Bij een vampier werkt dat niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook, als ik voor iemand een spiegel zet, kan het toch niet anders dan ze hunzelf zien, nee, echt niet?
Krim, Oekraine (Oosten), Syrie ringing a bell? Halve voormalige sovjet-rijk die niet zo lang onafhankelijk zijn? Afghanistan?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.
Zeker, het is gewenning maar óók een individu die vrij beschikbare wapens gebruikt is nooit te stoppenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef Onnoman het volgende:
valt me op dat er geen speciale uitzendingen zijn op de NOS en teletekste besteed er ook maar 1 regeltje aan..
dat was vroeger wel anders.. we zijn er denk ik gewend aan geraakt
Het is een open vraag. Ik ben daar benieuwd naar. Waarom wordt het gedrag voor een zeer kleine groep geprojecteerd en afgestraald op de bonafide meerderheid?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit kan je bij de volgende twintig aanslagen ook posten. Dus²
joh, deze knakker had moeite met zoenende mannen, denk niet dat je zo iemand nou had moeten knuffelenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Superpush het volgende:
We moeten ze knuffelen de moslims. Zij zijn het slachtoffer en het is allemaal de schuld van Israel!
En we kunnen ze ook beter maar knuffelen en lief voor ze zijn en misschien zelfs wel tot hun geloof bekeren..... Misschien id dat het beste want van onze moed moeten we het in NL niet hebben. Toch ( sebrenica, MH 17, etc etc
3 van de 4 zijn buurlanden of zo goed als. Syrië zijn ze niet echt binnengevallen, maar op uitnodiging van de lokale dictator.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Syrië, Georgië, Tsjetsjenië, Oekraïne, enzoverder.
Leer Nederlands, tokkie.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Superpush het volgende:
We moeten ze knuffelen de moslims. Zij zijn het slachtoffer en het is allemaal de schuld van Israel!
En we kunnen ze ook beter maar knuffelen en lief voor ze zijn en misschien zelfs wel tot hun geloof bekeren..... Misschien id dat het beste want van onze moed moeten we het in NL niet hebben. Toch ( sebrenica, MH 17, etc etc
Wie dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, de russen wel hoor. Maar de chinezen zijn in het westen van china ook een heel volk aan het kapot maken.
Nou ja, we hebben inmiddels natuurlijk ondertussen wel een beetje de nodige ervaring met dit soort dingen... Dus neem het ons niet kwalijk dat we ietwat op de zaak vooruit lopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, het enige dat we nu echt weten is dat de dader Afghaanse ouders heeft, en dat wordt gemakshalve maar direct uitgelegd als een islamitische terreuraanslag? Vat ik het zo goed samen?
ANDERE KANT VAN DE WERELD HABIBI, ANDERE KANTTTT!!!!!!!!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:49 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Krim, Oekraine (Oosten), Syrie ringing a bell? Halve voormalige sovjet-rijk die niet zo lang onafhankelijk zijn? Afghanistan?
Dus omdat het buurlanden zijn is het geen probleem?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
3 van de 4 zijn buurlanden of zo goed als. Syrië zijn ze niet echt binnengevallen, maar op uitnodiging van de lokale dictator.
De Oeigoeren, ga me niet vertellen dat je dat niet weetquote:
Ja dat maakt het natuurlijk veel erger.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ANDERE KANT VAN DE WERELD HABIBI, ANDERE KANTTTT!!!!!!!!
Je bent moslima? In de Hadith wordt er anders best vaak naar verwezen:quote:Op zondag 12 juni 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nergens wordt verlangt de homo's iets aan te doen, hoor.
De Torah daarentegen vraagt daar wel om.
Dus wat is jouw punt eigk
Verder wordt er door islamitische geleerden en imams wereldwijd opgeroepen tot homohaat. Maarja, daar kijk je liever voor weg denk ik.quote:Abu Dawud (4462) - The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Whoever you find doing the action of the people of Loot, execute the one who does it and the one to whom it is done."
Nee, dat mag! Laten we België binnenvallenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus omdat het buurlanden zijn is het geen probleem?
stop met praten je zet jezelf voor schutquote:Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ANDERE KANT VAN DE WERELD HABIBI, ANDERE KANTTTT!!!!!!!!
Neuh, alleen als iemand mij even corrigeert, wil ik ze er wel even op wijzen wat ik daadwerkelijk zeg, niet dat het minder erg is.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus omdat het buurlanden zijn is het geen probleem?
Syrië wat? Rusland heeft daar mandaat van Assad. ISIS, Al-Nusra en alle andere door de 'coalitie' gesteunde 'rebellen' die het hele zooitje in gang hebben gezet niet. Men vergeet even het machtsvacuum dat door de VS in gang is gezet, of de door Frankrijk en de VS gestartte revoluties in o.a. Libië omdat Khadaffi en co af wilden van de Petro-dollar.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:49 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Krim, Oekraine (Oosten), Syrie ringing a bell? Halve voormalige sovjet-rijk die niet zo lang onafhankelijk zijn? Afghanistan?
Wie de fuck ben jij nou weer?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stop met praten je zet jezelf voor schut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |