Zo schattig naïef.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het heeft net zoveel met religie te maken als de miljoenen moslims die in het westen leven en nooit zo'n massamoord zullen plegen ook komt door de religie die ze aanhangen.
Ik snap wat je bedoelt. Provoceren moet geen doel op zich zijn. Want dan kunnen de consequenties ook lelijk zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het ging mij niet zozeer om jouw persoon, maar het denken van de extremisten, mensen die daadwerkelijk over(zijnge)gaan op geweld.
Heeft het dan ook met religie te maken dat moslims dit niet doen?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, daar zaten we op te wachten. De slachtoffers zullen blij zijn om dit te horen zeg. Het had niets met zijn religie te maken in ieder geval!
Weet niet, dacht dat je de Turken zo achterlijk vond omdat ze op Erdoğan stemmen omdat die na aanslagen en dergelijke "orde op zaken stelt".quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erdogan doet dat op zijn manier: alles aanpakken dat niet genoeg moslim is, de democratie om zeep helpen, enzovoort. Waarom zouden we in de westerse wereld niet ook eens zo'n koers gaan varen richting moslims? Alleen omdat we zo graag moreel superieur willen zijn? Ik stel liever de veiligheid en leefbaarheid voorop.
Erdogan waarschijnlijk ook. Goed om te zien dat je zijn aanpak adoreert.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erdogan doet dat op zijn manier: alles aanpakken dat niet genoeg moslim is, de democratie om zeep helpen, enzovoort. Waarom zouden we in de westerse wereld niet ook eens zo'n koers gaan varen richting moslims? Alleen omdat we zo graag moreel superieur willen zijn? Ik stel liever de veiligheid en leefbaarheid voorop.
Tja, als ik in die rol geduwd wordt ben ik er niet vies van. Dat is hetzelfde als waterballonnen naar iemand gooien en vervolgens janken dat diegene nat is.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is de slachtofferrol weer. Geweldig.
Jammer voor je, maar hij is moslim. En heeft waarschijnlijk banden met terroristische organisaties.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, het enige dat we nu echt weten is dat de dader Afghaanse ouders heeft,
Dit was gechargeerd, maar zeker niet om grappig te zijn, ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Waar staat dit? Of is dit een mislukte poging om grappig te doen?
Er zijn ook mensen die geen Coca Cola kopen na een Coca Cola-reclame te hebben gezien, dat maakt niet dat er genoeg mensen zijn die het wel doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heeft het dan ook met religie te maken dat moslims dit niet doen?
FBI verdacht hem er al van IS sympathieëen te hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, het enige dat we nu echt weten is dat de dader Afghaanse ouders heeft, en dat wordt gemakshalve maar direct uitgelegd als een islamitische terreuraanslag? Vat ik het zo goed samen?
Jammer voor hem en leuk voor jou ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar hij is moslim. En heeft waarschijnlijk banden met terroristische organisaties.
Bron?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar hij is moslim. En heeft waarschijnlijk banden met terroristische organisaties.
En het was een man ook nog zeker?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat bedoel je, homo's niet haten?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heeft het dan ook met religie te maken dat moslims dit niet doen?
Volgens BBC stond hij op geen enkele watchlist.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FBI verdacht hem er al van IS sympathieëen te hebben
Religie is niks meer of minder dan cultuur. Het wordt ten onrechte op een enorm voetstuk geplaatst en het geniet een soort onschendbaarheid en het krijgt bizar veel ontzag. Zaken als racisme, discriminatie (van anders- of niet-gelovigen), maar ook homohaat zitten diep verankerd in de opvoeding.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als hij het niet deed uit naam van allah, dan deed hij het wel omdat homohaat in zijn religie zit. Oftewel, het heeft wel degelijk met religie te maken.
Afghaansquote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, het enige dat we nu echt weten is dat de dader Afghaanse ouders heeft, en dat wordt gemakshalve maar direct uitgelegd als een islamitische terreuraanslag? Vat ik het zo goed samen?
Homo's worden doorgaans niet doodgeschoten door moslims. Dat heeft dan kennelijk ook met religie te maken als we die lijn een beetje consistent doortrekken.quote:
Nou nou nou nou nou.. toen was het ook levensgevaarlijk op straat 's avonds.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer.
Leve het fascisme inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer.
HAHAquote:Op zondag 12 juni 2016 18:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Bijbel en Koran kan je echt totaal niet met elkaar vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |