abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:59:37 #151
323401 Kijkertje
met filter
pi_162546096
Kritische vragen stellen is nooit dom. Wat wel dom is, is je excuses aanbieden voor gedane uitspraken en ze vervolgens gewoon herhalen. :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162546226
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:59 schreef Kijkertje het volgende:
Kritische vragen stellen is nooit dom. Wat wel dom is, is je excuses aanbieden voor gedane uitspraken en ze vervolgens gewoon herhalen. :)
Dat was misschien wel een klein beetje dom, maar ook wel begrijpelijk. Die man, die na die moordpartij natuurlijk toch wat labiel was, is zich natuurlijk rot geschrokken van al die haat die vanaf de policors zijn kant op kwam n.a.v. zijn uitspraak, en heeft toen maar snel "sorry" gezegd.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 18:10:36 #153
323401 Kijkertje
met filter
pi_162546445
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:03 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat was misschien wel een klein beetje dom, maar ook wel begrijpelijk. Die man, die na die moordpartij natuurlijk toch wat labiel was, is zich natuurlijk rot geschrokken van al die haat die vanaf de policors zijn kant op kwam n.a.v. zijn uitspraak, en heeft toen maar snel "sorry" gezegd.
Hij was anders nogal stellig in zijn excuses:

quote:
"I humbly beg forgiveness from the people of France, the staff and security of the Bataclan, my fans, family, friends and anyone else hurt or offended by the absurd accusations I made in my Fox Business Channel interview," Hughes said of his initial comments. "They do not reflect opinions of my bandmates or anyone associated with Eagles of Death Metal. The shame is 100% mine."
Hij geeft ook gelijk aan dat het alleen zijn mening is en niet die van de andere bandleden. Ik heb ook nog geen uitspraken van andere aanwezige overlevenden gehoord/gelezen die zijn visie maar enigszins ondersteunen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162546637
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij was anders nogal stellig in zijn excuses:

[..]

Hij geeft ook gelijk aan dat het alleen zijn mening is en niet die van de andere bandleden. Ik heb ook nog geen uitspraken van andere aanwezige overlevenden gehoord/gelezen die zijn visie maar enigszins ondersteunen.
De man mag toch zeker wel kritische vragen stellen?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 18:18:48 #155
323401 Kijkertje
met filter
pi_162546729
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

De man mag toch zeker wel kritische vragen stellen?
Hij stelt niet alleen kritische vragen, hij oordeelt ook.
pi_162546740
Zoveel als hij wil.

En dat anderen hem niet meer programmeren op een festival mag toch zeker ook wel? (of is dat tegenwoordig wat men 'onderdrukking' noemt)
  vrijdag 27 mei 2016 @ 18:35:40 #157
323401 Kijkertje
met filter
pi_162547248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:18 schreef jen__ het volgende:
Zoveel als hij wil.

En dat anderen hem niet meer programmeren op een festival mag toch zeker ook wel? (of is dat tegenwoordig wat men 'onderdrukking' noemt)
Inderdaad, hoewel ik het wel sneu vind voor de andere leden van de band. Je zal toch opgescheept zitten met zo'n frontman -O-
pi_162547288
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:59 schreef Kijkertje het volgende:
Waar herhaalt die ze dan precies? Ik heb net dat interview gelezen maar je hebt mijn tijd verspild, vind ik niet leuk.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_162547320
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:18 schreef jen__ het volgende:
Zoveel als hij wil.

Hier komt de godwin. Die Duitsers hadden natuurlijk al het recht om joden winkels te verbieden...
pi_162547673
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:37 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hier komt de godwin. Die Duitsers hadden natuurlijk al het recht om joden winkels te verbieden...
Prachtige gevonden, maar er is hier zelfs niet één punt van gelijkenis.
pi_162547778
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:58 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Lachen man.

Domme policor. :{
Je bewijst nu alleen mijn punt.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 18:57:56 #162
323401 Kijkertje
met filter
pi_162547905
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Waar herhaalt die ze dan precies? Ik heb net dat interview gelezen maar je hebt mijn tijd verspild, vind ik niet leuk.
Hij suggereert weer dat de beveiliging er bij betrokken moet zijn geweest en dat hij Abdeslam heeft herkend.
quote:
That implies some staff were in on it....

I realized later it was Abdeslam and he was staring at my buddy because they thought he was a threat.
There’s no denying the terrorists were already inside, and they had to get in somehow.
Daar komt nog bij dat hij in het interview zijn politieke visie (hij is pro-gun en pro-life) gebruikt om aan te tonen dat er meer slachtoffers zijn gevallen dan nodig is.

quote:
It’s hard to talk about the attack without sounding like you’re blaming the victims, but it’s impossible to deny fear of Islamophobia and fear of guns led to a lot of deaths that night.
Moet ik alles voorkauwen? :')
pi_162547915
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:49 schreef jen__ het volgende:
[..]
Prachtige gevonden, maar er is hier zelfs niet één punt van gelijkenis.
Ach, ik denk ik maak ook eens gebruik van een favoriet policor middel en dan slaat het ook vaak nergens op. Maar je begrijp hoop ik wel de onderliggende gedachte....

Ondertussen heb ik nog steeds geen bewijs gezien dat die de bewakers opnieuw beschuldigd heeft...
pi_162547984
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:57 schreef Kijkertje het volgende:
Hij suggereert weer dat de beveiliging er bij betrokken moet zijn geweest en dat hij Abdeslam heeft herkend.
Waar suggereert hij dat dan?
quote:
Daar komt nog bij dat hij in het interview zijn politieke visie (hij is pro-gun en pro-life) gebruikt om aan te tonen dat er meer slachtoffers zijn gevallen dan nodig is.

Moet ik alles voorkauwen? :')
Je moet niet liegen of hem woorden in de mond leggen.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 19:05:00 #165
323401 Kijkertje
met filter
pi_162548133
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Waar suggereert hij dat dan?

[..]

Je moet niet liegen of hem woorden in de mond leggen.
Zucht, de quote geef ik er nog bij ook. Ik geef het op :W
pi_162548227
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zucht, de quote geef ik er nog bij ook. Ik geef het op :W
Het eerste gedeelte van je quote is die van de interviewer, het tweede gedeelte over Abdeslam heeft geen relatie met de security. Je leest er in wat je wil lezen zoals het een goede policor facist betaamd die islam critici de mond wil snoeren :D.
pi_162548542
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:58 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ach, ik denk ik maak ook eens gebruik van een favoriet policor middel en dan slaat het ook vaak nergens op. Maar je begrijp hoop ik wel de onderliggende gedachte....
Onderliggend of niet, er is gewoon GEEN overeenkomst tussen dit en jodenvervolging/onderdrukking/tweedewereldoorlog. En fijn dat je dit een 'policor' middel vindt, maar het zijn hier toch steeds dezelfden die dit soort idiote vergelijkingen blijven gebruiken.

Nogmaals, er is helemaal geen verbod of EoDM, er zijn enkel twee shows geannuleerd. Je doet net of EoDM nu gestraft of vervolgd worden...
pi_162548674
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:17 schreef jen__ het volgende:
[..]
Onderliggend of niet, er is gewoon GEEN overeenkomst tussen dit en jodenvervolging/onderdrukking/tweedewereldoorlog. En fijn dat je dit een 'policor' middel vindt, maar het zijn hier toch steeds dezelfden die dit soort idiote vergelijkingen blijven gebruiken.

Nogmaals, er is helemaal geen verbod of EoDM, er zijn enkel twee shows geannuleerd. Je doet net of EoDM nu gestraft of vervolgd worden...
Natuurlijk is het een straf.... Het hakt direct in op hun inkomsten. Maar als een festival erachter komt dat een band de islam aanhangt, zou je het dan ook terecht vinden dat ze hun weigeren, ook al waren ze wel al geboekt?
pi_162549097
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:22 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een straf.... Het hakt direct in op hun inkomsten. Maar als een festival erachter komt dat een band de islam aanhangt, zou je het dan ook terecht vinden dat ze hun weigeren, ook al waren ze wel al geboekt?
En "inhakken" op iemands inkomsten, dat zal dan vast wel hetzelfde zijn als fascisme en jodenvervolging. Komaan zeg...

In het hypothetische voorbeeld moet de organisator dat zelf maar beslissen. Maar welk geloof/religie iemand aanhangt gaat een organisator zich echt niet bemoeien. Dat een band omwille van uitspraken in de media geannuleerd wordt, dat gebeurt anders wel vaker.
pi_162549374
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:39 schreef jen__ het volgende:
En "inhakken" op iemands inkomsten, dat zal dan vast wel hetzelfde zijn als fascisme en jodenvervolging. Komaan zeg...
Een beetje zoals 'minder minder minder' roepen niet gelijk staat aan genocide? :p
quote:
In het hypothetische voorbeeld moet de organisator dat zelf maar beslissen. Maar welk geloof/religie iemand aanhangt gaat een organisator zich echt niet bemoeien. Dat een band omwille van uitspraken in de media geannuleerd wordt, dat gebeurt anders wel vaker.
Ah de uitspraken zijn niet salonfähig, kom op zeg :D Ik heb nog steeds niets gezien wat nu zo schokkend is. Dus dan kom je uit op de islam kritiek en dan is er maar 1 conclusie; policor fascisme.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:01:31 #171
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162551204
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Godverdomme. Deze. Wat de slachtpartij naar zijn mening gestopt heeft, zijn de mannen die head first met fire arms de tent bestormden.

Ontken het maar eens.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:12:06 #172
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_162551504
Beetje vreemd type die Jessie Hughes. Hij mag misschien gelijk hebben over een paar dingen over hoe we hier in Europa met ?de islam? omgaan, maar tegelijkertijd is hij een:

- ultrarechtse, Trump-aanhangende ´redneck´ die gelooft dat ´more guns´ de oplossing is voor het geweld met geweren in amerika;

- een niet-drinker, maar wel naar eigen zeggen speed-verslaafd, en

- een officieel beëdigde katholieke pastoor. :')

Only in America...
Ook zonder tanden kan je best een mooi liedje zingen.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:45:08 #173
323401 Kijkertje
met filter
pi_162552505
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:01 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Godverdomme. Deze. Wat de slachtpartij naar zijn mening gestopt heeft, zijn de mannen die head first met fire arms de tent bestormden.

Ontken het maar eens.
Waarom zou ik dat ontkennen :? Maar op die uitspraak heeft dan ook niemand kritiek :{w
pi_162553182
Zo triest dat hier een van de slachtoffers van een islamitische slachtpartij als xenofoob En racist wordt weggezet omdat hij een mening heeft over wat er voor zijn ogen is gebeurd. En daardoor kan hij zijn werk dus deels niet meer doen.

Typisch blaming the victim. De daders zijn hier de islamisten en niet een band die tientallen modern voor hun neus hebben zien gebeuren. Jullie trappen precies in de val die voor wo2 mbt jodenhaat is gezet. In dit geval dus hart tegen onschuldige burgers die zich zorgen maken over de invloed, racistische en agressieve belijdenis van de islam door grote groepen in Europa.

Nog steeds snappen jullie het verschil niet tussen een hekel hebben aan een religie en de manier waarop die beleden wordt en individuele mensen met die religie. Je kunt de eerste haten, terwijl je de mensen niet perse haat.

Die hart is in geval van de islam terecht. Proven track record.
Whatever...
pi_162553369
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kijk het filmpje van Obama en herken jezelf... En nee, niet in Obama.
Ik heb het filmpje bekeken en Obama heeft helemaal gelijk en ik herken mezelf in hem.

Maar volgens mij heb jij het filmpje echt totaal niet begrepen, als de domme policor die je weldegelijk bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')