Nachtje slapen zal hem in ieder geval wel goed doen. Maar ik kan wel tegen een grapje hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 04:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wilde eerst een grapje maken over kapotte FOK! en jouw verhaal over het servies van je vriend ,maar ik dacht, mwah..
Klinkt altijd allemaal heel ongevoelig hoor, maar naar mijn mening kun je er altijd maar beter een grapje van maken.
Ik hoop echt dat jullie na een nachtje slapen - wel doen - beter voor de dag komen
Tuurlijk. Ik heb ook echt de meest psycho ruzies gehad met mijn vriendin door druks en/of alcohol, de volgende dag weet je vaak al niet eens meer waar het nou precies om ging en heb je allebei spijtquote:Op zondag 22 mei 2016 04:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoop echt dat jullie na een nachtje slapen - wel doen - beter voor de dag komen
Jammer, dat was echt een leuke, nou ja, dan gaat ie de bewaardoos in.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nachtje slapen zal hem in ieder geval wel goed doen. Maar ik kan wel tegen een grapje hoor
Huh.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jammer, dat was echt een leuke, nou ja, dan gaat ie de bewaardoos in.
Ik heb nergens spijt van hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb ook echt de meest psycho ruzies gehad met mijn vriendin door druks en/of alcohol, de volgende dag weet je vaak al niet eens meer waar het nou precies om ging en heb je allebei spijt
De grap, die bewaar ik voor de volgende keerquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 04:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb ook echt de meest psycho ruzies gehad met mijn vriendin door druks en/of alcohol, de volgende dag weet je vaak al niet eens meer waar het nou precies om ging en heb je allebei spijt
Uhm, ik wil niet als een saaie jandoedel klinken en we hebben vaak genoeg ruzie maar nooit in die mate.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:10 schreef Myrr het volgende:
Ervaringsdeskundige hier (niet met borden want dan krijgt 'ie tikken, hij heeft wel al meerdere keren zijn telefoon kapot gemept), morgen schaamt hij zich helemaal kapot en over een dag of drie doet 'ie weer normaal.
is altijd een serverupdate ofzo van 5 voor 4 tot 4quote:
Ok cool.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De grap, die bewaar ik voor de volgende keer
Nee maar hij wss morgen wel.quote:
Tsja, ben er ook niet trots op verderquote:Op zondag 22 mei 2016 04:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Uhm, ik wil niet als een saaie jandoedel klinken en we hebben vaak genoeg ruzie maar nooit in die mate.
quote:Op zondag 22 mei 2016 04:13 schreef Myrr het volgende:
Al je borden kapot gooien is eigenlijk best extreem nu ik er over nadenk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Goed, passie is ook extreem.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:13 schreef Myrr het volgende:
Al je borden kapot gooien is eigenlijk best extreem nu ik er over nadenk.
Voor de rest niets mee, als het maar niet uit de hand loopt. Je moet er niet aan denken iemand geweldige pijn te doen.quote:
We hebben beide een vrij temperamentvolle afkomst maar raken nooit elkaar aan. Vond het ook altijd wel zonde van zijn telefoons...quote:Op zondag 22 mei 2016 04:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De grap, die bewaar ik voor de volgende keer
[..]
[..]
Uhm, ik wil niet als een saaie jandoedel klinken en we hebben vaak genoeg ruzie maar nooit in die mate.
slaap lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 04:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes, ik ga nu ook naar bed hoor. Begin nu wel erg moe te worden.
neequote:
is niet veel meer van terug te vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben even aan het bijlezen van vanavond
hehehequote:Op zondag 22 mei 2016 04:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ben ik ook een keer een avond weg hoor
wijze woordenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:33 schreef Myrr het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnn de kerkklok doet half vijf aantikken. Slaap lekker
Amaranth, morgen ff goed praten met je vriend. Was heel lief van de mensen die je hebben opgevangen en die hebben nu vast een hele mening over hem, maar hoor hem even aan. Hoef ik je vast ook niet te vertellen, neem aan dat hij normaliter een prima jongen is dus het komt wel goed. Al vallend leert men. Fijne nacht.
ja die was nice iddquote:Op zondag 22 mei 2016 04:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok dit maakte mij wel weer aan het lachen
Thanksquote:Op zondag 22 mei 2016 04:33 schreef Myrr het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnn de kerkklok doet half vijf aantikken. Slaap lekker
Amaranth, morgen ff goed praten met je vriend. Was heel lief van de mensen die je hebben opgevangen en die hebben nu vast een hele mening over hem, maar hoor hem even aan. Hoef ik je vast ook niet te vertellen, neem aan dat hij normaliter een prima jongen is dus het komt wel goed. Al vallend leert men. Fijne nacht.
ik nietquote:Op zondag 22 mei 2016 04:36 schreef Amarantha het volgende:
En hoezo heeft iedereen foto gezien van Braddie z'n chick?
ah jij bent ook nog wakker zie ik, hier moet je zijnquote:
hoe dan? Ik checkte zijn fb maar kan vrienden niet zienquote:Op zondag 22 mei 2016 04:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik niet
maar was blijkbaar makkelijk te vinden ofzo
Ik ben hier broederquote:Op zondag 22 mei 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah jij bent ook nog wakker zie ik, hier moet je zijn
ik heb echt geen flauw ideequote:Op zondag 22 mei 2016 04:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe dan? Ik checkte zijn fb maar kan vrienden niet zien
quote:
Uiteraardquote:
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uiteraardalleen jammer dat FOK! altijd zo dood is rond dit tijdstip
met jou, leuke avond gehad?
misschien moeten we een leuke /r zoekenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uiteraardalleen jammer dat FOK! altijd zo dood is rond dit tijdstip
met jou, leuke avond gehad?
Andersom is beter.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jammer inderdaad.
Prima avond gehad verder. Iets teveel gedronken en iets te weinig gebruikt.
is dat van redditquote:Op zondag 22 mei 2016 04:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moeten we een leuke /r zoeken
reddit is Nice manquote:Op zondag 22 mei 2016 04:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat van reddit
flikker op met reddit
quote:Op zondag 22 mei 2016 04:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat van reddit
flikker op met reddit
onoverzichtelijke teringzooiquote:
deze chimeid weetquote:
je moet de goede subs vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
onoverzichtelijke teringzooi
FOK! > alle andere sites
Echt?quote:Op zondag 22 mei 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
Ik heb possetje weggejaagd van FOK! blijkbaar
KLB / deze is ook sadistquote:
RIP dandyquote:Op zondag 22 mei 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
Ik heb possetje weggejaagd van FOK! blijkbaar
Haha kloptquote:Op zondag 22 mei 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / deze is ook sadist
lees de rest van het topic ook maar even trouwens, die gast is echt niet goed
niks van waarde gaat verlorenquote:
dan moet je water drinkenquote:
Mja vind het vooral een creep.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het is wel een kleurrijk figuur. Ja toch
jij ookquote:
Ik denk ook niet dat ie direct kwaad in de zin heeft ofzo, maar idd, het komt er wel echt raar uit allemaalquote:Op zondag 22 mei 2016 04:51 schreef dimmak het volgende:
[..]Hij bedoeld alles wel goed, maar het komt er zou raar uit.
Die vlogs ook van hem.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ie direct kwaad in de zin heeft ofzo, maar idd, het komt er wel echt raar uit allemaal
jaquote:
Ja gek hé je zit te blowen. Dat is dorst infinity.quote:
gwn een klap gevenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja gek hé je zit te blowen. Dat is dorst infinity.
Lang geleden trouwens, over half jaar misschien weer eens proberen.
Ben trouwens terug omdat ik naast een knarsetandende herkauwend kalf lig dat mijn kant op ademt.
Laatst had hij een topic over kinderen in OUD. Die was ook echt fout.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:54 schreef deadprez het volgende:
hij was dat toch ook die een beetje erg obsessed was met emma watson ofnie?
linkje?quote:Op zondag 22 mei 2016 04:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laatst had hij een topic over kinderen in OUD. Die was ook echt fout.
thanksquote:
Heb hem al de andere kant op geduwd maar hij draait zich altijd weer mijn kant op en doet dan net als op Facebook plaatjes me helemaal vastklampen in zijn armen en dat is dan zogenaamd Elk meisje haar 💯💯💯 maar ik ben een zeester slaper.quote:
Nou, die zelfkennis bezit hij tenminste.quote:Ja veelgehoord ding is : Ja als je je kind op utube gooit dan kunnen er enge mannen naar gaan kijken!
Dat staat altijd in die beschrijvingen. Keeping it 💯💯💦💦💦quote:Op zondag 22 mei 2016 05:00 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
wats met die 1000100100 shit
maar herkenbaar, kan daar ook niet tegen, beetje ruimte is wel chill als je wil slapen
oh, nooit van gehoordquote:Op zondag 22 mei 2016 05:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat staat altijd in die beschrijvingen. Keeping it 💯💯💦💦💦
Is iets van de Nicki Minaj generatie.
Vind knuffelen wel lekker hoor maar als ik echt wil gaan slapen moeten er geen ledematen om m'n lichaam heen zitten. Ga sparen voor een 💯💯💯💯💯 breed bed.
quote:Op zondag 22 mei 2016 05:07 schreef Myrr het volgende:
Ennnnn toen werd ik aangerand. Hij is vast leuk aan het dromen. Ga het ook weer een poging geven.
iedereen slaaptquote:
mietjequote:
hoe laat heb je voor t laatst gepakt ongeveerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |