Ja, of gewoon menselijk, bij een trauma na koud 6 maanden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In maart bood hij zijn excuses aan voor zijn uitspraken:
Eagles of Death Metal's Jesse Hughes Apologizes for 'Baseless' Bataclan Accusations
In mei deed hij in een interview weer dezelfde uitspraken:
Surrendering to death
Dat kan je geen onwetendheid meer noemen, dat is gewoon dom.
En hij deed die uitspraken niet opnieuw, dat is gewoon een leugen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:03 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja, of gewoon menselijk, bij een trauma na koud 6 maanden.
Letterlijk citaat:quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:30 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En hij deed die uitspraken niet opnieuw, dat is gewoon een leugen.
Wat is er eigenlijk zo verkeerd aan deze gedachte, dat de politiek correcten hier zo van gaan steigeren?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:35 schreef jen__ het volgende:
[..]
Letterlijk citaat:
"The most important detail being when they started shooting, they were already inside. If they were hanging out enough to let three people go, then they knew security dudes. They knew bouncers. They knew doormen."
Er is dus een tweede pagina, ik ga me ff schamen dat ik dat gemist heb...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:35 schreef jen__ het volgende:
[..]
Letterlijk citaat:
"The most important detail being when they started shooting, they were already inside. If they were hanging out enough to let three people go, then they knew security dudes. They knew bouncers. They knew doormen."
Dat maak je er zelf van dat er gesteigerd wordt, of dat er ineens sprake is van onderdrukking/fascisme en die dingen. Het enige wat ervan is, is dat heel wat mensen er begrip voor hebben dat hij hierdoor oa in Parijs van een affiche wordt geschrapt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo verkeerd aan deze gedachte, dat de politiek correcten hier zo van gaan steigeren?
Dus als je zoiets als dit zegt, dan is het volgens de politiek correcten wel oké dat jij en je band in de ban worden gedaan? En dat noem jij geen 'steigeren'?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:02 schreef jen__ het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van dat er gesteigerd wordt, of dat er ineens sprake is van onderdrukking/fascisme en die dingen. Het enige wat ervan is, is dat heel wat mensen er begrip voor hebben dat hij hierdoor oa in Parijs van een affiche wordt geschrapt.
Hij had zelf de politiek-correcten meteen in de ban moeten doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:06 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dus als je zoiets als dit zegt, dan is het volgens de politiek correcten wel oké dat jij en je band in de ban worden gedaan? En dat noem jij geen 'steigeren'?
Daar heb ik geen begrip voor trouwens. Zou er wel begrip voor hebben als zo'n festival eist dat die mening niet op het festival geventileerd wordt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:02 schreef jen__ het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van dat er gesteigerd wordt, of dat er ineens sprake is van onderdrukking/fascisme en die dingen. Het enige wat ervan is, is dat heel wat mensen er begrip voor hebben dat hij hierdoor oa in Parijs van een affiche wordt geschrapt.
Jij hebt precies echt een kort geheugen. Staat al letterlijk in mijn vorig bericht.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:06 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dus als je zoiets als dit zegt, dan is het volgens de politiek correcten wel oké dat jij en je band in de ban worden gedaan? En dat noem jij geen 'steigeren'?
Maar goed, waarom "hebben ze daar wel begrip voor"?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:02 schreef jen__ het volgende:
[..]
Trouwens:quote:Parisians think everyone is innocent, but the cops don’t. They even investigated you.
I was a person of interest, yes. They interrogated me for four days.
quote:It was the cops and the FBI who asked me about the promoter and the security. This isn’t something I brought up to them.
Het gaat er helemaal niet om of wij ons beter voelen. Het gaat er erom dat Hughes zichzelf blijkbaar beter voelt dan de andere slachtoffers, die door zijn uitspraken diep geraakt zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:36 schreef Manono het volgende:
Al doet hij dat wel. In Parijs is de de noodtoestand nb nog van kracht, na aanslagen laait xenofobie overal op. De man was al instabiel, door naar zijn gig te komen zijn al die mensen nu dood en hij is zwaar in de war, gek he.
Wie zich beter wil voelen dan deze kerel kan waarschijnlijk nog 20 jaar lang topics openen in afwachting van een politiek correcte uitspraak.
quote:Like the rest of us who escaped that night, Hughes is another survivor having to deal with the same terror and ordeal as the rest of us. The effects of that night on each of us is a personal thing and manifests itself in different ways. Many have gathered together on the internet to show each other support and a community, Life for Paris, has grown from it. When one of our own throws accusations and insults in front of the media it tears deep in a community still coming to terms with the events of that night....
....In his recent interview, six months on from the attack, he describes those shot as falling “like wheat in the wind—the way you would before a god” and one woman he describes “surrendered to death in front of my very eyes.” Language like that is deeply upsetting to those who escaped amid the carnage and those who lost loved ones. Jesse Hughes was on stage, his freedom of movement gave him an edge when getting out of there. The audience were packed in, a capacity crowd. Those in the pit were hemmed in, getting out was never going to be that easy. To say they “surrendered to death” is an insult to their memory.
Ik zou niet weten wat ik daarvan moet geloven. De dag na de aanslagen hebben ze (net als Deftones, die ook bij dat optreden aanwezig waren) nog aangegeven dat ze onmiddellijk terug naar de USA zouden vliegen, en daardoor is oa het optreden in Brussel van twee dagen later geannuleerd. Niet omdat de band in Parijs moest ondervraagd worden, maar omdat ze al terug in de Verenigde Staten zaten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:19 schreef frietenstamp het volgende:
En waarom niet minstens evenveel gesteiger over het feit dat de politie hém 4 dagen verhoord heeft?
[..]
Trouwens:
[..]
Jij denkt dat de politie geen onderzoek doet nadat er 90 mensen afgeslacht zijn? Je weet dat een simpele aangifte van internet-oplichting van een paar honderd euro al 1,5 uur duurt en je maar 2 koffie krijgt?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:46 schreef jen__ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik daarvan moet geloven. De dag na de aanslagen hebben ze (net als Deftones, die ook bij dat optreden aanwezig waren) nog aangegeven dat ze onmiddellijk terug naar de USA zouden vliegen, en daardoor is oa het optreden in Brussel van twee dagen later geannuleerd. Niet omdat de band in Parijs moest ondervraagd worden, maar omdat ze al terug in de Verenigde Staten zaten.
Dat dat niet zo zou gebeurd zijn is nieuw voor me, en wat de FBI met het onderzoek te maken heeft weet ik ook niet.
Ik zou niet weten wanneer en hoelang de band ondervraagd is. (En dat is iets heel anders dan dat ik zou denken/beweren dat er naar die aanslagen geen onderzoek is gevoerd) En volgens mij doet dat er verder ook niet toe. Dat alle aanwezigen vroeg of laat ondervraagd zijn, lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:49 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Jij denkt dat de politie geen onderzoek doet nadat er 90 mensen afgeslacht zijn?
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)etraumatiseerd-.htmlquote:Lowlands volgt voorlopig niet het voorbeeld van twee Franse festivals, die Eagles Of Death Metal van hun line-up schrapten. Aanleiding is een spraakmakend nieuw interview met een rechtse Canadese site. Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg: ‘Je ziet dat die man hele akelige dingen heeft meegemaakt en dat hij daar vol van zit. Ik heb het gevoel dat hij er door die site ingeluisd is.’
Waarom in godsnaam?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Maar goed, waarom "hebben ze daar wel begrip voor"?
Ik snap daar werkelijk helemaal niks van. Maarja, ik behoor dan ook niet tot de politiek correcten.
Iemand is getuige van een bizarre, extreem gewelddadige misdaad, hij heeft van dichtbij dingen gezien die jij niet gezien hebt, hij doet een aantal zeer opmerkzame observaties, en wanneer hij die observaties naar buiten brengt, dan is de reactie van de politiek correcten: in de ban doen, monddood maken en afserveren. Een krankzinnige reactie. Waarom in godsnaam?
Nou? Niet eens raar gedacht van een getraumatiseerde speedfreak.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:35 schreef jen__ het volgende:
[..]
Letterlijk citaat:
Right. Van achter het veilige scherm.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om of wij ons beter voelen. Het gaat er erom dat Hughes zichzelf blijkbaar beter voelt dan de andere slachtoffers, die door zijn uitspraken diep geraakt zijn.
Oordelen.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Slachtoffers van achter het veilige scherm?
Je begrijpt het concept van de vrijheid van meningsuiting niet helemaal.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:28 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou? Niet eens raar gedacht van een getraumatiseerde speedfreak.
Hij heeft het gebeuren ervaren als een strakke operatie. Ze moeten toch minimaal een floorplan hebben gehad. Dat hangt in bijna elk theater backstage dus een runner kan er met zijn telefoon een foto van hebben gemaakt. Dat hij de bewaking wantrouwt, kan ik me voorstellen. Er had al een aanslag plaatsgevonden he. Waar dient security anders voor when you need them. Just cause he's paranoia doesn't mean.
Die hele trend om geen groepen te laten spelen die pikante uitspraken doen is imo een een belediging van de intelligentie van je publiek. Het staat haaks op de vrijheid van meningsuiting
Wen er maar aan, in jouw geval.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch als je zulke uitspraken doet.
Niet nodig, die domheid wordt door niet bijzonder veel mensen gedeeld. Zelfs z'n bandleden en fanbase wijzen dit soort uitspraken af.quote:
Wow. You must be fckn perfect.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet nodig, die domheid wordt door niet bijzonder veel mensen gedeeld. Zelfs z'n bandleden en fanbase wijzen dit soort uitspraken af.
Oordeel gespotquote:Op zondag 29 mei 2016 10:46 schreef Manono het volgende:
[..]
Wow. You must be fckn perfect.
Gaat eens leven.
Hey je hebt gelijk, ik ben er niet vrij van. Vooral op basis van wat iemand real time zegt of schrijft. Maar ik heb geen van horen zeggen zolderkamerpraatjes over iemand die 6 maanden geleden massa's mensen kapot heeft zien schieten, op zijn wacht. Of het inlevingsvermogen van een platvis. Dat dan weer niet.quote:
Lees het anders nog een keer, blaatschaap.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:08 schreef jen__ het volgende:
Haha onnozelaarGeen zolderkameraatjes, terwijl je net hebt lopen miepen over een floorplan dat ze eerst backstage zouden zijn gaan halen? En van die holle beweringen als "Waar dient die security anders voor". Daar stond indrdaad geen antiterreur eenheid voor de deur, maar die stond er nooit, en bij geen enkele concertzaal.
Haha is dit jouw niveau. Kom je ook verder dan schelden en beledigen?quote:Op zondag 29 mei 2016 19:24 schreef Manono het volgende:
[..]
Lees het anders nog een keer, blaatschaap.
Je oordeelt hier zelf wel degelijk. Je pretendeert te weten hoe Hughes het allemaal ervaren heeft, vindt dat ook helemaal niet raar (oordeel!) en voegt er nog even aan toe dat hij paranoia isquote:Op zondag 29 mei 2016 09:28 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou? Niet eens raar gedacht van een getraumatiseerde speedfreak.
Hij heeft het gebeuren ervaren als een strakke operatie. Ze moeten toch minimaal een floorplan hebben gehad. Dat hangt in bijna elk theater backstage dus een runner kan er met zijn telefoon een foto van hebben gemaakt. Dat hij de bewaking wantrouwt, kan ik me voorstellen. Er had al een aanslag plaatsgevonden he. Waar dient security anders voor when you need them. Just cause he's paranoia doesn't mean.
Die hele trend om geen groepen te laten spelen die pikante uitspraken doen is imo een een belediging van de intelligentie van je publiek. Het staat haaks op de vrijheid van meningsuiting die wij hier aanhangen en het trekt elke maatschappelijke relevantie uit je festival. Wat je biedt wordt een zwaktebod uit een soort muffe angst.
De slachtoffers in Parijs waren echt niet allemaal rechtsextremisten, 'journalisten' schrijven sowieso wat hen uitkomt. De EODM moeten gewoon weer spelen, laat je publiek maar uitmaken hoe het reageert. Denk eigenlijk dat ze overladen worden met liefde.
Ik begin zo wel een aardig oordeel over jou te krijgenquote:- Wow. You must be fckn perfect. Gaat eens leven.
- zolderkamerpraatjes..... inlevingsvermogen van een platvis
- blaatschaap
- met je kloon
Ah ja, je vindt het niet raar gedacht van de getraumatiseerde, paranoide speedfreak die Hughes is. Hij lult maar wat en we moeten hem niet serieus nemen? Dat is nou weer een oordeel waar ik me nog niet aan zou wagen, maar je zou wat dat betreft best wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:07 schreef Manono het volgende:
Wat ik over Huges' ervaring schreef, heeft hij letterlijk gezegd in interviews die al eerder zijn gepost. Dacht dat jij die wel gezien had, met je ge-google. Ik pretendeer niks, ik kan me voorstellen dat hij zo denkt - was de strekking. En misschien moet jij durven om het eens bij jezelf houden, met je 'wij' en 'users'. Je bent een individu dame, anderen kunnen voor zichzelf spreken. Doen ze beter ook. Je oordeel over mij zal me platgezegd jeuken, ik kan het naar waarde schatten. En nu ben ik er klaar mee, off to my date for the night.
Een makkelijker argument om die man dom te noemen vanwege recente uitspraken is nauwelijks voorhanden. Ongeacht je grote gelijk, onderbouwd met flinterdunne artikelen. Dat is wat ik zeg.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah ja, je vindt het niet raar gedacht van de getraumatiseerde, paranoide speedfreak die Hughes is. Hij lult maar wat en we moeten hem niet serieus nemen? Dat is nou weer een oordeel waar ik me nog niet aan zou wagen, maar je zou wat dat betreft best wel eens gelijk kunnen hebben![]()
Have a nice evening/night
Ok, nu is het dus een getraumatiseerde, paranoide speedfreak die compleet de weg kwijt is. De lijst wordt steeds langerquote:Op maandag 30 mei 2016 18:01 schreef Manono het volgende:
[..]
Een makkelijker argument om die man dom te noemen vanwege recente uitspraken is nauwelijks voorhanden. Ongeacht je grote gelijk, onderbouwd met flinterdunne artikelen. Dat is wat ik zeg.
Wat jij wilt, wie tijd zat heeft en zijn mores haalt uit het serieus nemen van iemand die compleet de weg kwijt is vindt vast genoeg content om een reeks vol te lullen.
Good luck, on that high horse...
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op de bovenstaande vraag.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Maar goed, waarom "hebben ze daar wel begrip voor"?
Ik snap daar werkelijk helemaal niks van. Maarja, ik behoor dan ook niet tot de politiek correcten.
Iemand is getuige van een bizarre, extreem gewelddadige misdaad, hij heeft van dichtbij dingen gezien die jij niet gezien hebt, hij doet een aantal zeer opmerkzame observaties, en wanneer hij die observaties naar buiten brengt, dan is de reactie van de politiek correcten: in de ban doen, monddood maken en afserveren. Een krankzinnige reactie. Waarom in godsnaam?
Mij vergaat de lust iig om hier antwoord op te geven door je suggestieve vraagstelling en je foute aannames. Misschien kan je het aan Manono vragen, zij heeft volgens mij de enige juiste kijk op de zaak.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:05 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op de bovenstaande vraag.
Toch ben en blijf ik wel benieuwd naar de beweegredenen van de politiek correcten om deze man, die iets meegemaakt heeft dat zo bizar is dat wij het nauwelijks kunnen bevatten, persoonlijk te beschadigen.
Iemand?
Wat is er precies suggestief aan die vraagstelling dan? Gaat het er misschien niet om om de beste man te beschadigen? Nou, oké, waarom dan wel? Dat is nu juist wat ik wil weten!quote:Op maandag 30 mei 2016 19:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mij vergaat de lust iig om hier antwoord op te geven door je suggestieve vraagstelling en je foute aannames. Misschien kan je het aan Manono vragen, zij heeft volgens mij de enige juiste kijk op de zaak.
Persoonlijk te beschadigen? Omdat ik zeg dat zijn verhaal niet strookt met de andere verhalen, inc die van zijn eigen bandleden?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:05 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op de bovenstaande vraag.
Toch ben en blijf ik wel benieuwd naar de beweegredenen van de politiek correcten om deze man, die iets meegemaakt heeft dat zo bizar is dat wij het nauwelijks kunnen bevatten, persoonlijk te beschadigen.
Iemand?
Nee, omdat er mensen zijn die hem simpelweg wegzetten als een "domme rechts-extremist", zonder zelf alle feiten te kennen, en hem om die reden ook z'n broodwinning proberen af te nemen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Persoonlijk te beschadigen? Omdat ik zeg dat zijn verhaal niet strookt met de andere verhalen, inc die van zijn eigen bandleden?
Hij is vrij rechts te noemen, dat was hij al lang en breed voor dit gebeuren. Is niet voor niets een trump fan, pro life en pro wapens gast.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:12 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, omdat er mensen zijn die hem simpelweg wegzetten als een "domme rechts-extremist", zonder zelf alle feiten te kennen, en hem om die reden ook z'n broodwinning proberen af te nemen.
Een erg kenmerkende, typische manier van doen voor de politiek correcten. Dit kunstje passen ze keer op keer met succes toe. En ik wil weten waarom.
Dat zie ik ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:44 schreef RamboDirk het volgende:
uhhm waar precies in het filmpje komt zijn islamofobie naar voren? Het enige wat ik zie is een gebroken man die een traumatische ervaring na verteld...
Dat herhaal je wel steeds, maar ik heb nog geen bewijs gezien.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:45 schreef erodome het volgende:
Omdat ik zeg dat zijn verhaal niet strookt met de andere verhalen, inc die van zijn eigen bandleden?
Ik zie een acteurquote:Op maandag 30 mei 2016 21:44 schreef RamboDirk het volgende:
uhhm waar precies in het filmpje komt zijn islamofobie naar voren? Het enige wat ik zie is een gebroken man die een traumatische ervaring na verteld...
Waarom kom jij niet met bewijs dat het wel strookt met die andere getuigenissen? Want er staan al meerdere voorbeelden in de topics over andere slachtoffers die het niet met hem eens zijn, inc dat hij zelf zegt dat zijn bandleden niet achter zijn visie staan.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat herhaal je wel steeds, maar ik heb nog geen bewijs gezien.
Ik kan niet op zoek gaan naar iets dat niet gezegd wordt.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet met bewijs dat het wel strookt met die andere getuigenissen? Want er staan al meerdere voorbeelden in de topics over andere slachtoffers die het niet met hem eens zijn, inc dat hij zelf zegt dat zijn bandleden niet achter zijn visie staan.
Ja 1, dus dat is 1 redneck-visie tegen 1 moslim-visie !!!quote:Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef erodome het volgende:
Deze topic gaat nota bene over een ander slachtoffer dat het niet met zijn visie eens is.
Dat wordt wel gezegd, echt, er zijn al meerdere andere getuigen aangehaald. In zijn eigen eerste excuus staat dat zijn bandleden niet achter zijn visie staan. Echt, gelijk onder de openingspost, is niet moeilijk te vinden. Zo ook nog een andere in het vorige topic geloof ik, die spreekt over het feit dat dit een grote impact heeft op de groep die samen is geklit na deze gruwelijke ervaring.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:02 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik kan niet op zoek gaan naar iets dat niet gezegd wordt.
Maar het is duidelijk dat je dus maar gewoon loopt te bluffen.
Je vergeet het feit dat hij zelf aangeeft dat zijn bandleden het niet met hem eens zijn + er nog een andere brief is die tegen hem ingaat.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:03 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja 1, dus dat is 1 redneck-visie tegen 1 moslim-visie !!!
Dus je hebt dus niks.
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat wordt wel gezegd, echt, er zijn al meerdere andere getuigen aangehaald. In zijn eigen eerste excuus staat dat zijn bandleden niet achter zijn visie staan. Echt, gelijk onder de openingspost, is niet moeilijk te vinden. Zo ook nog een andere in het vorige topic geloof ik, die spreekt over het feit dat dit een grote impact heeft op de groep die samen is geklit na deze gruwelijke ervaring.
Kom jij nu gewoon even met die andere slachtoffers die het zo roerend met hem eens zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |