Dat was misschien wel een klein beetje dom, maar ook wel begrijpelijk. Die man, die na die moordpartij natuurlijk toch wat labiel was, is zich natuurlijk rot geschrokken van al die haat die vanaf de policors zijn kant op kwam n.a.v. zijn uitspraak, en heeft toen maar snel "sorry" gezegd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:59 schreef Kijkertje het volgende:
Kritische vragen stellen is nooit dom. Wat wel dom is, is je excuses aanbieden voor gedane uitspraken en ze vervolgens gewoon herhalen.
Hij was anders nogal stellig in zijn excuses:quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:03 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat was misschien wel een klein beetje dom, maar ook wel begrijpelijk. Die man, die na die moordpartij natuurlijk toch wat labiel was, is zich natuurlijk rot geschrokken van al die haat die vanaf de policors zijn kant op kwam n.a.v. zijn uitspraak, en heeft toen maar snel "sorry" gezegd.
Hij geeft ook gelijk aan dat het alleen zijn mening is en niet die van de andere bandleden. Ik heb ook nog geen uitspraken van andere aanwezige overlevenden gehoord/gelezen die zijn visie maar enigszins ondersteunen.quote:"I humbly beg forgiveness from the people of France, the staff and security of the Bataclan, my fans, family, friends and anyone else hurt or offended by the absurd accusations I made in my Fox Business Channel interview," Hughes said of his initial comments. "They do not reflect opinions of my bandmates or anyone associated with Eagles of Death Metal. The shame is 100% mine."
De man mag toch zeker wel kritische vragen stellen?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij was anders nogal stellig in zijn excuses:
[..]
Hij geeft ook gelijk aan dat het alleen zijn mening is en niet die van de andere bandleden. Ik heb ook nog geen uitspraken van andere aanwezige overlevenden gehoord/gelezen die zijn visie maar enigszins ondersteunen.
Hij stelt niet alleen kritische vragen, hij oordeelt ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:15 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
De man mag toch zeker wel kritische vragen stellen?
Inderdaad, hoewel ik het wel sneu vind voor de andere leden van de band. Je zal toch opgescheept zitten met zo'n frontmanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:18 schreef jen__ het volgende:
Zoveel als hij wil.
En dat anderen hem niet meer programmeren op een festival mag toch zeker ook wel? (of is dat tegenwoordig wat men 'onderdrukking' noemt)
Waar herhaalt die ze dan precies? Ik heb net dat interview gelezen maar je hebt mijn tijd verspild, vind ik niet leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:59 schreef Kijkertje het volgende:
Kritische vragen stellen is nooit dom. Wat wel dom is, is je excuses aanbieden voor gedane uitspraken en ze vervolgens gewoon herhalen.
Hier komt de godwin. Die Duitsers hadden natuurlijk al het recht om joden winkels te verbieden...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:18 schreef jen__ het volgende:
Zoveel als hij wil.
En dat anderen hem niet meer programmeren op een festival mag toch zeker ook wel? (of is dat tegenwoordig wat men 'onderdrukking' noemt)
Prachtige gevonden, maar er is hier zelfs niet één punt van gelijkenis.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:37 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hier komt de godwin. Die Duitsers hadden natuurlijk al het recht om joden winkels te verbieden...
Hij suggereert weer dat de beveiliging er bij betrokken moet zijn geweest en dat hij Abdeslam heeft herkend.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:36 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Waar herhaalt die ze dan precies? Ik heb net dat interview gelezen maar je hebt mijn tijd verspild, vind ik niet leuk.
Daar komt nog bij dat hij in het interview zijn politieke visie (hij is pro-gun en pro-life) gebruikt om aan te tonen dat er meer slachtoffers zijn gevallen dan nodig is.quote:That implies some staff were in on it....
I realized later it was Abdeslam and he was staring at my buddy because they thought he was a threat.
There’s no denying the terrorists were already inside, and they had to get in somehow.
Moet ik alles voorkauwen?quote:It’s hard to talk about the attack without sounding like you’re blaming the victims, but it’s impossible to deny fear of Islamophobia and fear of guns led to a lot of deaths that night.
Ach, ik denk ik maak ook eens gebruik van een favoriet policor middel en dan slaat het ook vaak nergens op. Maar je begrijp hoop ik wel de onderliggende gedachte....quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:49 schreef jen__ het volgende:
[..]
Prachtige gevonden, maar er is hier zelfs niet één punt van gelijkenis.
Waar suggereert hij dat dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:57 schreef Kijkertje het volgende:
Hij suggereert weer dat de beveiliging er bij betrokken moet zijn geweest en dat hij Abdeslam heeft herkend.
Je moet niet liegen of hem woorden in de mond leggen.quote:Daar komt nog bij dat hij in het interview zijn politieke visie (hij is pro-gun en pro-life) gebruikt om aan te tonen dat er meer slachtoffers zijn gevallen dan nodig is.
Moet ik alles voorkauwen?![]()
Zucht, de quote geef ik er nog bij ook. Ik geef het opquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:00 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Waar suggereert hij dat dan?
[..]
Je moet niet liegen of hem woorden in de mond leggen.
Het eerste gedeelte van je quote is die van de interviewer, het tweede gedeelte over Abdeslam heeft geen relatie met de security. Je leest er in wat je wil lezen zoals het een goede policor facist betaamd die islam critici de mond wil snoerenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zucht, de quote geef ik er nog bij ook. Ik geef het op
Onderliggend of niet, er is gewoon GEEN overeenkomst tussen dit en jodenvervolging/onderdrukking/tweedewereldoorlog. En fijn dat je dit een 'policor' middel vindt, maar het zijn hier toch steeds dezelfden die dit soort idiote vergelijkingen blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:58 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ach, ik denk ik maak ook eens gebruik van een favoriet policor middel en dan slaat het ook vaak nergens op. Maar je begrijp hoop ik wel de onderliggende gedachte....
Natuurlijk is het een straf.... Het hakt direct in op hun inkomsten. Maar als een festival erachter komt dat een band de islam aanhangt, zou je het dan ook terecht vinden dat ze hun weigeren, ook al waren ze wel al geboekt?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:17 schreef jen__ het volgende:
[..]
Onderliggend of niet, er is gewoon GEEN overeenkomst tussen dit en jodenvervolging/onderdrukking/tweedewereldoorlog. En fijn dat je dit een 'policor' middel vindt, maar het zijn hier toch steeds dezelfden die dit soort idiote vergelijkingen blijven gebruiken.
Nogmaals, er is helemaal geen verbod of EoDM, er zijn enkel twee shows geannuleerd. Je doet net of EoDM nu gestraft of vervolgd worden...
En "inhakken" op iemands inkomsten, dat zal dan vast wel hetzelfde zijn als fascisme en jodenvervolging. Komaan zeg...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een straf.... Het hakt direct in op hun inkomsten. Maar als een festival erachter komt dat een band de islam aanhangt, zou je het dan ook terecht vinden dat ze hun weigeren, ook al waren ze wel al geboekt?
Een beetje zoals 'minder minder minder' roepen niet gelijk staat aan genocide? :pquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:39 schreef jen__ het volgende:
En "inhakken" op iemands inkomsten, dat zal dan vast wel hetzelfde zijn als fascisme en jodenvervolging. Komaan zeg...
Ah de uitspraken zijn niet salonfähig, kom op zegquote:In het hypothetische voorbeeld moet de organisator dat zelf maar beslissen. Maar welk geloof/religie iemand aanhangt gaat een organisator zich echt niet bemoeien. Dat een band omwille van uitspraken in de media geannuleerd wordt, dat gebeurt anders wel vaker.
Godverdomme. Deze. Wat de slachtpartij naar zijn mening gestopt heeft, zijn de mannen die head first met fire arms de tent bestormden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat hij in het interview zijn politieke visie (hij is pro-gun en pro-life) gebruikt om aan te tonen dat er meer slachtoffers zijn gevallen dan nodig is.
Waarom zou ik dat ontkennenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:01 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Godverdomme. Deze. Wat de slachtpartij naar zijn mening gestopt heeft, zijn de mannen die head first met fire arms de tent bestormden.
Ontken het maar eens.
Ik heb het filmpje bekeken en Obama heeft helemaal gelijk en ik herken mezelf in hem.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk het filmpje van Obama en herken jezelf... En nee, niet in Obama.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |