Wat kan die band er aan doen dat ze uit Amerika komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en juffie luistert niet meer naar braddie
[..]
amerikaanse teringzooi man
Ik vind het hypocriet. Zelf zegt hij tegen mij "je kanker moeder". Maar huilie huilie als iemand dat woord tegen hem zegtquote:
ja nee k heb het over het feit dat zo'n user dan foto van bradster met die tekst erbij gaat postenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het hypocriet. Zelf zegt hij tegen mij "je kanker moeder". Maar huilie huilie als iemand dat woord tegen hem zegt
en hij pakt labiele lelijke 16- jarigen met een laag zelfbeeld en/of een iq van een paddenstoel.quote:
wat een baasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en hij pakt labiele lelijke 16- jarigen met een laag zelfbeeld en/of een iq van een paddenstoel.
niet zo barveel maar ze hebben echt zo'n amerikaanse vibequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat kan die band er aan doen dat ze uit Amerika komen.
Tsja. De tijd ervoor nemen is misschien nog wel erger hahahaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nee k heb het over het feit dat zo'n user dan foto van bradster met die tekst erbij gaat posten
Dat het toen werd toegestaan betekent niet dat het allemaal gerepost mag worden zomaar. Was tijdje geleden ook nog met zulke plaatjes die uit een ONZ topic kwamen volgens mij, maar wel gegniffeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:31 schreef motorhelm het volgende:
[..]
die staat hier op fok skkltje
KLB / Braddie wie de fuck?
hij had 2x geneukt in een kwartier en toen ze voor een 3e keer meerdere malen aandrong tijdens het autorijden heeft hij d'r zo bang gemaakt dat ze helemaal wit wegtrok en de gehele resterende rit stil bleefquote:
jij bent zeker zo'n figuur dat naar allemaal rare scandinavische metal luistertquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet zo barveel maar ze hebben echt zo'n amerikaanse vibe
en postuur
neem liever tijd voor jouquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tsja. De tijd ervoor nemen is misschien nog wel erger hahaha
wat..quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij had 2x geneukt in een kwartier en toen ze voor een 3e keer meerdere malen aandrong tijdens het autorijden heeft hij d'r zo bang gemaakt dat ze helemaal wit wegtrok en de gehele resterende rit stil bleef
[dikke vrouw die wut zegt.jpg]quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij had 2x geneukt in een kwartier en toen ze voor een 3e keer meerdere malen aandrong tijdens het autorijden heeft hij d'r zo bang gemaakt dat ze helemaal wit wegtrok en de gehele resterende rit stil bleef
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:32 schreef Willoow het volgende:
Ik pak ook labiele 16 jarige jongetjes :s
quote:
neequote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n figuur dat naar allemaal rare scandinavische metal luistert
oh weenie vind het allemaal kutquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
maar vind die typische amerikaanse heavy metalbandjes echt saai worden
dan liever "rare Scandinavische metal" daar zit nog beetje variatie in
Picsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:32 schreef Crip het volgende:
meisje die braddie heeft geneukt lijkt trouwens op een jongetje
beetje zoals die van gingers have souls maar dn niet dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |