Nachtje slapen zal hem in ieder geval wel goed doen. Maar ik kan wel tegen een grapje hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 04:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wilde eerst een grapje maken over kapotte FOK! en jouw verhaal over het servies van je vriend ,maar ik dacht, mwah..
Klinkt altijd allemaal heel ongevoelig hoor, maar naar mijn mening kun je er altijd maar beter een grapje van maken.
Ik hoop echt dat jullie na een nachtje slapen - wel doen - beter voor de dag komen
Tuurlijk. Ik heb ook echt de meest psycho ruzies gehad met mijn vriendin door druks en/of alcohol, de volgende dag weet je vaak al niet eens meer waar het nou precies om ging en heb je allebei spijtquote:Op zondag 22 mei 2016 04:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoop echt dat jullie na een nachtje slapen - wel doen - beter voor de dag komen
Jammer, dat was echt een leuke, nou ja, dan gaat ie de bewaardoos in.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nachtje slapen zal hem in ieder geval wel goed doen. Maar ik kan wel tegen een grapje hoor
Huh.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jammer, dat was echt een leuke, nou ja, dan gaat ie de bewaardoos in.
Ik heb nergens spijt van hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb ook echt de meest psycho ruzies gehad met mijn vriendin door druks en/of alcohol, de volgende dag weet je vaak al niet eens meer waar het nou precies om ging en heb je allebei spijt
De grap, die bewaar ik voor de volgende keerquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 04:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb ook echt de meest psycho ruzies gehad met mijn vriendin door druks en/of alcohol, de volgende dag weet je vaak al niet eens meer waar het nou precies om ging en heb je allebei spijt
Uhm, ik wil niet als een saaie jandoedel klinken en we hebben vaak genoeg ruzie maar nooit in die mate.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:10 schreef Myrr het volgende:
Ervaringsdeskundige hier (niet met borden want dan krijgt 'ie tikken, hij heeft wel al meerdere keren zijn telefoon kapot gemept), morgen schaamt hij zich helemaal kapot en over een dag of drie doet 'ie weer normaal.
is altijd een serverupdate ofzo van 5 voor 4 tot 4quote:
Ok cool.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De grap, die bewaar ik voor de volgende keer
Nee maar hij wss morgen wel.quote:
Tsja, ben er ook niet trots op verderquote:Op zondag 22 mei 2016 04:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Uhm, ik wil niet als een saaie jandoedel klinken en we hebben vaak genoeg ruzie maar nooit in die mate.
quote:Op zondag 22 mei 2016 04:13 schreef Myrr het volgende:
Al je borden kapot gooien is eigenlijk best extreem nu ik er over nadenk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Goed, passie is ook extreem.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:13 schreef Myrr het volgende:
Al je borden kapot gooien is eigenlijk best extreem nu ik er over nadenk.
Voor de rest niets mee, als het maar niet uit de hand loopt. Je moet er niet aan denken iemand geweldige pijn te doen.quote:
We hebben beide een vrij temperamentvolle afkomst maar raken nooit elkaar aan. Vond het ook altijd wel zonde van zijn telefoons...quote:Op zondag 22 mei 2016 04:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De grap, die bewaar ik voor de volgende keer
[..]
[..]
Uhm, ik wil niet als een saaie jandoedel klinken en we hebben vaak genoeg ruzie maar nooit in die mate.
slaap lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 04:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes, ik ga nu ook naar bed hoor. Begin nu wel erg moe te worden.
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |