Wazmetjouquote:Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ANDERE KANT VAN DE WERELD HABIBI, ANDERE KANTTTT!!!!!!!!
Kom met een vers uit de Koran.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Je bent moslima? In de Hadith wordt er anders best vaak naar verwezen:
[..]
Verder wordt er door islamitische geleerden en imams wereldwijd opgeroepen tot homohaat. Maarja, daar kijk je liever voor weg denk ik.
zowquote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Superpush het volgende:
[..]
Ze hebben zelf een demonstratie gehouden, met 150 ! Man!!
Allah is een ziek manquote:Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Evertjan het volgende:
maar het is treurig dat er mensen zijn die het op het schieten zetten als ze 2 mannen zien kussen. hoe ziek moet je dan zijn in je hoofd om zover te komen
Ya habibi, nogmaals, lees wat er staat:quote:Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Afghanistan? Syrie waar ze dagelijks ziekenhuizen uithollen, vandaag een groentemarkt? Kom op als je je punt wil maken dat Amerika of het Westen agressief imperialisme bedrijft maar de Russen of Chinezen niet.....dan zit je gewoon fout. Afstand staat daar los van.
Nogmaals, lees het, dit gaat over een vergelijking als dat de VS even gezellig Irak of Libië binnenvalt, wat letterlijk aan de andere kant van de wereld is vanuit de VS gezien, daarmee zeg ik niets over de wan en gruweldaden van China en Rusland op lokaal vlak en al helemaal niet op een manier dat ik de Russen of Chinezen on a higher plate zet daarin.quote:Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.
Ik weet niet zeker, maar was de toenmalig Soviet unie niet Afghanistan binnengevallen met de toestemming van de toenmalige regering?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Kleine nuance ja. Maar voor de grote dagelijkse burgerslachtoffers en dat niets wordt ontzien maakt dat niet echt uit. Maar goed, haal Syrie van de lijst af. De Krim, maar wel buurland. Oost-Oekraine, in een eerder stadium Afghanistan. Grensde wel weer aan toen nog Sovjet-imperium. Dus als we theorethisch willen lullen kunnen we dat ook schrappen ja. Afghanistan. Dan is Rusland niet imperialistisch bezig nee.
Het is gewoon totaal niet relevant, bommen en kogels blijven bommen en kogels.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ya habibi, nogmaals, lees wat er staat:
[..]
Nogmaals, lees het, dit gaat over een vergelijking als dat de VS even gezellig Irak of Libië binnenvalt, wat letterlijk aan de andere kant van de wereld is vanuit de VS gezien, daarmee zeg ik niets over de wan en gruweldaden van China en Rusland op lokaal vlak en al helemaal niet op een manier dat ik de Russen of Chinezen on a higher plate zet daarin.
Dat is belangrijk zeg!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, lees het, dit gaat over een vergelijking als dat de VS even gezellig Irak of Libië binnenvalt, wat letterlijk aan de andere kant van de wereld is vanuit de VS gezien,
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar was de toenmalig Soviet unie niet Afghanistan binnengevallen met de toestemming van de toenmalige regering?
Tussen het oproepen en het doen zit wel een heel verschilquote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom met een vers uit de Koran.
Ja, maar er zijn ook joden die oproepen tot geweld richting homo's., maar dan kijken we weg. Doe niet zo schijnheilig dude.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat ''erger'' is, ofzo. Het is een overbodige nuance.
Verder las je ook geen waardeoordelen in mijn eerdere reactie.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, alleen als iemand mij even corrigeert, wil ik ze er wel even op wijzen wat ik daadwerkelijk zeg, niet dat het minder erg is.
Wat een idiote gedachte. Hoe zou dit slachtoffers moeten helpen?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar is geen discussie over mogelijk, dat is precies het punt!
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Verder las je ook geen waardeoordelen in mijn eerdere reactie.
allah is wat gebakken lucht waar men een lokaal sausje overheen heeft gesprenkeld...quote:
Jouw argumentatie slaat nergens op. Wat maakt het uit waar ze vandaan komen. Dus als de EU die landen binnenvalt is het minder erg?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ya habibi, nogmaals, lees wat er staat:
[..]
Nogmaals, lees het, dit gaat over een vergelijking als dat de VS even gezellig Irak of Libië binnenvalt, wat letterlijk aan de andere kant van de wereld is vanuit de VS gezien, daarmee zeg ik niets over de wan en gruweldaden van China en Rusland op lokaal vlak en al helemaal niet op een manier dat ik de Russen of Chinezen on a higher plate zet daarin.
Is wel een harde les voor ze, met al dat geknuffel van minderheden.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
De homo's zijn vaak hippies en staan positief in de wereld. Het was heel dom om die groep aan te vallen omdat ze vaak voor tolerantie staan. Ook richting andere groepen zoals moslims.
Ja. Hitler werd ook door de Franse stroman gevraagd Frankrijk in te nemen. En Stalin kreeg ook belletjes van het Slavische volk wat communisme wilde. Schijnen ook wat joden te hebben gevraagd aan de Germaanse heersers of ze niet een definitieve oplossing konden vinden voor het joodse vraagstuk in Europa. Daarna gingen de nazi's pas zich daarover buigen, na deze oproep van joodse intellectuelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar was de toenmalig Soviet unie niet Afghanistan binnengevallen met de toestemming van de toenmalige regering?
Dat laatste is de adder die ze koesteren aan hun borst.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
De homo's zijn vaak hippies en staan positief in de wereld. Het was heel dom om die groep aan te vallen omdat ze vaak voor tolerantie staan. Ook richting andere groepen zoals moslims.
Het is de schuld van Israel. Toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Superpush het volgende:
[..]
Ze hebben zelf een demonstratie gehouden, met 150 ! Man!!
Ze doen het ook. Doe gewoon niet schijnheilig. Probeer gewoon even na te denken.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
Tussen het oproepen en het doen zit wel een heel verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |