Nee, daar zijn ze iets geraffineerder in. Ophangen, stenigen, etcetera.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Homo's worden doorgaans niet doodgeschoten door moslims.
Ga je nu echt als een soort slachtoffer met BansheeBoy meehuilen? Als een soort religieuze broeder?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, laat ze. Ze zijn boos. Begrijpelijk ook, gezien hoe onze mediacratie en mediabrein tegenwoordig werken.
Gecombineerd met instanties die blijkbaar aanslagen niet voorkomen, maakt dat een giftige cocktail.
Jij voelt na zo'n aanslag, logischerwijs de behoefte om jezelf te verdedigen, maar het werkt vaak averechts. Je kunt ze beter even stoom laten afblazen, het is een lastige situatie.
Scherpe analyse.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:35 schreef Barcadicolla het volgende:
Hallo ik be nieuw hier. Wat een gekken allemaal in de wereld. Eerst een schiet parij vrijdag in Orlando Door een psycho fan,met de dood van voice of america zangeres tot gevolg. en nu een afgaan (waarschijnlijk terrorist) die in een nachtclub mensen doodschoot en verwond.
Het is vaak ook pure kinder indoctrinatie, relgie, gebasseerd op angst voor de hel. Vooral de islam.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Religie is niks meer of minder dan cultuur. Het wordt ten onrechte op een enorm voetstuk geplaatst en het geniet een soort onschendbaarheid en het krijgt bizar veel ontzag. Zaken als racisme, discriminatie (van anders- of niet-gelovigen), maar ook homohaat zitten diep verankerd in de opvoeding.
Religie is de slechtste uitvinding die de mensheid ooit heeft gedaan. Boeken als de Bijbel en de Koran staan vol met haatdragende passages en zijn niks meer of minder dan opvattingen van mensen. Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer.
Welkom! Lees je in. Ik hoor graag je mening.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:35 schreef Barcadicolla het volgende:
Hallo ik be nieuw hier. Wat een gekken allemaal in de wereld. Eerst een schiet parij vrijdag in Orlando Door een psycho fan,met de dood van voice of america zangeres tot gevolg. en nu een afgaan (waarschijnlijk terrorist) die in een nachtclub mensen doodschoot en verwond.
Daar komt het wel op neer inderdaad. Bovendien snap ik nooit waarom mensen vrijwillig geloven in boeken vol haatdragende teksten.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
homo zijn is geen keuze , dat zou een afwijking kunnen zijn , een Moslimman kiest er zelf voor om het geloof aan te hangen , oke of dat gezond is daar kan je dan ook weer lang over bekvechten
Nou ja, strikt genomen worden er niet zo veel aanslagen gepleegd door moslims in de VS. 50 doden is maar net boven het daggemiddelde, er worden op jaarbasis 15000 mensen in de VS doodgeschoten door diverse gekken.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Afghaans
Aanslag op homobar
Gemakshalve = zeer waarschijnlijk
Poging tot afleiden van die waarschijnlijkheid om islam buiten schot te houden = zeer doorzichtig
Volgens mij is het allemaal niet zo vrijwilligquote:Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer inderdaad. Bovendien snap ik nooit waarom mensen vrijwillig geloven in boeken vol haatdragende teksten.
Blijft toch verbazingwekkend dat doorgaans intelligente mensen denken dat dit een soort argument is. Bizarquote:Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef Molurus het volgende:
Nou ja, strikt genomen worden er niet zo veel aanslagen gepleegd door moslims in de VS. 50 doden is maar net boven het daggemiddelde, er worden op jaarbasis 15000 mensen in de VS doodgeschoten door diverse gekken.
Religie was anders destijds behoorlijk nuttig voor mensen om te mobiliseren en te verenigen. Het heeft z'n beste tijd wel gehad en is nu in die zin overbodig, maar dat het nooit enig goeds heeft gebracht is onzin.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Religie is niks meer of minder dan cultuur. Het wordt ten onrechte op een enorm voetstuk geplaatst en het geniet een soort onschendbaarheid en het krijgt bizar veel ontzag. Zaken als racisme, discriminatie (van anders- of niet-gelovigen), maar ook homohaat zitten diep verankerd in de opvoeding.
Religie is de slechtste uitvinding die de mensheid ooit heeft gedaan. Boeken als de Bijbel en de Koran staan vol met haatdragende passages en zijn niks meer of minder dan opvattingen van mensen. Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer.
"Ze" alsin mensen die op hem (Bsb) inhakken.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je nu echt als een soort slachtoffer met BansheeBoy meehuilen? Als een soort religieuze broeder?
Echt... ik had jou wat hoger ingeschat. In de "ze"-vorm gaan zitten praten....
Ik verkeer ieg niet in de illusie dat jouw reacties intelligent zijn als het gaat om dit onderwerp.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijft toch verbazingwekkend dat doorgaans intelligente mensen denken dat dit een soort argument is. Bizar.
Ah, er zijn in het westen vaker dit soort daden door moslims gepleegd?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze iets geraffineerder in. Ophangen, stenigen, etcetera.
Ik zie het een beetje als kernenergie. Het leek een goed idee maar we zien er maar van af omdat we er als soort niet mee om kunnen gaan. Dat zou een mooi voorbeeld zijn wellicht.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Religie was anders destijds behoorlijk nuttig voor mensen om te mobiliseren en te verenigen. Het heeft z'n beste tijd wel gehad en is nu in die zin overbodig, maar dat het nooit enig goeds heeft gebracht is onzin.
Veel plezier met goedpraten. De slachtoffers zullen je dankbaar zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik verkeer ieg niet in de illusie dat jouw reacties intelligent zijn als het gaat om dit onderwerp.
Ik ben inderdaad pessimistisch gestemd als ik kijk naar de ontwikkelingen in pakweg de laatste 10 jaar. De kloof in de samenleving is toegenomen; zelfs jij slaat hier als een soort broeder een arm om de schouder van die arme BansheeBoy, het grootste slachtoffer van de terreurdaad van vandaag.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook angstig en pessimistisch in hart en nieren.
En je slechte raadgever fluistert je nu in om "krachtige leiders even orde op zaken te laten stellen", fascisme heet dat en het heeft nog nooit gewerkt.
Damnquote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt... ik had jou wat hoger ingeschat. In de "ze"-vorm gaan zitten praten....
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geloof je dat? Ik denk niet dat ze de schouders ophalen. Ik denk dat een meerderheid het stiekem prachtig vindt wat er in Orlando is aangericht.
Misschien gaat PowNed of GeenStijl morgen wel met een camera naar zo'n kansenwijk om jochies van 13-14 jaar naar hun mening te vragen. En die gaan dan heel stoer zeggen dat ze het prima vinden, want de islam verbiedt homoseksualiteit nu eenmaal. En Allah weet het beste.
Dat aantal is geen 99.9 en daarbij komt dat er heel veel moslims zijn die wel zo denken maar niet handelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Als 99,9% van de Moslims dit soort bloedbaden niet pleegt en er zich tegen uitspreekt. Waarom is dat ene geval of telt 0,111% dan toch zwaarder?²
Veel plezier met je kruistocht.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Veel plezier met goedpraten. De slachtoffers zullen je dankbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |