Naja, als je je identificeert zijnde (islamitisch) MO-er (Afghaan) en je ziet de VS daar huis houden, dan kan dat iig een voedingsbodem vormen. De keuze voor een homobar ligt weer in lijn met de hoop op goedkeuring van Allah oid.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja.
Maar in een nachtclub homo's doodschieten uit protest tegen het MO-beleid is nou ook weer zoiets.
Valt er op dit moment dus überhaupt wat zinnigs te zeggen?
Ik heb het dan ook over het enorme aantal 'mass shootings' in de VS. Dit is echt niet zo'n heel opmerkelijke gebeurtenis. Dat zou het wel zijn als het was in, zeg, Amsterdam. Maar in de VS... ik sta er niet van te kijken ieg.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Strikt genomen is 'niet zoveel' een rare duiding. Afgemeten aan de Amerikaanse moslimpopulatie zijn het er bizar veel. Maar als je dan weer kijkt naar t VS MO-beleid vind ik het wel weer meevallen.
Vergelijkibg met statistieken alledaagse 'individuele' moorden vind ik wel vrij onzinnig.
In hoeeveel nachtclubs hebben joden nu weer massamoorden aangericht?quote:
Saudis ook, met al die kontenlikkers uit het westen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije houdt het echt wel een dagje vol hoor.
Kans op een oorlog tussen moslims zelf is ook een stuk groter. Kijk naar SA en Iranquote:Op zondag 12 juni 2016 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
Trouwens. Derde wereldoorlog? Serieus?
De islamitische wereld is op geen enkele manier in staat om dat meer dan een dag vol te houden tegen het Westen.
Waar ben je echt bang voor vraag ik me dan af. Als je Westerling bent dan. Als moslim zou ik me meer zorgen maken aangezien zij het grootste deel van alle shit over zich heen krijgen. Nu ook al.
Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarbij altijd dat gezeik van moslims over het westen. Russen en chinezen onderdrukken de islam nog veel meer.
Jood. Niet joden. In dit geval is het ook een man die moslim is. Niet moslims.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
In hoeeveel nachtclubs hebben joden nu weer massamoorden aangericht?
Die hebben al moeite met een stel holbewoners in Yemen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Saudis ook, met al die kontenlikkers uit het westen.
Zo'n beetje de gehele wereld doet dat. ''MAAR HET WESTEN!''quote:Op zondag 12 juni 2016 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarbij altijd dat gezeik van moslims over het westen. Russen en chinezen onderdrukken de islam nog veel meer.
Je kunt het niet laten hequote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.
Nee joh, Saudi gaat zo gebukt onder Iran die haar kans schoon ziet.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Saudis ook, met al die kontenlikkers uit het westen.
Dit kan je bij de volgende twintig aanslagen ook posten. Dusquote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Als 99,9% van de Moslims dit soort bloedbaden niet pleegt en er zich tegen uitspreekt. Waarom is dat ene geval of telt 0,111% dan toch zwaarder?²
They have something you don't haveeeeeequote:Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die hebben al moeite met een stel holbewoners in Yemen.
Insallah.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee joh, Saudi gaat zo gebukt onder Iran die haar kans schoon ziet.
Laatst stak een man in op de Gaypride in Israël waar een tiener bij omkwam.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
In hoeeveel nachtclubs hebben joden nu weer massamoorden aangericht?
Dat vingertje wijzen is mooi he. Vergeet voor het gemak de Oeigoerse kwestie van de Chinezen en het schooluitje van Rusland in Afghanistan.quote:
Syrië, Georgië, Tsjetsjenië, Oekraïne, enzoverder.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.
Een hardere aanpak van religieus extremisme, het stoppen van immigratie vanuit moslimlanden en een minder naïeve houding bij veiligheidsdiensten kunnen prima binnen de kaders van een democratie zonder dat er van fascisme sprake is.quote:
zal uit kijken met wat je zegt ik denk zelf dat GB een hele goede man was tegen over wat Trump gaat worden ....quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Trump is toch gewoon een simpele versie van George Bush?²
Tjonge... Hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over het enorme aantal 'mass shootings' in de VS. Dit is echt niet zo'n heel opmerkelijke gebeurtenis.
Nou, de russen wel hoor. Maar de chinezen zijn in het westen van china ook een heel volk aan het kapot maken.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, ja nee dat is daar normaler inderdaad. Intentie is het mogelijke cruciale verschil.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over het enorme aantal 'mass shootings' in de VS. Dit is echt niet zo'n heel opmerkelijke gebeurtenis. Dat zou het wel zijn als het was in, zeg, Amsterdam. Maar in de VS... ik sta er niet van te kijken ieg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |