abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162492509
Originele OP

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 17:50 schreef DrDentz het volgende:
Het festival Rock en Seine heeft een optreden van The Eagles of Death Metal afgelast wegens "Islamofobie".

Eagles Of Death Metal’s concert is cancelled

Being in total disagreement with Jesse Hugues’ recent allegations given in an itw with an american media, both Cabaret Vert & Rock en Seine festivals have decided to cancel the band’s performance. We thank you for your understanding.

FESTIVAL CABARET VERT / FESTIVAL ROCK EN SEINE

Zou een theater vol mensen afgeslacht zien worden door moslimextemisten bijdragen aan islamofobie of zaten deze zieke gedachten al langer in deze man geworteld? Is islamofobie aangeboren of kan het ook getriggerd worden door een bepaalde gebeurtenis?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162492537
Overlevende Bataclan aan EODM-zanger: Jouw domheid is gevaarlijk

Ismael El Iraki, een Eagles of Death Metal-fan én overlevende van de terroristische aanslag in popzaal Bataclan, heeft op Facebook een open brief geschreven aan de frontman van de band. El Iraki is teleurgesteld in leadzanger Jesse Hughes die optrad in de Parijse zaal tijdens het drama op 13 november. 'Je bent een verspreider van haat.'

De brief van Ismael El Raki
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:24:29 #3
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162493185
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:54 schreef Kijkertje het volgende:

Ismael El Iraki, een Eagles of Death Metal-fan én overlevende van de terroristische aanslag in popzaal Bataclan, heeft op Facebook een open brief geschreven aan de frontman van de band. El Iraki is teleurgesteld in leadzanger Jesse Hughes die optrad in de Parijse zaal tijdens het drama op 13 november. 'Je bent een verspreider van haat.'

Wie verspreidt er nu haat? Welke club is er koning haat tegenover andersdenkenden?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_162493243
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wie verspreidt er nu haat? Welke club is er koning haat tegenover andersdenkenden?
Mickey Mouse club?
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:34:55 #5
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162493404
Is dat die club die homo's graag van flats gooit? Die 'overspelige' (oftewel verkrachte) vrouwen graag stenigt? De club waar christenen en joden officieel derderangs burgers zijn en dienen te worden afgeperst in het beste geval?

Nee, volgens mij was dat een andere club...
pi_162493461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is dat die club die homo's graag van flats gooit? Die 'overspelige' (oftewel verkrachte) vrouwen graag stenigt? De club waar christenen en joden officieel derderangs burgers zijn en dienen te worden afgeperst in het beste geval?

Islamofoob gespot.
pi_162494044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:34 schreef EdvandeBerg het volgende:

hoi Geert.
pi_162494062
De een verspreid haat, de ander verspreid vrede door een kogelregen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162494169
Nu ben ik geen zwarte piet aanhanger maar ik zou de fans van zwarte piet adviseren er een religie van te maken. Laat ze dan nog maar eens kritiek erop geven....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_162495223
quote:

Hopen dat er eindelijk een lichtje bij EoDM gaat branden, al is het maar een kleintje. Anders zouden er best nog heel wat festivals kunnen volgen.
pi_162495234
Niet gek na die aanslagen of is dat nu echt zo raar?
"Of all the things I've lost, I miss my mind the most" - Mark Twain / Ozzy Osbourne
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:03:58 #12
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162495265
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:08 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

hoi Geert.
Hoi Tofik
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:04:38 #13
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162495278
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:37 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Islamofoob gespot.
Moeilijk he, inhoudelijk reageren :')
pi_162495851
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hoi Tofik
wie is dat? :?
pi_162496120
Wie heeft die onzinnige term 'islamofobie' eigenlijk de wereld in geholpen. Deze roept namelijk veel vragen op. Zoals is een atheist automatisch een islamofoob. Het wantrouwen van totalitaire filosofieen lijkt me namelijk heel gezond.
pi_162496151
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:37 schreef Dutchguy het volgende:
Wie heeft die onzinnige term 'islamofobie' eigenlijk de wereld in geholpen. Deze roept namelijk veel vragen op. Zoals is een atheist automatisch een islamofoob.
Het heeft toch eigenlijk het zelfde effect als dat iemand zegt "niet aan een olifant denken" en dan denk je er vervolgens wel aan.
"Of all the things I've lost, I miss my mind the most" - Mark Twain / Ozzy Osbourne
pi_162496836
quote:

Ik voel anders haatgevoelens door Ismael El Iraki en niet door Jesse Hughes. dus is Ismael El Iraki een verspreider van haat.
pi_162496918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De een verspreid haat, de ander verspreid vrede door een kogelregen.
Het kan. :)
pi_162497894
Het blijft bizar en eng dat zoveel mensen kritiek op een idealogie niet willen toestaan...brrrrr.
pi_162498461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik voel anders haatgevoelens door Ismael El Iraki en niet door Jesse Hughes. dus is Ismael El Iraki een verspreider van haat.
Heb je de brief wel gelezen eigenlijk?

Het is namelijk best een goede brief te noemen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162498558
Is islamofobie wel het juiste woord? Islamhaat lijkt me een beter woord. Islamofobie betekent volgens mij dat je bang bent voor de islam. Dat is niet zo, mensen hebben een afkeer van de islam
pi_162498851
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb je de brief wel gelezen eigenlijk?

Het is namelijk best een goede brief te noemen...
Vind je?

Ik vind het een extreem slechte brief, vol met drogredenen. Dat er weinig taalfouten in staan, maakt de inhoud nog niet goed.
pi_162499580
Ze worden nu toch geweerd omdat hij heeft gezegd dat de beveiliging medeplichtig was aan de aanslag bij het Bataclan, niet omdat hij een hekel heeft aan moslims?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_162499679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef Ludachrist het volgende:
Ze worden nu toch geweerd omdat hij heeft gezegd dat de beveiliging medeplichtig was aan de aanslag bij het Bataclan, niet omdat hij een hekel heeft aan moslims?
ja is ook. maar sommigen negeren dat liever. Past niet zo in hun eigen verhaaltje.
pi_162500365
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Is islamofobie wel het juiste woord? Islamhaat lijkt me een beter woord. Islamofobie betekent volgens mij dat je bang bent voor de islam. Dat is niet zo, mensen hebben een afkeer van de islam
pi_162500410
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef Ludachrist het volgende:
De organisatie heeft slechts deze korte verklaring als reden gegeven: ‘Being in total disagreement with Jesse Hughes's recent allegations, Eagles Of Death Metal's concert is cancelled.’ en dit nav een aantal interviews dat Hughes gaf. Overigens had Hughes al een keer zijn excuses aangeboden voor zijn eigen uitspraken, maar in een later interview kwam hij daar blijkbaar toch weer op terug.

In dit stuk wordt het allemaal nog even samengevat en geeft tevens de visie van Eric van Eerdenburg (Lowlands):

Lowlands-directeur: 'Jesse Hughes duidelijk zwaar getraumatiseerd'
pi_162500616
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_162500676
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De organisatie heeft slechts deze korte verklaring als reden gegeven: ‘Being in total disagreement with Jesse Hughes's recent allegations, Eagles Of Death Metal's concert is cancelled.’ en dit nav een aantal interviews dat Hughes gaf. Overigens had Hughes al een keer zijn excuses aangeboden voor zijn eigen uitspraken, maar in een later interview kwam hij daar blijkbaar toch weer op terug.

In dit stuk wordt het allemaal nog even samengevat en geeft tevens de visie van Eric van Eerdenburg (Lowlands):

Lowlands-directeur: 'Jesse Hughes duidelijk zwaar getraumatiseerd'
Klopt, uitspraken over de beveiliging. Die heeft hij teruggenomen en later weer herhaald.
pi_162500677
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Kijkertje het volgende:
"Wij weten dat door de vrije beschikbaarheid van wapens meer doden vallen dan door terrorisme."

Wat een idioot...
Maar hij laat wel zien hoe oprecht Jesse is.

In een kalm betoog zegt ene Tony Scott onder andere dat de uitspraken van Hughes voor verdeeldheid zorgen, net als die van Trump: 'Misschien denkt hij zo de Trumpcampagne te helpen?
Waarom is het altijd toch 'de ander' / rechts die voor verdeeldheid zorgt en nooit de persoon die anderen hiervan beschuldigt? :r
pi_162501122
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

"Wij weten dat door de vrije beschikbaarheid van wapens meer doden vallen dan door terrorisme."

Wat een idioot...
Maar hij laat wel zien hoe oprecht Jesse is.

In een kalm betoog zegt ene Tony Scott onder andere dat de uitspraken van Hughes voor verdeeldheid zorgen, net als die van Trump: 'Misschien denkt hij zo de Trumpcampagne te helpen?
Waarom is het altijd toch 'de ander' / rechts die voor verdeeldheid zorgt en nooit de persoon die anderen hiervan beschuldigt? :r
\______/ Teiltje voor je kotsneigingen en beterschap :{
pi_162504433
Nou sorry hoor maar als ik ternauwernood aan de dood ben ontsnapt door moslim extremisten dan vind ik het helemaal niet raar meer dat ik islamofoob ben geworden. Lijkt mij een hele normale reactie. De man heeft gewoon veel tijd nodig om het vertrouwen in de islam terug te krijgen.
pi_162504837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:35 schreef MakkieR het volgende:
Nou sorry hoor maar als ik ternauwernood aan de dood ben ontsnapt door moslim extremisten dan vind ik het helemaal niet raar meer dat ik islamofoob ben geworden. Lijkt mij een hele normale reactie. De man heeft gewoon veel tijd nodig om het vertrouwen in de islam terug te krijgen.
Er zit een verschil tussen 'islam is een probleem' en 'de beveiligers van het Bataclan hielpen doelbewust mee aan de aanslag en hebben van tevoren de moslims in de zaal nog gewaarschuwd'. Deze man zegt het tweede, wat vrij bizar is.
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:49:19 #34
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162504841
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:35 schreef MakkieR het volgende:
De man heeft gewoon veel tijd nodig om het vertrouwen in de islam terug te krijgen.
Moet niet gekker worden.
Die man hoeft helemaal geen vertrouwen in de islam (terug) te krijgen.
Niemand hoeft te streven naar vertrouwen in de islam.
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:53:58 #35
452947 frietenstamp
pi_162504967
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen 'islam is een probleem' en 'de beveiligers van het Bataclan hielpen doelbewust mee aan de aanslag en hebben van tevoren de moslims in de zaal nog gewaarschuwd'. Deze man zegt het tweede, wat vrij bizar is.
Hij beschrijft enkele zaken die hij heeft gezien en stelt daarover kritische vragen. Vragen die de veiligheidsdiensten/politie en journalisten ook behoren te stellen. Niets mis mee.
pi_162505065
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:53 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Hij beschrijft enkele zaken die hij heeft gezien en stelt daarover kritische vragen. Vragen die de veiligheidsdiensten/politie en journalisten ook behoren te stellen. Niets mis mee.
:') . Hij gaat gewoon diep het aluhoedjesgebied in, waarbij hij en passant ook nog even de beveiliging van het Bataclan de schuld in de schoenen schuift om zijn pro-wapen standpunten naar voren te kunnen brengen. Hield hij het maar bij 'de islam is wel een probleem', dan was er minder gelul over.
  donderdag 26 mei 2016 @ 00:20:15 #37
452947 frietenstamp
pi_162505650
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') . Hij gaat gewoon diep het aluhoedjesgebied in, waarbij hij en passant ook nog even de beveiliging van het Bataclan de schuld in de schoenen schuift om zijn pro-wapen standpunten naar voren te kunnen brengen. Hield hij het maar bij 'de islam is wel een probleem', dan was er minder gelul over.
De zaken die hij noemt vind ik ook raar en zouden in een normale situatie niet zijn voorgekomen. Afwijkingen signaleren en er goed/instinctief naar handelen kan het verschil tussen leven en dood maken. Hij beschrijft wat hij heeft gezien en vraagt zich af welke betekenis hij eraan moet geven. Waarschijnlijk ook om voor zichzelf duidelijk te krijgen of hij juist gehandeld heeft. Hij zal echt wel met de vraag rondlopen of hij het had kunnen/moeten voorkomen. Wat hij anders had moeten doen.

Moet je de zaak ontruimen als er 2 full-burka wezens tussen je rockpubliek rondwandelen? Als een Abdeslam-type raar naar je kijkt? Als er deuren open of dicht zijn die dicht of open zouden moeten zijn? Die El Iraki heeft Jesse's positie, verantwoordelijkheid en vragen helemaal niet.
  donderdag 26 mei 2016 @ 01:14:43 #38
452947 frietenstamp
pi_162506404
Nabestaanden stellen eveneens kritische vragen. "Het is onacceptabel dat er die avond geen bewaking aan de deur stond en de terroristen hun gang konden gaan."

http://www.france24.com/e(...)-paris-attack-judges
  donderdag 26 mei 2016 @ 01:21:50 #39
452665 proxyservies
viva argentina
pi_162506465
Begrijp die man ook wel.
pi_162506483
Was een Inside job en deze clowns hoorden bij het spel.

Mijn mening
pi_162506512
quote:

[..]

Hoezo is dat bizar, was je erbij ofzo? Ik vind het eerder bizar hoe de politiek correcte brigade die man probeert te demoniseren na alles wat hij heeft meegemaakt.
pi_162506515
De één lijdt aan islamofobie en weer een ander lijdt aan politieke correctheid, persoonlijk vind ik de tweede een ergere ziekte.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_162506689
Het is toch ook vreemd dat je zomaar met wapens een concert binnen kan lopen en de boel overhoop kan schieten? Ik snap zijn vragen wel. Dat hele "waarschuwen van medemoslims of whatever" dan weer niet, maar die man heeft nogal wat meegemaakt dus tsja.......

En die brief is gewoon een uiting van een ander getraumatiseerd persoon. Ik snap ze allebei wel, jammer dat het allemaal zo escaleert tegenwoordig (media).
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  donderdag 26 mei 2016 @ 02:02:34 #44
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_162506750
quote:

hoax

Muziek (met blaas- en snaarinstrumenten) en helemaal metal zijn haram

Een moslim is geen fan van zulke lyrics:
quote:
EAGLES OF DEATH METAL LYRICS
"Kiss The Devil"

Who'll love the devil?...
Who'll song his song?...
Who will love the devil and his song?...
I'll love the devil!...
I'll sing his song!...
I will love the devil and his song!...
Who'll kiss his tongue?...
Who will kiss the devil on his tongue?...
I'll love the devil!...
I'll kiss his tongue!...
I will kiss the devil on his tongue!...
Who'll sing his song?...
I will love the devil and his song!...
Who'll kiss his tongue?...
I will kiss the devil on his tongue!...
Who'll sing his song?...
I WILL LOVE THE DEVIL AND SING HIS SONG!...
pi_162507092
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 02:02 schreef Manke het volgende:

[..]

hoax

Muziek (met blaas- en snaarinstrumenten) en helemaal metal zijn haram

Een moslim is geen fan van zulke lyrics:

[..]

Lijkt me sterk. Als dat zo zou zijn was hij al lang door de mand gevallen. Zijn identiteit is eenvoudig na te gaan door zijn open brief op FB.
Hij is volgens eigen zeggen een Arabier en niet alle Arabieren zijn moslim. Hij verwijt Hughes zelfs dat hij het verschil in betekenis van die woorden niet kent.
Bovendien, hoe verklaar je dat Hughes, als toegewijd Christen, dit soort teksten zelf schrijft. Is hij ook een hoax :?
pi_162507128
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 01:23 schreef PSVCL het volgende:

Mijn mening
De Fransen hadden besloten een kleine 100 bezoekers bij een rockconcert af te schieten met medeweten van de rockband in kwestie en vervolgens de schuld aan de moslims te geven....zoiets bedoel je?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_162507213
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Moet niet gekker worden.
Die man hoeft helemaal geen vertrouwen in de islam (terug) te krijgen.
Niemand hoeft te streven naar vertrouwen in de islam.
Dat hoeft hij inderdaad ook niet, maar ik bedoel het meer in het algemeen, dat hij zijn welverdiende rust krijgt, na een afschuwelijke ervaring wat niemand zou mogen meemaken. Het lijkt me namelijk gezonder dat je een verschrikkelijk iets als dit achter je kunt laten, dan dat je het de rest van je leven moet meenemen. Dus vertrouwen in de islam betekent voor mij het kunnen verwerken van de trauma die hem is gegeven.
pi_162507218
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2016 03:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Als dat zo zou zijn was hij al lang door de mand gevallen. Zijn identiteit is eenvoudig na te gaan door zijn open brief op FB.
Hij is volgens eigen zeggen een Arabier en niet alle Arabieren zijn moslim. Hij verwijt Hughes zelfs dat hij het verschil in betekenis van die woorden niet kent.
Bovendien, hoe verklaar je dat Hughes, als toegewijd Christen, dit soort teksten zelf schrijft. Is hij ook een hoax :?
dat die christen is...is een gevoel van zn drugsgebruik..
dat is de reden denk ik van zn uitspraken..

en controle bij concerte..lastig
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162507221
zou me trouwens ook nix verbazen als die beschuldiger zodadelijk ineens een functie ergens krijgt..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162507278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 01:23 schreef PSVCL het volgende:

Mijn mening
Illuminati lijkt me het meest waarschijnlijk.
  donderdag 26 mei 2016 @ 07:06:37 #51
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162507379
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 03:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

De Fransen hadden besloten een kleine 100 bezoekers bij een rockconcert af te schieten met medeweten van de rockband in kwestie en vervolgens de schuld aan de moslims te geven....zoiets bedoel je?
mossad zionisten #freepalestine!

Aldus PSVCL
pi_162507385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:58 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, daar staan wel wat teksten bij die zeker waar zijn hoor.
Alleen willen ze dat in het politiek correcte Europa niet horen.
pi_162507611
Wel een erg mooi voorbeeld van hoe de policor radertjes in de praktijk draaien. Eerst worden mensen door de policor ongevraagd overladen met ongewenste elementen (lees: islamitisch lichtgetintenschorem en alle gevolgen van dien). En als het dan genoeg is en men er iets van zegt, dan sluiten de policor rijen zich en wordt men praktisch monddood gemaakt. Dit riedeltje blijft zich maar herhalen, al zo'n 40 jaar lang.
  donderdag 26 mei 2016 @ 08:01:07 #54
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162507628
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 01:51 schreef Impressme het volgende:
Het is toch ook vreemd dat je zomaar met wapens een concert binnen kan lopen en de boel overhoop kan schieten?
Niet echt, het was een relatief klein concert en het is niet zo dat ze de wapens naar binnen gesmokkeld hebben, die zijn gewoon al schietend naar binnen gerend. Daar kun je niet op beveiligen zonder bij elke evenement zwaar bewapende bewakers neer te zetten en dat is niet te coördineren/te betalen.
pi_162509102
quote:

[..]

Bizar, maar niet automatisch onwaar.
pi_162509132
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2016 08:01 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Niet echt, het was een relatief klein concert en het is niet zo dat ze de wapens naar binnen gesmokkeld hebben, die zijn gewoon al schietend naar binnen gerend. Daar kun je niet op beveiligen zonder bij elke evenement zwaar bewapende bewakers neer te zetten en dat is niet te coördineren/te betalen.
Er waren toch beveiligers?
And they had 1 job, and failed BIG-TIME.
pi_162509390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 01:51 schreef Impressme het volgende:
Het is toch ook vreemd dat je zomaar met wapens een concert binnen kan lopen en de boel overhoop kan schieten?
Als jij al schietend de Ziggo Dome binnen wil komen lukt jou dat ook. Wat moet die beveiliging doen? Hun metaaldetector naar jouw hoofd gooien?
pi_162509431
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 07:58 schreef hpeopjes het volgende:
Wel een erg mooi voorbeeld van hoe de policor radertjes in de praktijk draaien. Eerst worden mensen door de policor ongevraagd overladen met ongewenste elementen (lees: islamitisch lichtgetintenschorem en alle gevolgen van dien). En als het dan genoeg is en men er iets van zegt, dan sluiten de policor rijen zich en wordt men praktisch monddood gemaakt. Dit riedeltje blijft zich maar herhalen, al zo'n 40 jaar lang.
Zo monddood is hij niet, aangezien hij zijn idiote beschuldigingen kan blijven herhalen.
  donderdag 26 mei 2016 @ 10:17:09 #59
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162509750
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Hou toch op, die kerels staan er louter om lastige dronken mensen buiten te zetten, niet om een tegenaanval op te zetten wanneer een groep mensen met bommen en zware wapens de zaak bestormen :')
pi_162509779
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als jij al schietend de Ziggo Dome binnen wil komen lukt jou dat ook. Wat moet die beveiliging doen? Hun metaaldetector naar jouw hoofd gooien?
Die metaaldetectors hadden toch echt af moeten gaan lijkt me zo.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 26 mei 2016 @ 10:54:20 #61
452947 frietenstamp
pi_162510487
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2016 08:01 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ze waren al vantevoren binnen, dat is nou juist 1 van de kritiekpunten.

Hij heeft ze vroeg gezien, kreeg de creeps van Abdeslam, ....
.... en heeft niet naar zijn "onderbuik" gehandeld ....
... onterecht vertrouwend op de beveiliging.

http://takimag.com/article/surrendering_to_death_gavin_mcinnes
pi_162510619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:54 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Hij heeft ze vroeg gezien, kreeg de creeps van Abdeslam, ....
.... en heeft niet naar zijn "onderbuik" gehandeld.

http://takimag.com/article/surrendering_to_death_gavin_mcinnes
In dat interview zegt hij ook twee moslima's in traditionele kleding gezien te hebben, als hij daarmee die burka's bedoeld dan kun je er rustig vanuit gaan dat die AK's daaronder hebben gezeten, geen mens die dat checkt.
  donderdag 26 mei 2016 @ 11:03:49 #63
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162510719
quote:

[..]

Dat zegt alleen die kerel van die band. Officiële verhaal zegt dat een uur nadat het concert was begonnen er een donkere auto voor het theater stopte en daar de drie (al gewapende) daders uitstapten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 26-05-2016 11:12:30 ]
  donderdag 26 mei 2016 @ 11:15:26 #64
452947 frietenstamp
pi_162511021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

In dat interview zegt hij ook twee moslima's in traditionele kleding gezien te hebben, als hij daarmee die burka's bedoeld dan kun je er rustig vanuit gaan dat die AK's daaronder hebben gezeten, geen mens die dat checkt.
Feit blijft wel dat ieder slachtoffer daar zelf bewust de beslissing genomen heeft om een etablissement te bezoeken waar politiek correct beveiligd wordt.

En de ouders met hun kritische vragen over de beveiliging hebben zelf de overlevingsreflexen bij hun kinderen de kop in gedrukt.

Ze moesten zich niet bang laten maken etc. De kans dat je met een vliegtuig neerstort is groter.

Gegokt en verloren.
pi_162511067
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:15 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Feit blijft wel dat ieder slachtoffer daar zelf bewust de beslissing genomen heeft om een etablissement te bezoeken waar politiek correct beveiligd wordt.

En de ouders met hun kritische vragen over de beveiliging hebben zelf de overlevingsreflexen bij hun kinderen de kop in gedrukt.

Ze moesten zich niet bang laten maken etc. De kans dat je met een vliegtuig neerstort is groter.

Gegokt en verloren.
Politiek correcte beveiliging, das weer een nieuwe, die kon ik nog niet.
pi_162512986
quote:

En uit onderzoek blijkt het tegendeel.

Daaruit zou je af kunnen leiden dat deze malloot volstrekt onterechte beschuldigingen uit. Wat op zichzelf, gelet op de herhaling, best een reactie op kan leveren als "we zien af van de boeking".
pi_162513003
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die metaaldetectors hadden toch echt af moeten gaan lijkt me zo.
Klopt, al heb ik geen metaaldetector nodig om door te hebben dat iemand een wapen bij zich heeft als de kogels om mijn oren vliegen.
  donderdag 26 mei 2016 @ 12:34:41 #68
452947 frietenstamp
pi_162513081
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daaruit zou je af kunnen leiden dat deze malloot volstrekt onterechte beschuldigingen uit. Wat op zichzelf, gelet op de herhaling, best een reactie op kan leveren als "we zien af van de boeking".
Het onderzoek is niet openbaar, zelfs de nabestaanden van de slachtoffers zijn nog nergens over geïnformeerd.

Gezien zijn standpunten begrijp ik al niet waarom hij zelf die boeking heeft geaccepteerd. Dan weet je dat targets hier niet beveiligd worden tegen moslimterreur, dat ze ongestoord 2 uur hun massamoordende gang kunnen gaan, en dan denk je weet je wat, daar ga ik nog een keer naartoe. :?
pi_162513174
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:34 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het onderzoek is niet openbaar, zelfs de nabestaanden van de slachtoffers zijn nog nergens over geïnformeerd.

Gezien zijn standpunten begrijp ik al niet waarom hij zelf die boeking heeft geaccepteerd. Dan weet je dat targets hier niet beveiligd worden tegen moslimterreur, dat ze ongestoord 2 uur hun massamoordende gang kunnen gaan, en dan denk je weet je wat, daar ga ik nog een keer naartoe. :?
Jij slaat tegenwoordig elke supermarkt over als er geen half leger bij de ingang staat?
Even een milkshake halen bij de mac, nee, doe je niet meer want er staan geen mannen met geweren te waken voor de deur!

En als er dan wat gebeurd wil je dat ze gewoon rambo style naar binnen komen, vooral niet kijken naar hoe de situatie is, vooral gewoon nog meer kogels die in het rond vliegen, want dat is veiliger....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162513375
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:34 schreef frietenstamp het volgende:

Het is niet alsof er niet ik weet niet hoeveel getuigen zijn van het voorval die zijn lezing niet onderschrijven. Hij is gewoon de enige met deze lezing. Zou het dan niet voor de hand liggen dat hij het bij het verkeerde eind heeft?

En waar ben je wel 100% veilig? Leg mij dat eens uit. Zelfs thuis blijven zitten is niet 100% veilig, dus hij heeft geen andere keuze dan het risico lopen dat hem iets overkomt. Daar zullen we allemaal mee moeten leren leven. En 99,99999% van hetgeen je kan overkomen heeft 0,000000% met moslims te maken.
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:07:12 #71
452947 frietenstamp
pi_162513754
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij slaat tegenwoordig elke supermarkt over als er geen half leger bij de ingang staat?
Even een milkshake halen bij de mac, nee, doe je niet meer want er staan geen mannen met geweren te waken voor de deur!

Mensen die wat meegemaakt hebben zijn alerter en zien waarschuwingen die de suf gewiegde naievelingen niet opmerken of negeren. Het is zaak dat je leert op je onderbuik te vertrouwen ook al kun je het op dat moment niet verklaren of denk je dat je geen vooroordelen mag hebben of mensen een kans moet geven. Misschien is het onzin. Misschien ook niet. Wie zal het zeggen. Mijn leven heeft het al een keer gered.
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:08:48 #72
452947 frietenstamp
pi_162513784
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En waar ben je wel 100% veilig? Leg mij dat eens uit. Zelfs thuis blijven zitten is niet 100% veilig, dus hij heeft geen andere keuze dan het risico lopen dat hem iets overkomt. Daar zullen we allemaal mee moeten leren leven. En 99,99999% van hetgeen je kan overkomen heeft 0,000000% met moslims te maken.
Wacht maar tot jij hersens voor je neus hebt zien exploderen. Dan begrijp je het pas.
pi_162514164
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:08 schreef frietenstamp het volgende:

Wacht maar tot jij hersens voor je neus hebt zien exploderen. Dan begrijp je het pas.
Vertel eens, wat begrijp ik dan? Dat ik bang moet wegkruipen in een donker hoekje?
pi_162514220
quote:

[..]

Gegokt en verloren.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?
pi_162514260
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe krijg je het uit je toetsenbord?
Hersens voor je neus zien exploderen wellicht?
pi_162514386
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hersens voor je neus zien exploderen wellicht?
Dat zal inderdaad wel gekke dingen met je doen waardoor je niet heel helder meer na kan denken.
pi_162514393
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vertel eens, wat begrijp ik dan? Dat ik bang moet wegkruipen in een donker hoekje?
Dat de beveiliging in een pizzeria politiek correct is, denk ik. En dat de mensen elkaar dringend wat meer moeten haten en meer vooroordelen moeten hebben.
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:35:07 #78
452947 frietenstamp
pi_162514425
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:33 schreef jen__ het volgende:

[..]

Dat de beveiliging in een pizzeria politiek correct is, denk ik. En dat de mensen elkaar dringend wat meer moeten haten en meer vooroordelen moeten hebben.
Spreek voor jezelf, haatzaaiertje.
pi_162514780
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:17 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Hou toch op, die kerels staan er louter om lastige dronken mensen buiten te zetten, niet om een tegenaanval op te zetten wanneer een groep mensen met bommen en zware wapens de zaak bestormen :')
:O
pi_162514798
quote:
Wat klopt er niet aan?
pi_162514804
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:03 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat zegt alleen die kerel van die band. Officiële verhaal zegt dat een uur nadat het concert was begonnen er een donkere auto voor het theater stopte en daar de drie (al gewapende) daders uitstapten.
Ja want alleen het officiële verhaal kan je vertrouwen
_O-
pi_162514826
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
Welk onderzoek?
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:50:32 #83
452947 frietenstamp
pi_162514857
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat het verschil kan maken, of jouw hersens met veger en blik opgeruimd kunnen worden en je bloed met de brandspuit weggespoten of dat van de persoon naast je.
pi_162514889
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:49 schreef VEM2012 het volgende:
Het is niet alsof er niet ik weet niet hoeveel getuigen zijn van het voorval die zijn lezing niet onderschrijven.
Waar heb je die gelezen dan?
pi_162517489
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

_O-
Toe nou zeg...

Valt je niet op dat de "andere" kant ook altijd van dit soort rare conclusie's trekt. Het waren geen moslims, het was de cia/mossad (vul wat in wat als "vijand" gezien wordt). Hoax roepers, opgezet plan roepers.
Jaren lang heb ik hier op fok gezien hoe mensen die dat soort onzin spuien verguist worden (en terecht) en dan nu gewoon hetzelfde doen????

Het officiele verhaal is het meest betrouwbaar, als je werkelijk geloofd in allerlei zieke complotten mbt deze ellende mag je aanschuiven bij de gekken onder de moslims, maar weet wel in wat voor hoek je dan zit, de gekken hoek.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:37:31 #86
452947 frietenstamp
pi_162517524
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Het officiele verhaal is het meest betrouwbaar, als je werkelijk geloofd in allerlei zieke complotten mbt deze ellende mag je aanschuiven bij de gekken onder de moslims, maar weet wel in wat voor hoek je dan zit, de gekken hoek.
Er is nog geen officieel verhaal. Het onderzoek is nog in volle gang.
pi_162517527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:07 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Mensen die wat meegemaakt hebben zijn alerter en zien waarschuwingen die de suf gewiegde naievelingen niet opmerken of negeren. Het is zaak dat je leert op je onderbuik te vertrouwen ook al kun je het op dat moment niet verklaren of denk je dat je geen vooroordelen mag hebben of mensen een kans moet geven. Misschien is het onzin. Misschien ook niet. Wie zal het zeggen. Mijn leven heeft het al een keer gered.
Op je onderbuik vertrouwen is juist erg dom te noemen. Overdreven naief zijn is ook een vorm van op de onderbuik vertrouwen trouwens ;)

Onregelmatigheden opmerken heeft bar weinig met de onderbuik te maken.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:41:12 #88
452947 frietenstamp
pi_162517610
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Op je onderbuik vertrouwen is juist erg dom te noemen. Overdreven naief zijn is ook een vorm van op de onderbuik vertrouwen trouwens ;)

Onregelmatigheden opmerken heeft bar weinig met de onderbuik te maken.
Jij behoort tot de naievelingen die Jesse Hughes zo pijnlijk treffend beschrijft.
pi_162517641
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:37 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Er is nog geen officieel verhaal. Het onderzoek is nog in volle gang.
Klopt, maar er is wel een deel van het officiele verhaal al en dat daar mensen met een arabisch achtig uiterlijk gewaarschuwd werden klopt gewoon niet. Dat wordt alleen al ontkracht door de mensen met een arabisch achtig uiterlijk ook slachtoffer zijn geworden. 1 ervan een held is zelfs.
Dat de bewakers in het plan zaten is een vergaande beschuldiging die tot nu toe op helemaal niets gebouwd is, er is geen enkele aanwijzing voor.

Kortom, wat deze zanger zegt is gewoon niet waar, past niet in de andere getuigenissen, past niet in wat we weten tot nu toe.
Hij heeft wat mij betrefd de vrijheid dit allemaal te zeggen, maar dat het niet klopt is vrij duidelijk en dat het vooral zijn eigen agenda die hij al had dient is ook vrij duidelijk. (want pro wapens e.d. was hij al, actief daarmee bezig).

En dat zijn opmerking over eigen schuld dikke bult, hadden jullie maar geen buigende liberals moeten zijn niet echt heel erg goed ontvangen wordt is ook al niet zo vreemd.
Dit alles wat hij zegt gaat heel wat verder dan wat islam kritiek, wat echt niemand hem zal verwijten, zelfs zonder zoiets meegemaakt te hebben.
pi_162517652
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:41 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Jij behoort tot de naievelingen die Jesse Hughes zo pijnlijk treffend beschrijft.
Denk wat je wil denken als dat je wereld simpeler maakt.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:47:31 #91
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162517757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

_O-
En jij vertrouwd blind op de getuigenis van een enkel persoon. Ik weet niet wat lachwekkender is.
  donderdag 26 mei 2016 @ 15:54:21 #92
452947 frietenstamp
pi_162517907
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:42 schreef erodome het volgende:

[..]

En dat zijn opmerking over eigen schuld dikke bult, hadden jullie maar geen buigende liberals moeten zijn niet echt heel erg goed ontvangen wordt is ook al niet zo vreemd.
Dit alles wat hij zegt gaat heel wat verder dan wat islam kritiek, wat echt niemand hem zal verwijten, zelfs zonder zoiets meegemaakt te hebben.
Dat zegt hij niet. Je snapt er helemaal niks van.

En de rest van je verhaal rammelt ook aan alle kanten.
pi_162517962
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:54 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet. Je snapt er helemaal niks van.

En de rest van je verhaal rammelt ook aan alle kanten.
Dat zegt hij wel, vrij letterlijk zelfs, surrending liberals zijn zijn letterlijke woorden met een beschrijving erbij die weinig aan de verbeelding overlaat.
Hij roept wel degelijk een soort van eigen schuld dikke bult, dat samen met vergaande beschuldigingen aan mensen die (tot nu toe) gewoon onschuldig zijn. Maar dat alles wordt snel onder het tapijt geschoven door mensen die ervan willen maken dat hij alleen maar commentaar krijgt omdat hij islam kritisch is. Dat die andere zaken nogal zwaar meewegen wordt snel vergeten want dat komt niet zo goed uit.
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:01:20 #94
452947 frietenstamp
pi_162518064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat zegt hij wel, vrij letterlijk zelfs, surrending liberals zijn zijn letterlijke woorden met een beschrijving erbij die weinig aan de verbeelding overlaat.
Hij roept wel degelijk een soort van eigen schuld dikke bult, dat samen met vergaande beschuldigingen aan mensen die (tot nu toe) gewoon onschuldig zijn. Maar dat alles wordt snel onder het tapijt geschoven door mensen die ervan willen maken dat hij alleen maar commentaar krijgt omdat hij islam kritisch is. Dat die andere zaken nogal zwaar meewegen wordt snel vergeten want dat komt niet zo goed uit.
Het geeft mij rust te weten dat ik de betere survivalkansen heb en jij volledig verrast de kogels en/of shrapnel voor mij zal afvangen.
pi_162518171
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:01 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het geeft mij rust te weten dat ik de betere survivalkansen heb en jij volledig verrast de kogels en/of shrapnel voor mij zal afvangen.
Zoals ik al zei, denk vooral wat je wil denken als dat je wereld simpeler maakt en je dan niet overstuur raakt...

Ik zal je maar niet vertellen dat ik en kan vechten en kan schieten en ook nog eens poen heb waardoor ik lekker hoog en droog kan zitten. En ook nog eens niet in de randstad of iets in die geest zit ;)
Dat jij, als het echt zo mis loopt als waar jij bang voor bent, bij mij komt of je mag schuilen en wat eten mag hebben.
pi_162521722
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:50 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wat het verschil kan maken, of jouw hersens met veger en blik opgeruimd kunnen worden en je bloed met de brandspuit weggespoten of dat van de persoon naast je.
Vertel!
pi_162521754
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Waar heb je die gelezen dan?
Ik heb aardig wat gelezen over deze gebeurtenissen in de krant, opiniebladen, enz.

Moet je ook eens proberen, in plaats van alleen koppen te snellen.
pi_162521854
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Kom ik weer; Zoals gewoonlijk vergeet je weer de slachtoffers. Deze man heeft iets afschuwelijks voor zijn ogen afgespeeld zien worden en jij gaat zijn woorden wegen, belachelijk natuurlijk. Bij een moslim had je weer gezegd dat we het in context moeten plaatsen, maar bij deze meneer doe je het niet.
pi_162522000
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ben je nu serieus? Wat wil je als ongewapende beveiliger beginnen tegen een man met een kalashnikov?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_162522092
quote:

[..]

Gegokt en verloren.
Wtf heb ik nu gelezen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')