Zo schattig naïef.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het heeft net zoveel met religie te maken als de miljoenen moslims die in het westen leven en nooit zo'n massamoord zullen plegen ook komt door de religie die ze aanhangen.
Ik snap wat je bedoelt. Provoceren moet geen doel op zich zijn. Want dan kunnen de consequenties ook lelijk zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het ging mij niet zozeer om jouw persoon, maar het denken van de extremisten, mensen die daadwerkelijk over(zijnge)gaan op geweld.
Heeft het dan ook met religie te maken dat moslims dit niet doen?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, daar zaten we op te wachten. De slachtoffers zullen blij zijn om dit te horen zeg. Het had niets met zijn religie te maken in ieder geval!
Weet niet, dacht dat je de Turken zo achterlijk vond omdat ze op Erdoğan stemmen omdat die na aanslagen en dergelijke "orde op zaken stelt".quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erdogan doet dat op zijn manier: alles aanpakken dat niet genoeg moslim is, de democratie om zeep helpen, enzovoort. Waarom zouden we in de westerse wereld niet ook eens zo'n koers gaan varen richting moslims? Alleen omdat we zo graag moreel superieur willen zijn? Ik stel liever de veiligheid en leefbaarheid voorop.
Erdogan waarschijnlijk ook. Goed om te zien dat je zijn aanpak adoreert.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erdogan doet dat op zijn manier: alles aanpakken dat niet genoeg moslim is, de democratie om zeep helpen, enzovoort. Waarom zouden we in de westerse wereld niet ook eens zo'n koers gaan varen richting moslims? Alleen omdat we zo graag moreel superieur willen zijn? Ik stel liever de veiligheid en leefbaarheid voorop.
Tja, als ik in die rol geduwd wordt ben ik er niet vies van. Dat is hetzelfde als waterballonnen naar iemand gooien en vervolgens janken dat diegene nat is.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is de slachtofferrol weer. Geweldig.
Jammer voor je, maar hij is moslim. En heeft waarschijnlijk banden met terroristische organisaties.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, het enige dat we nu echt weten is dat de dader Afghaanse ouders heeft,
Dit was gechargeerd, maar zeker niet om grappig te zijn, ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Waar staat dit? Of is dit een mislukte poging om grappig te doen?
Er zijn ook mensen die geen Coca Cola kopen na een Coca Cola-reclame te hebben gezien, dat maakt niet dat er genoeg mensen zijn die het wel doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heeft het dan ook met religie te maken dat moslims dit niet doen?
FBI verdacht hem er al van IS sympathieëen te hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, het enige dat we nu echt weten is dat de dader Afghaanse ouders heeft, en dat wordt gemakshalve maar direct uitgelegd als een islamitische terreuraanslag? Vat ik het zo goed samen?
Jammer voor hem en leuk voor jou ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar hij is moslim. En heeft waarschijnlijk banden met terroristische organisaties.
Bron?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar hij is moslim. En heeft waarschijnlijk banden met terroristische organisaties.
En het was een man ook nog zeker?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat bedoel je, homo's niet haten?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heeft het dan ook met religie te maken dat moslims dit niet doen?
Volgens BBC stond hij op geen enkele watchlist.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FBI verdacht hem er al van IS sympathieëen te hebben
Religie is niks meer of minder dan cultuur. Het wordt ten onrechte op een enorm voetstuk geplaatst en het geniet een soort onschendbaarheid en het krijgt bizar veel ontzag. Zaken als racisme, discriminatie (van anders- of niet-gelovigen), maar ook homohaat zitten diep verankerd in de opvoeding.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als hij het niet deed uit naam van allah, dan deed hij het wel omdat homohaat in zijn religie zit. Oftewel, het heeft wel degelijk met religie te maken.
Afghaansquote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, het enige dat we nu echt weten is dat de dader Afghaanse ouders heeft, en dat wordt gemakshalve maar direct uitgelegd als een islamitische terreuraanslag? Vat ik het zo goed samen?
Homo's worden doorgaans niet doodgeschoten door moslims. Dat heeft dan kennelijk ook met religie te maken als we die lijn een beetje consistent doortrekken.quote:
Nou nou nou nou nou.. toen was het ook levensgevaarlijk op straat 's avonds.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer.
Leve het fascisme inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer.
HAHAquote:Op zondag 12 juni 2016 18:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Bijbel en Koran kan je echt totaal niet met elkaar vergelijken.
Nee, daar zijn ze iets geraffineerder in. Ophangen, stenigen, etcetera.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Homo's worden doorgaans niet doodgeschoten door moslims.
Ga je nu echt als een soort slachtoffer met BansheeBoy meehuilen? Als een soort religieuze broeder?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, laat ze. Ze zijn boos. Begrijpelijk ook, gezien hoe onze mediacratie en mediabrein tegenwoordig werken.
Gecombineerd met instanties die blijkbaar aanslagen niet voorkomen, maakt dat een giftige cocktail.
Jij voelt na zo'n aanslag, logischerwijs de behoefte om jezelf te verdedigen, maar het werkt vaak averechts. Je kunt ze beter even stoom laten afblazen, het is een lastige situatie.
Scherpe analyse.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:35 schreef Barcadicolla het volgende:
Hallo ik be nieuw hier. Wat een gekken allemaal in de wereld. Eerst een schiet parij vrijdag in Orlando Door een psycho fan,met de dood van voice of america zangeres tot gevolg. en nu een afgaan (waarschijnlijk terrorist) die in een nachtclub mensen doodschoot en verwond.
Het is vaak ook pure kinder indoctrinatie, relgie, gebasseerd op angst voor de hel. Vooral de islam.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Religie is niks meer of minder dan cultuur. Het wordt ten onrechte op een enorm voetstuk geplaatst en het geniet een soort onschendbaarheid en het krijgt bizar veel ontzag. Zaken als racisme, discriminatie (van anders- of niet-gelovigen), maar ook homohaat zitten diep verankerd in de opvoeding.
Religie is de slechtste uitvinding die de mensheid ooit heeft gedaan. Boeken als de Bijbel en de Koran staan vol met haatdragende passages en zijn niks meer of minder dan opvattingen van mensen. Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer.
Welkom! Lees je in. Ik hoor graag je mening.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:35 schreef Barcadicolla het volgende:
Hallo ik be nieuw hier. Wat een gekken allemaal in de wereld. Eerst een schiet parij vrijdag in Orlando Door een psycho fan,met de dood van voice of america zangeres tot gevolg. en nu een afgaan (waarschijnlijk terrorist) die in een nachtclub mensen doodschoot en verwond.
Daar komt het wel op neer inderdaad. Bovendien snap ik nooit waarom mensen vrijwillig geloven in boeken vol haatdragende teksten.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
homo zijn is geen keuze , dat zou een afwijking kunnen zijn , een Moslimman kiest er zelf voor om het geloof aan te hangen , oke of dat gezond is daar kan je dan ook weer lang over bekvechten
Nou ja, strikt genomen worden er niet zo veel aanslagen gepleegd door moslims in de VS. 50 doden is maar net boven het daggemiddelde, er worden op jaarbasis 15000 mensen in de VS doodgeschoten door diverse gekken.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Afghaans
Aanslag op homobar
Gemakshalve = zeer waarschijnlijk
Poging tot afleiden van die waarschijnlijkheid om islam buiten schot te houden = zeer doorzichtig
Volgens mij is het allemaal niet zo vrijwilligquote:Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer inderdaad. Bovendien snap ik nooit waarom mensen vrijwillig geloven in boeken vol haatdragende teksten.
Blijft toch verbazingwekkend dat doorgaans intelligente mensen denken dat dit een soort argument is. Bizarquote:Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef Molurus het volgende:
Nou ja, strikt genomen worden er niet zo veel aanslagen gepleegd door moslims in de VS. 50 doden is maar net boven het daggemiddelde, er worden op jaarbasis 15000 mensen in de VS doodgeschoten door diverse gekken.
Religie was anders destijds behoorlijk nuttig voor mensen om te mobiliseren en te verenigen. Het heeft z'n beste tijd wel gehad en is nu in die zin overbodig, maar dat het nooit enig goeds heeft gebracht is onzin.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Religie is niks meer of minder dan cultuur. Het wordt ten onrechte op een enorm voetstuk geplaatst en het geniet een soort onschendbaarheid en het krijgt bizar veel ontzag. Zaken als racisme, discriminatie (van anders- of niet-gelovigen), maar ook homohaat zitten diep verankerd in de opvoeding.
Religie is de slechtste uitvinding die de mensheid ooit heeft gedaan. Boeken als de Bijbel en de Koran staan vol met haatdragende passages en zijn niks meer of minder dan opvattingen van mensen. Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer.
"Ze" alsin mensen die op hem (Bsb) inhakken.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je nu echt als een soort slachtoffer met BansheeBoy meehuilen? Als een soort religieuze broeder?
Echt... ik had jou wat hoger ingeschat. In de "ze"-vorm gaan zitten praten....
Ik verkeer ieg niet in de illusie dat jouw reacties intelligent zijn als het gaat om dit onderwerp.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijft toch verbazingwekkend dat doorgaans intelligente mensen denken dat dit een soort argument is. Bizar.
Ah, er zijn in het westen vaker dit soort daden door moslims gepleegd?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze iets geraffineerder in. Ophangen, stenigen, etcetera.
Ik zie het een beetje als kernenergie. Het leek een goed idee maar we zien er maar van af omdat we er als soort niet mee om kunnen gaan. Dat zou een mooi voorbeeld zijn wellicht.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Religie was anders destijds behoorlijk nuttig voor mensen om te mobiliseren en te verenigen. Het heeft z'n beste tijd wel gehad en is nu in die zin overbodig, maar dat het nooit enig goeds heeft gebracht is onzin.
Veel plezier met goedpraten. De slachtoffers zullen je dankbaar zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik verkeer ieg niet in de illusie dat jouw reacties intelligent zijn als het gaat om dit onderwerp.
Ik ben inderdaad pessimistisch gestemd als ik kijk naar de ontwikkelingen in pakweg de laatste 10 jaar. De kloof in de samenleving is toegenomen; zelfs jij slaat hier als een soort broeder een arm om de schouder van die arme BansheeBoy, het grootste slachtoffer van de terreurdaad van vandaag.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook angstig en pessimistisch in hart en nieren.
En je slechte raadgever fluistert je nu in om "krachtige leiders even orde op zaken te laten stellen", fascisme heet dat en het heeft nog nooit gewerkt.
Damnquote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt... ik had jou wat hoger ingeschat. In de "ze"-vorm gaan zitten praten....
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geloof je dat? Ik denk niet dat ze de schouders ophalen. Ik denk dat een meerderheid het stiekem prachtig vindt wat er in Orlando is aangericht.
Misschien gaat PowNed of GeenStijl morgen wel met een camera naar zo'n kansenwijk om jochies van 13-14 jaar naar hun mening te vragen. En die gaan dan heel stoer zeggen dat ze het prima vinden, want de islam verbiedt homoseksualiteit nu eenmaal. En Allah weet het beste.
Dat aantal is geen 99.9 en daarbij komt dat er heel veel moslims zijn die wel zo denken maar niet handelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Als 99,9% van de Moslims dit soort bloedbaden niet pleegt en er zich tegen uitspreekt. Waarom is dat ene geval of telt 0,111% dan toch zwaarder?²
Veel plezier met je kruistocht.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Veel plezier met goedpraten. De slachtoffers zullen je dankbaar zijn.
Gelukkig komt het hier niet zo vaak voor. En waarom? Preciiiiieees. Het is allemaal niet zo moeilijk als je een beetje nadenkt.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, er zijn in het westen vaker dit soort daden door moslims gepleegd?
Dwepen met slachtoffers zal de zaak goed doen inderdaad! Die zijn geholpen met de discussie of het nu wel of geen religie is, en zowel, in hoeverre dat dan een rol speelde. Goeie.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Veel plezier met goedpraten. De slachtoffers zullen je dankbaar zijn.
Kom jij weleens buiten?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze iets geraffineerder in. Ophangen, stenigen, etcetera.
Strikt genomen is 'niet zoveel' een rare duiding. Afgemeten aan de Amerikaanse moslimpopulatie zijn het er bizar veel. Maar als je dan weer kijkt naar t VS MO-beleid vind ik het wel weer meevallen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou ja, strikt genomen worden er niet zo veel aanslagen gepleegd door moslims in de VS. 50 doden is maar net boven het daggemiddelde, er worden op jaarbasis 15000 mensen in de VS doodgeschoten door diverse gekken.
Dat als dit een orthodoxe Jood was geweest men er geen moeite mee zou hebben om de link te leggen met zijn religie, en nu blijkbaar wel.quote:
Wat minstens zo kwalijk is, is dat FOK! dergelijke teksten gewoon laat staan, omdat ze zogenaamd "grappig" zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Serious?
[..]
Dat je uberhaupt het lef hebt om in dit topic te posten....
Daar is geen discussie over mogelijk, dat is precies het puntquote:Op zondag 12 juni 2016 18:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dwepen met slachtoffers zal de zaak goed doen inderdaad! Die zijn geholpen met de discussie of het nu wel of geen religie is,
Hardop lachen hier! Je hebt humor. ahahahquote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
De kloof in de samenleving is toegenomen; zelfs jij slaat hier als een soort broeder een arm om de schouder van die arme BansheeBoy, het grootste slachtoffer van de terreurdaad van vandaag.
Ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Strikt genomen is 'niet zoveel' een rare duiding. Afgemeten aan de Amerikaanse moslimpopulatie zijn het er bizar veel. Maar als je dan weer kijkt naar t VS MO-beleid vind ik het wel weer meevallen.
Vergelijkibg met statistieken alledaagse 'individuele' moorden vind ik wel vrij onzinnig.
Ik reageer er niet eens meer op. Precies het soort geneuzel dat ik eerder in dit topic al voorspelde. Net zoiets als een drol die in een wc-pot belandt. Je weet dat -ie bruin is, dat -ie stinkt en dat je 'm snel moet doorspoelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, daar zaten we op te wachten. De slachtoffers zullen blij zijn om dit te horen zeg. Het had niets met zijn religie te maken in ieder geval!
Maar hoe dan ook, als ik voor iemand een spiegel zet, kan het toch niet anders dan ze hunzelf zien, nee, echt niet?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DAt je serieus met deze man in discussie gaat. Zonde van je adem.
Grappig dat je juist dat zegt, ik vind dat juist prima, wilde net even laten zien wat deze shooting met Reddit doet...chaos, totale chaos op meerdere subs...quote:Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wat minstens zo kwalijk is, is dat FOK! dergelijke teksten gewoon laat staan, omdat ze zogenaamd "grappig" zijn.
Ja maar ja maar zij doen het ook. Allebei gewoon fout.quote:
Dat kan heel goed, in een topic van 300 reacties gebeurt dat zo'n 280 keer.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Een moordaanslag door een gestoord persoon valt simpelweg niet te voorkomen.
Daar kun je niet een hele groep om veroordelen.
Maar de persoon wel. Gelukkig maar.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Een moordaanslag door een gestoord persoon valt simpelweg niet te voorkomen.
Daar kun je niet een hele groep om veroordelen.
het gaat niet alleen om de aanslagen...quote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Als 99,9% van de Moslims dit soort bloedbaden niet pleegt en er zich tegen uitspreekt. Waarom is dat ene geval of telt 0,111% dan toch zwaarder?²
Nergens wordt verlangt de homo's iets aan te doen, hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dat als dit een orthodoxe Jood was geweest men er geen moeite mee zou hebben om de link te leggen met zijn religie, en nu blijkbaar wel.
Niet bij elfletterig. Werkt niet, die man is zo blind hierin.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook, als ik voor iemand een spiegel zet, kan het toch niet anders dan ze hunzelf zien, nee, echt niet?
Ik zit alweer met smart te wachten op de volgende 'ja maar christenen doen het ook!!!!!' van je.quote:
Dat de dader opgroeide in de VS als kind van Afghaanse ouders. Of er eventuele banden zijn met terroristische organisaties is nog onduidelijk. Er zijn berichten dat hij in de gaten gehouden zou worden ivm het sympathiseren met ISIS.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja.
Maar in een nachtclub homo's doodschieten uit protest tegen het MO-beleid is nou ook weer zoiets.
Valt er op dit moment dus überhaupt wat zinnigs te zeggen?
Turkije houdt het echt wel een dagje vol hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
De islamitische wereld is op geen enkele manier in staat om dat meer dan een dag vol te houden tegen het Westen.
Als mensen religie boven democratie en boven de wet gaan stellen vind ik dat achterlijk, ja. En ook nog eens gevaarlijk. Hoe gevaarlijk zien we onder meer in Turkije.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Weet niet, dacht dat je de Turken zo achterlijk vond omdat ze op Erdoğan stemmen omdat die na aanslagen en dergelijke "orde op zaken stelt".
Een paar aanslagen in het Westen en jij ziet ook meteen te bukken richting een krachtige man. Blijk je toch niet zo anders dan de simpele mensen die je zo veracht.
Daarbij altijd dat gezeik van moslims over het westen. Russen en chinezen onderdrukken de islam nog veel meer.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:43 schreef
Kosmoproleet het volgende:
Trouwens. Derde wereldoorlog? Serieus?
De islamitische wereld is op geen enkele manier in staat om dat meer dan een dag vol te houden tegen het Westen.
Waar ben je echt bang voor vraag ik me dan af. Als je Westerling bent dan. Als moslim zou ik me meer zorgen maken aangezien zij het grootste deel van alle shit over zich heen krijgen. Nu ook al.
Naja, als je je identificeert zijnde (islamitisch) MO-er (Afghaan) en je ziet de VS daar huis houden, dan kan dat iig een voedingsbodem vormen. De keuze voor een homobar ligt weer in lijn met de hoop op goedkeuring van Allah oid.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja.
Maar in een nachtclub homo's doodschieten uit protest tegen het MO-beleid is nou ook weer zoiets.
Valt er op dit moment dus überhaupt wat zinnigs te zeggen?
Ik heb het dan ook over het enorme aantal 'mass shootings' in de VS. Dit is echt niet zo'n heel opmerkelijke gebeurtenis. Dat zou het wel zijn als het was in, zeg, Amsterdam. Maar in de VS... ik sta er niet van te kijken ieg.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Strikt genomen is 'niet zoveel' een rare duiding. Afgemeten aan de Amerikaanse moslimpopulatie zijn het er bizar veel. Maar als je dan weer kijkt naar t VS MO-beleid vind ik het wel weer meevallen.
Vergelijkibg met statistieken alledaagse 'individuele' moorden vind ik wel vrij onzinnig.
In hoeeveel nachtclubs hebben joden nu weer massamoorden aangericht?quote:
Saudis ook, met al die kontenlikkers uit het westen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije houdt het echt wel een dagje vol hoor.
Kans op een oorlog tussen moslims zelf is ook een stuk groter. Kijk naar SA en Iranquote:Op zondag 12 juni 2016 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
Trouwens. Derde wereldoorlog? Serieus?
Waar ben je echt bang voor vraag ik me dan af. Als je Westerling bent dan. Als moslim zou ik me meer zorgen maken aangezien zij het grootste deel van alle shit over zich heen krijgen. Nu ook al.
Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarbij altijd dat gezeik van moslims over het westen. Russen en chinezen onderdrukken de islam nog veel meer.
Jood. Niet joden. In dit geval is het ook een man die moslim is. Niet moslims.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
In hoeeveel nachtclubs hebben joden nu weer massamoorden aangericht?
Die hebben al moeite met een stel holbewoners in Yemen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Saudis ook, met al die kontenlikkers uit het westen.
Zo'n beetje de gehele wereld doet dat. ''MAAR HET WESTEN!''quote:Op zondag 12 juni 2016 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarbij altijd dat gezeik van moslims over het westen. Russen en chinezen onderdrukken de islam nog veel meer.
Je kunt het niet laten hequote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.
Nee joh, Saudi gaat zo gebukt onder Iran die haar kans schoon ziet.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Saudis ook, met al die kontenlikkers uit het westen.
Dit kan je bij de volgende twintig aanslagen ook posten. Dusquote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:
They have something you don't haveeeeeequote:Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die hebben al moeite met een stel holbewoners in Yemen.
Insallah.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee joh, Saudi gaat zo gebukt onder Iran die haar kans schoon ziet.
Laatst stak een man in op de Gaypride in Israël waar een tiener bij omkwam.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
In hoeeveel nachtclubs hebben joden nu weer massamoorden aangericht?
Dat vingertje wijzen is mooi he. Vergeet voor het gemak de Oeigoerse kwestie van de Chinezen en het schooluitje van Rusland in Afghanistan.quote:
Syrië, Georgië, Tsjetsjenië, Oekraïne, enzoverder.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.
Een hardere aanpak van religieus extremisme, het stoppen van immigratie vanuit moslimlanden en een minder naïeve houding bij veiligheidsdiensten kunnen prima binnen de kaders van een democratie zonder dat er van fascisme sprake is.quote:
zal uit kijken met wat je zegt ik denk zelf dat GB een hele goede man was tegen over wat Trump gaat worden ....quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Trump is toch gewoon een simpele versie van George Bush?²
Tjonge... Hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over het enorme aantal 'mass shootings' in de VS. Dit is echt niet zo'n heel opmerkelijke gebeurtenis.
Nou, de russen wel hoor. Maar de chinezen zijn in het westen van china ook een heel volk aan het kapot maken.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, ja nee dat is daar normaler inderdaad. Intentie is het mogelijke cruciale verschil.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over het enorme aantal 'mass shootings' in de VS. Dit is echt niet zo'n heel opmerkelijke gebeurtenis. Dat zou het wel zijn als het was in, zeg, Amsterdam. Maar in de VS... ik sta er niet van te kijken ieg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |