Ze waren al vantevoren binnen, dat is nou juist 1 van de kritiekpunten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niet echt, het was een relatief klein concert en het is niet zo dat ze de wapens naar binnen gesmokkeld hebben, die zijn gewoon al schietend naar binnen gerend. Daar kun je niet op beveiligen zonder bij elke evenement zwaar bewapende bewakers neer te zetten en dat is niet te coördineren/te betalen.
In dat interview zegt hij ook twee moslima's in traditionele kleding gezien te hebben, als hij daarmee die burka's bedoeld dan kun je er rustig vanuit gaan dat die AK's daaronder hebben gezeten, geen mens die dat checkt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ze waren al vantevoren binnen, dat is nou juist 1 van de kritiekpunten.
Hij heeft ze vroeg gezien, kreeg de creeps van Abdeslam, ....
.... en heeft niet naar zijn "onderbuik" gehandeld.
http://takimag.com/article/surrendering_to_death_gavin_mcinnes
Dat zegt alleen die kerel van die band. Officiële verhaal zegt dat een uur nadat het concert was begonnen er een donkere auto voor het theater stopte en daar de drie (al gewapende) daders uitstapten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat ieder slachtoffer daar zelf bewust de beslissing genomen heeft om een etablissement te bezoeken waar politiek correct beveiligd wordt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
In dat interview zegt hij ook twee moslima's in traditionele kleding gezien te hebben, als hij daarmee die burka's bedoeld dan kun je er rustig vanuit gaan dat die AK's daaronder hebben gezeten, geen mens die dat checkt.
Politiek correcte beveiliging, das weer een nieuwe, die kon ik nog niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:15 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat ieder slachtoffer daar zelf bewust de beslissing genomen heeft om een etablissement te bezoeken waar politiek correct beveiligd wordt.
En de ouders met hun kritische vragen over de beveiliging hebben zelf de overlevingsreflexen bij hun kinderen de kop in gedrukt.
Ze moesten zich niet bang laten maken etc. De kans dat je met een vliegtuig neerstort is groter.
Gegokt en verloren.
En uit onderzoek blijkt het tegendeel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:54 schreef frietenstamp het volgende:
Klopt, al heb ik geen metaaldetector nodig om door te hebben dat iemand een wapen bij zich heeft als de kogels om mijn oren vliegen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die metaaldetectors hadden toch echt af moeten gaan lijkt me zo.
Het onderzoek is niet openbaar, zelfs de nabestaanden van de slachtoffers zijn nog nergens over geïnformeerd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En uit onderzoek blijkt het tegendeel.
Daaruit zou je af kunnen leiden dat deze malloot volstrekt onterechte beschuldigingen uit. Wat op zichzelf, gelet op de herhaling, best een reactie op kan leveren als "we zien af van de boeking".
Jij slaat tegenwoordig elke supermarkt over als er geen half leger bij de ingang staat?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:34 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Het onderzoek is niet openbaar, zelfs de nabestaanden van de slachtoffers zijn nog nergens over geïnformeerd.
Gezien zijn standpunten begrijp ik al niet waarom hij zelf die boeking heeft geaccepteerd. Dan weet je dat targets hier niet beveiligd worden tegen moslimterreur, dat ze ongestoord 2 uur hun massamoordende gang kunnen gaan, en dan denk je weet je wat, daar ga ik nog een keer naartoe.
Het is niet alsof er niet ik weet niet hoeveel getuigen zijn van het voorval die zijn lezing niet onderschrijven. Hij is gewoon de enige met deze lezing. Zou het dan niet voor de hand liggen dat hij het bij het verkeerde eind heeft?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:34 schreef frietenstamp het volgende:
Het onderzoek is niet openbaar, zelfs de nabestaanden van de slachtoffers zijn nog nergens over geïnformeerd.
Gezien zijn standpunten begrijp ik al niet waarom hij zelf die boeking heeft geaccepteerd. Dan weet je dat targets hier niet beveiligd worden tegen moslimterreur, dat ze ongestoord 2 uur hun massamoordende gang kunnen gaan, en dan denk je weet je wat, daar ga ik nog een keer naartoe.
Mensen die wat meegemaakt hebben zijn alerter en zien waarschuwingen die de suf gewiegde naievelingen niet opmerken of negeren. Het is zaak dat je leert op je onderbuik te vertrouwen ook al kun je het op dat moment niet verklaren of denk je dat je geen vooroordelen mag hebben of mensen een kans moet geven. Misschien is het onzin. Misschien ook niet. Wie zal het zeggen. Mijn leven heeft het al een keer gered.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Jij slaat tegenwoordig elke supermarkt over als er geen half leger bij de ingang staat?
Even een milkshake halen bij de mac, nee, doe je niet meer want er staan geen mannen met geweren te waken voor de deur!
Wacht maar tot jij hersens voor je neus hebt zien exploderen. Dan begrijp je het pas.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En waar ben je wel 100% veilig? Leg mij dat eens uit. Zelfs thuis blijven zitten is niet 100% veilig, dus hij heeft geen andere keuze dan het risico lopen dat hem iets overkomt. Daar zullen we allemaal mee moeten leren leven. En 99,99999% van hetgeen je kan overkomen heeft 0,000000% met moslims te maken.
Vertel eens, wat begrijp ik dan? Dat ik bang moet wegkruipen in een donker hoekje?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:08 schreef frietenstamp het volgende:
Wacht maar tot jij hersens voor je neus hebt zien exploderen. Dan begrijp je het pas.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:15 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat ieder slachtoffer daar zelf bewust de beslissing genomen heeft om een etablissement te bezoeken waar politiek correct beveiligd wordt.
En de ouders met hun kritische vragen over de beveiliging hebben zelf de overlevingsreflexen bij hun kinderen de kop in gedrukt.
Ze moesten zich niet bang laten maken etc. De kans dat je met een vliegtuig neerstort is groter.
Gegokt en verloren.
Dat zal inderdaad wel gekke dingen met je doen waardoor je niet heel helder meer na kan denken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hersens voor je neus zien exploderen wellicht?
Dat de beveiliging in een pizzeria politiek correct is, denk ik. En dat de mensen elkaar dringend wat meer moeten haten en meer vooroordelen moeten hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vertel eens, wat begrijp ik dan? Dat ik bang moet wegkruipen in een donker hoekje?
Spreek voor jezelf, haatzaaiertje.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:33 schreef jen__ het volgende:
[..]
Dat de beveiliging in een pizzeria politiek correct is, denk ik. En dat de mensen elkaar dringend wat meer moeten haten en meer vooroordelen moeten hebben.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hou toch op, die kerels staan er louter om lastige dronken mensen buiten te zetten, niet om een tegenaanval op te zetten wanneer een groep mensen met bommen en zware wapens de zaak bestormen
Ja want alleen het officiële verhaal kan je vertrouwenquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat zegt alleen die kerel van die band. Officiële verhaal zegt dat een uur nadat het concert was begonnen er een donkere auto voor het theater stopte en daar de drie (al gewapende) daders uitstapten.
Wat het verschil kan maken, of jouw hersens met veger en blik opgeruimd kunnen worden en je bloed met de brandspuit weggespoten of dat van de persoon naast je.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vertel eens, wat begrijp ik dan? Dat ik bang moet wegkruipen in een donker hoekje?
Waar heb je die gelezen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:49 schreef VEM2012 het volgende:
Het is niet alsof er niet ik weet niet hoeveel getuigen zijn van het voorval die zijn lezing niet onderschrijven.
Toe nou zeg...quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja want alleen het officiële verhaal kan je vertrouwen
Er is nog geen officieel verhaal. Het onderzoek is nog in volle gang.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Het officiele verhaal is het meest betrouwbaar, als je werkelijk geloofd in allerlei zieke complotten mbt deze ellende mag je aanschuiven bij de gekken onder de moslims, maar weet wel in wat voor hoek je dan zit, de gekken hoek.
Op je onderbuik vertrouwen is juist erg dom te noemen. Overdreven naief zijn is ook een vorm van op de onderbuik vertrouwen trouwensquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Mensen die wat meegemaakt hebben zijn alerter en zien waarschuwingen die de suf gewiegde naievelingen niet opmerken of negeren. Het is zaak dat je leert op je onderbuik te vertrouwen ook al kun je het op dat moment niet verklaren of denk je dat je geen vooroordelen mag hebben of mensen een kans moet geven. Misschien is het onzin. Misschien ook niet. Wie zal het zeggen. Mijn leven heeft het al een keer gered.
Jij behoort tot de naievelingen die Jesse Hughes zo pijnlijk treffend beschrijft.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Op je onderbuik vertrouwen is juist erg dom te noemen. Overdreven naief zijn is ook een vorm van op de onderbuik vertrouwen trouwens
Onregelmatigheden opmerken heeft bar weinig met de onderbuik te maken.
Klopt, maar er is wel een deel van het officiele verhaal al en dat daar mensen met een arabisch achtig uiterlijk gewaarschuwd werden klopt gewoon niet. Dat wordt alleen al ontkracht door de mensen met een arabisch achtig uiterlijk ook slachtoffer zijn geworden. 1 ervan een held is zelfs.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:37 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Er is nog geen officieel verhaal. Het onderzoek is nog in volle gang.
Denk wat je wil denken als dat je wereld simpeler maakt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:41 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Jij behoort tot de naievelingen die Jesse Hughes zo pijnlijk treffend beschrijft.
En jij vertrouwd blind op de getuigenis van een enkel persoon. Ik weet niet wat lachwekkender is.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja want alleen het officiële verhaal kan je vertrouwen
Dat zegt hij niet. Je snapt er helemaal niks van.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:42 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat zijn opmerking over eigen schuld dikke bult, hadden jullie maar geen buigende liberals moeten zijn niet echt heel erg goed ontvangen wordt is ook al niet zo vreemd.
Dit alles wat hij zegt gaat heel wat verder dan wat islam kritiek, wat echt niemand hem zal verwijten, zelfs zonder zoiets meegemaakt te hebben.
Dat zegt hij wel, vrij letterlijk zelfs, surrending liberals zijn zijn letterlijke woorden met een beschrijving erbij die weinig aan de verbeelding overlaat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Je snapt er helemaal niks van.
En de rest van je verhaal rammelt ook aan alle kanten.
Het geeft mij rust te weten dat ik de betere survivalkansen heb en jij volledig verrast de kogels en/of shrapnel voor mij zal afvangen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel, vrij letterlijk zelfs, surrending liberals zijn zijn letterlijke woorden met een beschrijving erbij die weinig aan de verbeelding overlaat.
Hij roept wel degelijk een soort van eigen schuld dikke bult, dat samen met vergaande beschuldigingen aan mensen die (tot nu toe) gewoon onschuldig zijn. Maar dat alles wordt snel onder het tapijt geschoven door mensen die ervan willen maken dat hij alleen maar commentaar krijgt omdat hij islam kritisch is. Dat die andere zaken nogal zwaar meewegen wordt snel vergeten want dat komt niet zo goed uit.
Zoals ik al zei, denk vooral wat je wil denken als dat je wereld simpeler maakt en je dan niet overstuur raakt...quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:01 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Het geeft mij rust te weten dat ik de betere survivalkansen heb en jij volledig verrast de kogels en/of shrapnel voor mij zal afvangen.
Vertel!quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:50 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat het verschil kan maken, of jouw hersens met veger en blik opgeruimd kunnen worden en je bloed met de brandspuit weggespoten of dat van de persoon naast je.
Ik heb aardig wat gelezen over deze gebeurtenissen in de krant, opiniebladen, enz.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Waar heb je die gelezen dan?
Kom ik weer; Zoals gewoonlijk vergeet je weer de slachtoffers. Deze man heeft iets afschuwelijks voor zijn ogen afgespeeld zien worden en jij gaat zijn woorden wegen, belachelijk natuurlijk. Bij een moslim had je weer gezegd dat we het in context moeten plaatsen, maar bij deze meneer doe je het niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel, vrij letterlijk zelfs, surrending liberals zijn zijn letterlijke woorden met een beschrijving erbij die weinig aan de verbeelding overlaat.
Hij roept wel degelijk een soort van eigen schuld dikke bult, dat samen met vergaande beschuldigingen aan mensen die (tot nu toe) gewoon onschuldig zijn. Maar dat alles wordt snel onder het tapijt geschoven door mensen die ervan willen maken dat hij alleen maar commentaar krijgt omdat hij islam kritisch is. Dat die andere zaken nogal zwaar meewegen wordt snel vergeten want dat komt niet zo goed uit.
Ben je nu serieus? Wat wil je als ongewapende beveiliger beginnen tegen een man met een kalashnikov?quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Er waren toch beveiligers?
And they had 1 job, and failed BIG-TIME.
Wtf heb ik nu gelezen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:15 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Gegokt en verloren.
De beveiligers die de schuld krijgen... Hebben die niet iets soortgelijks meegemaakt?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:35 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Kom ik weer; Zoals gewoonlijk vergeet je weer de slachtoffers. Deze man heeft iets afschuwelijks voor zijn ogen afgespeeld zien worden en jij gaat zijn woorden wegen, belachelijk natuurlijk. Bij een moslim had je weer gezegd dat we het in context moeten plaatsen, maar bij deze meneer doe je het niet.
Vast wel, en nu?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:52 schreef VEM2012 het volgende:
De beveiligers die de schuld krijgen... Hebben die niet iets soortgelijks meegemaakt?
Kun je wel lacherig over doen, maar beveiligers krijgen tegenwoordig na hun opleiding nog een 4-jarige anti-terreur opleiding. Daarna kunnen ze kiezen; of beveiliger worden, of lid van een AT.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:34 schreef Ludachrist het volgende:
De zaal werd politiek correct beveiligd. Man man man, alles is ook maar policor tegenwoordig.
Als de friet niet goed is, is het dan ook policor gefrituurd? Of is dat gewoon als ze daar verantwoord frituurvet voor gebruiken in plaats van mannelijke, conservatieve olie die durft te zeggen waar het op staat?
Nee dan is het patat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:34 schreef Ludachrist het volgende:
Als de friet niet goed is, is het dan ook policor gefrituurd?
Heb allang gezegd ik vergevelijker ben bij deze meneer om wat hij heeft meegemaakt (andere topic). Dus hou je zelfverzonnen conclusies maar bij je.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:35 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Kom ik weer; Zoals gewoonlijk vergeet je weer de slachtoffers. Deze man heeft iets afschuwelijks voor zijn ogen afgespeeld zien worden en jij gaat zijn woorden wegen, belachelijk natuurlijk. Bij een moslim had je weer gezegd dat we het in context moeten plaatsen, maar bij deze meneer doe je het niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:47 schreef Xa1pt het volgende:
Kun je wel lacherig over doen, maar beveiligers krijgen tegenwoordig na hun opleiding nog een 4-jarige anti-terreur opleiding. Daarna kunnen ze kiezen; of beveiliger worden, of lid van een AT.
Vergevelijkerquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:22 schreef erodome het volgende:
Heb allang gezegd ik vergevelijker ben bij deze meneer om wat hij heeft meegemaakt (andere topic). Dus hou je zelfverzonnen conclusies maar bij je.
Ik ga niet tegen die andere slachtoffers in, jij bekritiseert deze meneer wel.quote:Dat alles neemt niet weg dat deze meneer dingen zegt die niet overeenkomt met wat er officieel bekend is en wat andere slachtoffers zeggen. Waarom veeg jij al die andere slachtoffers weg vraag ik me dan af....
Bv die jongen van die brief, wiens verhaal wel overeenkomt met dat officiële vehaal en andere getuigenissen...
Eh?!?!?quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Word er misschien juist WEL aan de slachtoffers gedacht. Die geen trap na verdienen.
'Word er misschien juist wel' , daar kan ik niets mee...quote:
Nee joh, echt?quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:00 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]![]()
Het soort beveiligers wat ingehuurd wordt bij een Bataclan (of Ziggodome, Paradiso) heeft echt geen 4 jarige anti terreur opleiding gevolgd.
Lid worden van een AT mogen ze alleen van dromen.
Jij begon al met 'en nu'.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:35 schreef truthortruth het volgende:
[..]
'Word er misschien juist wel' , daar kan ik niets mee...
Ik stel alleen maar dat wat deze man zegt totaal niet strookt met wat andere slachtoffers zeggen. En vraag me af waarom sommigen hier de zienswijze van deze man gelijk voor zoete koek slikken en wat andere slachtoffers zeggen negeren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Vergevelijker
[..]
Ik ga niet tegen die andere slachtoffers in, jij bekritiseert deze meneer wel.
Het is niet waar wat je zegt. Hij beschuldigt niemand, hij zegt niet eigen schuld dikke bult, hij schoffeert geen slachtoffers. Jouw interpretatie van zijn uitspraken is niet hetzelfde als zijn uitspraken. Je verstaat hem gewoon niet goed.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar dat wat deze man zegt totaal niet strookt met wat andere slachtoffers zeggen. En vraag me af waarom sommigen hier de zienswijze van deze man gelijk voor zoete koek slikken en wat andere slachtoffers zeggen negeren.
Dan kan je wel weer komen met je je vergeet de slachtoffers weereens en dat ik de woorden van deze man weeg, maar hij zegt gewoon onwaarheden, schoffeert andere slachtoffers en beschuldigd de bewaking (die ook slachtoffers zijn) van op z'n minst medeplichtig zijn. Dus ben jij dan niet gewoon degene die 'de slachtoffers' vergeet, gewoon omdat dit slachtoffer ook tegen de islam ingaat en dat in jouw straatje valt? Zijn islam kritiek voor jou belangrijker is dan de waarheid?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |