De beveiligers die de schuld krijgen... Hebben die niet iets soortgelijks meegemaakt?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:35 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Kom ik weer; Zoals gewoonlijk vergeet je weer de slachtoffers. Deze man heeft iets afschuwelijks voor zijn ogen afgespeeld zien worden en jij gaat zijn woorden wegen, belachelijk natuurlijk. Bij een moslim had je weer gezegd dat we het in context moeten plaatsen, maar bij deze meneer doe je het niet.
Vast wel, en nu?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:52 schreef VEM2012 het volgende:
De beveiligers die de schuld krijgen... Hebben die niet iets soortgelijks meegemaakt?
Kun je wel lacherig over doen, maar beveiligers krijgen tegenwoordig na hun opleiding nog een 4-jarige anti-terreur opleiding. Daarna kunnen ze kiezen; of beveiliger worden, of lid van een AT.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:34 schreef Ludachrist het volgende:
De zaal werd politiek correct beveiligd. Man man man, alles is ook maar policor tegenwoordig.
Als de friet niet goed is, is het dan ook policor gefrituurd? Of is dat gewoon als ze daar verantwoord frituurvet voor gebruiken in plaats van mannelijke, conservatieve olie die durft te zeggen waar het op staat?
Nee dan is het patat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:34 schreef Ludachrist het volgende:
Als de friet niet goed is, is het dan ook policor gefrituurd?
Heb allang gezegd ik vergevelijker ben bij deze meneer om wat hij heeft meegemaakt (andere topic). Dus hou je zelfverzonnen conclusies maar bij je.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:35 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Kom ik weer; Zoals gewoonlijk vergeet je weer de slachtoffers. Deze man heeft iets afschuwelijks voor zijn ogen afgespeeld zien worden en jij gaat zijn woorden wegen, belachelijk natuurlijk. Bij een moslim had je weer gezegd dat we het in context moeten plaatsen, maar bij deze meneer doe je het niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:47 schreef Xa1pt het volgende:
Kun je wel lacherig over doen, maar beveiligers krijgen tegenwoordig na hun opleiding nog een 4-jarige anti-terreur opleiding. Daarna kunnen ze kiezen; of beveiliger worden, of lid van een AT.
Vergevelijkerquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:22 schreef erodome het volgende:
Heb allang gezegd ik vergevelijker ben bij deze meneer om wat hij heeft meegemaakt (andere topic). Dus hou je zelfverzonnen conclusies maar bij je.
Ik ga niet tegen die andere slachtoffers in, jij bekritiseert deze meneer wel.quote:Dat alles neemt niet weg dat deze meneer dingen zegt die niet overeenkomt met wat er officieel bekend is en wat andere slachtoffers zeggen. Waarom veeg jij al die andere slachtoffers weg vraag ik me dan af....
Bv die jongen van die brief, wiens verhaal wel overeenkomt met dat officiële vehaal en andere getuigenissen...
Eh?!?!?quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Word er misschien juist WEL aan de slachtoffers gedacht. Die geen trap na verdienen.
'Word er misschien juist wel' , daar kan ik niets mee...quote:
Nee joh, echt?quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:00 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]![]()
Het soort beveiligers wat ingehuurd wordt bij een Bataclan (of Ziggodome, Paradiso) heeft echt geen 4 jarige anti terreur opleiding gevolgd.
Lid worden van een AT mogen ze alleen van dromen.
Jij begon al met 'en nu'.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:35 schreef truthortruth het volgende:
[..]
'Word er misschien juist wel' , daar kan ik niets mee...
Ik stel alleen maar dat wat deze man zegt totaal niet strookt met wat andere slachtoffers zeggen. En vraag me af waarom sommigen hier de zienswijze van deze man gelijk voor zoete koek slikken en wat andere slachtoffers zeggen negeren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Vergevelijker
[..]
Ik ga niet tegen die andere slachtoffers in, jij bekritiseert deze meneer wel.
Het is niet waar wat je zegt. Hij beschuldigt niemand, hij zegt niet eigen schuld dikke bult, hij schoffeert geen slachtoffers. Jouw interpretatie van zijn uitspraken is niet hetzelfde als zijn uitspraken. Je verstaat hem gewoon niet goed.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar dat wat deze man zegt totaal niet strookt met wat andere slachtoffers zeggen. En vraag me af waarom sommigen hier de zienswijze van deze man gelijk voor zoete koek slikken en wat andere slachtoffers zeggen negeren.
Dan kan je wel weer komen met je je vergeet de slachtoffers weereens en dat ik de woorden van deze man weeg, maar hij zegt gewoon onwaarheden, schoffeert andere slachtoffers en beschuldigd de bewaking (die ook slachtoffers zijn) van op z'n minst medeplichtig zijn. Dus ben jij dan niet gewoon degene die 'de slachtoffers' vergeet, gewoon omdat dit slachtoffer ook tegen de islam ingaat en dat in jouw straatje valt? Zijn islam kritiek voor jou belangrijker is dan de waarheid?
Nee, je draait het weer om. Mijn mening over deze meneer en zijn uitspraken laat ik in het midden. Wat zijn waarheid is, is maar even zijn waarheid, daar heb ik in zijn geval nu even begrip voor. Maar jij, ondanks wat deze meneer heeft meegemaakt moet je toch met een pavlov reactie je geliefde islam weer verdedigen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar dat wat deze man zegt totaal niet strookt met wat andere slachtoffers zeggen. En vraag me af waarom sommigen hier de zienswijze van deze man gelijk voor zoete koek slikken en wat andere slachtoffers zeggen negeren.
Dan kan je wel weer komen met je je vergeet de slachtoffers weereens en dat ik de woorden van deze man weeg, maar hij zegt gewoon onwaarheden, schoffeert andere slachtoffers en beschuldigd de bewaking (die ook slachtoffers zijn) van op z'n minst medeplichtig zijn. Dus ben jij dan niet gewoon degene die 'de slachtoffers' vergeet, gewoon omdat dit slachtoffer ook tegen de islam ingaat en dat in jouw straatje valt? Zijn islam kritiek voor jou belangrijker is dan de waarheid?
Die man heeft gewoon een pilletje nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden.
Die man hoeft helemaal geen vertrouwen in de islam (terug) te krijgen.
Niemand hoeft te streven naar vertrouwen in de islam.
Dus je weet eigenlijk niks.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat gelezen over deze gebeurtenissen in de krant, opiniebladen, enz.
Kritische mensen plaatsen altijd hun vraagtekens bij het officiële verhaal. Logisch, want het officiële verhaal rammelt soms aan alle kanten. Vooral wanneer de mensen die met het officiële verhaal aankomen, juist de taak hadden om het te voorkomen. Dat er vervolgens zieke complotten omheen worden verzonnen is een ander verhaal. Die zieke complotten zorgen er niet voor dat het officiële verhaal ineens niet aan alle kanten rammelt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Toe nou zeg...
Valt je niet op dat de "andere" kant ook altijd van dit soort rare conclusie's trekt. Het waren geen moslims, het was de cia/mossad (vul wat in wat als "vijand" gezien wordt). Hoax roepers, opgezet plan roepers.
Jaren lang heb ik hier op fok gezien hoe mensen die dat soort onzin spuien verguist worden (en terecht) en dan nu gewoon hetzelfde doen????
Het officiele verhaal is het meest betrouwbaar, als je werkelijk geloofd in allerlei zieke complotten mbt deze ellende mag je aanschuiven bij de gekken onder de moslims, maar weet wel in wat voor hoek je dan zit, de gekken hoek.
Ik heb het met geen woord over zijn islam kritiek gehad... (of beter gezegd wel in een andere topic, maar dan dat ik kan begrijpen dat hij daar niet zo positief over is nu) Wel over zijn beschuldiging naar de bewaking toe e.d.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:52 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, je draait het weer om. Mijn mening over deze meneer en zijn uitspraken laat ik in het midden. Wat zijn waarheid is, is maar even zijn waarheid, daar heb ik in zijn geval nu even begrip voor. Maar jij, ondanks wat deze meneer heeft meegemaakt moet je toch met een pavlov reactie je geliefde islam weer verdedigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |