Eerder creatief.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:27 schreef bascross het volgende:
[..]
TTK / De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !
Iemand die dit soort onzin opschrijft is zeker wel geestelijk minder bedeeld.
De reeks die ontstond na Hebdo was de eerste keer dat ik kennis maakte met zijn posts. Daar was het een blaag. En elke keer bij moslim ellende komt hij fijn olie op het vuur gooien. Maar, overgaan tot geweld vind ik zonde van mijn energie.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dan kan je met jouw uitspraak bijna Charlie Hebdo verklaren.
Schei toch uit man.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk is de oorlog al begonnen, alleen kost het de westerse regeringsleiders nogal veel moeite om die realiteit onder ogen te zien. De radicale islam is dreigend aan de buitengrenzen van Europa aanwezig. En land als Bosnië wordt momenteel omgevormd tot een radicaal-islamitisch bolwerk en de EU-buitengrenzen staan wagenwijd open voor moslims om deze kant op te komen.
Er zijn nauwelijks politici die het lef hebben om te zeggen dat we meer dan genoeg islam hebben hier. Het gevolg is dat de problemen alleen maar verder zullen verergeren. Ik ben ervan overtuigd dat de uiteindelijke uitkomst een oorlog is. De diverse terreuraanslagen zijn daar eigenlijk al een voorbode van.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Nouja. Zolang homo's en moslims elkaar afmaken hoeven gezonde mannen in ieder geval nog niet in paniek te raken.
Tuurlijk heeft het niks met religie te makenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:20 schreef bascross het volgende:
[..]
Niets met religie te maken gelukkig, bedankt NOS.
Ik heb meer met de slachtoffers.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En met de daadwerkelijke dader, die je even handig vergeet.
Daar is de slachtofferrol weer. Geweldig.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik post hier al een jaar of 15. Nog nooit heb ik geweld verheerlijkt of opgeroepen tot geweld. Het is blijkbaar genoeg om Moslim te zijn om zo'n behandeling te krijgen.²
Homo's zijn moslims aan het afmaken?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Nouja. Zolang homo's en moslims elkaar afmaken hoeven gezonde mannen in ieder geval nog niet in paniek te raken.
Het ging mij niet zozeer om jouw persoon, maar het denken van de extremisten, mensen die daadwerkelijk over(zijnge)gaan op geweld.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De reeks die ontstond na Hebdo was de eerste keer dat ik kennis maakte met zijn posts. Daar was het een blaag. En elke keer bij moslim ellende komt hij fijn olie op het vuur gooien. Maar, overgaan tot geweld vind ik zonde van mijn energie.
Het heeft net zoveel met religie te maken als de miljoenen moslims die in het westen leven en nooit zo'n massamoord zullen plegen ook komt door de religie die ze aanhangen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het niks met religie te maken
Het zijn toch afwijkingen denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:29 schreef RAVW het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
pppssstt dus je wil zeggen dat Moslimmannen en Homo's niet gezond zijn
Ik vind het nog steeds raar dat je wel geiten en schapen mag neuken, maar van andere mensen houden hó maarquote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Heerlijk. Een beetje genieten van de geneugten van de islamitische cultuur.
Serious?quote:
Dat je uberhaupt het lef hebt om in dit topic te posten....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn ideale wereld is:
- een wereld zonder oorlog
- een wereld met vrede
- ja
- iedereen gelukkig getrouwd
- geen entertainment buiten het huwelijk dus geen overspel
- geen diefstal
- geen homo's
- elk gezin een huisdier
- de islam overal ter wereld
- etc.
- respect voor iedereen die ouder is
- wederzijds respect
- respect
Dat is het zo'n beetje
Posters in dit topic zijn geen slachtoffers.quote:
Erdogan doet dat op zijn manier: alles aanpakken dat niet genoeg moslim is, de democratie om zeep helpen, enzovoort. Waarom zouden we in de westerse wereld niet ook eens zo'n koers gaan varen richting moslims? Alleen omdat we zo graag moreel superieur willen zijn? Ik stel liever de veiligheid en leefbaarheid voorop.quote:
Waar staat dit? Of is dit een mislukte poging om grappig te doen?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds raar dat je wel geiten en schapen mag neuken, maar van andere mensen houden hó maar
homo zijn is geen keuze , dat zou een afwijking kunnen zijn , een Moslimman kiest er zelf voor om het geloof aan te hangen , oke of dat gezond is daar kan je dan ook weer lang over bekvechtenquote:
Ah, daar zaten we op te wachten. De slachtoffers zullen blij zijn om dit te horen zeg. Het had niets met zijn religie te maken in ieder geval!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het heeft net zoveel met religie te maken als de miljoenen moslims die in het westen leven en nooit zo'n massamoord zullen plegen ook komt door de religie die ze aanhangen.
Erdogan in de dop dit.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erdogan doet dat op zijn manier: alles aanpakken dat niet genoeg moslim is, de democratie om zeep helpen, enzovoort. Waarom zouden we in de westerse wereld niet ook eens zo'n koers gaan varen richting moslims? Alleen omdat we zo graag moreel superieur willen zijn? Ik stel liever de veiligheid en leefbaarheid voorop.
Dat durft niemand hier te doen, dan krijg je meteen DENK op je dak.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Overigens iemand zei iets van er komt een tijd dat iemand dit doet bij een markt vol met moslims. Maar dat gebeurt al jaren, alleen zijn de daders ook moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |