het volgende:
Kijk zo erg is terrorisme nu.
In het topic van dat de PKK dreigde mensen te moorden in toeristische gebieden waren er veel goedpraters.
Nee, terrorisme kun je niet goed praten.
Zo van : 'terrorisme tegen ons is slecht, maar terrorisme tegen jullie is ok'.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Klopt. Is blanke hypocriete cultuur, geen zelfreinigend vermogen. In Turkije is het goed en komt het door Erdogan. In het Westen komt het door de kankah moslims die eruit moeten.
Doet er wat mij betreft alles aan toe, hoewel de doden aan beide kanten en in beide voorbeelden niet minder erg, of erger zijn dan anderen, is een conflict tussen buurlanden makkelijker te begrijpen, - voor mij althans - dan laten we zeggen de VS die in beginsel weinig tot niets te zoeken heeft in het Midden Oosten.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik corrigeer je niet, ik merk alleen op dat het een detail is die er niet toe doet.
Waarom post je orthdoze Joden? Welk punt wil je daar mee maken? Niemand die beweert dat orthodoxe Joden geen kutlui zijn hoor. Sterker nog: orthodoxe moslim en joden lijken behoorlijk veel op elkaar. Beiden verdorven en innerlijk verkankerde kutlui.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
Gays Must Die Says Speaker At Orlando Mosque - WFTV 9 Orlando Report
Ultra-Orthodox Jews vs. Gay People -- Israel
Wat is je punt?
Daar kan ik me best iets bij voorstellen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doet er wat mij betreft alles aan toe, hoewel de doden aan beide kanten en in beide voorbeelden niet minder erg, of erger zijn dan anderen, is een conflict tussen buurlanden makkelijker te begrijpen, - voor mij althans - dan laten we zeggen de VS die in beginsel weinig tot niets te zoeken heeft in het Midden Oosten.
Goedpraten goedpraten goedpraten.quote:
Het vasten is voorgeschreven aan de moslims in de Koran, mijn beste.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
je kan daar onder uitkomen , het is vrijwillig en geen moet van de koraan om te vasten
Ik ken veel moslims die gewoon door gaan met de dagelijkse dingen , eten en drinken
EK voetbal is wel even iets belangrijkerquote:Op zondag 12 juni 2016 19:04 schreef Onnoman het volgende:
nos toch overgegaan naar 2 regeltjes op teletekst
okquote:Op zondag 12 juni 2016 19:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
EK voetbal is wel even iets belangrijker
Internationale politiek en verdragen en erkenning heeft niets met moraliteit te maken. Meestal zien we imperialisme als iets slechts moreel gezien omdat we - niet allen overigens - uitgaan van het feit dat een volk zelfbeschikkignsrecht heeft. Als dat het vertrekpunt is moet je erkenning van een regering of staat laten varen. Dat is internationale politiek namelijk. Met nadruk op politiek. Nu erkent men regering X niet, en morgen wel als ze er politiek uitkomen. Waan van de dag. Vermoedelijk accepteerde de Westerse wereld het communistische Afghaanse regime niet als legitiem. Maar dat weet ik niet zeker. Het is niet relevant voor mij.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef Zahreddine het volgende:
Kortom beide Syrie en Afghanistan was op vraag van de regeringen daar. Vraag is dan wel of die afghaanse regering toen wel internationaal word erkend.
Een refo zal dit vanuit zijn geloof niet doen, want Jezus heeft gezegd:"Wie zonder zonde is werpe de eerste steen".quote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Evertjan het volgende:
Het is nu natuurlijk wachten op een refo uit Staphorst die in Amsterdam de 1e de beste gaybar overhoop schiet. O wacht..... Alleen aanhangers van de pedoseksueel Mohammed doen dit soort krankzinnige acties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |