abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:24:03 #126
37769 erodome
Zweefteef
pi_162534232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Kritische mensen plaatsen altijd hun vraagtekens bij het officiële verhaal. Logisch, want het officiële verhaal rammelt soms aan alle kanten. Vooral wanneer de mensen die met het officiële verhaal aankomen, juist de taak hadden om het te voorkomen. Dat er vervolgens zieke complotten omheen worden verzonnen is een ander verhaal. Die zieke complotten zorgen er niet voor dat het officiële verhaal ineens niet aan alle kanten rammelt.

Maar wat is het officiële verhaal?
Van wie komt het officiële verhaal?
Waar kan je alle getuigenissen lezen?
Volg de media gewoon een beetje, of beter lees terug. Hoop dat je Frans een beetje up to date is (anders helpt het wel het te vertalen, dan kom je er vast wel uit).

Het officiele verhaal is dat de terroristen terwijl het concert in gang was binnen kwamen denderen. Dat niemand binnen dat had verwacht. Grote paniek en angst, wat logisch is bij zo'n afschuwelijke gebeurtenis, met een aantal helden die met gevaar voor eigen leven anderen hebben geholpen naar buiten te komen en zo meer slachtoffers hebben helpen voorkomen.

Dat is het in een notendop. En echt alleen deze zanger geeft een andere lezing, geen van de andere slachtoffers die dit heeft overleefd verteld zo'n zelfde verhaal. Wel vertellen ze verder om en nabij hetzelfde verhaal, wat je ook in die (emotionele) brief kan lezen die gericht was aan deze zanger.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162534537
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:18 schreef erodome het volgende:
Ik heb het met geen woord over zijn islam kritiek gehad... (of beter gezegd wel in een andere topic, maar dan dat ik kan begrijpen dat hij daar niet zo positief over is nu) Wel over zijn beschuldiging naar de bewaking toe e.d.

Sorry, maar je hebt zelf een pavlov reactie, want zodra iemand kritiek heeft op de islam kan je het alleen daar maar over hebben en zie je de rest niet meer (zie je alles als aanval op die islam kritiek). Blijkbaar kan je niet eens meer goed lezen dan, anders had je geweten dat ik nergens hier op zijn islam kritiek ben ingegaan. Dat ik het heb gehad over zijn visie dat het een inside job was, mensen gewaarschuwd werden en dat men dit zelf over zich af heeft geroepen en een stel domme en bange schapen waren.

Er zijn daar mensen geweest die hun leven hebben gewaagd om anderen te helpen, waaronder 1 van de bewakers.
De enige reactie die ik geef is dat ik jou weer de maat zie nemen van een slachtoffer van de islam, voor de zoveelste keer.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:44:46 #128
37769 erodome
Zweefteef
pi_162534599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

De enige reactie die ik geef is dat ik jou weer de maat zie nemen van een slachtoffer van de islam, voor de zoveelste keer.
Dank je dat je mijn punt even goed onderstreept.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162536458
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon een probleem. Zoek hulp.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 12:18:17 #130
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162536731
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Volg de media gewoon een beetje, of beter lees terug. Hoop dat je Frans een beetje up to date is (anders helpt het wel het te vertalen, dan kom je er vast wel uit).
Geef dan ook een link van het "officiële verhaal" in het Frans.

Oh wacht, die is er niet.
pi_162536958
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:35 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

"Ismael El Iraki", dan weet je alweer genoeg natuurlijk. Zo'n smerige moslimcrimineel, die er natuurlijk alle belang bij heeft dat er zo min mogelijk "haat verspreid wordt" over zijn soort en hun "religie", zodat deze schoften zo lang mogelijk hun gang kunnen blijven gaan.
Daarom niet eens gelezen uiteraard.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162537258
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Dank je dat je mijn punt even goed onderstreept.
Geen probleem. Ik schaam mij er niet voor dit soort hypocrisie te duiden.
pi_162539455
Ik moet in deze hele discussie denken aan hetgeen Obama anderhalve week geleden zei:

Misschien dat enkelen zichzelf aangesproken gaan voelen, maar grote kans dat ze denken dat ze het toch beter weten dan een of andere neger op youtube.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 14:24:44 #134
323401 Kijkertje
met filter
pi_162539770
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
Ik moet in deze hele discussie denken aan hetgeen Obama anderhalve week geleden zei:

Misschien dat enkelen zichzelf aangesproken gaan voelen, maar grote kans dat ze denken dat ze het toch beter weten dan een of andere neger op youtube.
:Y _O_
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162541627
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:12 schreef VEM2012 het volgende:

Ik ben het eindelijk een keer met je eens, deze intelligente man zegt de waarheid. Jammer dat je hem weer zo denigrerend neger moet noemen.

Ik vraag me ook af wanneer we zijn verloren in de media en politiek wat de basisbeginselen zijn van een vrije en progressieve samenleving. Dat we een vrije samenleving moeten beschermen tegen de krachten die daar lijnrecht tegenover staan.
pi_162542441
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 15:31 schreef truthortruth het volgende:

Jammer dat je hem weer zo denigrerend neger moet noemen.

Daarmee verwoordde ik de platte gedachtengang van iemand die echt niet bij zijn knar is. Die ziet niet Obama, maar 'een of andere neger'. Ik had gehoopt dat dat duidelijk genoeg was, maar goed: bij deze.

Een Trump aanhanger ziet overigens een moslim. Dat zet meteen een dikke streep onder wat Obama hier zegt.
pi_162542698
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
Daarmee verwoordde ik de platte gedachtengang van iemand die echt niet bij zijn knar is. Die ziet niet Obama, maar 'een of andere neger'. Ik had gehoopt dat dat duidelijk genoeg was, maar goed: bij deze.

Een Trump aanhanger ziet overigens een moslim. Dat zet meteen een dikke streep onder wat Obama hier zegt.
Trump en Wilders aanhangers zijn uiteindelijk net zo dom en polariserend als de policor fascisten die elke kritiek op de islam wegwuiven.
pi_162543276
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Trump en Wilders aanhangers zijn uiteindelijk net zo dom en polariserend als de policor fascisten die elke kritiek op de islam wegwuiven.
Laten we het op onwetend houden ipv dom.

Maar goed, vind jij het niet gek dat deze discussie vooral gaat over zijn islamkritiek, terwijl nu juist de mensen vallen over zijn onterechte beschuldigingen en die laatste vooral worden vergoeilijkt onder het mom van 'islamkritiek moet mogen'?

Ik vind dat best raar eerlijk gezegd.
pi_162543320
Wat een flippo's hier haha. Fascisten... Tegenstanders van Wilders en Trump zijn nu ineens fascisten haha. Jongens toch jij stond toch ook ergens achteraan tussen de lama's toen het verstand werd uitgedeeld.
pi_162543645
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laten we het op onwetend houden ipv dom.

Maar goed, vind jij het niet gek dat deze discussie vooral gaat over zijn islamkritiek, terwijl nu juist de mensen vallen over zijn onterechte beschuldigingen en die laatste vooral worden vergoeilijkt onder het mom van 'islamkritiek moet mogen'?

Ik vind dat best raar eerlijk gezegd.
Hij heeft al lang geleden zijn excuses aangeboden voor zijn beschuldigingen van de beveiligers, dan blijft volgens mij niet veel anders over dan zijn islamkritiek. En als je dat gaat onderdrukken ben je gewoon een facist.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 16:48:00 #141
37769 erodome
Zweefteef
pi_162544078
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:33 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hij heeft al lang geleden zijn excuses aangeboden voor zijn beschuldigingen van de beveiligers, dan blijft volgens mij niet veel anders over dan zijn islamkritiek. En als je dat gaat onderdrukken ben je gewoon een facist.
Hij heeft het weer opnieuw gezegd na dat excuus....
pi_162544609
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij heeft het weer opnieuw gezegd na dat excuus....
Ja? Kan daar niets van vinden....
pi_162544960
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:24 schreef erodome het volgende:

Dus je weet ook niks van het officiële verhaal?
quote:
Het officiele verhaal is dat de terroristen terwijl het concert in gang was binnen kwamen denderen. Dat niemand binnen dat had verwacht. Grote paniek en angst, wat logisch is bij zo'n afschuwelijke gebeurtenis, met een aantal helden die met gevaar voor eigen leven anderen hebben geholpen naar buiten te komen en zo meer slachtoffers hebben helpen voorkomen.
Dit is zoals je zelf al aangeeft het verhaal uit 'de media', maar niet het officiële verhaal.

quote:
Dat is het in een notendop. En echt alleen deze zanger geeft een andere lezing, geen van de andere slachtoffers die dit heeft overleefd verteld zo'n zelfde verhaal. Wel vertellen ze verder om en nabij hetzelfde verhaal, wat je ook in die (emotionele) brief kan lezen die gericht was aan deze zanger.
Geen van de andere slachtoffers? Dus het verhaal is bekend van alle slachtoffers? Waar is dat te vinden dan?
En wat vinden de overige bandleden? Spreken die Jesse tegen?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:26:29 #144
323401 Kijkertje
met filter
pi_162545192
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:06 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ja? Kan daar niets van vinden....
In maart bood hij zijn excuses aan voor zijn uitspraken:

Eagles of Death Metal's Jesse Hughes Apologizes for 'Baseless' Bataclan Accusations

In mei deed hij in een interview weer dezelfde uitspraken:

Surrendering to death

Dat kan je geen onwetendheid meer noemen, dat is gewoon dom.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162545376
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:33 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dan is jou dus ontgaan dat de eerste keer het hem vergeven was omdat hij inderdaad excuses aangeboden heeft.

De herhaling heeft gezorgd voor de annulaties. En niet voor een herhaald excuus.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:53:00 #146
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162545872
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat kan je geen onwetendheid meer noemen, dat is gewoon dom.
Hij doet zijn getuigenis en vraagt zich af wat het allemaal te betekenen heeft dat hij heeft gezien. Gewoon kritische vragen die ook door de politie gesteld en 'officieel' beantwoord moeten worden.

pi_162545897
Erg goed dat deze man weigert te buigen voor de policors met hun drogredenen (wederom een heel topic vol)!
pi_162545969
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:53 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Hij doet zijn getuigenis en vraagt zich af wat het allemaal te betekenen heeft dat hij heeft gezien. Gewoon kritische vragen die ook door de politie gesteld en 'officieel' beantwoord moeten worden.

Ja, maar volgens de policors staan niet klakkeloos overnemen wat de autoriteiten uitkramen en kritische vragen stellen gelijk aan 'domheid'.
pi_162546020
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:56 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ja, maar volgens de policors staan niet klakkeloos overnemen wat de autoriteiten uitkramen en kritische vragen stellen gelijk aan 'domheid'.
Kijk het filmpje van Obama en herken jezelf... En nee, niet in Obama.
pi_162546058
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kijk het filmpje van Obama en herken jezelf... En nee, niet in Obama.
Lachen man.

Domme policor. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')