Que?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
nog wel uit godsnaam in een islam / Moslim topic
Niets met religie te maken gelukkig, bedankt NOS.quote:De vader van de schutter die vijftig mensen doodschoot in een gaybar in Orlando denkt dat de schietpartij niets te maken heeft met religie. Dat zei de vader, Mir Seddique, tegen NBC News.
http://nos.nl/artikel/211(...)zoenende-mannen.html
Ah, beetje van het kaliber Illias, van enige tijd geleden dus?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een of andere geestelijk minder bedeelde user, maar met een islamitische achtergrond.
Ik zou BSB niet in dezelfde categorie scharen trouwens.
Dat is het zeer zeker.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Onze huis "het is de schuld van de zionisten"-prediker
Goh, wie had dat gedacht.quote:
Ik post hier al een jaar of 15. Nog nooit heb ik geweld verheerlijkt of opgeroepen tot geweld. Het is blijkbaar genoeg om Moslim te zijn om zo'n behandeling te krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een of andere geestelijk minder bedeelde user, maar met een islamitische achtergrond.
Een soort Erdoğan?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien is het wel eens goed als er zo'n type leider komt. Iemand die voor wat opschudding zorgt en die orde op zaken stelt. In Europa hebben we alleen laffe politieke wegkijkers die steeds met dezelfde riedeltjes op de proppen komen. Er verandert niks wezenlijks.De naïviteit is diep verankerd in zowel de politiek als in het handhavingsapparaat.
Het was zo'n lieve jongen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:20 schreef bascross het volgende:
[..]
Niets met religie te maken gelukkig, bedankt NOS.
Best bizar, moslim mannen begroeten elkaar met een kus op iedere wang, en dan zouden 2 zoenende kerels de ontsteker voor dit soort geweld zijn? ;')quote:Op zondag 12 juni 2016 18:20 schreef bascross het volgende:
[..]
Eigenlijk is de oorlog al begonnen, alleen kost het de westerse regeringsleiders nogal veel moeite om die realiteit onder ogen te zien. De radicale islam is dreigend aan de buitengrenzen van Europa aanwezig. En land als Bosnië wordt momenteel omgevormd tot een radicaal-islamitisch bolwerk en de EU-buitengrenzen staan wagenwijd open voor moslims om deze kant op te komen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:16 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Zal een leuke worden, aangezien we in elkaars gebied wonen. Genocide guaranteed...
Als hij het niet deed uit naam van allah, dan deed hij het wel omdat homohaat in zijn religie zit. Oftewel, het heeft wel degelijk met religie te maken.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:20 schreef bascross het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Best bizar, moslim mannen begroeten elkaar met een kus op iedere wang, en dan zouden 2 zoenende kerels de ontsteker voor dit soort geweld zijn? ;')
#droeftoeter
Je posts maken mensen agressief en zetten daarom aan tot geweld.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik post hier al een jaar of 15. Nog nooit heb ik geweld verheerlijkt of opgeroepen tot geweld. Het is blijkbaar genoeg om Moslim te zijn om zo'n behandeling te krijgen.²
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik post hier al een jaar of 15. Nog nooit heb ik geweld verheerlijkt of opgeroepen tot geweld. Het is blijkbaar genoeg om Moslim te zijn om zo'n behandeling te krijgen.²
Figuren als Berko13 ook. Orthodoxe christenen zijn namelijk bijna net zo erg. Die malen er ook niet om dat er vijftig homo's dood zijn. Stiekem lachen ze in hun vuistje.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:17 schreef Infection het volgende:
Figuren als Bansheeboy en PSVCL moet je goed in de gaten houden.
Die achterlijke berichten van jou in het charlie hebdo topic hebben toch mijn beeld over jou gevormd.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dan kan je met jouw uitspraak bijna Charlie Hebdo verklaren.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je posts maken mensen agressief en zetten daarom aan tot geweld.
High five.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die achterlijke berichten van jou in het charlie hebdo topic hebben toch mijn beeld over jou gevormd.
Klopt. Maar ja, laat ze. Ze zijn boos. Begrijpelijk ook, gezien hoe onze mediacratie en mediabrein tegenwoordig werken.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Blanke bataljons die Rotterdam-Zuid en de Schilderswijk intrekken om aan het moorden te slaan? Nee, dat gaat hem niet worden. We moeten sowieso stoppen met meer islam importeren en de kansarme mensen in Zuid en Schilderswijk goed in de gaten houden. Wie weet kan het dan wat worden. Dat geldt voor NL. Niettemin, eens dat het probleem met die vuile ideologie steeds groter wordt. Overal waar het opduikt zien we ellende en doden.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk is de oorlog al begonnen, alleen kost het de westerse regeringsleiders nogal veel moeite om die realiteit onder ogen te zien. De radicale islam is dreigend aan de buitengrenzen van Europa aanwezig. En land als Bosnië wordt momenteel omgevormd tot een radicaal-islamitisch bolwerk en de EU-buitengrenzen staan wagenwijd open voor moslims om deze kant op te komen.
Er zijn nauwelijks politici die het lef hebben om te zeggen dat we meer dan genoeg islam hebben hier. Het gevolg is dat de problemen alleen maar verder zullen verergeren. Ik ben ervan overtuigd dat de uiteindelijke uitkomst een oorlog is. De diverse terreuraanslagen zijn daar eigenlijk al een voorbode van.
Wat maakt het uit? In beide gevallen staat de islam het helder en zelfstandig nadenken in de weg. Dat is toch de hele essentie van religie? Niet zelf nadenken, maar klakkeloos aannemen wat anderen ooit bedacht en opgeschreven hebben in haatdragende boekjes als de Koran en de Bijbel.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
TTK / De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !quote:Op zondag 12 juni 2016 18:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En met de daadwerkelijke dader, die je even handig vergeet.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, laat ze. Ze zijn boos. Begrijpelijk ook, gezien hoe onze mediacratie en mediabrein tegenwoordig werken.
Gecombineerd met instanties die blijkbaar aanslagen niet voorkomen, maakt dat een giftige cocktail.
Maar jij bent dan ook angstig en pessimistisch in hart en nieren.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk is de oorlog al begonnen, alleen kost het de westerse regeringsleiders nogal veel moeite om die realiteit onder ogen te zien. De radicale islam is dreigend aan de buitengrenzen van Europa aanwezig. En land als Bosnië wordt momenteel omgevormd tot een radicaal-islamitisch bolwerk en de EU-buitengrenzen staan wagenwijd open voor moslims om deze kant op te komen.
Er zijn nauwelijks politici die het lef hebben om te zeggen dat we meer dan genoeg islam hebben hier. Het gevolg is dat de problemen alleen maar verder zullen verergeren. Ik ben ervan overtuigd dat de uiteindelijke uitkomst een oorlog is. De diverse terreuraanslagen zijn daar eigenlijk al een voorbode van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |