abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 mei 2004 @ 10:11:44 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19188694
Ik gebruik dit topic om mijn essay's te plaatsen, er blijkt vraag naar te zijn


De schadelijkheid van drugs, oorzaak en aanleiding
- door Bansheeboy -

Wat zijn drugs en waarom ?

Stimulerend

Bij gebruik van deze middelen krijgt de gebruiker of verkoper het gevoel meer energie te hebben en alerter te zijn. Vaak voelt men zich dan tijdens bv. straatvoetbaltoernooien de organisator van het geheel, terwijl in veel gevallen hij of zij slechts een voorbijganger is of een simpele medespeler.

Verdovend

Hierbij krijgt de gebruiker of verkoper het effect van een roes. Door de kalmerende en ontspannende werking worden de scherpe kantjes van het leven wat minder scherp of volledig weggedrukt. Zo kijkt men dan nooit naar het einde van "Ron's Honeymoonquiz" omdat die in het onderbewuste wordt "afgekeken".

Bewustzijnsveranderend

Bij het gebruik hiervan veranderen de stemming en waarneming: de wereld ziet er (heel) anders uit. Voorbeelden van middelen met een bewustzijnsveranderende werking zijn LSD en andere tripmiddelen. Veel gebruikers van dit soort middelen wanen zich dan als grondlegger van belangrijke visies of theorieën, zo zijn er gebruikers geweest die dachten dat zij de daadwerkelijke grondleggers waren van de omstreden evolutie-theorie van Darwin en de zijnen.

Wanneer we uitgaan van de werking zijn alcohol, koffie en tabak dus ook drugs.

Ok, leuk en aardig, maar zijn er ook problemen dan ?

Ja. De problemen zijn meer dan op 2 of 3 handen te tellen. Veel jongeren maken hun opleiding niet af, oudere gebruikers komen vaak in financiële problemen en kunnen steeds moeilijker aarden in de samenleving, vaak vervallen zij in het criminele circuit en verzorgen veel overlast rond sauna's en skate-aangelegenheden. Make-up en randartikelen worden steeds schaarser omdat zwaarverslaafden dit soort artikelen als eerst ontvreemden.

Als er dan problemen zijn, hoe lossen we dit op ?

De enige manier om deze problemen die met elkaar samenhangen structureel op te lossen is een onhernoembaar wettelijk verbod op dergelijke middelen. Zowel medisch, taalkundig als maatschappelijk is bewezen dat het gebruik van drugs zo goed als geen enkel voordeel op levert. sterker nog, het is schadelijk voor de samenleving en de werkgelegenheid die door de (kleine) criminaliteit erop achteruit gaat.

Bronnen: Google, Bibliotheek, R. van der Kroft



Oorspronkelijk hier gepost: Essay: De schadelijkheid van drugs, oorzaak en aanleiding

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 17 mei 2004 @ 10:12:42 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19188714
Essay: Het probleem van alcohol, oorzaak en aanleiding !
- door Bansheeboy -


Wat is alcohol en waarom ?
Alcohol kom je vaak tegen in alcoholische dranken zoals bv. bier en wijn. Alcohol is een goed dat bij bepaalde hoeveelheden de hersens enorm kunnnen beschadigen, een vaak voorkomend gevolg is het welbekende dronkenschap.

Ok leuk, maar wat zijn dan die problemen ?
Alcohol wordt steeds vaker gedronken door jongeren van elke leeftijd, Breezers en mixdrankjes spelen hierbij een belangrijke rol. Veel jongeren raken hieraan verslaafd en kunnen op den duur niet meer zonder, zo kunnen zij zich niet meer vertonen op bv. pyama-feestjes of zwemwedstrijden zonder in dronkenschap te verkeren.

Andere problemen zijn o.a. :

- Jongeren worden niet meer toegelaten tot EHBO-opleidingen vanwege de verbondenheid die zij hebben met alcohol
- Jongeren verkeren in geldproblemen dankzij de aanschaf van vaak dure alcoholische dranken die vaak in no time op zijn
- Chelsea is dit seizoen geen kampioen kunnen worden van het premiership dankzij dronkenschap van een aantal spelers
- Etc.
- De kennis-economie vervaagt vanwege de toename van jongeren met vrijwel geheel beschadigde hersens
- Verkeersongelukken die in een aantal gevallen zorgen voor blijvend letsel of leiden tot de dood

Hoe dit op te lossen dan ?
M.i. is er maar 1 oplossing, en dat is het verbieden ervan. Ik weet dat het vrijwel onmogelijk is, omdat de overheid hier natuurlijk enorm veel geld verdient aan de accijns. Toch moet er naar mijn idee wat gaan gebeuren. Dit kan zo niet verder


Laten we hier een open en eerlijk discours van maken zonder elkaar te beledigen of uit te maken voor rotte vis



Oorspronkelijk geplaatst: Essay: Het probleem van alcohol, oorzaak en aanleiding !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 17 mei 2004 @ 10:14:49 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19188755
"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"
- door Bansheeboy -

Wat is overspel ?
Elke sexueel getinte actie BUITEN het huwelijk, afkeurbare interactiviteiten met kinderen, activiteiten door mensen van dezelfde sexe.

Waarom overspel ?
Velen plegen overspel puur uit wanhoop of vanwege verlangens naar entertainment. De entertainers en de ge-entertainden zoeken elkaar vaak op, meestal bedrijven zij de liefde dan op buitenechtelijke wijze. Vaak ontmoeten deze mensen elkaar op plaatsen als parkeertereinen en speelgoedwinkels, omdat het hier het minst aanwezig lijkt te zijn.

Waarom overspel verbieden ?
Overspel is een schadelijkte ziekte voor elke samenleving. Eenieder die dit niet wil erkennen is bij voorbaat al ziek. Overspel is verantwoordelijk voor vele problemen en rampen. Overspel is vaak de oorzaak voor gebroken gezinnen, de kinderen uit deze gezinnen komen vaak in de criminaliteit terecht omdat ze geen vader of moeder hebben om "etisch" gezien op terug te vallen. Nog een aantal problemen die we hier aan te danken hebben zijn:

- Verspreiding van AIDS
- Verspreiding van SOA's/Alzheimer
- Leegstaande huurwoningen
- Gebroken gezinnen
- Zelfmoordpogingen van achtergebleven partner die slachtoffer is geworden van overspel
- etc.
- Toename verkoop anti-conceptie wat weer inhoudt dat er meer overspel gepleegd wordt

Hoe overspel te verbieden dan ?
Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.

Oorspronkelijk geplaatst: Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"


Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 17 mei 2004 @ 10:15:00 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19188758
noem je 30 regels een essay?
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 17 mei 2004 @ 10:16:42 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19188786
Amerika, de Trots, de Hypocrisie, de Zelfaanduiding, Alzheimer
- door bansheeboy -

Trots
Amerika is al deccenia lang de nog enige overgebleven door zichzelf erkende supermacht. Velen in de wereld zien de VS echter niet als supermacht noch als vredestichters. Desondanks heeft de VS hier lak aan en schakelt daarbij de in hun bloed verworven superioriteit in hoogste snelheid. Kapsones heeft hierbij een groot aandeel...

Hypocrisie
Amerika verbiedt andere landen het gebruik en het bezit van (nucleaire) wapens, dat terwijl zij zelf de grootste massa-wapens bezitters op aard zijn...

Zelfaanduiding
Amerika wijst zichzelf vaak aan in velerlei situaties als (schijn)neutrale bemiddelaar, velen zien gelukkig in dat dit onzin is, zie bv. de situatie in het Midden-Oosten

Alzheimer
Alles waar de VS nu landen van beschuldigen en verbieden, doet Amerika zelf of heeft het gedaan, alleen doen zijn vaak alsof zij van niks weten, alsof het nooit gebeurd is (alzheimer), schakelopties zijn bv.:

- Hiroshima
- Indianen
- etc.
- Irak


Misschien dat bepaalde lezers hieruit op kunnen maken dat ik niet zo'n fan ben van superdemagoog Bush

Laten we hier een eerlijke edoch scherpe discours van maken aangaande het beleid van Bush, dus zowel de pro-meningen als de anti-meningen wil ik hierover zien. Mijn mening hebben jullie nu al gelezen



Oorspronkelijk geplaatst: Essay der Anti-Amerika

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 17 mei 2004 @ 10:17:02 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19188795
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe overspel te verbieden dan ?
Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.
Wil jij bij wet verbieden dat iemand die getrouwd is en seks heeft met iemand anders strafbaar is? Djeez, zo erg zijn ze nog niet eens in het preutse amerika
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 17 mei 2004 @ 10:18:16 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19188814
Dank je BSB, nu kunnen mensen je werk gewoon in één oogopslag overzien.

Daadwerkelijk reageren kan in de topics waarin ze oorspronkelijk geplaatst zijn
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 17 mei 2004 @ 10:19:45 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19188844
oh
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 17 mei 2004 @ 10:38:27 #9
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_19189202
ik had graag willen reageren in het topic over Essay der Anti-Amerika maar dat was al gesloten dus dan toch maar hier:
Wat een hoop drogredenen bij elkaar. Er worden enkel de gebruikelijke anti-amerikaanse stokpaardjes bereden, er wordt niets relevants toegevoegd.

BSB is blijkbaar geen fan van Bush. Prima, dat mag, maar het buitenland beleid van Bush vloeit in feite voort uit dat van Clinton. Het op de huid zitten van de zgn. "foute" landen is nl. al onder zijn regering begonnen.

Mijn mening: Wij in het westen mogen BLIJ zijn met Amerika (en Bush). Het is het enige land wat zich nog een beetje verantwoordelijk voelt voor onze westerse normen en waarden en bereid is deze met hand en tand te verdedigen.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  maandag 17 mei 2004 @ 10:43:38 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19189308
Het wachten is nu op de verzamelde werken in boekvorm.
Met zo'n mooi ingelegde kaft en een zijden paginalint.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 mei 2004 @ 10:50:38 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19189432
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:43 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is nu op de verzamelde werken in boekvorm.
Met zo'n mooi ingelegde kaft en een zijden paginalint.
Ik zou ook graag de verzamelde werken gedrukt zien, maar dan wel op een rol pleepapier.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 17 mei 2004 @ 10:52:50 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19189477
Da's ook een optie, MikeyMo!
Misschien zelfs wel een nuttigere...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 mei 2004 @ 11:01:14 #13
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_19189637
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ik zou ook graag de verzamelde werken gedrukt zien, maar dan wel op een rol pleepapier.
ik zou daar niet graag mijn aars mee poetsen. Wie weet wat je allemaal kunt oplopen...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  maandag 17 mei 2004 @ 11:03:31 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19189675
quote:
Op maandag 17 mei 2004 11:01 schreef DoctorB het volgende:

[..]

ik zou daar niet graag mijn aars mee poetsen. Wie weet wat je allemaal kunt oplopen...
nee, maar het lucht wel op!
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 17 mei 2004 @ 12:01:39 #15
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19190776
Wanneer breng je je eerst boek uit Bansheeboy? Heb je al een uitgever gevonden?
Krekker is de bom!
pi_19190808
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
er blijkt vraag naar te zijn
Bij gebrek aan een humorforum moet het maar.


  maandag 17 mei 2004 @ 12:04:31 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19190834
quote:
Op maandag 17 mei 2004 12:01 schreef KreKkeR het volgende:
Wanneer breng je je eerst boek uit Bansheeboy? Heb je al een uitgever gevonden?
moet ie er wel voor zorgen dat het het werk een beetje makkelijk verkrijgbaar is, nietd at we helemaal naar de al-tawneed moskee moeten oid
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_19195681
Terugvindpost.
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:25:37 #19
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19270307
"Schaars geklede "dames", waarom en hoe ?"
- door Bansheeboy -

Wat verstaan we onder schaars geklede dames ?

Dat zijn dames die in principe respectloos door de stad of het bagijnhof rondslenteren, liefst in groepjes van 6 á 7 meiden, die in giechelende hoedanigheid verkeren en uitermate strak en/of doorzichtig gekleed zijn al dan niet zwaar op gemaakt met goedkope hema-makeup.

Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?

Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij. Veel van deze dames kan het niet schelen of hun onderbroek te zien is en dus vaak ook uitsteekt boven hun overspelige heupbroek. Waarom deze zieke geesten dit doet weten alleen zijn, helaas laten ze dit nooit uitlekken naar derden

Ok, leuk en aardig, maar wat is het probleem dan ?

Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer, veel van deze dames hebben onderling wedstrijden, de prijzen worden meestal de 21ste van elke maand uitgekeerd als de studie-financiering binnen is bij hen.

Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:

- gebroken huwelijken
- etc.
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
- Ja
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen.

Ok, duidelijk, hoe lossen we dit op ?

De enige juiste en correcte oplossing is dit soort onzedelijk gedrag wettelijk verbieden en boetes uitdelen bij elke overtreding. Ik vind de tijd nl. nog niet rijp om lijfstraffen toe te passen, dat is iets voor later



Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:31:49 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_19270481
Laten we dan maar meteen stoppen met leven
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:34:54 #21
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19270551
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Laten we dan maar meteen stoppen met leven
Hoezo ? Wat een kromme redenatie !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:36:37 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_19270591
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoezo ? Wat een kromme redenatie !

Is er uberhaupt iets wat je wel positief vind aan de wereld?

Over dat laatste trouwens, komt over alsof die wulpse dames de enige schuldigen zouden zijn. De schuld ligt wat dat betreft bij 2 kanten.

ik ga er nog serieus op in ook
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:41:26 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19270680
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
"Schaars geklede "dames", waarom en hoe ?"
- door Bansheeboy -

Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:

- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
- Ja
Hier ligt een mooie taak voor de milieu politie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:44:14 #24
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_19270740
Bookmark!
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
pi_19276178
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:44 schreef paniekzaaier het volgende:
Bookmark!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')