abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2016 @ 19:45:26 #226
37769 erodome
Zweefteef
pi_162626681
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op de bovenstaande vraag. :{

Toch ben en blijf ik wel benieuwd naar de beweegredenen van de politiek correcten om deze man, die iets meegemaakt heeft dat zo bizar is dat wij het nauwelijks kunnen bevatten, persoonlijk te beschadigen.

Iemand?
Persoonlijk te beschadigen? Omdat ik zeg dat zijn verhaal niet strookt met de andere verhalen, inc die van zijn eigen bandleden?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162627661
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Persoonlijk te beschadigen? Omdat ik zeg dat zijn verhaal niet strookt met de andere verhalen, inc die van zijn eigen bandleden?
Nee, omdat er mensen zijn die hem simpelweg wegzetten als een "domme rechts-extremist", zonder zelf alle feiten te kennen, en hem om die reden ook z'n broodwinning proberen af te nemen.

Een erg kenmerkende, typische manier van doen voor de politiek correcten. Dit kunstje passen ze keer op keer met succes toe. En ik wil weten waarom.
  maandag 30 mei 2016 @ 20:14:54 #228
37769 erodome
Zweefteef
pi_162627746
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:12 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nee, omdat er mensen zijn die hem simpelweg wegzetten als een "domme rechts-extremist", zonder zelf alle feiten te kennen, en hem om die reden ook z'n broodwinning proberen af te nemen.

Een erg kenmerkende, typische manier van doen voor de politiek correcten. Dit kunstje passen ze keer op keer met succes toe. En ik wil weten waarom.
Hij is vrij rechts te noemen, dat was hij al lang en breed voor dit gebeuren. Is niet voor niets een trump fan, pro life en pro wapens gast.

Mbt zijn broodwinning ben ik het niet eens met degene die je aanhaald. Vind dat het betreffende festival het recht heeft te eisen dat hij zijn mening over deze zaken daar niet ventileerd, gewoon doet waarvoor hij betaald wordt (rocken dus), maar vind niet dat ze hem om zijn mening mogen weren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 30 mei 2016 @ 21:44:50 #229
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_162630781
uhhm waar precies in het filmpje komt zijn islamofobie naar voren? Het enige wat ik zie is een gebroken man die een traumatische ervaring na verteld...
pi_162630853
99% van de fokkers ook.
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 21:54:41 #231
249559 crew  Lavenderr
pi_162631110
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:44 schreef RamboDirk het volgende:
uhhm waar precies in het filmpje komt zijn islamofobie naar voren? Het enige wat ik zie is een gebroken man die een traumatische ervaring na verteld...
Dat zie ik ook.
En hij heeft een hel meegemaakt, daar kunnen we het allemaal toch over eens zijn?
pi_162631205
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:45 schreef erodome het volgende:
Omdat ik zeg dat zijn verhaal niet strookt met de andere verhalen, inc die van zijn eigen bandleden?
Dat herhaal je wel steeds, maar ik heb nog geen bewijs gezien.
pi_162631271
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:44 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zie een acteur
  maandag 30 mei 2016 @ 22:01:00 #234
37769 erodome
Zweefteef
pi_162631301
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dat herhaal je wel steeds, maar ik heb nog geen bewijs gezien.
Waarom kom jij niet met bewijs dat het wel strookt met die andere getuigenissen? Want er staan al meerdere voorbeelden in de topics over andere slachtoffers die het niet met hem eens zijn, inc dat hij zelf zegt dat zijn bandleden niet achter zijn visie staan.
2de reactie in deze topic, begin daar maar eens.
pi_162631365
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom kom jij niet met bewijs dat het wel strookt met die andere getuigenissen? Want er staan al meerdere voorbeelden in de topics over andere slachtoffers die het niet met hem eens zijn, inc dat hij zelf zegt dat zijn bandleden niet achter zijn visie staan.
Ik kan niet op zoek gaan naar iets dat niet gezegd wordt. :?
Maar het is duidelijk dat je dus maar gewoon loopt te bluffen. :)
pi_162631416
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef erodome het volgende:
Deze topic gaat nota bene over een ander slachtoffer dat het niet met zijn visie eens is.
Ja 1, dus dat is 1 redneck-visie tegen 1 moslim-visie !!!
Dus je hebt dus niks. :)
  maandag 30 mei 2016 @ 22:04:56 #237
37769 erodome
Zweefteef
pi_162631458
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:02 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik kan niet op zoek gaan naar iets dat niet gezegd wordt. :?
Maar het is duidelijk dat je dus maar gewoon loopt te bluffen. :)
Dat wordt wel gezegd, echt, er zijn al meerdere andere getuigen aangehaald. In zijn eigen eerste excuus staat dat zijn bandleden niet achter zijn visie staan. Echt, gelijk onder de openingspost, is niet moeilijk te vinden. Zo ook nog een andere in het vorige topic geloof ik, die spreekt over het feit dat dit een grote impact heeft op de groep die samen is geklit na deze gruwelijke ervaring.

Kom jij nu gewoon even met die andere slachtoffers die het zo roerend met hem eens zijn.
pi_162631490
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik zie een acteur
Waarom herhaal je jezelf?
Maar ik zie een wegkijker. :)
  maandag 30 mei 2016 @ 22:07:22 #239
37769 erodome
Zweefteef
pi_162631549
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:03 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ja 1, dus dat is 1 redneck-visie tegen 1 moslim-visie !!!
Dus je hebt dus niks. :)
Je vergeet het feit dat hij zelf aangeeft dat zijn bandleden het niet met hem eens zijn + er nog een andere brief is die tegen hem ingaat.

Maar goed, jij vindt dat ik ongelijk heb, kom dan eens zelf met een bewijs daarvoor. Tot nu toe is er voor mijn mening meer gewicht. De hele discussie gaat over zijn visie (dan voornamelijk dat beschuldigen van bewakers e.d. en die tikken naar de slachtoffers, surrending liberals die neergingen als het graan, zoals voor een god), dat men het zeer oneens is met zijn visie op de zaken.
pi_162631578
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat wordt wel gezegd, echt, er zijn al meerdere andere getuigen aangehaald. In zijn eigen eerste excuus staat dat zijn bandleden niet achter zijn visie staan. Echt, gelijk onder de openingspost, is niet moeilijk te vinden. Zo ook nog een andere in het vorige topic geloof ik, die spreekt over het feit dat dit een grote impact heeft op de groep die samen is geklit na deze gruwelijke ervaring.

Kom jij nu gewoon even met die andere slachtoffers die het zo roerend met hem eens zijn.
:O
Je hebt dus niks. maar je kan in ider geval wel goed doen alsof zoveel andere getuigen het met hem oneens zijn. Misschien ben jij de acteur waar PSVCL het over had?
pi_162631660
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:07 schreef erodome het volgende:
Je vergeet het feit dat hij zelf aangeeft dat zijn bandleden het niet met hem eens zijn + er nog een andere brief is die tegen hem ingaat.
Wow, hij zegt dat de bandleden het 'niet met hem eens' zijn. Wat 'een bewijs' dat Jesse 100% ongelijk heeft. :O
Je hebt dus niks. :)
  maandag 30 mei 2016 @ 22:13:21 #242
37769 erodome
Zweefteef
pi_162631806
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:08 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

:O
Je hebt dus niks. maar je kan in ider geval wel goed doen alsof zoveel andere getuigen het met hem oneens zijn. Misschien ben jij de acteur waar PSVCL het over had?
Ik heb zat, heb meegelezen met de discussie, ook voor een deel de discussie in Frankrijk. Het is echt niet voor niets dat dit gevoelig ligt, dat is niet omdat er zoveel grond is voor zijn visie.

Jij bent degene die niets heeft, die alleen maar een punt probeert te maken door steeds te zeggen dat het bewijs niet voldoende is. Dat terwijl jij het zo makkelijk zou kunnen ontkrachten als ik geen gelijk heb, gewoon door zelf met bewijs te komen.

Het is toch potjandorie godgeklaag dat jij hier in een topic die gaat over het feit dat men het grondig oneens in met de visie van deze man alleen maar gilt om bewijs dat mensen het oneens zijn met zijn visie?
  maandag 30 mei 2016 @ 22:17:29 #243
37769 erodome
Zweefteef
pi_162631970
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:09 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wow, hij zegt dat de bandleden het 'niet met hem eens' zijn. Wat 'een bewijs' dat Jesse 100% ongelijk heeft. :O
Je hebt dus niks. :)
Ho ho ho, ik zeg dat andere slachtoffers het niet met hem eens zijn, dat er zelfs van meerdere kanten aangegeven wordt dat zijn visie als kwetsend wordt ervaren.

En aangezien ik verder nog geen enkele getuigenis heb gezien/gehoord die zijn visie ondersteunt, dat terwijl de verdere getuigenissen om en nabij overeen komen ben ik geneigd om te zeggen dat zijn visie niet klopt.
Zo weten we bv dat de terroristen niet al binnen waren, maar naar binnen gestormt zijn. Zo weten we ook dat het niet klopt dat moslim achtige (want he die mexicaanse meid werd aangezien voor een moslim) werden gewaarschuwd, er zaten immers mensen met een uiterlijk in die hoek (ok ok, volgens deze zanger dan uiterlijk in die hoek) bij de slachtoffers, mensen die helemaal niet gewaarschuwd werden. Er is geen enkel bewijs dat de terroristen al binnen waren, alles wijst erop dat dit niet het geval was.
pi_162632378
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Hij is vrij rechts te noemen, dat was hij al lang en breed voor dit gebeuren. Is niet voor niets een trump fan, pro life en pro wapens gast
Pro-life is rechts?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2016 22:28:20 ]
  maandag 30 mei 2016 @ 22:31:08 #245
37769 erodome
Zweefteef
pi_162632466
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:27 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Pro-life is rechts?
Vaak, maar het is vooral de combi die het hem hier doet.

En met rechts doel ik dan niet zozeer op fatsoenlijk politiek rechts, maar meer de extreme kant op.
pi_162632484
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Vaak, maar het is vooral de combi die het hem hier doet.

En met rechts doel ik dan niet zozeer op fatsoenlijk politiek rechts, maar meer de extreme kant op.
Beetje raar dat je pro-life zijn extreem vindt.
pi_162632488
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb zat, heb meegelezen met de discussie, ook voor een deel de discussie in Frankrijk. Het is echt niet voor niets dat dit gevoelig ligt, dat is niet omdat er zoveel grond is voor zijn visie.

Jij bent degene die niets heeft, die alleen maar een punt probeert te maken door steeds te zeggen dat het bewijs niet voldoende is. Dat terwijl jij het zo makkelijk zou kunnen ontkrachten als ik geen gelijk heb, gewoon door zelf met bewijs te komen.

Het is toch potjandorie godgeklaag dat jij hier in een topic die gaat over het feit dat men het grondig oneens in met de visie van deze man alleen maar gilt om bewijs dat mensen het oneens zijn met zijn visie?
In het begin van de discussie deed je alsof er enorm veel bewijs was dat Jesse het zo verkeerd had. Nu blijkt dat je hebt lopen overdrijven. :)
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:17 schreef erodome het volgende:

Ho ho ho, ik zeg dat andere slachtoffers het niet met hem eens zijn, dat er zelfs van meerdere kanten aangegeven wordt dat zijn visie als kwetsend wordt ervaren.
Kwetsend? Sinds wanneer is dat een criterium voor de waarheid?
quote:
En aangezien ik verder nog geen enkele getuigenis heb gezien/gehoord die zijn visie ondersteunt, dat terwijl de verdere getuigenissen om en nabij overeen komen ben ik geneigd om te zeggen dat zijn visie niet klopt.
Ben je weer aan het overdrijven: "de verdere getuigenissen".
quote:
Zo weten we bv dat de terroristen niet al binnen waren, maar naar binnen gestormt zijn. Zo weten we ook dat het niet klopt dat moslim achtige (want he die mexicaanse meid werd aangezien voor een moslim) werden gewaarschuwd, er zaten immers mensen met een uiterlijk in die hoek (ok ok, volgens deze zanger dan uiterlijk in die hoek) bij de slachtoffers, mensen die helemaal niet gewaarschuwd werden. Er is geen enkel bewijs dat de terroristen al binnen waren, alles wijst erop dat dit niet het geval was.
"Alles wijst erop dat dit niet het geval was."???
En dat durf je te zeggen zonder 20 (of meer) verhalen gelezen te hebben van getuigen?
_O-
pi_162632499
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:27 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Pro-life is rechts?
Ja want anti-life is links. :)
  maandag 30 mei 2016 @ 22:34:07 #249
37769 erodome
Zweefteef
pi_162632552
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Beetje raar dat je pro-life zijn extreem vindt.
Je bent niet bekend met de pro life beweging in amerika?
  maandag 30 mei 2016 @ 22:34:59 #250
37769 erodome
Zweefteef
pi_162632589
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ja want anti-life is links. :)
Pro vrije wil bedoel je. Pro fatsoenlijke abortuswetten ipv een verbod op abortus.
Gelukkig zijn ook veel rechtsen daar een voorstander van, degene die dat niet zijn en aangesloten zijn bij de pro life beweging daar zitten erg vaak aan een extremere kant van het spectrum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')