abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2016 @ 10:54:20 #61
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162510487
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2016 08:01 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Niet echt, het was een relatief klein concert en het is niet zo dat ze de wapens naar binnen gesmokkeld hebben, die zijn gewoon al schietend naar binnen gerend. Daar kun je niet op beveiligen zonder bij elke evenement zwaar bewapende bewakers neer te zetten en dat is niet te coördineren/te betalen.
Ze waren al vantevoren binnen, dat is nou juist 1 van de kritiekpunten.

Hij heeft ze vroeg gezien, kreeg de creeps van Abdeslam, ....
.... en heeft niet naar zijn "onderbuik" gehandeld ....
... onterecht vertrouwend op de beveiliging.

http://takimag.com/article/surrendering_to_death_gavin_mcinnes
pi_162510619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:54 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Hij heeft ze vroeg gezien, kreeg de creeps van Abdeslam, ....
.... en heeft niet naar zijn "onderbuik" gehandeld.

http://takimag.com/article/surrendering_to_death_gavin_mcinnes
In dat interview zegt hij ook twee moslima's in traditionele kleding gezien te hebben, als hij daarmee die burka's bedoeld dan kun je er rustig vanuit gaan dat die AK's daaronder hebben gezeten, geen mens die dat checkt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 26 mei 2016 @ 11:03:49 #63
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162510719
quote:

[..]

Dat zegt alleen die kerel van die band. Officiële verhaal zegt dat een uur nadat het concert was begonnen er een donkere auto voor het theater stopte en daar de drie (al gewapende) daders uitstapten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 26-05-2016 11:12:30 ]
  donderdag 26 mei 2016 @ 11:15:26 #64
452947 frietenstamp
pi_162511021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

In dat interview zegt hij ook twee moslima's in traditionele kleding gezien te hebben, als hij daarmee die burka's bedoeld dan kun je er rustig vanuit gaan dat die AK's daaronder hebben gezeten, geen mens die dat checkt.
Feit blijft wel dat ieder slachtoffer daar zelf bewust de beslissing genomen heeft om een etablissement te bezoeken waar politiek correct beveiligd wordt.

En de ouders met hun kritische vragen over de beveiliging hebben zelf de overlevingsreflexen bij hun kinderen de kop in gedrukt.

Ze moesten zich niet bang laten maken etc. De kans dat je met een vliegtuig neerstort is groter.

Gegokt en verloren.
pi_162511067
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:15 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Feit blijft wel dat ieder slachtoffer daar zelf bewust de beslissing genomen heeft om een etablissement te bezoeken waar politiek correct beveiligd wordt.

En de ouders met hun kritische vragen over de beveiliging hebben zelf de overlevingsreflexen bij hun kinderen de kop in gedrukt.

Ze moesten zich niet bang laten maken etc. De kans dat je met een vliegtuig neerstort is groter.

Gegokt en verloren.
Politiek correcte beveiliging, das weer een nieuwe, die kon ik nog niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_162512986
quote:

En uit onderzoek blijkt het tegendeel.

Daaruit zou je af kunnen leiden dat deze malloot volstrekt onterechte beschuldigingen uit. Wat op zichzelf, gelet op de herhaling, best een reactie op kan leveren als "we zien af van de boeking".
pi_162513003
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die metaaldetectors hadden toch echt af moeten gaan lijkt me zo.
Klopt, al heb ik geen metaaldetector nodig om door te hebben dat iemand een wapen bij zich heeft als de kogels om mijn oren vliegen.
  donderdag 26 mei 2016 @ 12:34:41 #68
452947 frietenstamp
pi_162513081
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daaruit zou je af kunnen leiden dat deze malloot volstrekt onterechte beschuldigingen uit. Wat op zichzelf, gelet op de herhaling, best een reactie op kan leveren als "we zien af van de boeking".
Het onderzoek is niet openbaar, zelfs de nabestaanden van de slachtoffers zijn nog nergens over geïnformeerd.

Gezien zijn standpunten begrijp ik al niet waarom hij zelf die boeking heeft geaccepteerd. Dan weet je dat targets hier niet beveiligd worden tegen moslimterreur, dat ze ongestoord 2 uur hun massamoordende gang kunnen gaan, en dan denk je weet je wat, daar ga ik nog een keer naartoe. :?
pi_162513174
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:34 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het onderzoek is niet openbaar, zelfs de nabestaanden van de slachtoffers zijn nog nergens over geïnformeerd.

Gezien zijn standpunten begrijp ik al niet waarom hij zelf die boeking heeft geaccepteerd. Dan weet je dat targets hier niet beveiligd worden tegen moslimterreur, dat ze ongestoord 2 uur hun massamoordende gang kunnen gaan, en dan denk je weet je wat, daar ga ik nog een keer naartoe. :?
Jij slaat tegenwoordig elke supermarkt over als er geen half leger bij de ingang staat?
Even een milkshake halen bij de mac, nee, doe je niet meer want er staan geen mannen met geweren te waken voor de deur!

En als er dan wat gebeurd wil je dat ze gewoon rambo style naar binnen komen, vooral niet kijken naar hoe de situatie is, vooral gewoon nog meer kogels die in het rond vliegen, want dat is veiliger....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162513375
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:34 schreef frietenstamp het volgende:

Het is niet alsof er niet ik weet niet hoeveel getuigen zijn van het voorval die zijn lezing niet onderschrijven. Hij is gewoon de enige met deze lezing. Zou het dan niet voor de hand liggen dat hij het bij het verkeerde eind heeft?

En waar ben je wel 100% veilig? Leg mij dat eens uit. Zelfs thuis blijven zitten is niet 100% veilig, dus hij heeft geen andere keuze dan het risico lopen dat hem iets overkomt. Daar zullen we allemaal mee moeten leren leven. En 99,99999% van hetgeen je kan overkomen heeft 0,000000% met moslims te maken.
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:07:12 #71
452947 frietenstamp
pi_162513754
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij slaat tegenwoordig elke supermarkt over als er geen half leger bij de ingang staat?
Even een milkshake halen bij de mac, nee, doe je niet meer want er staan geen mannen met geweren te waken voor de deur!

Mensen die wat meegemaakt hebben zijn alerter en zien waarschuwingen die de suf gewiegde naievelingen niet opmerken of negeren. Het is zaak dat je leert op je onderbuik te vertrouwen ook al kun je het op dat moment niet verklaren of denk je dat je geen vooroordelen mag hebben of mensen een kans moet geven. Misschien is het onzin. Misschien ook niet. Wie zal het zeggen. Mijn leven heeft het al een keer gered.
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:08:48 #72
452947 frietenstamp
pi_162513784
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En waar ben je wel 100% veilig? Leg mij dat eens uit. Zelfs thuis blijven zitten is niet 100% veilig, dus hij heeft geen andere keuze dan het risico lopen dat hem iets overkomt. Daar zullen we allemaal mee moeten leren leven. En 99,99999% van hetgeen je kan overkomen heeft 0,000000% met moslims te maken.
Wacht maar tot jij hersens voor je neus hebt zien exploderen. Dan begrijp je het pas.
pi_162514164
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:08 schreef frietenstamp het volgende:

Wacht maar tot jij hersens voor je neus hebt zien exploderen. Dan begrijp je het pas.
Vertel eens, wat begrijp ik dan? Dat ik bang moet wegkruipen in een donker hoekje?
pi_162514220
quote:

[..]

Gegokt en verloren.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?
pi_162514260
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe krijg je het uit je toetsenbord?
Hersens voor je neus zien exploderen wellicht?
pi_162514386
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hersens voor je neus zien exploderen wellicht?
Dat zal inderdaad wel gekke dingen met je doen waardoor je niet heel helder meer na kan denken.
pi_162514393
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vertel eens, wat begrijp ik dan? Dat ik bang moet wegkruipen in een donker hoekje?
Dat de beveiliging in een pizzeria politiek correct is, denk ik. En dat de mensen elkaar dringend wat meer moeten haten en meer vooroordelen moeten hebben.
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:35:07 #78
452947 frietenstamp
pi_162514425
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:33 schreef jen__ het volgende:

[..]

Dat de beveiliging in een pizzeria politiek correct is, denk ik. En dat de mensen elkaar dringend wat meer moeten haten en meer vooroordelen moeten hebben.
Spreek voor jezelf, haatzaaiertje.
pi_162514780
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:17 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Hou toch op, die kerels staan er louter om lastige dronken mensen buiten te zetten, niet om een tegenaanval op te zetten wanneer een groep mensen met bommen en zware wapens de zaak bestormen :')
:O
pi_162514798
quote:
Wat klopt er niet aan?
pi_162514804
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:03 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat zegt alleen die kerel van die band. Officiële verhaal zegt dat een uur nadat het concert was begonnen er een donkere auto voor het theater stopte en daar de drie (al gewapende) daders uitstapten.
Ja want alleen het officiële verhaal kan je vertrouwen
_O-
pi_162514826
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
Welk onderzoek?
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:50:32 #83
452947 frietenstamp
pi_162514857
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat het verschil kan maken, of jouw hersens met veger en blik opgeruimd kunnen worden en je bloed met de brandspuit weggespoten of dat van de persoon naast je.
pi_162514889
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:49 schreef VEM2012 het volgende:
Het is niet alsof er niet ik weet niet hoeveel getuigen zijn van het voorval die zijn lezing niet onderschrijven.
Waar heb je die gelezen dan?
pi_162517489
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

_O-
Toe nou zeg...

Valt je niet op dat de "andere" kant ook altijd van dit soort rare conclusie's trekt. Het waren geen moslims, het was de cia/mossad (vul wat in wat als "vijand" gezien wordt). Hoax roepers, opgezet plan roepers.
Jaren lang heb ik hier op fok gezien hoe mensen die dat soort onzin spuien verguist worden (en terecht) en dan nu gewoon hetzelfde doen????

Het officiele verhaal is het meest betrouwbaar, als je werkelijk geloofd in allerlei zieke complotten mbt deze ellende mag je aanschuiven bij de gekken onder de moslims, maar weet wel in wat voor hoek je dan zit, de gekken hoek.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:37:31 #86
452947 frietenstamp
pi_162517524
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Het officiele verhaal is het meest betrouwbaar, als je werkelijk geloofd in allerlei zieke complotten mbt deze ellende mag je aanschuiven bij de gekken onder de moslims, maar weet wel in wat voor hoek je dan zit, de gekken hoek.
Er is nog geen officieel verhaal. Het onderzoek is nog in volle gang.
pi_162517527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:07 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Mensen die wat meegemaakt hebben zijn alerter en zien waarschuwingen die de suf gewiegde naievelingen niet opmerken of negeren. Het is zaak dat je leert op je onderbuik te vertrouwen ook al kun je het op dat moment niet verklaren of denk je dat je geen vooroordelen mag hebben of mensen een kans moet geven. Misschien is het onzin. Misschien ook niet. Wie zal het zeggen. Mijn leven heeft het al een keer gered.
Op je onderbuik vertrouwen is juist erg dom te noemen. Overdreven naief zijn is ook een vorm van op de onderbuik vertrouwen trouwens ;)

Onregelmatigheden opmerken heeft bar weinig met de onderbuik te maken.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:41:12 #88
452947 frietenstamp
pi_162517610
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Op je onderbuik vertrouwen is juist erg dom te noemen. Overdreven naief zijn is ook een vorm van op de onderbuik vertrouwen trouwens ;)

Onregelmatigheden opmerken heeft bar weinig met de onderbuik te maken.
Jij behoort tot de naievelingen die Jesse Hughes zo pijnlijk treffend beschrijft.
pi_162517641
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:37 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Er is nog geen officieel verhaal. Het onderzoek is nog in volle gang.
Klopt, maar er is wel een deel van het officiele verhaal al en dat daar mensen met een arabisch achtig uiterlijk gewaarschuwd werden klopt gewoon niet. Dat wordt alleen al ontkracht door de mensen met een arabisch achtig uiterlijk ook slachtoffer zijn geworden. 1 ervan een held is zelfs.
Dat de bewakers in het plan zaten is een vergaande beschuldiging die tot nu toe op helemaal niets gebouwd is, er is geen enkele aanwijzing voor.

Kortom, wat deze zanger zegt is gewoon niet waar, past niet in de andere getuigenissen, past niet in wat we weten tot nu toe.
Hij heeft wat mij betrefd de vrijheid dit allemaal te zeggen, maar dat het niet klopt is vrij duidelijk en dat het vooral zijn eigen agenda die hij al had dient is ook vrij duidelijk. (want pro wapens e.d. was hij al, actief daarmee bezig).

En dat zijn opmerking over eigen schuld dikke bult, hadden jullie maar geen buigende liberals moeten zijn niet echt heel erg goed ontvangen wordt is ook al niet zo vreemd.
Dit alles wat hij zegt gaat heel wat verder dan wat islam kritiek, wat echt niemand hem zal verwijten, zelfs zonder zoiets meegemaakt te hebben.
pi_162517652
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:41 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Jij behoort tot de naievelingen die Jesse Hughes zo pijnlijk treffend beschrijft.
Denk wat je wil denken als dat je wereld simpeler maakt.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:47:31 #91
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162517757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

_O-
En jij vertrouwd blind op de getuigenis van een enkel persoon. Ik weet niet wat lachwekkender is.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:54:21 #92
452947 frietenstamp
pi_162517907
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:42 schreef erodome het volgende:

[..]

En dat zijn opmerking over eigen schuld dikke bult, hadden jullie maar geen buigende liberals moeten zijn niet echt heel erg goed ontvangen wordt is ook al niet zo vreemd.
Dit alles wat hij zegt gaat heel wat verder dan wat islam kritiek, wat echt niemand hem zal verwijten, zelfs zonder zoiets meegemaakt te hebben.
Dat zegt hij niet. Je snapt er helemaal niks van.

En de rest van je verhaal rammelt ook aan alle kanten.
pi_162517962
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:54 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet. Je snapt er helemaal niks van.

En de rest van je verhaal rammelt ook aan alle kanten.
Dat zegt hij wel, vrij letterlijk zelfs, surrending liberals zijn zijn letterlijke woorden met een beschrijving erbij die weinig aan de verbeelding overlaat.
Hij roept wel degelijk een soort van eigen schuld dikke bult, dat samen met vergaande beschuldigingen aan mensen die (tot nu toe) gewoon onschuldig zijn. Maar dat alles wordt snel onder het tapijt geschoven door mensen die ervan willen maken dat hij alleen maar commentaar krijgt omdat hij islam kritisch is. Dat die andere zaken nogal zwaar meewegen wordt snel vergeten want dat komt niet zo goed uit.
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:01:20 #94
452947 frietenstamp
pi_162518064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat zegt hij wel, vrij letterlijk zelfs, surrending liberals zijn zijn letterlijke woorden met een beschrijving erbij die weinig aan de verbeelding overlaat.
Hij roept wel degelijk een soort van eigen schuld dikke bult, dat samen met vergaande beschuldigingen aan mensen die (tot nu toe) gewoon onschuldig zijn. Maar dat alles wordt snel onder het tapijt geschoven door mensen die ervan willen maken dat hij alleen maar commentaar krijgt omdat hij islam kritisch is. Dat die andere zaken nogal zwaar meewegen wordt snel vergeten want dat komt niet zo goed uit.
Het geeft mij rust te weten dat ik de betere survivalkansen heb en jij volledig verrast de kogels en/of shrapnel voor mij zal afvangen.
pi_162518171
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:01 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het geeft mij rust te weten dat ik de betere survivalkansen heb en jij volledig verrast de kogels en/of shrapnel voor mij zal afvangen.
Zoals ik al zei, denk vooral wat je wil denken als dat je wereld simpeler maakt en je dan niet overstuur raakt...

Ik zal je maar niet vertellen dat ik en kan vechten en kan schieten en ook nog eens poen heb waardoor ik lekker hoog en droog kan zitten. En ook nog eens niet in de randstad of iets in die geest zit ;)
Dat jij, als het echt zo mis loopt als waar jij bang voor bent, bij mij komt of je mag schuilen en wat eten mag hebben.
pi_162521722
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:50 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wat het verschil kan maken, of jouw hersens met veger en blik opgeruimd kunnen worden en je bloed met de brandspuit weggespoten of dat van de persoon naast je.
Vertel!
pi_162521754
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Waar heb je die gelezen dan?
Ik heb aardig wat gelezen over deze gebeurtenissen in de krant, opiniebladen, enz.

Moet je ook eens proberen, in plaats van alleen koppen te snellen.
pi_162521854
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Kom ik weer; Zoals gewoonlijk vergeet je weer de slachtoffers. Deze man heeft iets afschuwelijks voor zijn ogen afgespeeld zien worden en jij gaat zijn woorden wegen, belachelijk natuurlijk. Bij een moslim had je weer gezegd dat we het in context moeten plaatsen, maar bij deze meneer doe je het niet.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_162522000
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Er waren toch beveiligers?
And they had 1 job, and failed BIG-TIME.
Ben je nu serieus? Wat wil je als ongewapende beveiliger beginnen tegen een man met een kalashnikov?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_162522092
quote:

[..]

Gegokt en verloren.
Wtf heb ik nu gelezen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_162522308
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Kom ik weer; Zoals gewoonlijk vergeet je weer de slachtoffers. Deze man heeft iets afschuwelijks voor zijn ogen afgespeeld zien worden en jij gaat zijn woorden wegen, belachelijk natuurlijk. Bij een moslim had je weer gezegd dat we het in context moeten plaatsen, maar bij deze meneer doe je het niet.
De beveiligers die de schuld krijgen... Hebben die niet iets soortgelijks meegemaakt?
pi_162523168
De zaal werd politiek correct beveiligd :') . Man man man, alles is ook maar policor tegenwoordig.

Als de friet niet goed is, is het dan ook policor gefrituurd? Of is dat gewoon als ze daar verantwoord frituurvet voor gebruiken in plaats van mannelijke, conservatieve olie die durft te zeggen waar het op staat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_162523216
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:52 schreef VEM2012 het volgende:
De beveiligers die de schuld krijgen... Hebben die niet iets soortgelijks meegemaakt?
Vast wel, en nu?
pi_162523385
De beschuldiging en gooien met de term islamfobie komt meer en meer in de wereld. De beschulding van islamfobie wordt het meest gebruikt bij mensen die : geen vluchtelingen willen, scheiding tussen kerk en staat maar vooral wordt het gebruikt bij mensen die kritiek leveren op terrorisme.
Aantal jaren geleden werd een criticus beschuldig van islamfobie toen hij vertelde dat een Arabische land banden had met Al Queda. Maar ook die Deense cartonist die notbabene werd bedreigd door de moslims met de dood werd beschuldigd van een islamofoob. Ook Hebdo cartonisten. Mensen die hun bek opentrekken krijgen het verwijt een islamofoob te zijn

De term islamfobie. Even stil staan. We leven , zoals we allemaal weten, in een politiek correcte samenleving, een samenleving die veel woorden tegenwoordig gebruiken voor alles. Zo hebben we het woord racisme voor haat jegens mensen van het andere ras. Homofobie is het woord dat we gebruiken tegen homohaat. Een vrouwenhater is iemand die haat heeft tegen vrouwen. Antisemitisme haat tegen Joden

Islamfobie is iets anders dan alles hierboven. Compleet anders. De woorden homohaat, racist, antisemiet, vrouwenhater zijn speciaal woorden gericht die focus leggen op mensen die gehaat worden ( homohaat = tegen homo's, vrouwenhater = haat tegen vrouwen enzvoort)
Het is dus haat tegen mensen maar islamfobie is geen haat tegen mensen maar haat tegen Islam. Islamfobie is geen haat tegen een speciaal persoon van bepaalde ras of een etnische afkomst. Het is zelfs ook geen haat speciaal tegen moslims
Islam is de enige religie in de wereld die het voor elkaar heeft gekregen om een speciale status te verkrijgen. Er is namelijk geen christendomfobie of boedhistenfobie of jodendomfobie. Dat laatste over Joden, woorden die antisemitisch zijn het is dus gericht tegen Joden en niet tegen het Jodendom. Antisemitisme is eerder gericht tegen Joden dan het Joodse religie.
HEt lijkt wel alsof Islam een speciale beschermde status krijgt in Europa want door islamfobie te roepen worden moslims niet beschermd of Arabieren maar een geloof , een geloof dat NOOIT in een Westerse wereld bescherming kreeg en zou moeten krijgen van kritiek

Iedereen die islamfobie gebruikt zegt hiermee dat het idee dat kritiek dat specifiek gericht is op Islam not done is. Want het is uitermate normaal om kritiek te hebben op het christendom, het boedhsimse, zoatrisme , jodendom maar nooit op de Islam.
En het is waar dat gedoe na de cartoon rellen kwamen beschermers van de Islam die de cartoons beschouwden als een vorm van discriminatie.
Bij islamfobie wordt MOhammed beschermd en niet de moslims.
Een man die waarschijnlijk niet eens heeft bestaan ( net zoals Jezus en de zeven dwergen). En als Mohammed zou hebben bestaan is is al eeeeeuwen dood.
Idioot is helemaal dat de BBC de islamitisch mythes ( zoals mohammed vanaf Mekka naar jeruzalem vloog op een paard) als feit neerzetten. helemaal gek dat dezelfde BBC elke andere religie beschouwen als een mythe. Hoe zit dat dan?

In moslim landen heeft de Islam altijd een beschermde status genoten. Deze bescherming ging gepaard met doodstraf op iedereen die twijfelde aan de Islam
HEt lijkt wel alsof Europa onder de noemer " islamfobie" hetzelfde lot tegemoet gaat. De weinige mensen die nog iets durven te publiceren zijn afgeslacht met geweren. Theo van Gogh werd neergestoken. Velen die hun bek opentrekken worden bedreigd en moeten vaak vluchten.

Als de Westerse wereld ( politiek , media ) zich blijft laten vernederen en zich op hun knieeën laat dwingen richting Mekka dan zal de nep term 'islamfobie' als een trouw om de Westerse beschaving weven tot een strop en zal de Westerse beschaving gaan hangen
pi_162523413
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:34 schreef Ludachrist het volgende:
De zaal werd politiek correct beveiligd :') . Man man man, alles is ook maar policor tegenwoordig.

Als de friet niet goed is, is het dan ook policor gefrituurd? Of is dat gewoon als ze daar verantwoord frituurvet voor gebruiken in plaats van mannelijke, conservatieve olie die durft te zeggen waar het op staat?
Kun je wel lacherig over doen, maar beveiligers krijgen tegenwoordig na hun opleiding nog een 4-jarige anti-terreur opleiding. Daarna kunnen ze kiezen; of beveiliger worden, of lid van een AT.
  donderdag 26 mei 2016 @ 19:48:30 #106
452947 frietenstamp
pi_162523443
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:34 schreef Ludachrist het volgende:

Als de friet niet goed is, is het dan ook policor gefrituurd?
Nee dan is het patat. :P
  donderdag 26 mei 2016 @ 20:22:13 #107
37769 erodome
Zweefteef
pi_162524278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Heb allang gezegd ik vergevelijker ben bij deze meneer om wat hij heeft meegemaakt (andere topic). Dus hou je zelfverzonnen conclusies maar bij je.

Dat alles neemt niet weg dat deze meneer dingen zegt die niet overeenkomt met wat er officieel bekend is en wat andere slachtoffers zeggen. Waarom veeg jij al die andere slachtoffers weg vraag ik me dan af....
Bv die jongen van die brief, wiens verhaal wel overeenkomt met dat officiële vehaal en andere getuigenissen...
pi_162525036
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Vast wel, en nu?
Word er misschien juist WEL aan de slachtoffers gedacht. Die geen trap na verdienen.
pi_162525525
quote:
8s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:47 schreef Xa1pt het volgende:
Kun je wel lacherig over doen, maar beveiligers krijgen tegenwoordig na hun opleiding nog een 4-jarige anti-terreur opleiding. Daarna kunnen ze kiezen; of beveiliger worden, of lid van een AT.
:')
Het soort beveiligers wat ingehuurd wordt bij een Bataclan (of Ziggodome, Paradiso) heeft echt geen 4 jarige anti terreur opleiding gevolgd.
Lid worden van een AT mogen ze alleen van dromen.
pi_162526140
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 20:22 schreef erodome het volgende:
Heb allang gezegd ik vergevelijker ben bij deze meneer om wat hij heeft meegemaakt (andere topic). Dus hou je zelfverzonnen conclusies maar bij je.
Vergevelijker :')
quote:
Dat alles neemt niet weg dat deze meneer dingen zegt die niet overeenkomt met wat er officieel bekend is en wat andere slachtoffers zeggen. Waarom veeg jij al die andere slachtoffers weg vraag ik me dan af....
Bv die jongen van die brief, wiens verhaal wel overeenkomt met dat officiële vehaal en andere getuigenissen...
Ik ga niet tegen die andere slachtoffers in, jij bekritiseert deze meneer wel.
pi_162526206
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 20:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Word er misschien juist WEL aan de slachtoffers gedacht. Die geen trap na verdienen.
Eh?!?!?
pi_162526242
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Eh?!?!?
Wat begrijp je nu niet?
pi_162526545
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat begrijp je nu niet?
'Word er misschien juist wel' , daar kan ik niets mee...
pi_162526572
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:00 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

:')
Het soort beveiligers wat ingehuurd wordt bij een Bataclan (of Ziggodome, Paradiso) heeft echt geen 4 jarige anti terreur opleiding gevolgd.
Lid worden van een AT mogen ze alleen van dromen.
Nee joh, echt? :')
pi_162526941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

'Word er misschien juist wel' , daar kan ik niets mee...
Jij begon al met 'en nu'.
pi_162527203
Als Frankrijk een beetje ballen toont laten ze bij de openingsceremonie van het EK Eagles of death metal optreden.
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_162528679
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:36 schreef Xa1pt het volgende:
Nee joh, echt? :')
Begin er dan ook niet over :{w
pi_162528776
Ik heb ook veel achtergrondinformatie gelezen in die tijd en herinner me dat veel mensen getuigd hebben van de moed van een aantal aanwezigen. Die met gevaar voor eigen leven acties hebben ondernomen om mensen te helpen vluchten. Juist één van die mensen was een beveiliger (de Algerijn Didi) en werd genoemd als held. Als deze mensen er niet geweest waren, waren er nog veel meer doden gevallen.

Jesse Hughes geeft keer op keer in interviews de indruk dat de beveiligers mede schuldig zijn en zelfs in het complot zaten. Bovendien beweert hij dat het publiek massaal door de angst 'bevroren' was, alles over zich heen liet komen en dat wijt hij aan het softe beleid. Dat is wsl voor een deel van het publiek zo geweest want angst kan je idd verlammen. De verhalen achteraf van de mensen die het wel overleefd hebben, gingen allemaal over moed en behulpzaamheid. Over eengezinsheid jegens elkaar ongeacht hun huidskleur/ afkomst.

Als Hughes gelijk heeft, waarom heeft zich tot nu tot dan geen enkele getuige gemeld, die zijn verhaal ondersteunt? En waarom horen we eigenlijk niks van hem zelf sinds hij geband is van een aantal festivals? Ik had toch minstens een verklaring verwacht waaruit blijkt hoe verontwaardigd hij is over deze onrechtvaardige behandeling. Maar ja hij had ook al een keer zijn excuses aangeboden voor dezelfde uitlatingen ....

Ik ben benieuwd wat het wordt :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 26 mei 2016 @ 23:17:42 #119
37769 erodome
Zweefteef
pi_162529451
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:21 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Vergevelijker :')

[..]

Ik ga niet tegen die andere slachtoffers in, jij bekritiseert deze meneer wel.
Ik stel alleen maar dat wat deze man zegt totaal niet strookt met wat andere slachtoffers zeggen. En vraag me af waarom sommigen hier de zienswijze van deze man gelijk voor zoete koek slikken en wat andere slachtoffers zeggen negeren.

Dan kan je wel weer komen met je je vergeet de slachtoffers weereens en dat ik de woorden van deze man weeg, maar hij zegt gewoon onwaarheden, schoffeert andere slachtoffers en beschuldigd de bewaking (die ook slachtoffers zijn) van op z'n minst medeplichtig zijn. Dus ben jij dan niet gewoon degene die 'de slachtoffers' vergeet, gewoon omdat dit slachtoffer ook tegen de islam ingaat en dat in jouw straatje valt? Zijn islam kritiek voor jou belangrijker is dan de waarheid?
  donderdag 26 mei 2016 @ 23:22:09 #120
452947 frietenstamp
pi_162529552
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik stel alleen maar dat wat deze man zegt totaal niet strookt met wat andere slachtoffers zeggen. En vraag me af waarom sommigen hier de zienswijze van deze man gelijk voor zoete koek slikken en wat andere slachtoffers zeggen negeren.

Dan kan je wel weer komen met je je vergeet de slachtoffers weereens en dat ik de woorden van deze man weeg, maar hij zegt gewoon onwaarheden, schoffeert andere slachtoffers en beschuldigd de bewaking (die ook slachtoffers zijn) van op z'n minst medeplichtig zijn. Dus ben jij dan niet gewoon degene die 'de slachtoffers' vergeet, gewoon omdat dit slachtoffer ook tegen de islam ingaat en dat in jouw straatje valt? Zijn islam kritiek voor jou belangrijker is dan de waarheid?
Het is niet waar wat je zegt. Hij beschuldigt niemand, hij zegt niet eigen schuld dikke bult, hij schoffeert geen slachtoffers. Jouw interpretatie van zijn uitspraken is niet hetzelfde als zijn uitspraken. Je verstaat hem gewoon niet goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')