Is goedquote:
quote:
Jij, jaquote:
waarom niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind dit knappe jongens, maar zou het er niet op kunnen. Op die ene eerste na.
kan dat niet echt rijmen what u mean?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind dit knappe jongens, maar zou het er niet op kunnen. Op die ene eerste na.
Omdat ik ze knap vind, maar ik raak pas opgewonden van mannen die een bepaalde uitstraling hebben. Zoals die eerste foto.quote:
geen idee man, jij bent hier de psv kennerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
prof wat vind je goede prijs voor bruma?
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat ik ze knap vind, maar ik raak pas opgewonden van mannen die een bepaalde uitstraling hebben. Zoals die eerste foto.
15 miljoen + 5 miljoen aan evt bonussen..quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geen idee man, jij bent hier de psv kenner
dat kan dus ook een lelijke man zijn met de juiste uitstraling?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat ik ze knap vind, maar ik raak pas opgewonden van mannen die een bepaalde uitstraling hebben. Zoals die eerste foto.
lijkt me erg veel voor eredivisie verdediger/?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
15 miljoen + 5 miljoen aan evt bonussen..
voor een fucking voetballerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat kan dus ook een lelijke man zijn met de juiste uitstraling?
Wat is lelijk?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat kan dus ook een lelijke man zijn met de juiste uitstraling?
heeft zich prima bewezen in CL, is international (voor wat dat nu waard is met NL elftalquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt me erg veel voor eredivisie verdediger/?
Voor Brumaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is toch eigenlijk te absurd voor woorden hè, de teringquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arsenal heeft Xhaka gekocht voor 43 miljoen euro
Mooi, ik maak kansquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
JazekerIk val vnml op uitstraling.
12-15quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heeft zich prima bewezen in CL, is international (voor wat dat nu waard is met NL elftal) en is flink beter geworden afgelopen seizoen. Verstandiger ook
Maximaal een halve kameel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
prof wat vind je goede prijs voor bruma?
wiesdaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arsenal heeft Xhaka gekocht voor 43 miljoen euro
dat is het, gekkenhuisquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
is toch eigenlijk te absurd voor woorden hè, de tering
hij heeft veel aan moreno gehad jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zonder Hector Moreno zou Bruma volledig nergens zijn
heb liever pröpper manquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een baas op het middenveld, komt over van Gladbach
Schandequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sorry dat ik die middenvelder van bmg niet ken man
nogal Matigquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sorry dat ik die middenvelder van bmg niet ken man
zoals meeste vrouwenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val niet op licht, gewoon allochtoon en dominant.
ja vind van welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nounou bijzondere goal hoor poepoe
vreemd dat ze hier rondhangt danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:07 schreef motorhelm het volgende:
[..]
stimolol weet wat echte mannen zijn en niet die skkltjes die hier ook zijn
Ben je iig op schoolquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
zie me liggend in mn braak stuiptrekkend een mongool wezen schuimbekkend op de dansvloer van je schoolfeestje
niemand heeft jou wat gevraagd perenbekquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:07 schreef motorhelm het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:07 schreef motorhelm het volgende:
[..]
ik bedoelde niet op iedereen hierquote:
het is een deep lying playmaker en fysieke dmf in één, behoorlijk zeldzaam dus. xhaka wordt gezien als de nieuwe xabi alonso. hij staat bekend om zijn vele crosspassesquote:
ja nee tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
Jamaicaanse bobsleeërs: "Wij gaan olympische medailles winnen"
blijft baas, jamaicaanse bobsleeërs
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:11 schreef motorhelm het volgende:
[..]
ik bedoelde niet op iedereen hier
ik zie er goed uit en heb veel geld! dat is wat vrouwen wilen
Dat willen inderdaad alle vrouwenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:11 schreef motorhelm het volgende:
[..]
