Trusten!quote:Op zondag 22 mei 2016 03:34 schreef Myrr het volgende:
Ik ga naar bed, die bolle pannenkoek ligt over vier uurtjes alweer tegen het plafond aan te brabbelen.
Sorry ome Frankquote:
Met sluiten was je altijd lucky luke, Iedereen is altijd sneller.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
over postaantallen gesproken trouwens
[ afbeelding ]
dezen ironie
Precies. Geen idee nog over later, hij is pas vijf maanden maar af en toe denk ik Ooooh wee als ik straks wakker word met een kater en dit allemaal maar een droom was.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt heh, maar ik zou ze voor geen goud willen missen
Hoe bevalt je nieuwe collega?quote:Op zondag 22 mei 2016 03:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met sluiten was je altijd lucky luke, Iedereen is altijd sneller.
laterssquote:
Iets zegt me, noem me gek, dat tong wel een punt heeft. Je zult die aantallen ongetwijfeld niet gebonden onder je neus willen krijgen en voor Nederlands moeten lezen.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
over postaantallen gesproken trouwens
[ afbeelding ]
dezen ironie
Ja goh, ik post alleen maar hier in de SC, maar Tong is wel de laatste die recht van spreken heeft op het gebied van postaantallen en de kwaliteit van die posts.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets zegt me, noem me gek, dat tong wel een punt heeft. Je zult die aantallen ongetwijfeld niet gebonden onder je neus willen krijgen en voor Nederlands moeten lezen.
Precies. Geen idee nog over later, hij is pas vijf maanden maar af en toe denk ik Ooooh wee als ik straks wakker word met een kater en dit allemaal maar een droom was.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt heh, maar ik zou ze voor geen goud willen missen
Tong is jaloersquote:Op zondag 22 mei 2016 03:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets zegt me, noem me gek, dat tong wel een punt heeft. Je zult die aantallen ongetwijfeld niet gebonden onder je neus willen krijgen en voor Nederlands moeten lezen.
jij ging slapenquote:
Joh, is een man van 54?, gun hem zijn lolletje. Heeft het helemaal gemaakt op een internetforum en zo nu dan en post hij ook nog eens wat leuks. Goed, 60% is pure bagger, dat ziet een blinde ook nog wel, maar laat zo'n man lekker joh.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja goh, ik post alleen maar hier in de SC, maar Tong is wel de laatste die recht van spreken heeft op het gebied van postaantallen en de kwaliteit van die posts.
Tjonge jongen.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:42 schreef Myrr het volgende:
Jezus, als mijn kind 19 is ben ik alweer 44. Beter droog ik even goed op als J.Lo.
Lekker samen pillen slikken jatoch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Deze jongedame is altijd verantwoordelijk voor onheil.quote:
Hear hearquote:Op zondag 22 mei 2016 03:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Joh, is een man van 54?, gun hem zijn lolletje. Heeft het helemaal gemaakt op een internetforum en zo nu dan en post hij ook nog eens wat leuks. Goed, 60% is pure bagger, dat ziet een blinde ook nog wel, maar laat zo'n man lekker joh.
Ik snap die hetze jegens tong nooit zo, laat die man lekker zijn gang gaan. Al is het bagger.
Als je bagger post kun je ook verwachten dat daar een reactie op komt. Maar dat duldt Tong niet, zelfs niet van de mods. Slotje krijgen is gewoon een nieuw topic openen en daarna nog een stuk of drie topics in FB.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Joh, is een man van 54?, gun hem zijn lolletje. Heeft het helemaal gemaakt op een internetforum en zo nu dan en post hij ook nog eens wat leuks. Goed, 60% is pure bagger, dat ziet een blinde ook nog wel, maar laat zo'n man lekker joh.
Ik snap die hetze jegens tong nooit zo, laat die man lekker zijn gang gaan. Al is het bagger.
Boh valt best mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Deze jongedame is altijd verantwoordelijk voor onheil.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker samen pillen slikken jatoch.Ga jij nou maar lekker knorren. Trusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Ik ben 47 en Hot as Hell iig volgens mijn partnerquote:Op zondag 22 mei 2016 03:42 schreef Myrr het volgende:
Jezus, als mijn kind 19 is ben ik alweer 44. Beter droog ik even goed op als J.Lo.
picsquote:Op zondag 22 mei 2016 03:46 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik ben 47 en Hot as Hell iig volgens mijn partner
Maar Willoow slaapt alquote:Op zondag 22 mei 2016 03:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Deze jongedame is altijd verantwoordelijk voor onheil.
Ik geloof je man. Moet wel zeggen, hou ouder hoe zelfverzekerder.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:46 schreef Impressme het volgende:
[..]
ik was de hele dag afwezig, mag ik eens evenquote:
Ja, uh, ik ben ook nog 47.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:46 schreef Impressme het volgende:
[..]
So what, ik vind hem leuk, een soort Herman Brood. Kunststukjes waar ik dikwijls om moet glimlachenquote:Op zondag 22 mei 2016 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je bagger post kun je ook verwachten dat daar een reactie op komt. Maar dat duldt Tong niet, zelfs niet van de mods. Slotje krijgen is gewoon een nieuw topic openen en daarna nog een stuk of drie topics in FB.
Want ja, hij is Tong, de man met 600.000 posts en een eigen smiley.
ik moest lachenquote:
Ja prima, ik zeg ook niet dat iedereen een hekel aan hem moet hebben en hij heeft soms ook leuke dingen, maar ik kan niet zo goed tegen dat narcistische gedrag van hem.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:48 schreef Impressme het volgende:
[..]
So what, ik vind hem leuk, een soort Herman Brood. Kunststukjes waar ik dikwijls om moet glimlachen
Jonge snoeperdquote:
ewaaquote:
Dat laat ik aan Myrr overquote:
Ach, je kent mijn geheim he, gewoon stoppen met tellen bij 24.quote:
Tong was ooit leuk, nu een schaduw van zichzelfquote:Op zondag 22 mei 2016 03:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja prima, ik zeg ook niet dat iedereen een hekel aan hem moet hebben en hij heeft soms ook leuke dingen, maar ik kan niet zo goed tegen dat narcistische gedrag van hem.
Ga jij nou eens naar bed joh.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nehh, halverwege de zwangerschap mee gestopt. Over een paar maanden misschien weer.
Precies.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tong was ooit leuk, nu een schaduw van zichzelf
Uhm... Ik moet eerlijk zeggen dat dat niet helemaal waar is.quote:
ik ben voorlopig nog wel wakkerquote:Op zondag 22 mei 2016 03:51 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie zo slapen?Of ben ik hier nog op goede adres voor een uurtje afleiding.
Don Quichot van Fokquote:
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh jee, we zijn allemaal nog wakker en blijven dat ook. Je bent hier prima.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:51 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie zo slapen?Of ben ik hier nog op goede adres voor een uurtje afleiding.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok.watskeburt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ben een muffin aan het eten, daarna ga ik misschien. Bedacht me net dat hij ook nog een vader heeft die alleen m'n tiet tevoorschijn hoeft te toveren terwijl ik slaap en als hij dan baby ervoor legt, doet baby de rest zelf gewoon. Dat kan hij inmiddels.quote:
gvd heldin ben je toch ookquote:Op zondag 22 mei 2016 03:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben een muffin aan het eten, daarna ga ik misschien. Bedacht me net dat hij ook nog een vader heeft die alleen m'n tiet tevoorschijn hoeft te toveren terwijl ik slaap en als hij dan baby ervoor legt, doet baby de rest zelf gewoon. Dat kan hij inmiddels.
Weet je wat? Dan blijf je er gewoon gezellig bij vanavond.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben een muffin aan het eten, daarna ga ik misschien. Bedacht me net dat hij ook nog een vader heeft die alleen m'n tiet tevoorschijn hoeft te toveren terwijl ik slaap en als hij dan baby ervoor legt, doet baby de rest zelf gewoon. Dat kan hij inmiddels.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Dat is toch ook zoquote:Op zondag 22 mei 2016 03:50 schreef Myrr het volgende:
Dacht altijd dat Tong een soort kloonacount was van meerdere mensen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:53 schreef Remqo het volgende:
[..]ehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:53 schreef Remqo het volgende:
[..]Nee was dat het maar. Mensen met veel drank op zijn kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]Komt goed. Hoort erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was wel weer ruzie niveau: wtf. Mensen om mij heen maakte zich ook zorgen om mij. Wat wel lief wasquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
[..]Oh jee. Slaap doet vaak wonderen hoor, dat koelt de emoties wat. Tot die tijd kun je hier lekker klagen, zie het als een virtuele boksbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:54 schreef deadprez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zondag 22 mei 2016 04:00 schreef deadprez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu nog even lekker chillen zonder zorgenYour beauty never ever scared me.
[..]Trouwens, Amarantha, is dit een verkeerd moment om aan te kondigen dat ik pannenkoeken ging bakken en minstens twee borden nodig heb om de boel warm te houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
quote:Op zondag 22 mei 2016 04:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu nog even lekker chillen zonder zorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
slaap lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 04:04 schreef Remqo het volgende:
4 uur geweest, ga maar te bed voordat de vogeltjes wakker worden
Ouwe man. Slaap zequote:Op zondag 22 mei 2016 04:04 schreef Remqo het volgende:
4 uur geweest, ga maar te bed voordat de vogeltjes wakker worden
Moet je niet bij mijn vriend zijn, die heeft er geen 1 meer. Hehehe.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens, Amarantha, is dit een verkeerd moment om aan te kondigen dat ik pannenkoeken ging bakken en minstens twee borden nodig heb om de boel warm te houden?
Ik wel iigquote:
Gvdquote:Op zondag 22 mei 2016 04:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je niet bij mijn vriend zijn, die heeft er geen 1 meer. Hehehe.
Ik wilde eerst een grapje maken over kapotte FOK! en jouw verhaal over het servies van je vriend ,maar ik dacht, mwah..quote:Op zondag 22 mei 2016 04:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je niet bij mijn vriend zijn, die heeft er geen 1 meer. Hehehe.
Nachtje slapen zal hem in ieder geval wel goed doen. Maar ik kan wel tegen een grapje hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 04:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wilde eerst een grapje maken over kapotte FOK! en jouw verhaal over het servies van je vriend ,maar ik dacht, mwah..
Klinkt altijd allemaal heel ongevoelig hoor, maar naar mijn mening kun je er altijd maar beter een grapje van maken.
Ik hoop echt dat jullie na een nachtje slapen - wel doen - beter voor de dag komen
Tuurlijk. Ik heb ook echt de meest psycho ruzies gehad met mijn vriendin door druks en/of alcohol, de volgende dag weet je vaak al niet eens meer waar het nou precies om ging en heb je allebei spijtquote:Op zondag 22 mei 2016 04:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoop echt dat jullie na een nachtje slapen - wel doen - beter voor de dag komen
Jammer, dat was echt een leuke, nou ja, dan gaat ie de bewaardoos in.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nachtje slapen zal hem in ieder geval wel goed doen. Maar ik kan wel tegen een grapje hoor
Huh.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jammer, dat was echt een leuke, nou ja, dan gaat ie de bewaardoos in.
Ik heb nergens spijt van hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb ook echt de meest psycho ruzies gehad met mijn vriendin door druks en/of alcohol, de volgende dag weet je vaak al niet eens meer waar het nou precies om ging en heb je allebei spijt
De grap, die bewaar ik voor de volgende keerquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 04:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb ook echt de meest psycho ruzies gehad met mijn vriendin door druks en/of alcohol, de volgende dag weet je vaak al niet eens meer waar het nou precies om ging en heb je allebei spijt
Uhm, ik wil niet als een saaie jandoedel klinken en we hebben vaak genoeg ruzie maar nooit in die mate.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:10 schreef Myrr het volgende:
Ervaringsdeskundige hier (niet met borden want dan krijgt 'ie tikken, hij heeft wel al meerdere keren zijn telefoon kapot gemept), morgen schaamt hij zich helemaal kapot en over een dag of drie doet 'ie weer normaal.
is altijd een serverupdate ofzo van 5 voor 4 tot 4quote:
Ok cool.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De grap, die bewaar ik voor de volgende keer
Nee maar hij wss morgen wel.quote:
Tsja, ben er ook niet trots op verderquote:Op zondag 22 mei 2016 04:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Uhm, ik wil niet als een saaie jandoedel klinken en we hebben vaak genoeg ruzie maar nooit in die mate.
quote:Op zondag 22 mei 2016 04:13 schreef Myrr het volgende:
Al je borden kapot gooien is eigenlijk best extreem nu ik er over nadenk.
Goed, passie is ook extreem.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:13 schreef Myrr het volgende:
Al je borden kapot gooien is eigenlijk best extreem nu ik er over nadenk.
Voor de rest niets mee, als het maar niet uit de hand loopt. Je moet er niet aan denken iemand geweldige pijn te doen.quote:
We hebben beide een vrij temperamentvolle afkomst maar raken nooit elkaar aan. Vond het ook altijd wel zonde van zijn telefoons...quote:Op zondag 22 mei 2016 04:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De grap, die bewaar ik voor de volgende keer
[..]
[..]
Uhm, ik wil niet als een saaie jandoedel klinken en we hebben vaak genoeg ruzie maar nooit in die mate.
slaap lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 04:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes, ik ga nu ook naar bed hoor. Begin nu wel erg moe te worden.
neequote:
is niet veel meer van terug te vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben even aan het bijlezen van vanavond
hehehequote:Op zondag 22 mei 2016 04:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ben ik ook een keer een avond weg hoor
wijze woordenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:33 schreef Myrr het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnn de kerkklok doet half vijf aantikken. Slaap lekker
Amaranth, morgen ff goed praten met je vriend. Was heel lief van de mensen die je hebben opgevangen en die hebben nu vast een hele mening over hem, maar hoor hem even aan. Hoef ik je vast ook niet te vertellen, neem aan dat hij normaliter een prima jongen is dus het komt wel goed. Al vallend leert men. Fijne nacht.
ja die was nice iddquote:Op zondag 22 mei 2016 04:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok dit maakte mij wel weer aan het lachen
Thanksquote:Op zondag 22 mei 2016 04:33 schreef Myrr het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnn de kerkklok doet half vijf aantikken. Slaap lekker
Amaranth, morgen ff goed praten met je vriend. Was heel lief van de mensen die je hebben opgevangen en die hebben nu vast een hele mening over hem, maar hoor hem even aan. Hoef ik je vast ook niet te vertellen, neem aan dat hij normaliter een prima jongen is dus het komt wel goed. Al vallend leert men. Fijne nacht.
ik nietquote:Op zondag 22 mei 2016 04:36 schreef Amarantha het volgende:
En hoezo heeft iedereen foto gezien van Braddie z'n chick?
ah jij bent ook nog wakker zie ik, hier moet je zijnquote:
hoe dan? Ik checkte zijn fb maar kan vrienden niet zienquote:Op zondag 22 mei 2016 04:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik niet
maar was blijkbaar makkelijk te vinden ofzo
Ik ben hier broederquote:Op zondag 22 mei 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah jij bent ook nog wakker zie ik, hier moet je zijn
ik heb echt geen flauw ideequote:Op zondag 22 mei 2016 04:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe dan? Ik checkte zijn fb maar kan vrienden niet zien
quote:
Uiteraardquote:
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uiteraardalleen jammer dat FOK! altijd zo dood is rond dit tijdstip
met jou, leuke avond gehad?
misschien moeten we een leuke /r zoekenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uiteraardalleen jammer dat FOK! altijd zo dood is rond dit tijdstip
met jou, leuke avond gehad?
Andersom is beter.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jammer inderdaad.
Prima avond gehad verder. Iets teveel gedronken en iets te weinig gebruikt.
is dat van redditquote:Op zondag 22 mei 2016 04:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moeten we een leuke /r zoeken
reddit is Nice manquote:Op zondag 22 mei 2016 04:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat van reddit
flikker op met reddit
quote:Op zondag 22 mei 2016 04:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat van reddit
flikker op met reddit
onoverzichtelijke teringzooiquote:
deze chimeid weetquote:
je moet de goede subs vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
onoverzichtelijke teringzooi
FOK! > alle andere sites
Echt?quote:Op zondag 22 mei 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
Ik heb possetje weggejaagd van FOK! blijkbaar
KLB / deze is ook sadistquote:
RIP dandyquote:Op zondag 22 mei 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
Ik heb possetje weggejaagd van FOK! blijkbaar
Haha kloptquote:Op zondag 22 mei 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / deze is ook sadist
lees de rest van het topic ook maar even trouwens, die gast is echt niet goed
niks van waarde gaat verlorenquote:
dan moet je water drinkenquote:
Mja vind het vooral een creep.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het is wel een kleurrijk figuur. Ja toch
jij ookquote:
Ik denk ook niet dat ie direct kwaad in de zin heeft ofzo, maar idd, het komt er wel echt raar uit allemaalquote:Op zondag 22 mei 2016 04:51 schreef dimmak het volgende:
[..]Hij bedoeld alles wel goed, maar het komt er zou raar uit.
Die vlogs ook van hem.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ie direct kwaad in de zin heeft ofzo, maar idd, het komt er wel echt raar uit allemaal
jaquote:
Ja gek hé je zit te blowen. Dat is dorst infinity.quote:
gwn een klap gevenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja gek hé je zit te blowen. Dat is dorst infinity.
Lang geleden trouwens, over half jaar misschien weer eens proberen.
Ben trouwens terug omdat ik naast een knarsetandende herkauwend kalf lig dat mijn kant op ademt.
Laatst had hij een topic over kinderen in OUD. Die was ook echt fout.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:54 schreef deadprez het volgende:
hij was dat toch ook die een beetje erg obsessed was met emma watson ofnie?
linkje?quote:Op zondag 22 mei 2016 04:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laatst had hij een topic over kinderen in OUD. Die was ook echt fout.
thanksquote:
Heb hem al de andere kant op geduwd maar hij draait zich altijd weer mijn kant op en doet dan net als op Facebook plaatjes me helemaal vastklampen in zijn armen en dat is dan zogenaamd Elk meisje haar 💯💯💯 maar ik ben een zeester slaper.quote:
Nou, die zelfkennis bezit hij tenminste.quote:Ja veelgehoord ding is : Ja als je je kind op utube gooit dan kunnen er enge mannen naar gaan kijken!
Dat staat altijd in die beschrijvingen. Keeping it 💯💯💦💦💦quote:Op zondag 22 mei 2016 05:00 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
wats met die 1000100100 shit
maar herkenbaar, kan daar ook niet tegen, beetje ruimte is wel chill als je wil slapen
oh, nooit van gehoordquote:Op zondag 22 mei 2016 05:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat staat altijd in die beschrijvingen. Keeping it 💯💯💦💦💦
Is iets van de Nicki Minaj generatie.
Vind knuffelen wel lekker hoor maar als ik echt wil gaan slapen moeten er geen ledematen om m'n lichaam heen zitten. Ga sparen voor een 💯💯💯💯💯 breed bed.
quote:Op zondag 22 mei 2016 05:07 schreef Myrr het volgende:
Ennnnn toen werd ik aangerand. Hij is vast leuk aan het dromen. Ga het ook weer een poging geven.
iedereen slaaptquote:
mietjequote:
hoe laat heb je voor t laatst gepakt ongeveerquote:
2u. Dus het valt mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 05:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe laat heb je voor t laatst gepakt ongeveer
oh voor mij betekent het dan meestal al dat slapen er niet meer in zitquote:
Genoeg alcohol kan je reddenquote:Op zondag 22 mei 2016 05:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh voor mij betekent het dan meestal al dat slapen er niet meer in zit
Meh, ik blijf dan liever wakker.quote:
quote:
heb nooit zo'n last van een crash bij pep, zelfs na meerdere nachten niet slapen heb ik alleen maar wat last van vermoeidheidquote:Op zondag 22 mei 2016 05:19 schreef dimmak het volgende:
[..]Dat is ook een optie. Maar dan heb je er de volgende dag weer zoveel last van.
Het ligt echt aan hoeveel slaap ik daarna kun pakken. Maar meestal valt het dik meequote:Op zondag 22 mei 2016 05:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb nooit zo'n last van een crash bij pep, zelfs na meerdere nachten niet slapen heb ik alleen maar wat last van vermoeidheid
ja het speelt ook wel mee dat ik een pauper zonder veel verplichtingen ben :$ en dus idd ook gewoon zo lang kan slapen erna als ik wilquote:Op zondag 22 mei 2016 05:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het ligt echt aan hoeveel slaap ik daarna kun pakken. Maar meestal valt het dik mee
quote:Op zondag 22 mei 2016 05:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja het speelt ook wel mee dat ik een pauper zonder veel verplichtingen ben :$ en dus idd ook gewoon zo lang kan slapen erna als ik wil
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 05:25 schreef dimmak het volgende:
Het is verdomme alweer half 6.Genacht gozer, ik ga proberen wat slaap te pakken.
treurneusquote:
whehequote:
Wat?quote:Op zondag 22 mei 2016 09:30 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme. Dat korstje had ik beter nog even 2 dagen kunnen laten zitten.
Beetje te veel info dat hij zijn wondjes open zit te krabben.quote:
Niels is wat dat betreft een braddiequote:Op zondag 22 mei 2016 09:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje te veel info dat hij zijn wondjes open zit te krabben.
haha echt fantastischquote:Op zondag 22 mei 2016 09:45 schreef deadprez het volgende:
Er werd mij in FB verweten dat ik deel uit maak van een kliekje dat zich bezighoudt met ik-heb-het-toch-gekocht en hont grapjes.
Voel me beledigd
oh ja en die ook nog iddquote:
heb nog niet geslapenquote:
valt best meequote:
schop hemquote:
ik hoef nog geen kunstgebit voorlopigquote:
lolwatquote:Op zondag 22 mei 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
[..]
nee bon jovi
kki moet lachen terwijl ik dat typ maar ben srs
welk nummer?quote:Op zondag 22 mei 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
[..]
nee bon jovi
kki moet lachen terwijl ik dat typ maar ben srs
geen kunstgebit staat er tochquote:
ja hijs 4. hij kan het niet eens 's goed zingen ofzo.quote:
Zag laatst in een KLB topic wel dat je heel veel haters hebt. Je postte er niet eens, maar je naam werd genoemd en er werd volop gehaat.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:45 schreef deadprez het volgende:
Er werd mij in FB verweten dat ik deel uit maak van een kliekje dat zich bezighoudt met ik-heb-het-toch-gekocht en hont grapjes.
Voel me beledigd
wat een kleine baasquote:Op zondag 22 mei 2016 09:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hijs 4. hij kan het niet eens 's goed zingen ofzo.
whoooooooooooooooooooooo halfway thurrr oooOOoO libeonbrayer.
Link?quote:Op zondag 22 mei 2016 09:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag laatst in een KLB topic wel dat je heel veel haters hebt. Je postte er niet eens, maar je naam werd genoemd en er werd volop gehaat.
Ah ja. Beste is gewoon vanaf blijvenquote:Op zondag 22 mei 2016 09:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Korstje op m'n elleboog. Ik val nog al 'ns.
Ik ben niet zo pulkerig, maar dacht dat 'ie er wel afkon.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje te veel info dat hij zijn wondjes open zit te krabben.
Hahahquote:
Over een week heb je wel nieuwe uitgekozen denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:56 schreef Crip het volgende:
neeeeeeeeeeeee ik ben mn dopje vn headphone kwijt
Zit nog in je oor waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:56 schreef Crip het volgende:
neeeeeeeeeeeee ik ben mn dopje vn headphone kwijt
ewaaquote:
Vind jou best gematigd, denk dat dat misschien juist de irritatie wekt. Dat je niet meegaat in die extreme tegenstellingen.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hahah![]()
Ach ja, ik kan er wel mee leven dat dat soort figuren haten.
Puntenjagerquote:Op zondag 22 mei 2016 10:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hahah![]()
Ach ja, ik kan er wel mee leven dat dat soort figuren haten.
Ik weet het niet, met Geerd heb ik ook wel vaak genoeg flink ruzie lopen schoppen hoor. Van puntenjager kan ik me de laatste keer dat ik hem sprak niet eens herinneren.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind jou best gematigd, denk dat dat misschien juist de irritatie wekt. Dat je niet meegaat in die extreme tegenstellingen.
stfu ben in mn bed aan het zoekenquote:Op zondag 22 mei 2016 10:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Over een week heb je wel nieuwe uitgekozen denk ik.
is dat nou die kerel die vera166 liep te stalken of ben ik in de war?quote:Op zondag 22 mei 2016 10:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Puntenjager______________________________________!^3
In dit geval ligt de bron bij Volgeltjesdans die in zijn vastberadenheid in 2013 van de herkomst van DP anderen users overtuigd lijkt te hebbenquote:Op zondag 22 mei 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind jou best gematigd, denk dat dat misschien juist de irritatie wekt. Dat je niet meegaat in die extreme tegenstellingen.
niet alleen vera166quote:Op zondag 22 mei 2016 10:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat nou die kerel die vera166 liep te stalken of ben ik in de war?
Bedoel dat je gewoon fatsoenlijk blijft, dus dan hoeft verschil in standpunt geen issue te zijn, maar blijkbaar wordt het toch iets persoonlijks.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet het niet, met Geerd heb ik ook wel vaak genoeg flink ruzie lopen schoppen hoor. Van puntenjager kan ik me de laatste keer dat ik hem sprak niet eens herinneren.
ik weet ook alles van mannen en ik ben maagdquote:Op zondag 22 mei 2016 10:05 schreef zeer het volgende:
heeft ook altijd van die ik weet alles van vrouwen terwijl ik maagd ben posts in RP en allesnet chroestjov
oh ja, tegen houses zat ie ook nog een tijdje creepy te doen geloof ikquote:
Hij heeft wel Meloewa geregen.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:05 schreef zeer het volgende:
heeft ook altijd van die ik weet alles van vrouwen terwijl ik maagd ben posts in RP en allesnet chroestjov
plsquote:Op zondag 22 mei 2016 10:06 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet ook alles van mannen en ik ben maagd![]()
Mannen weten zelfs niet eens alles over mannen, laat staan een vrouw.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:06 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet ook alles van mannen en ik ben maagd![]()
af en toe lees je in RP echt dingen van die gastquote:Op zondag 22 mei 2016 10:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, tegen houses zat ie ook nog een tijdje creepy te doen geloof ik
en werd steeds kkhard door haar gedisst, uiteraard
ok montellyquote:Op zondag 22 mei 2016 10:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mannen weten zelfs niet eens alles over mannen, laat staan een vrouw.
Schiet wel een beetje op. Heb honger.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:07 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, ik ga even omelet maken voor mijn lover.
dt denk jijquote:Op zondag 22 mei 2016 10:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mannen weten zelfs niet eens alles over mannen, laat staan een vrouw.
R&P is sowieso wel echt een forum waar je van de ene verbazing in de andere valt als je daar een beetje gaat lurken.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:08 schreef zeer het volgende:
[..]
af en toe lees je in RP echt dingen van die gastecht srs hilarical
haha jaquote:Op zondag 22 mei 2016 10:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
R&P is sowieso wel echt een forum waar je van de ene verbazing in de andere valt als je daar een beetje gaat lurken.
Hoezo ineens?quote:Op zondag 22 mei 2016 10:10 schreef xcachet het volgende:
Zosk, hoe komt het dat je ineens geen leven meer hebt en zoveel post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |