abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162492509
Originele OP

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 17:50 schreef DrDentz het volgende:
Het festival Rock en Seine heeft een optreden van The Eagles of Death Metal afgelast wegens "Islamofobie".

Eagles Of Death Metal’s concert is cancelled

Being in total disagreement with Jesse Hugues’ recent allegations given in an itw with an american media, both Cabaret Vert & Rock en Seine festivals have decided to cancel the band’s performance. We thank you for your understanding.

FESTIVAL CABARET VERT / FESTIVAL ROCK EN SEINE

Zou een theater vol mensen afgeslacht zien worden door moslimextemisten bijdragen aan islamofobie of zaten deze zieke gedachten al langer in deze man geworteld? Is islamofobie aangeboren of kan het ook getriggerd worden door een bepaalde gebeurtenis?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162492537
Overlevende Bataclan aan EODM-zanger: Jouw domheid is gevaarlijk

Ismael El Iraki, een Eagles of Death Metal-fan én overlevende van de terroristische aanslag in popzaal Bataclan, heeft op Facebook een open brief geschreven aan de frontman van de band. El Iraki is teleurgesteld in leadzanger Jesse Hughes die optrad in de Parijse zaal tijdens het drama op 13 november. 'Je bent een verspreider van haat.'

De brief van Ismael El Raki
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:24:29 #3
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162493185
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:54 schreef Kijkertje het volgende:

Ismael El Iraki, een Eagles of Death Metal-fan én overlevende van de terroristische aanslag in popzaal Bataclan, heeft op Facebook een open brief geschreven aan de frontman van de band. El Iraki is teleurgesteld in leadzanger Jesse Hughes die optrad in de Parijse zaal tijdens het drama op 13 november. 'Je bent een verspreider van haat.'

Wie verspreidt er nu haat? Welke club is er koning haat tegenover andersdenkenden?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_162493243
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wie verspreidt er nu haat? Welke club is er koning haat tegenover andersdenkenden?
Mickey Mouse club?
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:34:55 #5
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162493404
Is dat die club die homo's graag van flats gooit? Die 'overspelige' (oftewel verkrachte) vrouwen graag stenigt? De club waar christenen en joden officieel derderangs burgers zijn en dienen te worden afgeperst in het beste geval?

Nee, volgens mij was dat een andere club...
pi_162493461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is dat die club die homo's graag van flats gooit? Die 'overspelige' (oftewel verkrachte) vrouwen graag stenigt? De club waar christenen en joden officieel derderangs burgers zijn en dienen te worden afgeperst in het beste geval?

Islamofoob gespot.
pi_162494044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:34 schreef EdvandeBerg het volgende:

hoi Geert.
pi_162494062
De een verspreid haat, de ander verspreid vrede door een kogelregen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162494169
Nu ben ik geen zwarte piet aanhanger maar ik zou de fans van zwarte piet adviseren er een religie van te maken. Laat ze dan nog maar eens kritiek erop geven....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_162495223
quote:

Hopen dat er eindelijk een lichtje bij EoDM gaat branden, al is het maar een kleintje. Anders zouden er best nog heel wat festivals kunnen volgen.
pi_162495234
Niet gek na die aanslagen of is dat nu echt zo raar?
"Of all the things I've lost, I miss my mind the most" - Mark Twain / Ozzy Osbourne
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:03:58 #12
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162495265
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:08 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

hoi Geert.
Hoi Tofik
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:04:38 #13
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162495278
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:37 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Islamofoob gespot.
Moeilijk he, inhoudelijk reageren :')
pi_162495851
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hoi Tofik
wie is dat? :?
pi_162496120
Wie heeft die onzinnige term 'islamofobie' eigenlijk de wereld in geholpen. Deze roept namelijk veel vragen op. Zoals is een atheist automatisch een islamofoob. Het wantrouwen van totalitaire filosofieen lijkt me namelijk heel gezond.
pi_162496151
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:37 schreef Dutchguy het volgende:
Wie heeft die onzinnige term 'islamofobie' eigenlijk de wereld in geholpen. Deze roept namelijk veel vragen op. Zoals is een atheist automatisch een islamofoob.
Het heeft toch eigenlijk het zelfde effect als dat iemand zegt "niet aan een olifant denken" en dan denk je er vervolgens wel aan.
"Of all the things I've lost, I miss my mind the most" - Mark Twain / Ozzy Osbourne
pi_162496836
quote:

Ik voel anders haatgevoelens door Ismael El Iraki en niet door Jesse Hughes. dus is Ismael El Iraki een verspreider van haat.
pi_162496918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De een verspreid haat, de ander verspreid vrede door een kogelregen.
Het kan. :)
pi_162497894
Het blijft bizar en eng dat zoveel mensen kritiek op een idealogie niet willen toestaan...brrrrr.
pi_162498461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik voel anders haatgevoelens door Ismael El Iraki en niet door Jesse Hughes. dus is Ismael El Iraki een verspreider van haat.
Heb je de brief wel gelezen eigenlijk?

Het is namelijk best een goede brief te noemen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162498558
Is islamofobie wel het juiste woord? Islamhaat lijkt me een beter woord. Islamofobie betekent volgens mij dat je bang bent voor de islam. Dat is niet zo, mensen hebben een afkeer van de islam
pi_162498851
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb je de brief wel gelezen eigenlijk?

Het is namelijk best een goede brief te noemen...
Vind je?

Ik vind het een extreem slechte brief, vol met drogredenen. Dat er weinig taalfouten in staan, maakt de inhoud nog niet goed.
pi_162499580
Ze worden nu toch geweerd omdat hij heeft gezegd dat de beveiliging medeplichtig was aan de aanslag bij het Bataclan, niet omdat hij een hekel heeft aan moslims?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_162499679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef Ludachrist het volgende:
Ze worden nu toch geweerd omdat hij heeft gezegd dat de beveiliging medeplichtig was aan de aanslag bij het Bataclan, niet omdat hij een hekel heeft aan moslims?
ja is ook. maar sommigen negeren dat liever. Past niet zo in hun eigen verhaaltje.
pi_162500365
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Is islamofobie wel het juiste woord? Islamhaat lijkt me een beter woord. Islamofobie betekent volgens mij dat je bang bent voor de islam. Dat is niet zo, mensen hebben een afkeer van de islam
pi_162500410
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef Ludachrist het volgende:
De organisatie heeft slechts deze korte verklaring als reden gegeven: ‘Being in total disagreement with Jesse Hughes's recent allegations, Eagles Of Death Metal's concert is cancelled.’ en dit nav een aantal interviews dat Hughes gaf. Overigens had Hughes al een keer zijn excuses aangeboden voor zijn eigen uitspraken, maar in een later interview kwam hij daar blijkbaar toch weer op terug.

In dit stuk wordt het allemaal nog even samengevat en geeft tevens de visie van Eric van Eerdenburg (Lowlands):

Lowlands-directeur: 'Jesse Hughes duidelijk zwaar getraumatiseerd'
pi_162500616
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_162500676
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De organisatie heeft slechts deze korte verklaring als reden gegeven: ‘Being in total disagreement with Jesse Hughes's recent allegations, Eagles Of Death Metal's concert is cancelled.’ en dit nav een aantal interviews dat Hughes gaf. Overigens had Hughes al een keer zijn excuses aangeboden voor zijn eigen uitspraken, maar in een later interview kwam hij daar blijkbaar toch weer op terug.

In dit stuk wordt het allemaal nog even samengevat en geeft tevens de visie van Eric van Eerdenburg (Lowlands):

Lowlands-directeur: 'Jesse Hughes duidelijk zwaar getraumatiseerd'
Klopt, uitspraken over de beveiliging. Die heeft hij teruggenomen en later weer herhaald.
pi_162500677
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Kijkertje het volgende:
"Wij weten dat door de vrije beschikbaarheid van wapens meer doden vallen dan door terrorisme."

Wat een idioot...
Maar hij laat wel zien hoe oprecht Jesse is.

In een kalm betoog zegt ene Tony Scott onder andere dat de uitspraken van Hughes voor verdeeldheid zorgen, net als die van Trump: 'Misschien denkt hij zo de Trumpcampagne te helpen?
Waarom is het altijd toch 'de ander' / rechts die voor verdeeldheid zorgt en nooit de persoon die anderen hiervan beschuldigt? :r
pi_162501122
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

"Wij weten dat door de vrije beschikbaarheid van wapens meer doden vallen dan door terrorisme."

Wat een idioot...
Maar hij laat wel zien hoe oprecht Jesse is.

In een kalm betoog zegt ene Tony Scott onder andere dat de uitspraken van Hughes voor verdeeldheid zorgen, net als die van Trump: 'Misschien denkt hij zo de Trumpcampagne te helpen?
Waarom is het altijd toch 'de ander' / rechts die voor verdeeldheid zorgt en nooit de persoon die anderen hiervan beschuldigt? :r
\______/ Teiltje voor je kotsneigingen en beterschap :{
pi_162504433
Nou sorry hoor maar als ik ternauwernood aan de dood ben ontsnapt door moslim extremisten dan vind ik het helemaal niet raar meer dat ik islamofoob ben geworden. Lijkt mij een hele normale reactie. De man heeft gewoon veel tijd nodig om het vertrouwen in de islam terug te krijgen.
pi_162504837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:35 schreef MakkieR het volgende:
Nou sorry hoor maar als ik ternauwernood aan de dood ben ontsnapt door moslim extremisten dan vind ik het helemaal niet raar meer dat ik islamofoob ben geworden. Lijkt mij een hele normale reactie. De man heeft gewoon veel tijd nodig om het vertrouwen in de islam terug te krijgen.
Er zit een verschil tussen 'islam is een probleem' en 'de beveiligers van het Bataclan hielpen doelbewust mee aan de aanslag en hebben van tevoren de moslims in de zaal nog gewaarschuwd'. Deze man zegt het tweede, wat vrij bizar is.
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:49:19 #34
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162504841
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:35 schreef MakkieR het volgende:
De man heeft gewoon veel tijd nodig om het vertrouwen in de islam terug te krijgen.
Moet niet gekker worden.
Die man hoeft helemaal geen vertrouwen in de islam (terug) te krijgen.
Niemand hoeft te streven naar vertrouwen in de islam.
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:53:58 #35
452947 frietenstamp
pi_162504967
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen 'islam is een probleem' en 'de beveiligers van het Bataclan hielpen doelbewust mee aan de aanslag en hebben van tevoren de moslims in de zaal nog gewaarschuwd'. Deze man zegt het tweede, wat vrij bizar is.
Hij beschrijft enkele zaken die hij heeft gezien en stelt daarover kritische vragen. Vragen die de veiligheidsdiensten/politie en journalisten ook behoren te stellen. Niets mis mee.
pi_162505065
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:53 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Hij beschrijft enkele zaken die hij heeft gezien en stelt daarover kritische vragen. Vragen die de veiligheidsdiensten/politie en journalisten ook behoren te stellen. Niets mis mee.
:') . Hij gaat gewoon diep het aluhoedjesgebied in, waarbij hij en passant ook nog even de beveiliging van het Bataclan de schuld in de schoenen schuift om zijn pro-wapen standpunten naar voren te kunnen brengen. Hield hij het maar bij 'de islam is wel een probleem', dan was er minder gelul over.
  donderdag 26 mei 2016 @ 00:20:15 #37
452947 frietenstamp
pi_162505650
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') . Hij gaat gewoon diep het aluhoedjesgebied in, waarbij hij en passant ook nog even de beveiliging van het Bataclan de schuld in de schoenen schuift om zijn pro-wapen standpunten naar voren te kunnen brengen. Hield hij het maar bij 'de islam is wel een probleem', dan was er minder gelul over.
De zaken die hij noemt vind ik ook raar en zouden in een normale situatie niet zijn voorgekomen. Afwijkingen signaleren en er goed/instinctief naar handelen kan het verschil tussen leven en dood maken. Hij beschrijft wat hij heeft gezien en vraagt zich af welke betekenis hij eraan moet geven. Waarschijnlijk ook om voor zichzelf duidelijk te krijgen of hij juist gehandeld heeft. Hij zal echt wel met de vraag rondlopen of hij het had kunnen/moeten voorkomen. Wat hij anders had moeten doen.

Moet je de zaak ontruimen als er 2 full-burka wezens tussen je rockpubliek rondwandelen? Als een Abdeslam-type raar naar je kijkt? Als er deuren open of dicht zijn die dicht of open zouden moeten zijn? Die El Iraki heeft Jesse's positie, verantwoordelijkheid en vragen helemaal niet.
  donderdag 26 mei 2016 @ 01:14:43 #38
452947 frietenstamp
pi_162506404
Nabestaanden stellen eveneens kritische vragen. "Het is onacceptabel dat er die avond geen bewaking aan de deur stond en de terroristen hun gang konden gaan."

http://www.france24.com/e(...)-paris-attack-judges
  donderdag 26 mei 2016 @ 01:21:50 #39
452665 proxyservies
viva argentina
pi_162506465
Begrijp die man ook wel.
pi_162506483
Was een Inside job en deze clowns hoorden bij het spel.

Mijn mening
pi_162506512
quote:

[..]

Hoezo is dat bizar, was je erbij ofzo? Ik vind het eerder bizar hoe de politiek correcte brigade die man probeert te demoniseren na alles wat hij heeft meegemaakt.
pi_162506515
De één lijdt aan islamofobie en weer een ander lijdt aan politieke correctheid, persoonlijk vind ik de tweede een ergere ziekte.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_162506689
Het is toch ook vreemd dat je zomaar met wapens een concert binnen kan lopen en de boel overhoop kan schieten? Ik snap zijn vragen wel. Dat hele "waarschuwen van medemoslims of whatever" dan weer niet, maar die man heeft nogal wat meegemaakt dus tsja.......

En die brief is gewoon een uiting van een ander getraumatiseerd persoon. Ik snap ze allebei wel, jammer dat het allemaal zo escaleert tegenwoordig (media).
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  donderdag 26 mei 2016 @ 02:02:34 #44
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_162506750
quote:

hoax

Muziek (met blaas- en snaarinstrumenten) en helemaal metal zijn haram

Een moslim is geen fan van zulke lyrics:
quote:
EAGLES OF DEATH METAL LYRICS
"Kiss The Devil"

Who'll love the devil?...
Who'll song his song?...
Who will love the devil and his song?...
I'll love the devil!...
I'll sing his song!...
I will love the devil and his song!...
Who'll kiss his tongue?...
Who will kiss the devil on his tongue?...
I'll love the devil!...
I'll kiss his tongue!...
I will kiss the devil on his tongue!...
Who'll sing his song?...
I will love the devil and his song!...
Who'll kiss his tongue?...
I will kiss the devil on his tongue!...
Who'll sing his song?...
I WILL LOVE THE DEVIL AND SING HIS SONG!...
pi_162507092
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 02:02 schreef Manke het volgende:

[..]

hoax

Muziek (met blaas- en snaarinstrumenten) en helemaal metal zijn haram

Een moslim is geen fan van zulke lyrics:

[..]

Lijkt me sterk. Als dat zo zou zijn was hij al lang door de mand gevallen. Zijn identiteit is eenvoudig na te gaan door zijn open brief op FB.
Hij is volgens eigen zeggen een Arabier en niet alle Arabieren zijn moslim. Hij verwijt Hughes zelfs dat hij het verschil in betekenis van die woorden niet kent.
Bovendien, hoe verklaar je dat Hughes, als toegewijd Christen, dit soort teksten zelf schrijft. Is hij ook een hoax :?
pi_162507128
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 01:23 schreef PSVCL het volgende:

Mijn mening
De Fransen hadden besloten een kleine 100 bezoekers bij een rockconcert af te schieten met medeweten van de rockband in kwestie en vervolgens de schuld aan de moslims te geven....zoiets bedoel je?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_162507213
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Moet niet gekker worden.
Dat hoeft hij inderdaad ook niet, maar ik bedoel het meer in het algemeen, dat hij zijn welverdiende rust krijgt, na een afschuwelijke ervaring wat niemand zou mogen meemaken. Het lijkt me namelijk gezonder dat je een verschrikkelijk iets als dit achter je kunt laten, dan dat je het de rest van je leven moet meenemen. Dus vertrouwen in de islam betekent voor mij het kunnen verwerken van de trauma die hem is gegeven.
pi_162507218
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2016 03:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Als dat zo zou zijn was hij al lang door de mand gevallen. Zijn identiteit is eenvoudig na te gaan door zijn open brief op FB.
Hij is volgens eigen zeggen een Arabier en niet alle Arabieren zijn moslim. Hij verwijt Hughes zelfs dat hij het verschil in betekenis van die woorden niet kent.
Bovendien, hoe verklaar je dat Hughes, als toegewijd Christen, dit soort teksten zelf schrijft. Is hij ook een hoax :?
dat die christen is...is een gevoel van zn drugsgebruik..
dat is de reden denk ik van zn uitspraken..

en controle bij concerte..lastig
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162507221
zou me trouwens ook nix verbazen als die beschuldiger zodadelijk ineens een functie ergens krijgt..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162507278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 01:23 schreef PSVCL het volgende:

Mijn mening
Illuminati lijkt me het meest waarschijnlijk.
  donderdag 26 mei 2016 @ 07:06:37 #51
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162507379
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 03:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

De Fransen hadden besloten een kleine 100 bezoekers bij een rockconcert af te schieten met medeweten van de rockband in kwestie en vervolgens de schuld aan de moslims te geven....zoiets bedoel je?
mossad zionisten #freepalestine!

Aldus PSVCL
pi_162507385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:58 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, daar staan wel wat teksten bij die zeker waar zijn hoor.
Alleen willen ze dat in het politiek correcte Europa niet horen.
pi_162507611
Wel een erg mooi voorbeeld van hoe de policor radertjes in de praktijk draaien. Eerst worden mensen door de policor ongevraagd overladen met ongewenste elementen (lees: islamitisch lichtgetintenschorem en alle gevolgen van dien). En als het dan genoeg is en men er iets van zegt, dan sluiten de policor rijen zich en wordt men praktisch monddood gemaakt. Dit riedeltje blijft zich maar herhalen, al zo'n 40 jaar lang.
  donderdag 26 mei 2016 @ 08:01:07 #54
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162507628
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 01:51 schreef Impressme het volgende:
Het is toch ook vreemd dat je zomaar met wapens een concert binnen kan lopen en de boel overhoop kan schieten?
Niet echt, het was een relatief klein concert en het is niet zo dat ze de wapens naar binnen gesmokkeld hebben, die zijn gewoon al schietend naar binnen gerend. Daar kun je niet op beveiligen zonder bij elke evenement zwaar bewapende bewakers neer te zetten en dat is niet te coördineren/te betalen.
pi_162509102
quote:

[..]

Bizar, maar niet automatisch onwaar.
pi_162509132
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2016 08:01 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Niet echt, het was een relatief klein concert en het is niet zo dat ze de wapens naar binnen gesmokkeld hebben, die zijn gewoon al schietend naar binnen gerend. Daar kun je niet op beveiligen zonder bij elke evenement zwaar bewapende bewakers neer te zetten en dat is niet te coördineren/te betalen.
Er waren toch beveiligers?
And they had 1 job, and failed BIG-TIME.
pi_162509390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 01:51 schreef Impressme het volgende:
Het is toch ook vreemd dat je zomaar met wapens een concert binnen kan lopen en de boel overhoop kan schieten?
Als jij al schietend de Ziggo Dome binnen wil komen lukt jou dat ook. Wat moet die beveiliging doen? Hun metaaldetector naar jouw hoofd gooien?
pi_162509431
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 07:58 schreef hpeopjes het volgende:
Wel een erg mooi voorbeeld van hoe de policor radertjes in de praktijk draaien. Eerst worden mensen door de policor ongevraagd overladen met ongewenste elementen (lees: islamitisch lichtgetintenschorem en alle gevolgen van dien). En als het dan genoeg is en men er iets van zegt, dan sluiten de policor rijen zich en wordt men praktisch monddood gemaakt. Dit riedeltje blijft zich maar herhalen, al zo'n 40 jaar lang.
Zo monddood is hij niet, aangezien hij zijn idiote beschuldigingen kan blijven herhalen.
  donderdag 26 mei 2016 @ 10:17:09 #59
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162509750
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Hou toch op, die kerels staan er louter om lastige dronken mensen buiten te zetten, niet om een tegenaanval op te zetten wanneer een groep mensen met bommen en zware wapens de zaak bestormen :')
pi_162509779
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als jij al schietend de Ziggo Dome binnen wil komen lukt jou dat ook. Wat moet die beveiliging doen? Hun metaaldetector naar jouw hoofd gooien?
Die metaaldetectors hadden toch echt af moeten gaan lijkt me zo.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 26 mei 2016 @ 10:54:20 #61
452947 frietenstamp
pi_162510487
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2016 08:01 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ze waren al vantevoren binnen, dat is nou juist 1 van de kritiekpunten.

Hij heeft ze vroeg gezien, kreeg de creeps van Abdeslam, ....
.... en heeft niet naar zijn "onderbuik" gehandeld ....
... onterecht vertrouwend op de beveiliging.

http://takimag.com/article/surrendering_to_death_gavin_mcinnes
pi_162510619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:54 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Hij heeft ze vroeg gezien, kreeg de creeps van Abdeslam, ....
.... en heeft niet naar zijn "onderbuik" gehandeld.

http://takimag.com/article/surrendering_to_death_gavin_mcinnes
In dat interview zegt hij ook twee moslima's in traditionele kleding gezien te hebben, als hij daarmee die burka's bedoeld dan kun je er rustig vanuit gaan dat die AK's daaronder hebben gezeten, geen mens die dat checkt.
  donderdag 26 mei 2016 @ 11:03:49 #63
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162510719
quote:

[..]

Dat zegt alleen die kerel van die band. Officiële verhaal zegt dat een uur nadat het concert was begonnen er een donkere auto voor het theater stopte en daar de drie (al gewapende) daders uitstapten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 26-05-2016 11:12:30 ]
  donderdag 26 mei 2016 @ 11:15:26 #64
452947 frietenstamp
pi_162511021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

In dat interview zegt hij ook twee moslima's in traditionele kleding gezien te hebben, als hij daarmee die burka's bedoeld dan kun je er rustig vanuit gaan dat die AK's daaronder hebben gezeten, geen mens die dat checkt.
Feit blijft wel dat ieder slachtoffer daar zelf bewust de beslissing genomen heeft om een etablissement te bezoeken waar politiek correct beveiligd wordt.

En de ouders met hun kritische vragen over de beveiliging hebben zelf de overlevingsreflexen bij hun kinderen de kop in gedrukt.

Ze moesten zich niet bang laten maken etc. De kans dat je met een vliegtuig neerstort is groter.

Gegokt en verloren.
pi_162511067
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:15 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Feit blijft wel dat ieder slachtoffer daar zelf bewust de beslissing genomen heeft om een etablissement te bezoeken waar politiek correct beveiligd wordt.

En de ouders met hun kritische vragen over de beveiliging hebben zelf de overlevingsreflexen bij hun kinderen de kop in gedrukt.

Ze moesten zich niet bang laten maken etc. De kans dat je met een vliegtuig neerstort is groter.

Gegokt en verloren.
Politiek correcte beveiliging, das weer een nieuwe, die kon ik nog niet.
pi_162512986
quote:

En uit onderzoek blijkt het tegendeel.

Daaruit zou je af kunnen leiden dat deze malloot volstrekt onterechte beschuldigingen uit. Wat op zichzelf, gelet op de herhaling, best een reactie op kan leveren als "we zien af van de boeking".
pi_162513003
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die metaaldetectors hadden toch echt af moeten gaan lijkt me zo.
Klopt, al heb ik geen metaaldetector nodig om door te hebben dat iemand een wapen bij zich heeft als de kogels om mijn oren vliegen.
  donderdag 26 mei 2016 @ 12:34:41 #68
452947 frietenstamp
pi_162513081
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daaruit zou je af kunnen leiden dat deze malloot volstrekt onterechte beschuldigingen uit. Wat op zichzelf, gelet op de herhaling, best een reactie op kan leveren als "we zien af van de boeking".
Het onderzoek is niet openbaar, zelfs de nabestaanden van de slachtoffers zijn nog nergens over geïnformeerd.

Gezien zijn standpunten begrijp ik al niet waarom hij zelf die boeking heeft geaccepteerd. Dan weet je dat targets hier niet beveiligd worden tegen moslimterreur, dat ze ongestoord 2 uur hun massamoordende gang kunnen gaan, en dan denk je weet je wat, daar ga ik nog een keer naartoe. :?
pi_162513174
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:34 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het onderzoek is niet openbaar, zelfs de nabestaanden van de slachtoffers zijn nog nergens over geïnformeerd.

Gezien zijn standpunten begrijp ik al niet waarom hij zelf die boeking heeft geaccepteerd. Dan weet je dat targets hier niet beveiligd worden tegen moslimterreur, dat ze ongestoord 2 uur hun massamoordende gang kunnen gaan, en dan denk je weet je wat, daar ga ik nog een keer naartoe. :?
Jij slaat tegenwoordig elke supermarkt over als er geen half leger bij de ingang staat?
Even een milkshake halen bij de mac, nee, doe je niet meer want er staan geen mannen met geweren te waken voor de deur!

En als er dan wat gebeurd wil je dat ze gewoon rambo style naar binnen komen, vooral niet kijken naar hoe de situatie is, vooral gewoon nog meer kogels die in het rond vliegen, want dat is veiliger....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162513375
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:34 schreef frietenstamp het volgende:

Het is niet alsof er niet ik weet niet hoeveel getuigen zijn van het voorval die zijn lezing niet onderschrijven. Hij is gewoon de enige met deze lezing. Zou het dan niet voor de hand liggen dat hij het bij het verkeerde eind heeft?

En waar ben je wel 100% veilig? Leg mij dat eens uit. Zelfs thuis blijven zitten is niet 100% veilig, dus hij heeft geen andere keuze dan het risico lopen dat hem iets overkomt. Daar zullen we allemaal mee moeten leren leven. En 99,99999% van hetgeen je kan overkomen heeft 0,000000% met moslims te maken.
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:07:12 #71
452947 frietenstamp
pi_162513754
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij slaat tegenwoordig elke supermarkt over als er geen half leger bij de ingang staat?
Even een milkshake halen bij de mac, nee, doe je niet meer want er staan geen mannen met geweren te waken voor de deur!

Mensen die wat meegemaakt hebben zijn alerter en zien waarschuwingen die de suf gewiegde naievelingen niet opmerken of negeren. Het is zaak dat je leert op je onderbuik te vertrouwen ook al kun je het op dat moment niet verklaren of denk je dat je geen vooroordelen mag hebben of mensen een kans moet geven. Misschien is het onzin. Misschien ook niet. Wie zal het zeggen. Mijn leven heeft het al een keer gered.
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:08:48 #72
452947 frietenstamp
pi_162513784
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En waar ben je wel 100% veilig? Leg mij dat eens uit. Zelfs thuis blijven zitten is niet 100% veilig, dus hij heeft geen andere keuze dan het risico lopen dat hem iets overkomt. Daar zullen we allemaal mee moeten leren leven. En 99,99999% van hetgeen je kan overkomen heeft 0,000000% met moslims te maken.
Wacht maar tot jij hersens voor je neus hebt zien exploderen. Dan begrijp je het pas.
pi_162514164
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:08 schreef frietenstamp het volgende:

Wacht maar tot jij hersens voor je neus hebt zien exploderen. Dan begrijp je het pas.
Vertel eens, wat begrijp ik dan? Dat ik bang moet wegkruipen in een donker hoekje?
pi_162514220
quote:

[..]

Gegokt en verloren.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?
pi_162514260
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe krijg je het uit je toetsenbord?
Hersens voor je neus zien exploderen wellicht?
pi_162514386
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hersens voor je neus zien exploderen wellicht?
Dat zal inderdaad wel gekke dingen met je doen waardoor je niet heel helder meer na kan denken.
pi_162514393
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vertel eens, wat begrijp ik dan? Dat ik bang moet wegkruipen in een donker hoekje?
Dat de beveiliging in een pizzeria politiek correct is, denk ik. En dat de mensen elkaar dringend wat meer moeten haten en meer vooroordelen moeten hebben.
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:35:07 #78
452947 frietenstamp
pi_162514425
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:33 schreef jen__ het volgende:

[..]

Dat de beveiliging in een pizzeria politiek correct is, denk ik. En dat de mensen elkaar dringend wat meer moeten haten en meer vooroordelen moeten hebben.
Spreek voor jezelf, haatzaaiertje.
pi_162514780
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:17 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Hou toch op, die kerels staan er louter om lastige dronken mensen buiten te zetten, niet om een tegenaanval op te zetten wanneer een groep mensen met bommen en zware wapens de zaak bestormen :')
:O
pi_162514798
quote:
Wat klopt er niet aan?
pi_162514804
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:03 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat zegt alleen die kerel van die band. Officiële verhaal zegt dat een uur nadat het concert was begonnen er een donkere auto voor het theater stopte en daar de drie (al gewapende) daders uitstapten.
Ja want alleen het officiële verhaal kan je vertrouwen
_O-
pi_162514826
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
Welk onderzoek?
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:50:32 #83
452947 frietenstamp
pi_162514857
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat het verschil kan maken, of jouw hersens met veger en blik opgeruimd kunnen worden en je bloed met de brandspuit weggespoten of dat van de persoon naast je.
pi_162514889
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:49 schreef VEM2012 het volgende:
Het is niet alsof er niet ik weet niet hoeveel getuigen zijn van het voorval die zijn lezing niet onderschrijven.
Waar heb je die gelezen dan?
pi_162517489
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

_O-
Toe nou zeg...

Valt je niet op dat de "andere" kant ook altijd van dit soort rare conclusie's trekt. Het waren geen moslims, het was de cia/mossad (vul wat in wat als "vijand" gezien wordt). Hoax roepers, opgezet plan roepers.
Jaren lang heb ik hier op fok gezien hoe mensen die dat soort onzin spuien verguist worden (en terecht) en dan nu gewoon hetzelfde doen????

Het officiele verhaal is het meest betrouwbaar, als je werkelijk geloofd in allerlei zieke complotten mbt deze ellende mag je aanschuiven bij de gekken onder de moslims, maar weet wel in wat voor hoek je dan zit, de gekken hoek.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:37:31 #86
452947 frietenstamp
pi_162517524
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Het officiele verhaal is het meest betrouwbaar, als je werkelijk geloofd in allerlei zieke complotten mbt deze ellende mag je aanschuiven bij de gekken onder de moslims, maar weet wel in wat voor hoek je dan zit, de gekken hoek.
Er is nog geen officieel verhaal. Het onderzoek is nog in volle gang.
pi_162517527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:07 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Mensen die wat meegemaakt hebben zijn alerter en zien waarschuwingen die de suf gewiegde naievelingen niet opmerken of negeren. Het is zaak dat je leert op je onderbuik te vertrouwen ook al kun je het op dat moment niet verklaren of denk je dat je geen vooroordelen mag hebben of mensen een kans moet geven. Misschien is het onzin. Misschien ook niet. Wie zal het zeggen. Mijn leven heeft het al een keer gered.
Op je onderbuik vertrouwen is juist erg dom te noemen. Overdreven naief zijn is ook een vorm van op de onderbuik vertrouwen trouwens ;)

Onregelmatigheden opmerken heeft bar weinig met de onderbuik te maken.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:41:12 #88
452947 frietenstamp
pi_162517610
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Op je onderbuik vertrouwen is juist erg dom te noemen. Overdreven naief zijn is ook een vorm van op de onderbuik vertrouwen trouwens ;)

Onregelmatigheden opmerken heeft bar weinig met de onderbuik te maken.
Jij behoort tot de naievelingen die Jesse Hughes zo pijnlijk treffend beschrijft.
pi_162517641
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:37 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Er is nog geen officieel verhaal. Het onderzoek is nog in volle gang.
Klopt, maar er is wel een deel van het officiele verhaal al en dat daar mensen met een arabisch achtig uiterlijk gewaarschuwd werden klopt gewoon niet. Dat wordt alleen al ontkracht door de mensen met een arabisch achtig uiterlijk ook slachtoffer zijn geworden. 1 ervan een held is zelfs.
Dat de bewakers in het plan zaten is een vergaande beschuldiging die tot nu toe op helemaal niets gebouwd is, er is geen enkele aanwijzing voor.

Kortom, wat deze zanger zegt is gewoon niet waar, past niet in de andere getuigenissen, past niet in wat we weten tot nu toe.
Hij heeft wat mij betrefd de vrijheid dit allemaal te zeggen, maar dat het niet klopt is vrij duidelijk en dat het vooral zijn eigen agenda die hij al had dient is ook vrij duidelijk. (want pro wapens e.d. was hij al, actief daarmee bezig).

En dat zijn opmerking over eigen schuld dikke bult, hadden jullie maar geen buigende liberals moeten zijn niet echt heel erg goed ontvangen wordt is ook al niet zo vreemd.
Dit alles wat hij zegt gaat heel wat verder dan wat islam kritiek, wat echt niemand hem zal verwijten, zelfs zonder zoiets meegemaakt te hebben.
pi_162517652
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:41 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Jij behoort tot de naievelingen die Jesse Hughes zo pijnlijk treffend beschrijft.
Denk wat je wil denken als dat je wereld simpeler maakt.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:47:31 #91
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162517757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

_O-
En jij vertrouwd blind op de getuigenis van een enkel persoon. Ik weet niet wat lachwekkender is.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:54:21 #92
452947 frietenstamp
pi_162517907
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:42 schreef erodome het volgende:

[..]

En dat zijn opmerking over eigen schuld dikke bult, hadden jullie maar geen buigende liberals moeten zijn niet echt heel erg goed ontvangen wordt is ook al niet zo vreemd.
Dit alles wat hij zegt gaat heel wat verder dan wat islam kritiek, wat echt niemand hem zal verwijten, zelfs zonder zoiets meegemaakt te hebben.
Dat zegt hij niet. Je snapt er helemaal niks van.

En de rest van je verhaal rammelt ook aan alle kanten.
pi_162517962
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:54 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet. Je snapt er helemaal niks van.

En de rest van je verhaal rammelt ook aan alle kanten.
Dat zegt hij wel, vrij letterlijk zelfs, surrending liberals zijn zijn letterlijke woorden met een beschrijving erbij die weinig aan de verbeelding overlaat.
Hij roept wel degelijk een soort van eigen schuld dikke bult, dat samen met vergaande beschuldigingen aan mensen die (tot nu toe) gewoon onschuldig zijn. Maar dat alles wordt snel onder het tapijt geschoven door mensen die ervan willen maken dat hij alleen maar commentaar krijgt omdat hij islam kritisch is. Dat die andere zaken nogal zwaar meewegen wordt snel vergeten want dat komt niet zo goed uit.
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:01:20 #94
452947 frietenstamp
pi_162518064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat zegt hij wel, vrij letterlijk zelfs, surrending liberals zijn zijn letterlijke woorden met een beschrijving erbij die weinig aan de verbeelding overlaat.
Hij roept wel degelijk een soort van eigen schuld dikke bult, dat samen met vergaande beschuldigingen aan mensen die (tot nu toe) gewoon onschuldig zijn. Maar dat alles wordt snel onder het tapijt geschoven door mensen die ervan willen maken dat hij alleen maar commentaar krijgt omdat hij islam kritisch is. Dat die andere zaken nogal zwaar meewegen wordt snel vergeten want dat komt niet zo goed uit.
Het geeft mij rust te weten dat ik de betere survivalkansen heb en jij volledig verrast de kogels en/of shrapnel voor mij zal afvangen.
pi_162518171
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:01 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het geeft mij rust te weten dat ik de betere survivalkansen heb en jij volledig verrast de kogels en/of shrapnel voor mij zal afvangen.
Zoals ik al zei, denk vooral wat je wil denken als dat je wereld simpeler maakt en je dan niet overstuur raakt...

Ik zal je maar niet vertellen dat ik en kan vechten en kan schieten en ook nog eens poen heb waardoor ik lekker hoog en droog kan zitten. En ook nog eens niet in de randstad of iets in die geest zit ;)
Dat jij, als het echt zo mis loopt als waar jij bang voor bent, bij mij komt of je mag schuilen en wat eten mag hebben.
pi_162521722
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:50 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wat het verschil kan maken, of jouw hersens met veger en blik opgeruimd kunnen worden en je bloed met de brandspuit weggespoten of dat van de persoon naast je.
Vertel!
pi_162521754
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Waar heb je die gelezen dan?
Ik heb aardig wat gelezen over deze gebeurtenissen in de krant, opiniebladen, enz.

Moet je ook eens proberen, in plaats van alleen koppen te snellen.
pi_162521854
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Kom ik weer; Zoals gewoonlijk vergeet je weer de slachtoffers. Deze man heeft iets afschuwelijks voor zijn ogen afgespeeld zien worden en jij gaat zijn woorden wegen, belachelijk natuurlijk. Bij een moslim had je weer gezegd dat we het in context moeten plaatsen, maar bij deze meneer doe je het niet.
pi_162522000
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ben je nu serieus? Wat wil je als ongewapende beveiliger beginnen tegen een man met een kalashnikov?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_162522092
quote:

[..]

Gegokt en verloren.
Wtf heb ik nu gelezen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_162522308
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Kom ik weer; Zoals gewoonlijk vergeet je weer de slachtoffers. Deze man heeft iets afschuwelijks voor zijn ogen afgespeeld zien worden en jij gaat zijn woorden wegen, belachelijk natuurlijk. Bij een moslim had je weer gezegd dat we het in context moeten plaatsen, maar bij deze meneer doe je het niet.
De beveiligers die de schuld krijgen... Hebben die niet iets soortgelijks meegemaakt?
pi_162523168
De zaal werd politiek correct beveiligd :') . Man man man, alles is ook maar policor tegenwoordig.

Als de friet niet goed is, is het dan ook policor gefrituurd? Of is dat gewoon als ze daar verantwoord frituurvet voor gebruiken in plaats van mannelijke, conservatieve olie die durft te zeggen waar het op staat?
pi_162523216
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:52 schreef VEM2012 het volgende:
De beveiligers die de schuld krijgen... Hebben die niet iets soortgelijks meegemaakt?
Vast wel, en nu?
pi_162523385
De beschuldiging en gooien met de term islamfobie komt meer en meer in de wereld. De beschulding van islamfobie wordt het meest gebruikt bij mensen die : geen vluchtelingen willen, scheiding tussen kerk en staat maar vooral wordt het gebruikt bij mensen die kritiek leveren op terrorisme.
Aantal jaren geleden werd een criticus beschuldig van islamfobie toen hij vertelde dat een Arabische land banden had met Al Queda. Maar ook die Deense cartonist die notbabene werd bedreigd door de moslims met de dood werd beschuldigd van een islamofoob. Ook Hebdo cartonisten. Mensen die hun bek opentrekken krijgen het verwijt een islamofoob te zijn

De term islamfobie. Even stil staan. We leven , zoals we allemaal weten, in een politiek correcte samenleving, een samenleving die veel woorden tegenwoordig gebruiken voor alles. Zo hebben we het woord racisme voor haat jegens mensen van het andere ras. Homofobie is het woord dat we gebruiken tegen homohaat. Een vrouwenhater is iemand die haat heeft tegen vrouwen. Antisemitisme haat tegen Joden

Islamfobie is iets anders dan alles hierboven. Compleet anders. De woorden homohaat, racist, antisemiet, vrouwenhater zijn speciaal woorden gericht die focus leggen op mensen die gehaat worden ( homohaat = tegen homo's, vrouwenhater = haat tegen vrouwen enzvoort)
Het is dus haat tegen mensen maar islamfobie is geen haat tegen mensen maar haat tegen Islam. Islamfobie is geen haat tegen een speciaal persoon van bepaalde ras of een etnische afkomst. Het is zelfs ook geen haat speciaal tegen moslims
Islam is de enige religie in de wereld die het voor elkaar heeft gekregen om een speciale status te verkrijgen. Er is namelijk geen christendomfobie of boedhistenfobie of jodendomfobie. Dat laatste over Joden, woorden die antisemitisch zijn het is dus gericht tegen Joden en niet tegen het Jodendom. Antisemitisme is eerder gericht tegen Joden dan het Joodse religie.
HEt lijkt wel alsof Islam een speciale beschermde status krijgt in Europa want door islamfobie te roepen worden moslims niet beschermd of Arabieren maar een geloof , een geloof dat NOOIT in een Westerse wereld bescherming kreeg en zou moeten krijgen van kritiek

Iedereen die islamfobie gebruikt zegt hiermee dat het idee dat kritiek dat specifiek gericht is op Islam not done is. Want het is uitermate normaal om kritiek te hebben op het christendom, het boedhsimse, zoatrisme , jodendom maar nooit op de Islam.
En het is waar dat gedoe na de cartoon rellen kwamen beschermers van de Islam die de cartoons beschouwden als een vorm van discriminatie.
Bij islamfobie wordt MOhammed beschermd en niet de moslims.
Een man die waarschijnlijk niet eens heeft bestaan ( net zoals Jezus en de zeven dwergen). En als Mohammed zou hebben bestaan is is al eeeeeuwen dood.
Idioot is helemaal dat de BBC de islamitisch mythes ( zoals mohammed vanaf Mekka naar jeruzalem vloog op een paard) als feit neerzetten. helemaal gek dat dezelfde BBC elke andere religie beschouwen als een mythe. Hoe zit dat dan?

In moslim landen heeft de Islam altijd een beschermde status genoten. Deze bescherming ging gepaard met doodstraf op iedereen die twijfelde aan de Islam
HEt lijkt wel alsof Europa onder de noemer " islamfobie" hetzelfde lot tegemoet gaat. De weinige mensen die nog iets durven te publiceren zijn afgeslacht met geweren. Theo van Gogh werd neergestoken. Velen die hun bek opentrekken worden bedreigd en moeten vaak vluchten.

Als de Westerse wereld ( politiek , media ) zich blijft laten vernederen en zich op hun knieeën laat dwingen richting Mekka dan zal de nep term 'islamfobie' als een trouw om de Westerse beschaving weven tot een strop en zal de Westerse beschaving gaan hangen
pi_162523413
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:34 schreef Ludachrist het volgende:
De zaal werd politiek correct beveiligd :') . Man man man, alles is ook maar policor tegenwoordig.

Als de friet niet goed is, is het dan ook policor gefrituurd? Of is dat gewoon als ze daar verantwoord frituurvet voor gebruiken in plaats van mannelijke, conservatieve olie die durft te zeggen waar het op staat?
Kun je wel lacherig over doen, maar beveiligers krijgen tegenwoordig na hun opleiding nog een 4-jarige anti-terreur opleiding. Daarna kunnen ze kiezen; of beveiliger worden, of lid van een AT.
  donderdag 26 mei 2016 @ 19:48:30 #106
452947 frietenstamp
pi_162523443
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:34 schreef Ludachrist het volgende:

Als de friet niet goed is, is het dan ook policor gefrituurd?
Nee dan is het patat. :P
  donderdag 26 mei 2016 @ 20:22:13 #107
37769 erodome
Zweefteef
pi_162524278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Heb allang gezegd ik vergevelijker ben bij deze meneer om wat hij heeft meegemaakt (andere topic). Dus hou je zelfverzonnen conclusies maar bij je.

Dat alles neemt niet weg dat deze meneer dingen zegt die niet overeenkomt met wat er officieel bekend is en wat andere slachtoffers zeggen. Waarom veeg jij al die andere slachtoffers weg vraag ik me dan af....
Bv die jongen van die brief, wiens verhaal wel overeenkomt met dat officiële vehaal en andere getuigenissen...
pi_162525036
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Vast wel, en nu?
Word er misschien juist WEL aan de slachtoffers gedacht. Die geen trap na verdienen.
pi_162525525
quote:
8s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:47 schreef Xa1pt het volgende:
Kun je wel lacherig over doen, maar beveiligers krijgen tegenwoordig na hun opleiding nog een 4-jarige anti-terreur opleiding. Daarna kunnen ze kiezen; of beveiliger worden, of lid van een AT.
:')
Het soort beveiligers wat ingehuurd wordt bij een Bataclan (of Ziggodome, Paradiso) heeft echt geen 4 jarige anti terreur opleiding gevolgd.
Lid worden van een AT mogen ze alleen van dromen.
pi_162526140
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 20:22 schreef erodome het volgende:
Heb allang gezegd ik vergevelijker ben bij deze meneer om wat hij heeft meegemaakt (andere topic). Dus hou je zelfverzonnen conclusies maar bij je.
Vergevelijker :')
quote:
Dat alles neemt niet weg dat deze meneer dingen zegt die niet overeenkomt met wat er officieel bekend is en wat andere slachtoffers zeggen. Waarom veeg jij al die andere slachtoffers weg vraag ik me dan af....
Bv die jongen van die brief, wiens verhaal wel overeenkomt met dat officiële vehaal en andere getuigenissen...
Ik ga niet tegen die andere slachtoffers in, jij bekritiseert deze meneer wel.
pi_162526206
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 20:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Word er misschien juist WEL aan de slachtoffers gedacht. Die geen trap na verdienen.
Eh?!?!?
pi_162526242
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Eh?!?!?
Wat begrijp je nu niet?
pi_162526545
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat begrijp je nu niet?
'Word er misschien juist wel' , daar kan ik niets mee...
pi_162526572
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:00 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

:')
Het soort beveiligers wat ingehuurd wordt bij een Bataclan (of Ziggodome, Paradiso) heeft echt geen 4 jarige anti terreur opleiding gevolgd.
Lid worden van een AT mogen ze alleen van dromen.
Nee joh, echt? :')
pi_162526941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

'Word er misschien juist wel' , daar kan ik niets mee...
Jij begon al met 'en nu'.
pi_162527203
Als Frankrijk een beetje ballen toont laten ze bij de openingsceremonie van het EK Eagles of death metal optreden.
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_162528679
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:36 schreef Xa1pt het volgende:
Nee joh, echt? :')
Begin er dan ook niet over :{w
pi_162528776
Ik heb ook veel achtergrondinformatie gelezen in die tijd en herinner me dat veel mensen getuigd hebben van de moed van een aantal aanwezigen. Die met gevaar voor eigen leven acties hebben ondernomen om mensen te helpen vluchten. Juist één van die mensen was een beveiliger (de Algerijn Didi) en werd genoemd als held. Als deze mensen er niet geweest waren, waren er nog veel meer doden gevallen.

Jesse Hughes geeft keer op keer in interviews de indruk dat de beveiligers mede schuldig zijn en zelfs in het complot zaten. Bovendien beweert hij dat het publiek massaal door de angst 'bevroren' was, alles over zich heen liet komen en dat wijt hij aan het softe beleid. Dat is wsl voor een deel van het publiek zo geweest want angst kan je idd verlammen. De verhalen achteraf van de mensen die het wel overleefd hebben, gingen allemaal over moed en behulpzaamheid. Over eengezinsheid jegens elkaar ongeacht hun huidskleur/ afkomst.

Als Hughes gelijk heeft, waarom heeft zich tot nu tot dan geen enkele getuige gemeld, die zijn verhaal ondersteunt? En waarom horen we eigenlijk niks van hem zelf sinds hij geband is van een aantal festivals? Ik had toch minstens een verklaring verwacht waaruit blijkt hoe verontwaardigd hij is over deze onrechtvaardige behandeling. Maar ja hij had ook al een keer zijn excuses aangeboden voor dezelfde uitlatingen ....

Ik ben benieuwd wat het wordt :)
  donderdag 26 mei 2016 @ 23:17:42 #119
37769 erodome
Zweefteef
pi_162529451
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:21 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Vergevelijker :')

[..]

Ik ga niet tegen die andere slachtoffers in, jij bekritiseert deze meneer wel.
Ik stel alleen maar dat wat deze man zegt totaal niet strookt met wat andere slachtoffers zeggen. En vraag me af waarom sommigen hier de zienswijze van deze man gelijk voor zoete koek slikken en wat andere slachtoffers zeggen negeren.

Dan kan je wel weer komen met je je vergeet de slachtoffers weereens en dat ik de woorden van deze man weeg, maar hij zegt gewoon onwaarheden, schoffeert andere slachtoffers en beschuldigd de bewaking (die ook slachtoffers zijn) van op z'n minst medeplichtig zijn. Dus ben jij dan niet gewoon degene die 'de slachtoffers' vergeet, gewoon omdat dit slachtoffer ook tegen de islam ingaat en dat in jouw straatje valt? Zijn islam kritiek voor jou belangrijker is dan de waarheid?
  donderdag 26 mei 2016 @ 23:22:09 #120
452947 frietenstamp
pi_162529552
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik stel alleen maar dat wat deze man zegt totaal niet strookt met wat andere slachtoffers zeggen. En vraag me af waarom sommigen hier de zienswijze van deze man gelijk voor zoete koek slikken en wat andere slachtoffers zeggen negeren.

Dan kan je wel weer komen met je je vergeet de slachtoffers weereens en dat ik de woorden van deze man weeg, maar hij zegt gewoon onwaarheden, schoffeert andere slachtoffers en beschuldigd de bewaking (die ook slachtoffers zijn) van op z'n minst medeplichtig zijn. Dus ben jij dan niet gewoon degene die 'de slachtoffers' vergeet, gewoon omdat dit slachtoffer ook tegen de islam ingaat en dat in jouw straatje valt? Zijn islam kritiek voor jou belangrijker is dan de waarheid?
Het is niet waar wat je zegt. Hij beschuldigt niemand, hij zegt niet eigen schuld dikke bult, hij schoffeert geen slachtoffers. Jouw interpretatie van zijn uitspraken is niet hetzelfde als zijn uitspraken. Je verstaat hem gewoon niet goed.
pi_162532195
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:17 schreef erodome het volgende:
[..]

Nee, je draait het weer om. Mijn mening over deze meneer en zijn uitspraken laat ik in het midden. Wat zijn waarheid is, is maar even zijn waarheid, daar heb ik in zijn geval nu even begrip voor. Maar jij, ondanks wat deze meneer heeft meegemaakt moet je toch met een pavlov reactie je geliefde islam weer verdedigen.
pi_162532304
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Moet niet gekker worden.
Die man heeft gewoon een pilletje nodig. ;)

pi_162533794
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb aardig wat gelezen over deze gebeurtenissen in de krant, opiniebladen, enz.

Dus je weet eigenlijk niks.
pi_162533906
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Toe nou zeg...

Valt je niet op dat de "andere" kant ook altijd van dit soort rare conclusie's trekt. Het waren geen moslims, het was de cia/mossad (vul wat in wat als "vijand" gezien wordt). Hoax roepers, opgezet plan roepers.
Jaren lang heb ik hier op fok gezien hoe mensen die dat soort onzin spuien verguist worden (en terecht) en dan nu gewoon hetzelfde doen????

Kritische mensen plaatsen altijd hun vraagtekens bij het officiële verhaal. Logisch, want het officiële verhaal rammelt soms aan alle kanten. Vooral wanneer de mensen die met het officiële verhaal aankomen, juist de taak hadden om het te voorkomen. Dat er vervolgens zieke complotten omheen worden verzonnen is een ander verhaal. Die zieke complotten zorgen er niet voor dat het officiële verhaal ineens niet aan alle kanten rammelt.

Maar wat is het officiële verhaal?
Van wie komt het officiële verhaal?
Waar kan je alle getuigenissen lezen?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:18:12 #125
37769 erodome
Zweefteef
pi_162534130
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 07:52 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nee, je draait het weer om. Mijn mening over deze meneer en zijn uitspraken laat ik in het midden. Wat zijn waarheid is, is maar even zijn waarheid, daar heb ik in zijn geval nu even begrip voor. Maar jij, ondanks wat deze meneer heeft meegemaakt moet je toch met een pavlov reactie je geliefde islam weer verdedigen.
Ik heb het met geen woord over zijn islam kritiek gehad... (of beter gezegd wel in een andere topic, maar dan dat ik kan begrijpen dat hij daar niet zo positief over is nu) Wel over zijn beschuldiging naar de bewaking toe e.d.

Sorry, maar je hebt zelf een pavlov reactie, want zodra iemand kritiek heeft op de islam kan je het alleen daar maar over hebben en zie je de rest niet meer (zie je alles als aanval op die islam kritiek). Blijkbaar kan je niet eens meer goed lezen dan, anders had je geweten dat ik nergens hier op zijn islam kritiek ben ingegaan. Dat ik het heb gehad over zijn visie dat het een inside job was, mensen gewaarschuwd werden en dat men dit zelf over zich af heeft geroepen en een stel domme en bange schapen waren.

Er zijn daar mensen geweest die hun leven hebben gewaagd om anderen te helpen, waaronder 1 van de bewakers.

[ Bericht 1% gewijzigd door erodome op 27-05-2016 10:25:01 ]
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:24:03 #126
37769 erodome
Zweefteef
pi_162534232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Kritische mensen plaatsen altijd hun vraagtekens bij het officiële verhaal. Logisch, want het officiële verhaal rammelt soms aan alle kanten. Vooral wanneer de mensen die met het officiële verhaal aankomen, juist de taak hadden om het te voorkomen. Dat er vervolgens zieke complotten omheen worden verzonnen is een ander verhaal. Die zieke complotten zorgen er niet voor dat het officiële verhaal ineens niet aan alle kanten rammelt.

Maar wat is het officiële verhaal?
Van wie komt het officiële verhaal?
Waar kan je alle getuigenissen lezen?
Volg de media gewoon een beetje, of beter lees terug. Hoop dat je Frans een beetje up to date is (anders helpt het wel het te vertalen, dan kom je er vast wel uit).

Het officiele verhaal is dat de terroristen terwijl het concert in gang was binnen kwamen denderen. Dat niemand binnen dat had verwacht. Grote paniek en angst, wat logisch is bij zo'n afschuwelijke gebeurtenis, met een aantal helden die met gevaar voor eigen leven anderen hebben geholpen naar buiten te komen en zo meer slachtoffers hebben helpen voorkomen.

Dat is het in een notendop. En echt alleen deze zanger geeft een andere lezing, geen van de andere slachtoffers die dit heeft overleefd verteld zo'n zelfde verhaal. Wel vertellen ze verder om en nabij hetzelfde verhaal, wat je ook in die (emotionele) brief kan lezen die gericht was aan deze zanger.
pi_162534537
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:18 schreef erodome het volgende:
Ik heb het met geen woord over zijn islam kritiek gehad... (of beter gezegd wel in een andere topic, maar dan dat ik kan begrijpen dat hij daar niet zo positief over is nu) Wel over zijn beschuldiging naar de bewaking toe e.d.

Sorry, maar je hebt zelf een pavlov reactie, want zodra iemand kritiek heeft op de islam kan je het alleen daar maar over hebben en zie je de rest niet meer (zie je alles als aanval op die islam kritiek). Blijkbaar kan je niet eens meer goed lezen dan, anders had je geweten dat ik nergens hier op zijn islam kritiek ben ingegaan. Dat ik het heb gehad over zijn visie dat het een inside job was, mensen gewaarschuwd werden en dat men dit zelf over zich af heeft geroepen en een stel domme en bange schapen waren.

Er zijn daar mensen geweest die hun leven hebben gewaagd om anderen te helpen, waaronder 1 van de bewakers.
De enige reactie die ik geef is dat ik jou weer de maat zie nemen van een slachtoffer van de islam, voor de zoveelste keer.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:44:46 #128
37769 erodome
Zweefteef
pi_162534599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

De enige reactie die ik geef is dat ik jou weer de maat zie nemen van een slachtoffer van de islam, voor de zoveelste keer.
Dank je dat je mijn punt even goed onderstreept.
pi_162536458
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon een probleem. Zoek hulp.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 12:18:17 #130
452947 frietenstamp
pi_162536731
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Volg de media gewoon een beetje, of beter lees terug. Hoop dat je Frans een beetje up to date is (anders helpt het wel het te vertalen, dan kom je er vast wel uit).
Geef dan ook een link van het "officiële verhaal" in het Frans.

Oh wacht, die is er niet.
pi_162536958
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:35 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

"Ismael El Iraki", dan weet je alweer genoeg natuurlijk. Zo'n smerige moslimcrimineel, die er natuurlijk alle belang bij heeft dat er zo min mogelijk "haat verspreid wordt" over zijn soort en hun "religie", zodat deze schoften zo lang mogelijk hun gang kunnen blijven gaan.
Daarom niet eens gelezen uiteraard.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162537258
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Dank je dat je mijn punt even goed onderstreept.
Geen probleem. Ik schaam mij er niet voor dit soort hypocrisie te duiden.
pi_162539455
Ik moet in deze hele discussie denken aan hetgeen Obama anderhalve week geleden zei:

Misschien dat enkelen zichzelf aangesproken gaan voelen, maar grote kans dat ze denken dat ze het toch beter weten dan een of andere neger op youtube.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 14:24:44 #134
323401 Kijkertje
met filter
pi_162539770
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
Ik moet in deze hele discussie denken aan hetgeen Obama anderhalve week geleden zei:

Misschien dat enkelen zichzelf aangesproken gaan voelen, maar grote kans dat ze denken dat ze het toch beter weten dan een of andere neger op youtube.
:Y _O_
pi_162541627
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:12 schreef VEM2012 het volgende:

Ik ben het eindelijk een keer met je eens, deze intelligente man zegt de waarheid. Jammer dat je hem weer zo denigrerend neger moet noemen.

Ik vraag me ook af wanneer we zijn verloren in de media en politiek wat de basisbeginselen zijn van een vrije en progressieve samenleving. Dat we een vrije samenleving moeten beschermen tegen de krachten die daar lijnrecht tegenover staan.
pi_162542441
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 15:31 schreef truthortruth het volgende:

Jammer dat je hem weer zo denigrerend neger moet noemen.

Daarmee verwoordde ik de platte gedachtengang van iemand die echt niet bij zijn knar is. Die ziet niet Obama, maar 'een of andere neger'. Ik had gehoopt dat dat duidelijk genoeg was, maar goed: bij deze.

Een Trump aanhanger ziet overigens een moslim. Dat zet meteen een dikke streep onder wat Obama hier zegt.
pi_162542698
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
Daarmee verwoordde ik de platte gedachtengang van iemand die echt niet bij zijn knar is. Die ziet niet Obama, maar 'een of andere neger'. Ik had gehoopt dat dat duidelijk genoeg was, maar goed: bij deze.

Een Trump aanhanger ziet overigens een moslim. Dat zet meteen een dikke streep onder wat Obama hier zegt.
Trump en Wilders aanhangers zijn uiteindelijk net zo dom en polariserend als de policor fascisten die elke kritiek op de islam wegwuiven.
pi_162543276
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Trump en Wilders aanhangers zijn uiteindelijk net zo dom en polariserend als de policor fascisten die elke kritiek op de islam wegwuiven.
Laten we het op onwetend houden ipv dom.

Maar goed, vind jij het niet gek dat deze discussie vooral gaat over zijn islamkritiek, terwijl nu juist de mensen vallen over zijn onterechte beschuldigingen en die laatste vooral worden vergoeilijkt onder het mom van 'islamkritiek moet mogen'?

Ik vind dat best raar eerlijk gezegd.
pi_162543320
Wat een flippo's hier haha. Fascisten... Tegenstanders van Wilders en Trump zijn nu ineens fascisten haha. Jongens toch jij stond toch ook ergens achteraan tussen de lama's toen het verstand werd uitgedeeld.
pi_162543645
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laten we het op onwetend houden ipv dom.

Maar goed, vind jij het niet gek dat deze discussie vooral gaat over zijn islamkritiek, terwijl nu juist de mensen vallen over zijn onterechte beschuldigingen en die laatste vooral worden vergoeilijkt onder het mom van 'islamkritiek moet mogen'?

Ik vind dat best raar eerlijk gezegd.
Hij heeft al lang geleden zijn excuses aangeboden voor zijn beschuldigingen van de beveiligers, dan blijft volgens mij niet veel anders over dan zijn islamkritiek. En als je dat gaat onderdrukken ben je gewoon een facist.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 16:48:00 #141
37769 erodome
Zweefteef
pi_162544078
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:33 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hij heeft al lang geleden zijn excuses aangeboden voor zijn beschuldigingen van de beveiligers, dan blijft volgens mij niet veel anders over dan zijn islamkritiek. En als je dat gaat onderdrukken ben je gewoon een facist.
Hij heeft het weer opnieuw gezegd na dat excuus....
pi_162544609
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij heeft het weer opnieuw gezegd na dat excuus....
Ja? Kan daar niets van vinden....
pi_162544960
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:24 schreef erodome het volgende:

Dus je weet ook niks van het officiële verhaal?
quote:
Het officiele verhaal is dat de terroristen terwijl het concert in gang was binnen kwamen denderen. Dat niemand binnen dat had verwacht. Grote paniek en angst, wat logisch is bij zo'n afschuwelijke gebeurtenis, met een aantal helden die met gevaar voor eigen leven anderen hebben geholpen naar buiten te komen en zo meer slachtoffers hebben helpen voorkomen.
Dit is zoals je zelf al aangeeft het verhaal uit 'de media', maar niet het officiële verhaal.

quote:
Dat is het in een notendop. En echt alleen deze zanger geeft een andere lezing, geen van de andere slachtoffers die dit heeft overleefd verteld zo'n zelfde verhaal. Wel vertellen ze verder om en nabij hetzelfde verhaal, wat je ook in die (emotionele) brief kan lezen die gericht was aan deze zanger.
Geen van de andere slachtoffers? Dus het verhaal is bekend van alle slachtoffers? Waar is dat te vinden dan?
En wat vinden de overige bandleden? Spreken die Jesse tegen?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:26:29 #144
323401 Kijkertje
met filter
pi_162545192
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:06 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ja? Kan daar niets van vinden....
In maart bood hij zijn excuses aan voor zijn uitspraken:

Eagles of Death Metal's Jesse Hughes Apologizes for 'Baseless' Bataclan Accusations

In mei deed hij in een interview weer dezelfde uitspraken:

Surrendering to death

Dat kan je geen onwetendheid meer noemen, dat is gewoon dom.
pi_162545376
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:33 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dan is jou dus ontgaan dat de eerste keer het hem vergeven was omdat hij inderdaad excuses aangeboden heeft.

De herhaling heeft gezorgd voor de annulaties. En niet voor een herhaald excuus.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:53:00 #146
452947 frietenstamp
pi_162545872
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij doet zijn getuigenis en vraagt zich af wat het allemaal te betekenen heeft dat hij heeft gezien. Gewoon kritische vragen die ook door de politie gesteld en 'officieel' beantwoord moeten worden.

pi_162545897
Erg goed dat deze man weigert te buigen voor de policors met hun drogredenen (wederom een heel topic vol)!
pi_162545969
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:53 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Hij doet zijn getuigenis en vraagt zich af wat het allemaal te betekenen heeft dat hij heeft gezien. Gewoon kritische vragen die ook door de politie gesteld en 'officieel' beantwoord moeten worden.

Ja, maar volgens de policors staan niet klakkeloos overnemen wat de autoriteiten uitkramen en kritische vragen stellen gelijk aan 'domheid'.
pi_162546020
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:56 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ja, maar volgens de policors staan niet klakkeloos overnemen wat de autoriteiten uitkramen en kritische vragen stellen gelijk aan 'domheid'.
Kijk het filmpje van Obama en herken jezelf... En nee, niet in Obama.
pi_162546058
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lachen man.

Domme policor. :{
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:59:37 #151
323401 Kijkertje
met filter
pi_162546096
Kritische vragen stellen is nooit dom. Wat wel dom is, is je excuses aanbieden voor gedane uitspraken en ze vervolgens gewoon herhalen. :)
pi_162546226
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:59 schreef Kijkertje het volgende:
Kritische vragen stellen is nooit dom. Wat wel dom is, is je excuses aanbieden voor gedane uitspraken en ze vervolgens gewoon herhalen. :)
Dat was misschien wel een klein beetje dom, maar ook wel begrijpelijk. Die man, die na die moordpartij natuurlijk toch wat labiel was, is zich natuurlijk rot geschrokken van al die haat die vanaf de policors zijn kant op kwam n.a.v. zijn uitspraak, en heeft toen maar snel "sorry" gezegd.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 18:10:36 #153
323401 Kijkertje
met filter
pi_162546445
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:03 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat was misschien wel een klein beetje dom, maar ook wel begrijpelijk. Die man, die na die moordpartij natuurlijk toch wat labiel was, is zich natuurlijk rot geschrokken van al die haat die vanaf de policors zijn kant op kwam n.a.v. zijn uitspraak, en heeft toen maar snel "sorry" gezegd.
Hij was anders nogal stellig in zijn excuses:

quote:
"I humbly beg forgiveness from the people of France, the staff and security of the Bataclan, my fans, family, friends and anyone else hurt or offended by the absurd accusations I made in my Fox Business Channel interview," Hughes said of his initial comments. "They do not reflect opinions of my bandmates or anyone associated with Eagles of Death Metal. The shame is 100% mine."
Hij geeft ook gelijk aan dat het alleen zijn mening is en niet die van de andere bandleden. Ik heb ook nog geen uitspraken van andere aanwezige overlevenden gehoord/gelezen die zijn visie maar enigszins ondersteunen.
pi_162546637
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij was anders nogal stellig in zijn excuses:

[..]

Hij geeft ook gelijk aan dat het alleen zijn mening is en niet die van de andere bandleden. Ik heb ook nog geen uitspraken van andere aanwezige overlevenden gehoord/gelezen die zijn visie maar enigszins ondersteunen.
De man mag toch zeker wel kritische vragen stellen?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 18:18:48 #155
323401 Kijkertje
met filter
pi_162546729
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

De man mag toch zeker wel kritische vragen stellen?
Hij stelt niet alleen kritische vragen, hij oordeelt ook.
pi_162546740
Zoveel als hij wil.

En dat anderen hem niet meer programmeren op een festival mag toch zeker ook wel? (of is dat tegenwoordig wat men 'onderdrukking' noemt)
  vrijdag 27 mei 2016 @ 18:35:40 #157
323401 Kijkertje
met filter
pi_162547248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:18 schreef jen__ het volgende:
Zoveel als hij wil.

En dat anderen hem niet meer programmeren op een festival mag toch zeker ook wel? (of is dat tegenwoordig wat men 'onderdrukking' noemt)
Inderdaad, hoewel ik het wel sneu vind voor de andere leden van de band. Je zal toch opgescheept zitten met zo'n frontman -O-
pi_162547288
quote:
Waar herhaalt die ze dan precies? Ik heb net dat interview gelezen maar je hebt mijn tijd verspild, vind ik niet leuk.
pi_162547320
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:18 schreef jen__ het volgende:
Zoveel als hij wil.

Hier komt de godwin. Die Duitsers hadden natuurlijk al het recht om joden winkels te verbieden...
pi_162547673
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:37 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hier komt de godwin. Die Duitsers hadden natuurlijk al het recht om joden winkels te verbieden...
Prachtige gevonden, maar er is hier zelfs niet één punt van gelijkenis.
pi_162547778
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:58 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Lachen man.

Domme policor. :{
Je bewijst nu alleen mijn punt.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 18:57:56 #162
323401 Kijkertje
met filter
pi_162547905
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Waar herhaalt die ze dan precies? Ik heb net dat interview gelezen maar je hebt mijn tijd verspild, vind ik niet leuk.
Hij suggereert weer dat de beveiliging er bij betrokken moet zijn geweest en dat hij Abdeslam heeft herkend.
quote:
That implies some staff were in on it....

I realized later it was Abdeslam and he was staring at my buddy because they thought he was a threat.
There’s no denying the terrorists were already inside, and they had to get in somehow.
Daar komt nog bij dat hij in het interview zijn politieke visie (hij is pro-gun en pro-life) gebruikt om aan te tonen dat er meer slachtoffers zijn gevallen dan nodig is.

quote:
It’s hard to talk about the attack without sounding like you’re blaming the victims, but it’s impossible to deny fear of Islamophobia and fear of guns led to a lot of deaths that night.
Moet ik alles voorkauwen? :')
pi_162547915
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:49 schreef jen__ het volgende:
[..]
Prachtige gevonden, maar er is hier zelfs niet één punt van gelijkenis.
Ach, ik denk ik maak ook eens gebruik van een favoriet policor middel en dan slaat het ook vaak nergens op. Maar je begrijp hoop ik wel de onderliggende gedachte....

Ondertussen heb ik nog steeds geen bewijs gezien dat die de bewakers opnieuw beschuldigd heeft...
pi_162547984
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:57 schreef Kijkertje het volgende:
Hij suggereert weer dat de beveiliging er bij betrokken moet zijn geweest en dat hij Abdeslam heeft herkend.
Waar suggereert hij dat dan?
quote:
Daar komt nog bij dat hij in het interview zijn politieke visie (hij is pro-gun en pro-life) gebruikt om aan te tonen dat er meer slachtoffers zijn gevallen dan nodig is.

Moet ik alles voorkauwen? :')
Je moet niet liegen of hem woorden in de mond leggen.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 19:05:00 #165
323401 Kijkertje
met filter
pi_162548133
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Waar suggereert hij dat dan?

[..]

Je moet niet liegen of hem woorden in de mond leggen.
Zucht, de quote geef ik er nog bij ook. Ik geef het op :W
pi_162548227
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zucht, de quote geef ik er nog bij ook. Ik geef het op :W
Het eerste gedeelte van je quote is die van de interviewer, het tweede gedeelte over Abdeslam heeft geen relatie met de security. Je leest er in wat je wil lezen zoals het een goede policor facist betaamd die islam critici de mond wil snoeren :D.
pi_162548542
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:58 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ach, ik denk ik maak ook eens gebruik van een favoriet policor middel en dan slaat het ook vaak nergens op. Maar je begrijp hoop ik wel de onderliggende gedachte....
Onderliggend of niet, er is gewoon GEEN overeenkomst tussen dit en jodenvervolging/onderdrukking/tweedewereldoorlog. En fijn dat je dit een 'policor' middel vindt, maar het zijn hier toch steeds dezelfden die dit soort idiote vergelijkingen blijven gebruiken.

Nogmaals, er is helemaal geen verbod of EoDM, er zijn enkel twee shows geannuleerd. Je doet net of EoDM nu gestraft of vervolgd worden...
pi_162548674
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:17 schreef jen__ het volgende:
[..]
Onderliggend of niet, er is gewoon GEEN overeenkomst tussen dit en jodenvervolging/onderdrukking/tweedewereldoorlog. En fijn dat je dit een 'policor' middel vindt, maar het zijn hier toch steeds dezelfden die dit soort idiote vergelijkingen blijven gebruiken.

Nogmaals, er is helemaal geen verbod of EoDM, er zijn enkel twee shows geannuleerd. Je doet net of EoDM nu gestraft of vervolgd worden...
Natuurlijk is het een straf.... Het hakt direct in op hun inkomsten. Maar als een festival erachter komt dat een band de islam aanhangt, zou je het dan ook terecht vinden dat ze hun weigeren, ook al waren ze wel al geboekt?
pi_162549097
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:22 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een straf.... Het hakt direct in op hun inkomsten. Maar als een festival erachter komt dat een band de islam aanhangt, zou je het dan ook terecht vinden dat ze hun weigeren, ook al waren ze wel al geboekt?
En "inhakken" op iemands inkomsten, dat zal dan vast wel hetzelfde zijn als fascisme en jodenvervolging. Komaan zeg...

In het hypothetische voorbeeld moet de organisator dat zelf maar beslissen. Maar welk geloof/religie iemand aanhangt gaat een organisator zich echt niet bemoeien. Dat een band omwille van uitspraken in de media geannuleerd wordt, dat gebeurt anders wel vaker.
pi_162549374
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:39 schreef jen__ het volgende:
En "inhakken" op iemands inkomsten, dat zal dan vast wel hetzelfde zijn als fascisme en jodenvervolging. Komaan zeg...
Een beetje zoals 'minder minder minder' roepen niet gelijk staat aan genocide? :p
quote:
In het hypothetische voorbeeld moet de organisator dat zelf maar beslissen. Maar welk geloof/religie iemand aanhangt gaat een organisator zich echt niet bemoeien. Dat een band omwille van uitspraken in de media geannuleerd wordt, dat gebeurt anders wel vaker.
Ah de uitspraken zijn niet salonfähig, kom op zeg :D Ik heb nog steeds niets gezien wat nu zo schokkend is. Dus dan kom je uit op de islam kritiek en dan is er maar 1 conclusie; policor fascisme.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:01:31 #171
452947 frietenstamp
pi_162551204
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Godverdomme. Deze. Wat de slachtpartij naar zijn mening gestopt heeft, zijn de mannen die head first met fire arms de tent bestormden.

Ontken het maar eens.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:12:06 #172
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_162551504
Beetje vreemd type die Jessie Hughes. Hij mag misschien gelijk hebben over een paar dingen over hoe we hier in Europa met ?de islam? omgaan, maar tegelijkertijd is hij een:

- ultrarechtse, Trump-aanhangende ´redneck´ die gelooft dat ´more guns´ de oplossing is voor het geweld met geweren in amerika;

- een niet-drinker, maar wel naar eigen zeggen speed-verslaafd, en

- een officieel beëdigde katholieke pastoor. :')

Only in America...
Ook zonder tanden kan je best een mooi liedje zingen.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:45:08 #173
323401 Kijkertje
met filter
pi_162552505
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:01 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Godverdomme. Deze. Wat de slachtpartij naar zijn mening gestopt heeft, zijn de mannen die head first met fire arms de tent bestormden.

Ontken het maar eens.
Waarom zou ik dat ontkennen :? Maar op die uitspraak heeft dan ook niemand kritiek :{w
pi_162553182
Zo triest dat hier een van de slachtoffers van een islamitische slachtpartij als xenofoob En racist wordt weggezet omdat hij een mening heeft over wat er voor zijn ogen is gebeurd. En daardoor kan hij zijn werk dus deels niet meer doen.

Typisch blaming the victim. De daders zijn hier de islamisten en niet een band die tientallen modern voor hun neus hebben zien gebeuren. Jullie trappen precies in de val die voor wo2 mbt jodenhaat is gezet. In dit geval dus hart tegen onschuldige burgers die zich zorgen maken over de invloed, racistische en agressieve belijdenis van de islam door grote groepen in Europa.

Nog steeds snappen jullie het verschil niet tussen een hekel hebben aan een religie en de manier waarop die beleden wordt en individuele mensen met die religie. Je kunt de eerste haten, terwijl je de mensen niet perse haat.

Die hart is in geval van de islam terecht. Proven track record.
Whatever...
pi_162553369
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje bekeken en Obama heeft helemaal gelijk en ik herken mezelf in hem.

Maar volgens mij heb jij het filmpje echt totaal niet begrepen, als de domme policor die je weldegelijk bent.
pi_162554626
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:10 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje bekeken en Obama heeft helemaal gelijk en ik herken mezelf in hem.

Maar volgens mij heb jij het filmpje echt totaal niet begrepen, als de domme policor die je weldegelijk bent.
Vind je dat nou een leuk woord, of is er een andere reden dat je zo te onpas er mee strooit?
pi_162555177
Zoals ik het begrijp, is Jesse ervan overtuigd dat hij Abdelsalam vóóraf heeft gezien. Of dat werkelijk zo is of niet, kan niet met zekerheid gecontroleerd worden, maar is ook niet zo belangrijk. HIJ heeft die overtuiging en DUS is het ZIJN waarheid.

Zoals door een andere prikker al aangegeven, is het officiële verhaal (nog) niet naar buiten gebracht. Alles wat we tot nu toe weten uit de media is NIET het officiële verhaal, want dat loopt nog. Feit is, dat getuigenissen enorm van elkaar kunnen verschillen en dat belevingen en overtuigingen 100% subjectief zijn.

Het is heel goed mogelijk dat Jesse iemand anders dan Abdelsalam heeft gezien, die bijv. heel erg op hem leek. Het is net zo goed mogelijk dat Jesse wel degelijk Abdelsalam heeft gezien. We wéten het gewoon niet.

Verder trekt hij uit het feit (in zijn ogen is het een feit!) dat Abdelsalam aanwezig was, de conclusie dat minstens 1 bewaker in het complot zat. Dat is op zich niet zo vreemd, maar gewoon een kwestie van logisch nadenken. En het één (bewaker zat in 't complot), hoeft het ander (andere bewakers zaten niet in 't complot) natuurlijk niet uit te sluiten.

Vanuit ZIJN beleving en waarheid, is het heel begrijpelijk dat hij tot deze overtuiging is gekomen en geeft alleen maar aan hoe enorm traumatisch e.e.a. is geweest. OOK voor hem.

Tot slot, ons brein zit zodanig in elkaar dat als eenmaal een overtuiging is vastgesteld, het verdomd moeilijk/lastig is om die nog los te laten......dat geldt niet alleen voor Jesse, maar voor ons allemaal.....
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:35:22 #178
323401 Kijkertje
met filter
pi_162556993
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 23:06 schreef stopnaald het volgende:
Zoals ik het begrijp, is Jesse ervan overtuigd dat hij Abdelsalam vóóraf heeft gezien. Of dat werkelijk zo is of niet, kan niet met zekerheid gecontroleerd worden, maar is ook niet zo belangrijk. HIJ heeft die overtuiging en DUS is het ZIJN waarheid.

Zoals door een andere prikker al aangegeven, is het officiële verhaal (nog) niet naar buiten gebracht. Alles wat we tot nu toe weten uit de media is NIET het officiële verhaal, want dat loopt nog. Feit is, dat getuigenissen enorm van elkaar kunnen verschillen en dat belevingen en overtuigingen 100% subjectief zijn.

Het is heel goed mogelijk dat Jesse iemand anders dan Abdelsalam heeft gezien, die bijv. heel erg op hem leek. Het is net zo goed mogelijk dat Jesse wel degelijk Abdelsalam heeft gezien. We wéten het gewoon niet.

Verder trekt hij uit het feit (in zijn ogen is het een feit!) dat Abdelsalam aanwezig was, de conclusie dat minstens 1 bewaker in het complot zat. Dat is op zich niet zo vreemd, maar gewoon een kwestie van logisch nadenken. En het één (bewaker zat in 't complot), hoeft het ander (andere bewakers zaten niet in 't complot) natuurlijk niet uit te sluiten.

Vanuit ZIJN beleving en waarheid, is het heel begrijpelijk dat hij tot deze overtuiging is gekomen en geeft alleen maar aan hoe enorm traumatisch e.e.a. is geweest. OOK voor hem.

Tot slot, ons brein zit zodanig in elkaar dat als eenmaal een overtuiging is vastgesteld, het verdomd moeilijk/lastig is om die nog los te laten......dat geldt niet alleen voor Jesse, maar voor ons allemaal.....
Ooggetuigeverklaringen zijn vaak onbetrouwbaar omdat ons geheugen nou eenmaal onbetrouwbaar is. Waar ons brein wel erg goed in is, is het herkennen van patronen en daar betekenis aan geven. Dat is evolutionair voordelig geweest omdat we daarvan leerden en zo een grotere kans hadden om te overleven.Soms zien we hierdoor echter ook patronen en hechten daar een betekenis aan, die er niet is. Veel complottheorieën zijn daar het gevolg van.

Hughes komt op mij vrij labiel over. Langdurig speedgebruik heeft zijn brein ongetwijfeld ook weinig goed gedaan. Dat, in combinatie met deze traumatische ervaring en zijn ingebakken pro-gun mentaliteit, maakt het idd logisch dat hij voor zichzelf deze 'waarnemingen' achteraf zo verklaart. Overigens had hij het niet over één bewaker, maar over zes bewakers, die niet waren komen opdagen en dat daar een reden voor moest zijn.

Niemand hier beweert ook te weten hoe het zich allemaal werkelijk afgespeeld heeft. Jesse Hughes suggereert in zijn interviews van alles betreffende de organisatie en het gedrag van het publiek. Hij had ook gewoon het resultaat van het onderzoek kunnen afwachten en daarna zijn mening geven.

Getuigenissen kunnen idd enorm verschillen, maar dan blijft het vreemd dat er tot nu toe geen enkele getuigenis in de pers verschenen is, die zijn visie ondersteunt. Zelfs niet van zijn mede-bandleden.

We wachten dus gewoon af wat de officiële versie van het onderzoek wordt :P
pi_162557969
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:35 schreef Kijkertje het volgende:
Niemand hier beweert ook te weten hoe het zich allemaal werkelijk afgespeeld heeft.
Dan heb je niet helemaal de discussie gevolgd. :)
[quote]
Getuigenissen kunnen idd enorm verschillen, maar dan blijft het vreemd dat er tot nu toe geen enkele getuigenis in de pers verschenen is, die zijn visie ondersteunt. Zelfs niet van zijn mede-bandleden.
[/quote
Spreken zijn bandleden hem dan volledig tegen?
pi_162557974
quote:
Nee, dat is gewoon humor. B-)
(Andy Kauffman style)
pi_162558780
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

In maart bood hij zijn excuses aan voor zijn uitspraken:

Eagles of Death Metal's Jesse Hughes Apologizes for 'Baseless' Bataclan Accusations

In mei deed hij in een interview weer dezelfde uitspraken:

Surrendering to death

Ja, of gewoon menselijk, bij een trauma na koud 6 maanden. :')
Jusqu'ici tout va bien...
pi_162559935
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 08:03 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja, of gewoon menselijk, bij een trauma na koud 6 maanden. :')
En hij deed die uitspraken niet opnieuw, dat is gewoon een leugen.
pi_162564506
Al doet hij dat wel. In Parijs is de de noodtoestand nb nog van kracht, na aanslagen laait xenofobie overal op. De man was al instabiel, door naar zijn gig te komen zijn al die mensen nu dood en hij is zwaar in de war, gek he.

Wie zich beter wil voelen dan deze kerel kan waarschijnlijk nog 20 jaar lang topics openen in afwachting van een politiek correcte uitspraak.
pi_162566067
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 10:30 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En hij deed die uitspraken niet opnieuw, dat is gewoon een leugen.
Letterlijk citaat:
"The most important detail being when they started shooting, they were already inside. If they were hanging out enough to let three people go, then they knew security dudes. They knew bouncers. They knew doormen."
pi_162568418
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 15:35 schreef jen__ het volgende:

[..]

Letterlijk citaat:
"The most important detail being when they started shooting, they were already inside. If they were hanging out enough to let three people go, then they knew security dudes. They knew bouncers. They knew doormen."
Wat is er eigenlijk zo verkeerd aan deze gedachte, dat de politiek correcten hier zo van gaan steigeren?
pi_162569117
quote:
[..]
Letterlijk citaat:
Er is dus een tweede pagina, ik ga me ff schamen dat ik dat gemist heb...
pi_162569196
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 17:33 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat is er eigenlijk zo verkeerd aan deze gedachte, dat de politiek correcten hier zo van gaan steigeren?
Dat maak je er zelf van dat er gesteigerd wordt, of dat er ineens sprake is van onderdrukking/fascisme en die dingen. Het enige wat ervan is, is dat heel wat mensen er begrip voor hebben dat hij hierdoor oa in Parijs van een affiche wordt geschrapt.
pi_162569294
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:02 schreef jen__ het volgende:

[..]

Dat maak je er zelf van dat er gesteigerd wordt, of dat er ineens sprake is van onderdrukking/fascisme en die dingen. Het enige wat ervan is, is dat heel wat mensen er begrip voor hebben dat hij hierdoor oa in Parijs van een affiche wordt geschrapt.
Dus als je zoiets als dit zegt, dan is het volgens de politiek correcten wel oké dat jij en je band in de ban worden gedaan? En dat noem jij geen 'steigeren'?
  zaterdag 28 mei 2016 @ 18:08:39 #189
452947 frietenstamp
pi_162569347
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:06 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dus als je zoiets als dit zegt, dan is het volgens de politiek correcten wel oké dat jij en je band in de ban worden gedaan? En dat noem jij geen 'steigeren'?
Hij had zelf de politiek-correcten meteen in de ban moeten doen.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 18:10:53 #190
37769 erodome
Zweefteef
pi_162569387
quote:

[..]

Daar heb ik geen begrip voor trouwens. Zou er wel begrip voor hebben als zo'n festival eist dat die mening niet op het festival geventileerd wordt.

Wel heb ik er begrip voor dat ze in Frankrijk wat overgevoelig zijn op dit gebied. Maar de mensen hier die oa mij beschuldigen van geen hart voor de slachtoffers hebben hebben daar geen enkel begrip voor, voor al die andere slachtoffers en mensen die erdoor geraakt zijn. Alleen deze man mag uit de bocht vliegen door zijn ervaring, want he, hij zegt anti islam dingen en dus is hij ok. Al die andere zijn vervelende policors en daar mag je wel tegenin gaan.
pi_162569412
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:06 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Jij hebt precies echt een kort geheugen. Staat al letterlijk in mijn vorig bericht.
Ja, het is correct dat die optredens geannuleerd zijn.
Neen, dit noem ik geen steigeren.
pi_162569425
quote:

[..]

Maar goed, waarom "hebben ze daar wel begrip voor"?

Ik snap daar werkelijk helemaal niks van. Maarja, ik behoor dan ook niet tot de politiek correcten.

Iemand is getuige van een bizarre, extreem gewelddadige misdaad, hij heeft van dichtbij dingen gezien die jij niet gezien hebt, hij doet een aantal zeer opmerkzame observaties, en wanneer hij die observaties naar buiten brengt, dan is de reactie van de politiek correcten: in de ban doen, monddood maken en afserveren. Een krankzinnige reactie. Waarom in godsnaam?
  zaterdag 28 mei 2016 @ 18:19:46 #193
452947 frietenstamp
pi_162569594
En waarom niet minstens evenveel gesteiger over het feit dat de politie hém 4 dagen verhoord heeft?

quote:
Parisians think everyone is innocent, but the cops don’t. They even investigated you.

I was a person of interest, yes. They interrogated me for four days.
Trouwens:

quote:
It was the cops and the FBI who asked me about the promoter and the security. This isn’t something I brought up to them.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 18:38:49 #194
323401 Kijkertje
met filter
pi_162569984
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 14:36 schreef Manono het volgende:
Al doet hij dat wel. In Parijs is de de noodtoestand nb nog van kracht, na aanslagen laait xenofobie overal op. De man was al instabiel, door naar zijn gig te komen zijn al die mensen nu dood en hij is zwaar in de war, gek he.

Wie zich beter wil voelen dan deze kerel kan waarschijnlijk nog 20 jaar lang topics openen in afwachting van een politiek correcte uitspraak.
Het gaat er helemaal niet om of wij ons beter voelen. Het gaat er erom dat Hughes zichzelf blijkbaar beter voelt dan de andere slachtoffers, die door zijn uitspraken diep geraakt zijn.

Nog een artikel van een andere overlevende Tony Scott:

Bataclan survivor reacts to latest Eagles Of Death Metal comments

quote:
Like the rest of us who escaped that night, Hughes is another survivor having to deal with the same terror and ordeal as the rest of us. The effects of that night on each of us is a personal thing and manifests itself in different ways. Many have gathered together on the internet to show each other support and a community, Life for Paris, has grown from it. When one of our own throws accusations and insults in front of the media it tears deep in a community still coming to terms with the events of that night....

....In his recent interview, six months on from the attack, he describes those shot as falling “like wheat in the wind—the way you would before a god” and one woman he describes “surrendered to death in front of my very eyes.” Language like that is deeply upsetting to those who escaped amid the carnage and those who lost loved ones. Jesse Hughes was on stage, his freedom of movement gave him an edge when getting out of there. The audience were packed in, a capacity crowd. Those in the pit were hemmed in, getting out was never going to be that easy. To say they “surrendered to death” is an insult to their memory.

pi_162570157
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:19 schreef frietenstamp het volgende:
En waarom niet minstens evenveel gesteiger over het feit dat de politie hém 4 dagen verhoord heeft?

[..]

Trouwens:

[..]

Ik zou niet weten wat ik daarvan moet geloven. De dag na de aanslagen hebben ze (net als Deftones, die ook bij dat optreden aanwezig waren) nog aangegeven dat ze onmiddellijk terug naar de USA zouden vliegen, en daardoor is oa het optreden in Brussel van twee dagen later geannuleerd. Niet omdat de band in Parijs moest ondervraagd worden, maar omdat ze al terug in de Verenigde Staten zaten.

Dat dat niet zo zou gebeurd zijn is nieuw voor me, en wat de FBI met het onderzoek te maken heeft weet ik ook niet.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 18:49:13 #196
452947 frietenstamp
pi_162570223
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:46 schreef jen__ het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat ik daarvan moet geloven. De dag na de aanslagen hebben ze (net als Deftones, die ook bij dat optreden aanwezig waren) nog aangegeven dat ze onmiddellijk terug naar de USA zouden vliegen, en daardoor is oa het optreden in Brussel van twee dagen later geannuleerd. Niet omdat de band in Parijs moest ondervraagd worden, maar omdat ze al terug in de Verenigde Staten zaten.

Dat dat niet zo zou gebeurd zijn is nieuw voor me, en wat de FBI met het onderzoek te maken heeft weet ik ook niet.
Jij denkt dat de politie geen onderzoek doet nadat er 90 mensen afgeslacht zijn? Je weet dat een simpele aangifte van internet-oplichting van een paar honderd euro al 1,5 uur duurt en je maar 2 koffie krijgt?
pi_162570511
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:49 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Jij denkt dat de politie geen onderzoek doet nadat er 90 mensen afgeslacht zijn?
Ik zou niet weten wanneer en hoelang de band ondervraagd is. (En dat is iets heel anders dan dat ik zou denken/beweren dat er naar die aanslagen geen onderzoek is gevoerd) En volgens mij doet dat er verder ook niet toe. Dat alle aanwezigen vroeg of laat ondervraagd zijn, lijkt me logisch.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 19:31:12 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162571141
als hij in zijn dagelijkse functioneren wordt beperkt en de angst irreëel zal het inderdaad een psychische aandoening kunnen worden genoemd; dat wat een fobie dus is.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 28 mei 2016 @ 19:40:48 #199
452947 frietenstamp
pi_162571325
PTSS bedoel je.
  zondag 29 mei 2016 @ 00:16:56 #200
323401 Kijkertje
met filter
pi_162580874
Edit
  zondag 29 mei 2016 @ 00:39:15 #201
452947 frietenstamp
pi_162581268
quote:
Lowlands volgt voorlopig niet het voorbeeld van twee Franse festivals, die Eagles Of Death Metal van hun line-up schrapten. Aanleiding is een spraakmakend nieuw interview met een rechtse Canadese site. Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg: ‘Je ziet dat die man hele akelige dingen heeft meegemaakt en dat hij daar vol van zit. Ik heb het gevoel dat hij er door die site ingeluisd is.’
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)etraumatiseerd-.html
pi_162583532
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:13 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik snap daar werkelijk helemaal niks van. Maarja, ik behoor dan ook niet tot de politiek correcten.

Iemand is getuige van een bizarre, extreem gewelddadige misdaad, hij heeft van dichtbij dingen gezien die jij niet gezien hebt, hij doet een aantal zeer opmerkzame observaties, en wanneer hij die observaties naar buiten brengt, dan is de reactie van de politiek correcten: in de ban doen, monddood maken en afserveren. Een krankzinnige reactie. Waarom in godsnaam?
Waarom in godsnaam?
pi_162584070
quote:

[..]

Letterlijk citaat:
Nou? Niet eens raar gedacht van een getraumatiseerde speedfreak.

Hij heeft het gebeuren ervaren als een strakke operatie. Ze moeten toch minimaal een floorplan hebben gehad. Dat hangt in bijna elk theater backstage dus een runner kan er met zijn telefoon een foto van hebben gemaakt. Dat hij de bewaking wantrouwt, kan ik me voorstellen. Er had al een aanslag plaatsgevonden he. Waar dient security anders voor when you need them. Just cause he's paranoia doesn't mean.

Die hele trend om geen groepen te laten spelen die pikante uitspraken doen is imo een een belediging van de intelligentie van je publiek. Het staat haaks op de vrijheid van meningsuiting die wij hier aanhangen en het trekt elke maatschappelijke relevantie uit je festival. Wat je biedt wordt een zwaktebod uit een soort muffe angst.

De slachtoffers in Parijs waren echt niet allemaal rechtsextremisten, 'journalisten' schrijven sowieso wat hen uitkomt. De EODM moeten gewoon weer spelen, laat je publiek maar uitmaken hoe het reageert. Denk eigenlijk dat ze overladen worden met liefde.
pi_162584105
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het gaat er helemaal niet om of wij ons beter voelen. Het gaat er erom dat Hughes zichzelf blijkbaar beter voelt dan de andere slachtoffers, die door zijn uitspraken diep geraakt zijn.
Right. Van achter het veilige scherm. :{w

[ Bericht 2% gewijzigd door Manono op 29-05-2016 09:35:53 ]
pi_162584246
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 09:30 schreef Manono het volgende:

[..]

Right. Van achter het veilige scherm. :{w
Slachtoffers van achter het veilige scherm?
pi_162584292
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2016 09:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Slachtoffers van achter het veilige scherm?
Oordelen.
pi_162584307
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 09:28 schreef Manono het volgende:

[..]

Hij heeft het gebeuren ervaren als een strakke operatie. Ze moeten toch minimaal een floorplan hebben gehad. Dat hangt in bijna elk theater backstage dus een runner kan er met zijn telefoon een foto van hebben gemaakt. Dat hij de bewaking wantrouwt, kan ik me voorstellen. Er had al een aanslag plaatsgevonden he. Waar dient security anders voor when you need them. Just cause he's paranoia doesn't mean.

Die hele trend om geen groepen te laten spelen die pikante uitspraken doen is imo een een belediging van de intelligentie van je publiek. Het staat haaks op de vrijheid van meningsuiting
Je begrijpt het concept van de vrijheid van meningsuiting niet helemaal.
pi_162584346
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 09:48 schreef Manono het volgende:

[..]

Oordelen.
Lijkt me niet meer dan logisch als je zulke uitspraken doet.
pi_162585006
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2016 09:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lijkt me niet meer dan logisch als je zulke uitspraken doet.
Wen er maar aan, in jouw geval.
pi_162585226
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2016 10:30 schreef Manono het volgende:

[..]

Wen er maar aan, in jouw geval.
Niet nodig, die domheid wordt door niet bijzonder veel mensen gedeeld. Zelfs z'n bandleden en fanbase wijzen dit soort uitspraken af.
pi_162585358
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2016 10:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet nodig, die domheid wordt door niet bijzonder veel mensen gedeeld. Zelfs z'n bandleden en fanbase wijzen dit soort uitspraken af.
Wow. You must be fckn perfect.

Gaat eens leven.
  zondag 29 mei 2016 @ 15:24:30 #212
323401 Kijkertje
met filter
pi_162592971
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 10:46 schreef Manono het volgende:

[..]

Wow. You must be fckn perfect.

Gaat eens leven.
Oordeel gespot :+
pi_162598424
quote:
6s.gif Op zondag 29 mei 2016 15:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Oordeel gespot :+
Hey je hebt gelijk, ik ben er niet vrij van. Vooral op basis van wat iemand real time zegt of schrijft. Maar ik heb geen van horen zeggen zolderkamerpraatjes over iemand die 6 maanden geleden massa's mensen kapot heeft zien schieten, op zijn wacht. Of het inlevingsvermogen van een platvis. Dat dan weer niet.
pi_162598956
Haha onnozelaar :D Geen zolderkameraatjes, terwijl je net hebt lopen miepen over een floorplan dat ze eerst backstage zouden zijn gaan halen? En van die holle beweringen als "Waar dient die security anders voor". Daar stond indrdaad geen antiterreur eenheid voor de deur, maar die stond er nooit, en bij geen enkele concertzaal.
pi_162599366
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:08 schreef jen__ het volgende:
Haha onnozelaar :D Geen zolderkameraatjes, terwijl je net hebt lopen miepen over een floorplan dat ze eerst backstage zouden zijn gaan halen? En van die holle beweringen als "Waar dient die security anders voor". Daar stond indrdaad geen antiterreur eenheid voor de deur, maar die stond er nooit, en bij geen enkele concertzaal.
Lees het anders nog een keer, blaatschaap.
pi_162599635
quote:
3s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:24 schreef Manono het volgende:

[..]

Lees het anders nog een keer, blaatschaap.
Haha is dit jouw niveau. Kom je ook verder dan schelden en beledigen?
pi_162600325
Ik ga ff eten. Rel lekker verder, met je kloon.
  zondag 29 mei 2016 @ 20:42:08 #218
323401 Kijkertje
met filter
pi_162601966
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 09:28 schreef Manono het volgende:

[..]

Die hele trend om geen groepen te laten spelen die pikante uitspraken doen is imo een een belediging van de intelligentie van je publiek. Het staat haaks op de vrijheid van meningsuiting die wij hier aanhangen en het trekt elke maatschappelijke relevantie uit je festival. Wat je biedt wordt een zwaktebod uit een soort muffe angst.

De slachtoffers in Parijs waren echt niet allemaal rechtsextremisten, 'journalisten' schrijven sowieso wat hen uitkomt. De EODM moeten gewoon weer spelen, laat je publiek maar uitmaken hoe het reageert. Denk eigenlijk dat ze overladen worden met liefde.
Je oordeelt hier zelf wel degelijk. Je pretendeert te weten hoe Hughes het allemaal ervaren heeft, vindt dat ook helemaal niet raar (oordeel!) en voegt er nog even aan toe dat hij paranoia is 8)7

Die 'journalisten' (waarom tussen aanhalingstekens, weer een oordeel van jouw kant?) publiceren de interviews met Hughes, open brieven van twee andere overlevenden van dezelfde aanslag, die ook massa's mensen hebben zien doodschieten (waar blijft jouw inlevingsvermogen hier?) en de reactie daarop van de organisatie van een aantal festivals. Wat is daar mis mee, dat is gewoon hun werk :?

Vervolgens oordeel je over users:
quote:
- Wow. You must be fckn perfect. Gaat eens leven.
- zolderkamerpraatjes..... inlevingsvermogen van een platvis
- blaatschaap
- met je kloon
Ik begin zo wel een aardig oordeel over jou te krijgen :@ _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 29-05-2016 20:55:38 ]
pi_162603119
Wat ik over Huges' ervaring schreef, heeft hij letterlijk gezegd in interviews die al eerder zijn gepost. Dacht dat jij die wel gezien had, met je ge-google. Ik pretendeer niks, ik kan me voorstellen dat hij zo denkt - was de strekking. En misschien moet jij durven om het eens bij jezelf houden, met je 'wij' en 'users'. Je bent een individu dame, anderen kunnen voor zichzelf spreken. Doen ze beter ook. Je oordeel over mij zal me platgezegd jeuken, ik kan het naar waarde schatten. En nu ben ik er klaar mee, off to my date for the night. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 29-05-2016 21:15:06 ]
  zondag 29 mei 2016 @ 22:10:10 #220
323401 Kijkertje
met filter
pi_162605774
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:07 schreef Manono het volgende:
Wat ik over Huges' ervaring schreef, heeft hij letterlijk gezegd in interviews die al eerder zijn gepost. Dacht dat jij die wel gezien had, met je ge-google. Ik pretendeer niks, ik kan me voorstellen dat hij zo denkt - was de strekking. En misschien moet jij durven om het eens bij jezelf houden, met je 'wij' en 'users'. Je bent een individu dame, anderen kunnen voor zichzelf spreken. Doen ze beter ook. Je oordeel over mij zal me platgezegd jeuken, ik kan het naar waarde schatten. En nu ben ik er klaar mee, off to my date for the night. :W
Ah ja, je vindt het niet raar gedacht van de getraumatiseerde, paranoide speedfreak die Hughes is. Hij lult maar wat en we moeten hem niet serieus nemen? Dat is nou weer een oordeel waar ik me nog niet aan zou wagen, maar je zou wat dat betreft best wel eens gelijk kunnen hebben :Y

Have a nice evening/night :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 29-05-2016 22:25:13 ]
pi_162623920
quote:
6s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ah ja, je vindt het niet raar gedacht van de getraumatiseerde, paranoide speedfreak die Hughes is. Hij lult maar wat en we moeten hem niet serieus nemen? Dat is nou weer een oordeel waar ik me nog niet aan zou wagen, maar je zou wat dat betreft best wel eens gelijk kunnen hebben :Y

Have a nice evening/night :W
Een makkelijker argument om die man dom te noemen vanwege recente uitspraken is nauwelijks voorhanden. Ongeacht je grote gelijk, onderbouwd met flinterdunne artikelen. Dat is wat ik zeg.

Wat jij wilt, wie tijd zat heeft en zijn mores haalt uit het serieus nemen van iemand die compleet de weg kwijt is vindt vast genoeg content om een reeks vol te lullen.

Good luck, on that high horse... c_/
  maandag 30 mei 2016 @ 18:52:48 #222
323401 Kijkertje
met filter
pi_162625150
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:01 schreef Manono het volgende:

[..]

Een makkelijker argument om die man dom te noemen vanwege recente uitspraken is nauwelijks voorhanden. Ongeacht je grote gelijk, onderbouwd met flinterdunne artikelen. Dat is wat ik zeg.

Wat jij wilt, wie tijd zat heeft en zijn mores haalt uit het serieus nemen van iemand die compleet de weg kwijt is vindt vast genoeg content om een reeks vol te lullen.

Good luck, on that high horse... c_/
Ok, nu is het dus een getraumatiseerde, paranoide speedfreak die compleet de weg kwijt is. De lijst wordt steeds langer :D
Sorry dat ik alleen maar een uitspraak van hem dom noemde, want itt tot jou ken ik hem verder niet en moet ik het dus idd van zijn (volgens jouw ongetwijfeld volmaakte inzicht 'flinterdunne') gepubliceerde uitspraken hebben. :@

Keep your eyes on the stars and your feet on the ground... :*

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 30-05-2016 19:25:32 ]
pi_162625553
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:13 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op de bovenstaande vraag. :{

Toch ben en blijf ik wel benieuwd naar de beweegredenen van de politiek correcten om deze man, die iets meegemaakt heeft dat zo bizar is dat wij het nauwelijks kunnen bevatten, persoonlijk te beschadigen.

Iemand?
  maandag 30 mei 2016 @ 19:38:56 #224
323401 Kijkertje
met filter
pi_162626512
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Toch ben en blijf ik wel benieuwd naar de beweegredenen van de politiek correcten om deze man, die iets meegemaakt heeft dat zo bizar is dat wij het nauwelijks kunnen bevatten, persoonlijk te beschadigen.

Iemand?
Mij vergaat de lust iig om hier antwoord op te geven door je suggestieve vraagstelling en je foute aannames. Misschien kan je het aan Manono vragen, zij heeft volgens mij de enige juiste kijk op de zaak. :+
pi_162626584
quote:
6s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mij vergaat de lust iig om hier antwoord op te geven door je suggestieve vraagstelling en je foute aannames. Misschien kan je het aan Manono vragen, zij heeft volgens mij de enige juiste kijk op de zaak. :+
Wat is er precies suggestief aan die vraagstelling dan? Gaat het er misschien niet om om de beste man te beschadigen? Nou, oké, waarom dan wel? Dat is nu juist wat ik wil weten!
  maandag 30 mei 2016 @ 19:45:26 #226
37769 erodome
Zweefteef
pi_162626681
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Iemand?
Persoonlijk te beschadigen? Omdat ik zeg dat zijn verhaal niet strookt met de andere verhalen, inc die van zijn eigen bandleden?
pi_162627661
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Persoonlijk te beschadigen? Omdat ik zeg dat zijn verhaal niet strookt met de andere verhalen, inc die van zijn eigen bandleden?
Nee, omdat er mensen zijn die hem simpelweg wegzetten als een "domme rechts-extremist", zonder zelf alle feiten te kennen, en hem om die reden ook z'n broodwinning proberen af te nemen.

Een erg kenmerkende, typische manier van doen voor de politiek correcten. Dit kunstje passen ze keer op keer met succes toe. En ik wil weten waarom.
  maandag 30 mei 2016 @ 20:14:54 #228
37769 erodome
Zweefteef
pi_162627746
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:12 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nee, omdat er mensen zijn die hem simpelweg wegzetten als een "domme rechts-extremist", zonder zelf alle feiten te kennen, en hem om die reden ook z'n broodwinning proberen af te nemen.

Een erg kenmerkende, typische manier van doen voor de politiek correcten. Dit kunstje passen ze keer op keer met succes toe. En ik wil weten waarom.
Hij is vrij rechts te noemen, dat was hij al lang en breed voor dit gebeuren. Is niet voor niets een trump fan, pro life en pro wapens gast.

Mbt zijn broodwinning ben ik het niet eens met degene die je aanhaald. Vind dat het betreffende festival het recht heeft te eisen dat hij zijn mening over deze zaken daar niet ventileerd, gewoon doet waarvoor hij betaald wordt (rocken dus), maar vind niet dat ze hem om zijn mening mogen weren.
  maandag 30 mei 2016 @ 21:44:50 #229
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_162630781
uhhm waar precies in het filmpje komt zijn islamofobie naar voren? Het enige wat ik zie is een gebroken man die een traumatische ervaring na verteld...
pi_162630853
99% van de fokkers ook.
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 21:54:41 #231
249559 crew  Lavenderr
pi_162631110
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:44 schreef RamboDirk het volgende:
uhhm waar precies in het filmpje komt zijn islamofobie naar voren? Het enige wat ik zie is een gebroken man die een traumatische ervaring na verteld...
Dat zie ik ook.
En hij heeft een hel meegemaakt, daar kunnen we het allemaal toch over eens zijn?
pi_162631205
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:45 schreef erodome het volgende:
Omdat ik zeg dat zijn verhaal niet strookt met de andere verhalen, inc die van zijn eigen bandleden?
Dat herhaal je wel steeds, maar ik heb nog geen bewijs gezien.
pi_162631271
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:44 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zie een acteur
  maandag 30 mei 2016 @ 22:01:00 #234
37769 erodome
Zweefteef
pi_162631301
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dat herhaal je wel steeds, maar ik heb nog geen bewijs gezien.
Waarom kom jij niet met bewijs dat het wel strookt met die andere getuigenissen? Want er staan al meerdere voorbeelden in de topics over andere slachtoffers die het niet met hem eens zijn, inc dat hij zelf zegt dat zijn bandleden niet achter zijn visie staan.
2de reactie in deze topic, begin daar maar eens.
pi_162631365
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom kom jij niet met bewijs dat het wel strookt met die andere getuigenissen? Want er staan al meerdere voorbeelden in de topics over andere slachtoffers die het niet met hem eens zijn, inc dat hij zelf zegt dat zijn bandleden niet achter zijn visie staan.
Ik kan niet op zoek gaan naar iets dat niet gezegd wordt. :?
Maar het is duidelijk dat je dus maar gewoon loopt te bluffen. :)
pi_162631416
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef erodome het volgende:
Deze topic gaat nota bene over een ander slachtoffer dat het niet met zijn visie eens is.
Ja 1, dus dat is 1 redneck-visie tegen 1 moslim-visie !!!
Dus je hebt dus niks. :)
  maandag 30 mei 2016 @ 22:04:56 #237
37769 erodome
Zweefteef
pi_162631458
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:02 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik kan niet op zoek gaan naar iets dat niet gezegd wordt. :?
Maar het is duidelijk dat je dus maar gewoon loopt te bluffen. :)
Dat wordt wel gezegd, echt, er zijn al meerdere andere getuigen aangehaald. In zijn eigen eerste excuus staat dat zijn bandleden niet achter zijn visie staan. Echt, gelijk onder de openingspost, is niet moeilijk te vinden. Zo ook nog een andere in het vorige topic geloof ik, die spreekt over het feit dat dit een grote impact heeft op de groep die samen is geklit na deze gruwelijke ervaring.

Kom jij nu gewoon even met die andere slachtoffers die het zo roerend met hem eens zijn.
pi_162631490
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik zie een acteur
Waarom herhaal je jezelf?
Maar ik zie een wegkijker. :)
  maandag 30 mei 2016 @ 22:07:22 #239
37769 erodome
Zweefteef
pi_162631549
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:03 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ja 1, dus dat is 1 redneck-visie tegen 1 moslim-visie !!!
Dus je hebt dus niks. :)
Je vergeet het feit dat hij zelf aangeeft dat zijn bandleden het niet met hem eens zijn + er nog een andere brief is die tegen hem ingaat.

Maar goed, jij vindt dat ik ongelijk heb, kom dan eens zelf met een bewijs daarvoor. Tot nu toe is er voor mijn mening meer gewicht. De hele discussie gaat over zijn visie (dan voornamelijk dat beschuldigen van bewakers e.d. en die tikken naar de slachtoffers, surrending liberals die neergingen als het graan, zoals voor een god), dat men het zeer oneens is met zijn visie op de zaken.
pi_162631578
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat wordt wel gezegd, echt, er zijn al meerdere andere getuigen aangehaald. In zijn eigen eerste excuus staat dat zijn bandleden niet achter zijn visie staan. Echt, gelijk onder de openingspost, is niet moeilijk te vinden. Zo ook nog een andere in het vorige topic geloof ik, die spreekt over het feit dat dit een grote impact heeft op de groep die samen is geklit na deze gruwelijke ervaring.

Kom jij nu gewoon even met die andere slachtoffers die het zo roerend met hem eens zijn.
Je hebt dus niks. maar je kan in ider geval wel goed doen alsof zoveel andere getuigen het met hem oneens zijn. Misschien ben jij de acteur waar PSVCL het over had?
pi_162631660
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef erodome het volgende:
Je vergeet het feit dat hij zelf aangeeft dat zijn bandleden het niet met hem eens zijn + er nog een andere brief is die tegen hem ingaat.
Wow, hij zegt dat de bandleden het 'niet met hem eens' zijn. Wat 'een bewijs' dat Jesse 100% ongelijk heeft. :O
Je hebt dus niks. :)
  maandag 30 mei 2016 @ 22:13:21 #242
37769 erodome
Zweefteef
pi_162631806
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:08 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Je hebt dus niks. maar je kan in ider geval wel goed doen alsof zoveel andere getuigen het met hem oneens zijn. Misschien ben jij de acteur waar PSVCL het over had?
Ik heb zat, heb meegelezen met de discussie, ook voor een deel de discussie in Frankrijk. Het is echt niet voor niets dat dit gevoelig ligt, dat is niet omdat er zoveel grond is voor zijn visie.

Jij bent degene die niets heeft, die alleen maar een punt probeert te maken door steeds te zeggen dat het bewijs niet voldoende is. Dat terwijl jij het zo makkelijk zou kunnen ontkrachten als ik geen gelijk heb, gewoon door zelf met bewijs te komen.

Het is toch potjandorie godgeklaag dat jij hier in een topic die gaat over het feit dat men het grondig oneens in met de visie van deze man alleen maar gilt om bewijs dat mensen het oneens zijn met zijn visie?
  maandag 30 mei 2016 @ 22:17:29 #243
37769 erodome
Zweefteef
pi_162631970
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:09 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wow, hij zegt dat de bandleden het 'niet met hem eens' zijn. Wat 'een bewijs' dat Jesse 100% ongelijk heeft. :O
Je hebt dus niks. :)
Ho ho ho, ik zeg dat andere slachtoffers het niet met hem eens zijn, dat er zelfs van meerdere kanten aangegeven wordt dat zijn visie als kwetsend wordt ervaren.

En aangezien ik verder nog geen enkele getuigenis heb gezien/gehoord die zijn visie ondersteunt, dat terwijl de verdere getuigenissen om en nabij overeen komen ben ik geneigd om te zeggen dat zijn visie niet klopt.
Zo weten we bv dat de terroristen niet al binnen waren, maar naar binnen gestormt zijn. Zo weten we ook dat het niet klopt dat moslim achtige (want he die mexicaanse meid werd aangezien voor een moslim) werden gewaarschuwd, er zaten immers mensen met een uiterlijk in die hoek (ok ok, volgens deze zanger dan uiterlijk in die hoek) bij de slachtoffers, mensen die helemaal niet gewaarschuwd werden. Er is geen enkel bewijs dat de terroristen al binnen waren, alles wijst erop dat dit niet het geval was.
pi_162632378
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Hij is vrij rechts te noemen, dat was hij al lang en breed voor dit gebeuren. Is niet voor niets een trump fan, pro life en pro wapens gast
Pro-life is rechts?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2016 22:28:20 ]
  maandag 30 mei 2016 @ 22:31:08 #245
37769 erodome
Zweefteef
pi_162632466
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:27 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Pro-life is rechts?
Vaak, maar het is vooral de combi die het hem hier doet.

En met rechts doel ik dan niet zozeer op fatsoenlijk politiek rechts, maar meer de extreme kant op.
pi_162632484
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Vaak, maar het is vooral de combi die het hem hier doet.

En met rechts doel ik dan niet zozeer op fatsoenlijk politiek rechts, maar meer de extreme kant op.
Beetje raar dat je pro-life zijn extreem vindt.
pi_162632488
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb zat, heb meegelezen met de discussie, ook voor een deel de discussie in Frankrijk. Het is echt niet voor niets dat dit gevoelig ligt, dat is niet omdat er zoveel grond is voor zijn visie.

Jij bent degene die niets heeft, die alleen maar een punt probeert te maken door steeds te zeggen dat het bewijs niet voldoende is. Dat terwijl jij het zo makkelijk zou kunnen ontkrachten als ik geen gelijk heb, gewoon door zelf met bewijs te komen.

Het is toch potjandorie godgeklaag dat jij hier in een topic die gaat over het feit dat men het grondig oneens in met de visie van deze man alleen maar gilt om bewijs dat mensen het oneens zijn met zijn visie?
In het begin van de discussie deed je alsof er enorm veel bewijs was dat Jesse het zo verkeerd had. Nu blijkt dat je hebt lopen overdrijven. :)
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:17 schreef erodome het volgende:

Ho ho ho, ik zeg dat andere slachtoffers het niet met hem eens zijn, dat er zelfs van meerdere kanten aangegeven wordt dat zijn visie als kwetsend wordt ervaren.
Kwetsend? Sinds wanneer is dat een criterium voor de waarheid?
quote:
En aangezien ik verder nog geen enkele getuigenis heb gezien/gehoord die zijn visie ondersteunt, dat terwijl de verdere getuigenissen om en nabij overeen komen ben ik geneigd om te zeggen dat zijn visie niet klopt.
Ben je weer aan het overdrijven: "de verdere getuigenissen".
quote:
Zo weten we bv dat de terroristen niet al binnen waren, maar naar binnen gestormt zijn. Zo weten we ook dat het niet klopt dat moslim achtige (want he die mexicaanse meid werd aangezien voor een moslim) werden gewaarschuwd, er zaten immers mensen met een uiterlijk in die hoek (ok ok, volgens deze zanger dan uiterlijk in die hoek) bij de slachtoffers, mensen die helemaal niet gewaarschuwd werden. Er is geen enkel bewijs dat de terroristen al binnen waren, alles wijst erop dat dit niet het geval was.
"Alles wijst erop dat dit niet het geval was."???
En dat durf je te zeggen zonder 20 (of meer) verhalen gelezen te hebben van getuigen?
_O-
pi_162632499
quote:

[..]

Pro-life is rechts?
Ja want anti-life is links. :)
  maandag 30 mei 2016 @ 22:34:07 #249
37769 erodome
Zweefteef
pi_162632552
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Beetje raar dat je pro-life zijn extreem vindt.
Je bent niet bekend met de pro life beweging in amerika?
  maandag 30 mei 2016 @ 22:34:59 #250
37769 erodome
Zweefteef
pi_162632589
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ja want anti-life is links. :)
Pro vrije wil bedoel je. Pro fatsoenlijke abortuswetten ipv een verbod op abortus.
Gelukkig zijn ook veel rechtsen daar een voorstander van, degene die dat niet zijn en aangesloten zijn bij de pro life beweging daar zitten erg vaak aan een extremere kant van het spectrum.
  maandag 30 mei 2016 @ 22:35:25 #251
452947 frietenstamp
pi_162632612
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb zat, heb meegelezen met de discussie, ook voor een deel de discussie in Frankrijk.
In Frankrijk is geen andere informatie bekend. Je fantasie slaat op hol. Vreemd dat dat nou net is wat je deze man verwijt.
pi_162632616
quote:

[..]

Pro-life is rechts?
Jesse Hughes is een rechtse, fanatieke christen en oa pro vrij wapenbezit, anti-arbortus. En die anti-abortus standpunten zie je inderdaad meer in die rechts/conservatief christelijke kringen. Wil niet zeggen dat dat. voor iedere rechtsdenkende geldt, maar duidelijk wel voor Hughes.
pi_162632623
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Je bent niet bekend met de pro life beweging in amerika?
Jawel, prima argumenten hebben die mensen. Leg mij eens uit waarom het kritisch kijken naar abortus extreem is?
  maandag 30 mei 2016 @ 22:36:24 #254
37769 erodome
Zweefteef
pi_162632645
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:35 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

In Frankrijk is geen andere informatie bekend. Je fantasie slaat op hol. Vreemd dat dat nou net is wat je deze man verwijt.
Er is wel het een en ander bekend en wat er bekend is strookt niet met de visie van deze man.
  maandag 30 mei 2016 @ 22:37:58 #255
452947 frietenstamp
pi_162632700
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Er is wel het een en ander bekend en wat er bekend is strookt niet met de visie van deze man.
Link svp.
  maandag 30 mei 2016 @ 22:38:11 #256
37769 erodome
Zweefteef
pi_162632710
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:35 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Jawel, prima argumenten hebben die mensen. Leg mij eens uit waarom het kritisch kijken naar abortus extreem is?
Dat gaat wel wat verder dan kritisch kijken, dat gaat over het willen verbieden, compleet. Die beweging gaat regelmatig gepaard met wat minder kuise manieren van doen zeg maar. De pro life beweging staat niet gelijk aan een kritische discussie over abortus.
  maandag 30 mei 2016 @ 22:39:08 #257
37769 erodome
Zweefteef
pi_162632746
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:37 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Link svp.
Echt |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

De topic gaat hier nota bene ook over....

Maar kom nu eens met voorbeelden die deze visie wel ondersteunen. Vanuit slachtoffers.
pi_162632768
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat gaat wel wat verder dan kritisch kijken, dat gaat over het willen verbieden, compleet. Die beweging gaat regelmatig gepaard met wat minder kuise manieren van doen zeg maar. De pro life beweging staat niet gelijk aan een kritische discussie over abortus.
Ik vind het propaganderen van abortus, het verhandelen van lichaamsdelen en het institutioneren van abortus als contraceptie minder kuis. Mensen die dat willen verbieden lijken me weldenkende lieden en verdienen zowel respect als steun. Juist de status quo is extreem, helaas zien te weinig mensen dat.
pi_162632792
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

In het begin van de discussie deed je alsof er enorm veel bewijs was dat Jesse het zo verkeerd had. Nu blijkt dat je hebt lopen overdrijven. :)

[..]

Kwetsend? Sinds wanneer is dat een criterium voor de waarheid?

[..]

Ben je weer aan het overdrijven: "de verdere getuigenissen".

[..]

"Alles wijst erop dat dit niet het geval was."???
En dat durf je te zeggen zonder 20 (of meer) verhalen gelezen te hebben van getuigen?
_O-
Er zijn dan ook geen getuigenissen die zijn verhaal ondersteunen. Alles wijst er inderdaad op dat JH maar wat loopt te vertellen. En op die manier schoffeert hij de andere slachtoffers. Dus ja, kwetsend, en zo wordt het door de andere aanwezigen dan ook omschreven.
  maandag 30 mei 2016 @ 22:44:19 #260
37769 erodome
Zweefteef
pi_162632904
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:40 schreef jen__ het volgende:

[..]

Er zijn dan ook geen getuigenissen die zijn verhaal ondersteunen. Alles wijst er inderdaad op dat JH maar wat loopt te vertellen. En op die manier schoffeert hij de andere slachtoffers. Dus ja, kwetsend, en zo wordt het door de andere aanwezigen dan ook omschreven.
Dit idd.
  maandag 30 mei 2016 @ 23:34:18 #261
452947 frietenstamp
pi_162634391
2 Engelse survivors beschrijven hun persoonlijke ervaring:

http://louderthanwar.com/(...)plea-for-positivity/

Op de 'arbitraire' punten zie ik genoeg dat overeenkomt met de uitspraken van Jesse Hughes.

quote:
LTW: What was initial reaction? Did anyone have a clue what was happening?

Tony: There was banging noises and I thought could it be some effects going off…

Justine: It felt like it was somehow part of the show.

LTW: Did it register that it was gunfire?

Justine: It didn’t register so the brain was trying to make sense of it.

LTW: Was it louder than the band?

Justine: It was really loud. It sounded like it was from below the balcony, which would make sense. It was from the back of the hall – a couple of shots and then a couple more in quick succession.

Tony: It was not really shots – more like bursts of gunfire. There was no mistaking it once you realised what it was – like an automatic weapon like in the movies, which was the only frame of reference unless you’ve served time in the forces.
quote:
Tony: When we found out it was the police we were so sincerely thankful.

Justine: I’ve never been so pleased to see a man with a gun in my life!

Tony: It’s such a strange juxtaposition fleeing men with guns and then these guys turn up with guns and you felt safe!
quote:
The French people were just absolutely amazing really. So selfless.
Ze geven er alleen een andere, hun eigen, politieke draai aan.
  maandag 30 mei 2016 @ 23:40:04 #262
37769 erodome
Zweefteef
pi_162634567
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:34 schreef frietenstamp het volgende:

Op de 'arbitraire' punten zie ik genoeg dat overeenkomt met de uitspraken van Jesse Hughes.

[..]

[..]

[..]

Wat komt dan in die tekst die je quote overeen met de standpunten van Jesse waarover gevallen wordt?
  maandag 30 mei 2016 @ 23:42:23 #263
452947 frietenstamp
pi_162634621
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat komt dan in die tekst die je quote overeen met de standpunten van Jesse waarover gevallen wordt?
De standpunten is een persoonlijke (politieke) mening. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Hoef je niet eens voor in Frankrijk te zijn geweest. Je beweerde dat getuigenverslagen hem tegenspraken. Vooralsnog dus niet. Begrijp je wel het verschil tussen een mening en een getuigenverslag?
  maandag 30 mei 2016 @ 23:48:47 #264
37769 erodome
Zweefteef
pi_162634753
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:42 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

De standpunten is een persoonlijke (politieke) mening. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Hoef je niet eens voor in Frankrijk te zijn geweest. Je beweerde dat getuigenverslagen hem tegenspraken. Vooralsnog dus niet. Begrijp je wel het verschil tussen een mening en een getuigenverslag?
Het spreekt hem wel degelijk tegen. Dat de daders al binnen waren bv, dat de mensen binnen zich lieten afslachten (als graan bogen als voor een god, surrending liberals), dat mensen vooraf gewaarschuwd werden als ze aan een bepaald uiterlijk voldeden. Het wordt wel degelijk tegen gesproken, er is zelfs een scherpe mening bij over die visie.
  maandag 30 mei 2016 @ 23:59:57 #265
452947 frietenstamp
pi_162635013
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Het spreekt hem wel degelijk tegen. Dat de daders al binnen waren bv, dat de mensen binnen zich lieten afslachten (als graan bogen als voor een god, surrending liberals), dat mensen vooraf gewaarschuwd werden als ze aan een bepaald uiterlijk voldeden. Het wordt wel degelijk tegen gesproken, er is zelfs een scherpe mening bij over die visie.
Welnee. :N
pi_162635947
quote:
6s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nou, je beargumenteert inhoudelijk weinig, behalve dat je probeert aan te geven dat de oordelen bij mij liggen en publicaties blijkbaar selectief leest. Wie topics opent kan een andere mening verwachten - die niet direct aan iemand gericht was overigens. Dat je het persoonlijk opvat en meedoet aan een potje jijbakken maakt mij niet onredelijk. Of ben je gewend altijd gelijk te krijgen, is maar een vraag

Verder weet ik niet of men de observaties van Huges opmerkzaam vond, ik kan alleen begrijpen dat hij nu overal vijanden ziet. Dat het mensen raakt wat hij zegt is pijnlijk natuurlijk, maar men wist wie hij was voor dat concert. De geest kan zoiets alleen te boven komen door zichzelf geen geweld aan te doen en wat een ander daaraan ophangt is dan secundair. Het is maar een zanger, geen politicus.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 01:12:11 #267
323401 Kijkertje
met filter
pi_162636119
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 00:57 schreef Manono het volgende:

[..]

Nou, je beargumenteert inhoudelijk weinig, behalve dat je probeert aan te geven dat de oordelen bij mij liggen en publicaties blijkbaar selectief leest. Wie topics opent kan een andere mening verwachten - die niet direct aan iemand gericht was overigens. Dat je het persoonlijk opvat en meedoet aan een potje jijbakken maakt mij niet onredelijk. Of ben je gewend altijd gelijk te krijgen, is maar een vraag

Verder weet ik niet of men de observaties van Huges opmerkzaam vond, ik kan alleen begrijpen dat hij nu overal vijanden ziet. Dat het mensen raakt wat hij zegt is pijnlijk natuurlijk, maar men wist wie hij was voor dat concert. De geest kan zoiets alleen te boven komen door zichzelf geen geweld aan te doen en wat een ander daaraan ophangt is dan secundair. Het is maar een zanger, geen politicus.
Ik begrijp heel goed wat jij begrijpt ;) Daarom verwijs ik Hpeopjes ook naar jou om je alle kans te geven om met jouw wijsheid antwoord te geven op zijn dringende vraag.

Ik ga mijn paard even uitlaten :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162636180
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 01:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed wat jij begrijpt ;) Daarom verwijs ik Hpeopjes ook naar jou om je alle kans te geven om met jouw wijsheid antwoord te geven op zijn dringende vraag.

Ik ga mijn paard even uitlaten :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost :+
pi_162636371
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:59 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Welnee. :N
Dat wordt wel degelijk en voor 90% tegengesproken. Het enige van dat interview met Gavin McInnes wat niet wordt tegengesproken, is dat mensen veel schrik hadden en niet wisten hoe ze konden reageren. De rest is gewoon een hoop bullshit bij elkaar.

Hier nog een rits andere getuigenissen:
  dinsdag 31 mei 2016 @ 02:37:54 #270
323401 Kijkertje
met filter
pi_162636496
Ze hebben dus de glazen toegangsdeuren aan diggelen geschoten. Waarom zouden ze dat doen als ze al binnen waren :?

quote:
Didi, hoofd van de beveiliging, stond bij de ingang toen de schutters binnenkwamen. De 35-jarige Algerijn getuigde gisteren voor het eerst in Le Monde. „Plots hoorde ik schoten die vanuit het café leken te komen”, vertelt hij.

„Ik keek in de richting van het terras en zag een lid van de productie geraakt worden. Ik wist direct wat er aan de hand was.”

„Ik ben de zaal binnengelopen en heb geroepen: ‘Vlug, vlug, naar binnen, er wordt geschoten!’ Toen openden ze het vuur en gingen de glazen toegangsdeuren aan diggelen.” Hij rende met iemand anders naar de nooduitgangen op de etage en bij de toiletten om die open te doen. Daarna rent Didi terug de zaal in om ook de nooduitgang in de loge te openen. Maar het is te laat. De schutters zijn binnen en Didi laat zich op de grond vallen. Hij zet zijn walkietalkie uit om niet op te vallen. Hij probeert de mensen om zich heen te kalmeren. De terroristen roepen dingen als „onze broeders in Syrië” en „de schuld van Hollande”.

„Het was snel duidelijk dat het de bedoeling was om iedereen dood te schieten. Ik was de enige die precies wist waar de nooduitgangen zaten. Toen ze moesten herladen ben ik opgesprongen en heb geroepen: ‘Vlug, allemaal naar buiten!’ Een massa mensen is opgestaan en is mij gevolgd. Toen zijn ze opnieuw gaan schieten.”
Reconstructie Bataclan

Als dit verhaal klopt, heeft een beveiliger er dus juist voor gezorgd dat een heleboel mensen nog konden vluchten (zoals El Iraki in zijn open brief ook aangeeft) en niet zoals Hughes beweert dat de beveiliging wel in het complot heeft moeten zitten, want hoe waren ze anders binnen gekomen? Nou, schietend dus.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 31-05-2016 02:52:16 ]
pi_162637284
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 02:37 schreef Kijkertje het volgende:
Ze hebben dus de glazen toegangsdeuren aan diggelen geschoten. Waarom zouden ze dat doen als ze al binnen waren :?

[..]

Reconstructie Bataclan

Als dit verhaal klopt, heeft een beveiliger er dus juist voor gezorgd dat een heleboel mensen nog konden vluchten (zoals El Iraki in zijn open brief ook aangeeft) en niet zoals Hughes beweert dat de beveiliging wel in het complot heeft moeten zitten, want hoe waren ze anders binnen gekomen? Nou, schietend dus.
Die El Iraki is als moslim natuurlijk sowieso niet serieus te nemen. Die heeft er alle belang bij een rookgordijn op te werpen en e.e.a. te downplayen.

Zijn "religie" spoort hem ook aan om over dergelijke belangrijke, gevoelige zaken glashard te liegen. Men noemt dat ook wel 'taqqiyya'.
pi_162637500
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:34 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het enige wat ze hier zeggen is dat er geschoten werd en dat ze blij waren dat de politie binnenkwam. Ze zeggen niks over Hughes claims dat de beveiliging deze mensen binnen heeft gelaten, of dat ze van tevoren alle moslims gewaarschuwd hebben.
pi_162637506
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 08:06 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Die El Iraki is als moslim natuurlijk sowieso niet serieus te nemen. Die heeft er alle belang bij een rookgordijn op te werpen en e.e.a. te downplayen.

Zijn "religie" spoort hem ook aan om over dergelijke belangrijke, gevoelige zaken glashard te liegen. Men noemt dat ook wel 'taqqiyya'.
_O- . Dat is wel lekker makkelijk, een moslim met een andere getuigenis gewoon zo wegzetten.
pi_162639127
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 08:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

_O- . Dat is wel lekker makkelijk, een moslim met een andere getuigenis gewoon zo wegzetten.
Zou je een nazi geloven als die zou beweren dat de Holocaust nooit heeft plaatsgevonden?
pi_162639150
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 10:38 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Zou je een nazi geloven als die zou beweren dat de Holocaust nooit heeft plaatsgevonden?
Aparte vergelijking, aangezien deze man juist aangeeft dat er wel van alles gebeurd is.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 12:01:46 #276
37769 erodome
Zweefteef
pi_162640942
quote:

[..]

Nog erger, zonder de brief te lezen (blijkbaar) op basis van alleen de naam roepen dat het een moslim is.

quote:
As I said I live and breathe rock ‘n’ roll, and I could not look more Muslim if I tried. But apparently, the big bad Muslim conspiracy missed me. Damn, they forgot to warn me.
quote:
You can make your own inquiries and I do not think that you will like what you will discover, for it will certainly not fit your narrow minded, boxed-in image of what a Muslim or an Arab (for apparently you ignore the difference between those two words) can do. I believe that the people I helped that night did not care that I was an Arab, nor did I care which origin they where or which imaginary friend they bow to. We all bleed red, brother. And enough about me.
Deze man praat wel over Didi, die bewaker die vrij veel mensen geholpen heeft, dat was wel een moslim.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 12:11:19 #277
452947 frietenstamp
pi_162641125
quote:

[..]

Het enige wat ze hier zeggen is dat er geschoten werd en dat ze blij waren dat de politie binnenkwam. Ze zeggen niks over Hughes claims dat de beveiliging deze mensen binnen heeft gelaten, of dat ze van tevoren alle moslims gewaarschuwd hebben.
Dus ze zijn het met hem eens dat guns er een eind aan hebben gemaakt en niet "liefde".

Natuurlijk zeggen ze niet of hij wel of geen gelijk heeft of ze al binnen waren omdat ze daar niets over kunnen zeggen. Ze waren daar niet bij, stonden niet naast hem.

Hughes zegt dan weer niets over een trap. Dat betekent dus niet dat deze mensen verzinnen dat ze in het trappenhuis geweest zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door frietenstamp op 31-05-2016 12:22:21 ]
  dinsdag 31 mei 2016 @ 12:21:43 #278
452947 frietenstamp
pi_162641308
quote:

[..]

Ook bij het verhaal van de moslim geldt dat wat hij zelf niet gezien heeft wel plaatsgevonden kan hebben en door een ander gezien kan zijn. Bijvoorbeeld op een andere plek in het gebouw of een tijdstip dat hij er nog niet eens aanwezig was.

Andersom bevestigt Hughes wel degelijk het verhaal van de moslim, dat er dappere mensen bij waren.
pi_162641379
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dus ze zijn het met hem eens dat guns er een eind aan hebben gemaakt en niet "liefde".

Natuurlijk zeggen ze niet of hij wel of geen gelijk heeft of ze al binnen waren omdat ze daar niets over kunnen zeggen. Ze waren daar niet bij, stonden niet naast hem.

Hughes zegt dan weer niets over een trap. Dat betekent dus niet dat deze mensen verzinnen dat ze in het trappenhuis geweest zijn.
Ja, maar dat het goed is dat de politie binnenkwam is iets wat niet ter discussie staat verder. Jij doet net of deze mannen de opvattingen van Hughes onderstrepen, maar het enige wat zij zeggen is dat de politie goed ingegrepen heeft, en alle dingen die Hughes verder zegt, de dingen waar hij nu door geweerd wordt op die festivals, daar zeggen ze niks over.

Want dat staat centraal, he. Het belangrijkste punt van kritiek is dat Hughes zegt dat de schutters hulp hebben gehad van binnenuit, van de bewaking, en dat moslims in de zaal vooraf gewaarschuwd zijn.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 12:26:44 #280
37769 erodome
Zweefteef
pi_162641409
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:21 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ook bij het verhaal van de moslim geldt dat wat hij zelf niet gezien heeft wel plaatsgevonden kan hebben en door een ander gezien kan zijn. Bijvoorbeeld op een andere plek in het gebouw of een tijdstip dat hij er nog niet eens aanwezig was.

Andersom bevestigt Hughes wel degelijk het verhaal van de moslim, dat er dappere mensen bij waren.
Didi's (een bewaker) verhaal heb je het nu over? Of weet jij ook het verschil al niet tussen een arabaisch uiterlijk en een moslim?
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:00:24 #281
452947 frietenstamp
pi_162642188
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, maar dat het goed is dat de politie binnenkwam is iets wat niet ter discussie staat verder. Jij doet net of deze mannen de opvattingen van Hughes onderstrepen, maar het enige wat zij zeggen is dat de politie goed ingegrepen heeft, en alle dingen die Hughes verder zegt, de dingen waar hij nu door geweerd wordt op die festivals, daar zeggen ze niks over.

Want dat staat centraal, he. Het belangrijkste punt van kritiek is dat Hughes zegt dat de schutters hulp hebben gehad van binnenuit, van de bewaking, en dat moslims in de zaal vooraf gewaarschuwd zijn.
Nee dat zegt hij niet. Hij zegt dat hij niet twijfelt aan wat hij gezien en gehoord heeft en dat die gebeurtenissen volgens hem wel moeten betekenen dat... oftewel dat betrokkenheid voor hem een logische verklaring is.

Dus we hebben een (subjectieve) waarneming en een (subjectieve) mening.

Die anderen doen exact hetzelfde maar dan met hún subjectieve waarneming en mening. Zij zijn het niet eens met zijn mening. So what? Die hele ophef slaat nergens op.

Volgens mij(n subjectieve waarneming en mening) begrijpen ze niet eens wat hij zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')