ik bedoelde niet op iedereen hier
ik zie er goed uit en heb veel geld! dat is wat vrouwen wilen
maar afwachten of die zo goed als xabi wordtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het is een deep lying playmaker en fysieke dmf in één, behoorlijk zeldzaam dus. xhaka wordt gezien als de nieuwe xabi alonso. hij staat bekend om zijn vele crosspasses
dat is natuurlijk vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar afwachten of die zo goed als xabi wordt
Frankquote:
moeite met komen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
Enige wat ik wil is dat die vriend van mij eens komt.
waar is die man gister was hij er ook al nietquote:
Ik heb niet veel nodig.quote:
neequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dacht eerst van jou, maar niet dus
Laat die man lekker leven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar is die man gister was hij er ook al niet
frank is heel druk met werk, daar baalt hij zelf ook van. hij hoopt dit binnenkort te veranderenquote:
Niksquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je ontwijkt de vraag wat heb je danb wel nodig?
weet ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
frank is heel druk met werk, daar baalt hij zelf ook van. hij hoopt dit binnenkort te veranderen
Dat hoopt ie al een jaar, hahaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
frank is heel druk met werk, daar baalt hij zelf ook van. hij hoopt dit binnenkort te veranderen
Ik geeft antwoord :squote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm durf je niet te antwoorden?
butjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:16 schreef motorhelm het volgende:
[..]
ja! ik heb in deze weekend daarom afgesproken met 3 chicks
Goed voor jouquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:16 schreef motorhelm het volgende:
[..]
met of zonder motorhelm?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:16 schreef motorhelm het volgende:
[..]
Braddie, was het een kortharige ginger?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
oke braddie, ga ergens anders pronken met je wajong.
is examenperiode nu hequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ikmaar normaal is ie er in het weekend wel
Braddie is bannedquote:
frank werkt toch al lang niet meer op middelbare school?quote:
ohquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
frank werkt toch al lang niet meer op middelbare school?
Welquote:
volgens mij op universiteit nu maar weet eiglk ook ff niet zeker meerquote:
wat waaromquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:21 schreef MrBradge het volgende:
(Ik blijf hier uit m`n zelf wel weg, gr)
nee ook beidequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij op universiteit nu maar weet eiglk ook ff niet zeker meer
Ow, dacht dat iemand dat net zei :squote:
ok bye niet meer komenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee.
Sorry bbyquote:
Heyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat braddie gepest wordt en dat vind braddie niet leuk en daar wordt hij verdrietig van
Wie?quote:
Doe normaal joh als iemand dat tegen jou zegt huil je krokodillentranen.quote:
Misschien wel handig als je elke keer een woedeaanval hebt hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:21 schreef MrBradge het volgende:
Ja de kijkers vinden het niet goed blijkbaar. Echt wtf man, hoe kan je dat zo'n menselijke luiaard aandoen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf waarom? hij was toch betrouwbaar voor de horsefighters army en het kartel?
bahquote:
Ga jij paar jaar wachten op Frank?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
ach, nog een paar jaar en dan mag ie met pensioen
We kunnen haar zo vinden doordat jij haar naam+woonplaats genoemd hebt, lul.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee.
ik zou eeuwig wachten op frankquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga jij paar jaar wachten op Frank?
Ha ik was je mooi te snel af.quote:
zoek ff danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
We kunnen haar zo vinden doordat jij haar naam+woonplaats genoemd hebt, lul.
whehehquote:
Pics van Braddie zijn jailbait?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehehmaar tis ook wel echt kutmuziek
lol stuur op fbquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
wat vind je van dat nummer van audiotist dat ik posttequote:
We waarderen het maar dat willen wij niet laten merken aan jouquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
Komt dp weer haten zo, en is er meteen dus niemand die mijn link kan waarderen.
en juffie luistert niet meer naar braddiequote:
amerikaanse teringzooi manquote:
Zijn chick is bijna19, doet hij mooi terwijl wij van die rimpelzakken zoals Stimo aanduwen.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geeft niet ligt gwn aan mij
Zou niet afzetten als hij spontaan langs zou komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat vind je van dat nummer van audiotist dat ik postte
ouwe hosselaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn chick is bijna19, doet hij mooi terwijl wij van die rimpelzakken zoals Stimo aanduwen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou niet afzetten als hij spontaan langs zou komen.
Nou en, klonk op die manier veel interessanter, je moet er toch zelf wat van maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ouwe hosselaar![]()
maar 18 is heul geen jailbait
lul toch nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
true truequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou en, klonk op die manier veel interessanter, je moet er toch zelf wat van maken.
doe maar, ik wacht op je dmquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat kan die band er aan doen dat ze uit Amerika komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en juffie luistert niet meer naar braddie
[..]
amerikaanse teringzooi man
Ik vind het hypocriet. Zelf zegt hij tegen mij "je kanker moeder". Maar huilie huilie als iemand dat woord tegen hem zegtquote:
ja nee k heb het over het feit dat zo'n user dan foto van bradster met die tekst erbij gaat postenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het hypocriet. Zelf zegt hij tegen mij "je kanker moeder". Maar huilie huilie als iemand dat woord tegen hem zegt
en hij pakt labiele lelijke 16- jarigen met een laag zelfbeeld en/of een iq van een paddenstoel.quote:
wat een baasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en hij pakt labiele lelijke 16- jarigen met een laag zelfbeeld en/of een iq van een paddenstoel.
niet zo barveel maar ze hebben echt zo'n amerikaanse vibequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat kan die band er aan doen dat ze uit Amerika komen.
Tsja. De tijd ervoor nemen is misschien nog wel erger hahahaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nee k heb het over het feit dat zo'n user dan foto van bradster met die tekst erbij gaat posten
Dat het toen werd toegestaan betekent niet dat het allemaal gerepost mag worden zomaar. Was tijdje geleden ook nog met zulke plaatjes die uit een ONZ topic kwamen volgens mij, maar wel gegniffeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:31 schreef motorhelm het volgende:
[..]
die staat hier op fok skkltje
KLB / Braddie wie de fuck?
hij had 2x geneukt in een kwartier en toen ze voor een 3e keer meerdere malen aandrong tijdens het autorijden heeft hij d'r zo bang gemaakt dat ze helemaal wit wegtrok en de gehele resterende rit stil bleefquote:
jij bent zeker zo'n figuur dat naar allemaal rare scandinavische metal luistertquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet zo barveel maar ze hebben echt zo'n amerikaanse vibe
en postuur
neem liever tijd voor jouquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tsja. De tijd ervoor nemen is misschien nog wel erger hahaha
wat..quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij had 2x geneukt in een kwartier en toen ze voor een 3e keer meerdere malen aandrong tijdens het autorijden heeft hij d'r zo bang gemaakt dat ze helemaal wit wegtrok en de gehele resterende rit stil bleef
[dikke vrouw die wut zegt.jpg]quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij had 2x geneukt in een kwartier en toen ze voor een 3e keer meerdere malen aandrong tijdens het autorijden heeft hij d'r zo bang gemaakt dat ze helemaal wit wegtrok en de gehele resterende rit stil bleef
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:32 schreef Willoow het volgende:
Ik pak ook labiele 16 jarige jongetjes :s
quote:
neequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n figuur dat naar allemaal rare scandinavische metal luistert
oh weenie vind het allemaal kutquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
maar vind die typische amerikaanse heavy metalbandjes echt saai worden
dan liever "rare Scandinavische metal" daar zit nog beetje variatie in
Picsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:32 schreef Crip het volgende:
meisje die braddie heeft geneukt lijkt trouwens op een jongetje
beetje zoals die van gingers have souls maar dn niet dik
Gvdquote:
wansmaak is ook smaakquote:
quote:
Is het niet gewoon iemand andersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
bleker kan ze niet worden tbh en ze is fan van one direction zie ik. Dit meisje is echt niet 19
16 is verder wel gewoon legaal, als ze dat idd zou zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
heb legit kriebels van braddie atm, en dat zegt iemand die op oude lullen valt.
zo'n lief onschuldig meisje zo behandelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
moeite waard om terug te lezen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
ja dat is ongeveer het verhaal waaruit de rel ontstond.
doet braddie ass to mouth!?!?!??!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
Mijne heeft best veel rimpels, wnnr weer nkn?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
Neehquote:
zo ben ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
Als mensen nee zeggen moet je juist teruglezen, ze gunnen je gewoon het plezier niet.
wauw..quote:
i luv yer titsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
braddie bevestigde net precies het uiterlijk wat chai noemde.
Doe ook ff danquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Komt goed uit stinkmoslim. Want ik moet namelijk ook van jou kotsen.
Met je walgelijke grafsmoel die je probeert te verbergen onder 40 kilometer make-up en die niqab van je. Hoop dat je er in stikt.
Met je bijdehante kankerbek.
Of het is niet boeiend genoeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
Als mensen nee zeggen moet je juist teruglezen, ze gunnen je gewoon het plezier niet.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Komt goed uit stinkmoslim. Want ik moet namelijk ook van jou kotsen.
Met je walgelijke grafsmoel die je probeert te verbergen onder 40 kilometer make-up en die niqab van je. Hoop dat je er in stikt.
Met je bijdehante kankerbek.
man man manquote:
ja, en heb te doen met d'rquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
De MI is nog sterker nu ik pics gezien heb.
bij mij ook, tfoe ik zie dt gwn voor me.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
De MI is nog sterker nu ik pics gezien heb.
Zoveel waarheid in 1 post wel.quote:
oh ja nu weet ik weer wie jij bentquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:40 schreef motorhelm het volgende:
is hier ook ene foto van die bondage skkltje als die van braadworst van mijn berichtje net die ik zette??
Ga nou maar gewoon weg, in ONZ kan je weer lekker lopen trollenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:40 schreef motorhelm het volgende:
is hier ook ene foto van die bondage skkltje als die van braadworst van mijn berichtje net die ik zette??
kki eens opquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:40 schreef motorhelm het volgende:
ja dan komt de innerlijke tokkie wel even flink naar boven in hemquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:41 schreef Catkiller het volgende:
Hij is altijd meteen zo persoonlijk in zijn beledigingen, maar ja hij post ook al zijn persoonlijke shit hier dus dat kan bijna niet anders dan.
ik moest lachenquote:
bek dichtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon weg, in ONZ kan je weer lekker lopen trollen
wat jij daar zegde kan mij niet schelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat het enige woordje dat je kent?
Idd, iedereen weet dat het zij is, zelfs Ash maakt niet expres zulke stomme fouten.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Idd, iedereen weet dat het zij is, zelfs Ash maakt niet expres zulke stomme fouten.
zegdequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:47 schreef motorhelm het volgende:
[..]
wat jij daar zegde kan mij niet schelen
ik las: ash is geilquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
nou ash geilt zo erg op domheid dat hij met opzet taalfouten maakt
Zag van dat pas een plaatje van een gast die zo een ineens een sixpack had.quote:
Jij hebt toch al grote tieten? :squote:
hehehe jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zag van dat pas een plaatje van een gast die zo een ineens een sixpack had.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:51 schreef motorhelm het volgende:
[..]
ja
hij moet zich daar niet mee bemoeien
Debieltje.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Idd, iedereen weet dat het zij is, zelfs Ash maakt niet expres zulke stomme fouten.
stuur haar pica eensquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
wat een obsessiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:56 schreef motorhelm het volgende:
[..]
daar moet ik bij die bondage zijn foto berichtjes aan doen denken
Enkel vastgebonden worden is nog niet genoeg voor hem daarom haat hij bondage.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een obsessie
stiekem wil je ook lekker vastgebonden worden door die boi
Haha echt hèquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een obsessie
stuur doorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
nou die chick ziet eruit als 16. Braddie zou lijken op haar vader
dan moet hij gewoon even aan wch vragen of er in de kelder nog een plekje isquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Enkel vastgebonden worden is nog niet genoeg voor hem daarom haat hij bondage.
neequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een obsessie
ik welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een obsessie
die sketches waren wel leuk, maar om er nou een hele film van te kijken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |