Ha ik volg drie facebooken waar ouders iets met hun kind doen, een echte utube show maken dus!
Nou ja zelf ben ik a: bewonderaar van de goddelijkheid van de jeugd ( moge dit bij dieren of mensen zijn ) , en b : zelf heb ik geenfamilie leven ( geen kids thuis, nooit gehad ) en dan vind ik het wel eens leuk om even zo af en toe een 8/9/10 enz enz jarige op mn scherm voorbij te zien komen.
Nou, veel mensen die ouder zijn dan 25 vinden vlogs maken ( utube videos ) sowieso eng, als ze zelf op het scherm moeten komen, videos op utube gooien is zeg maar toch een beetje een jeugd bizz, en de todlers ( 10 jarigen ) die kunnen dan zelf niet echt een show maken, zijn ze niet slim genoeg voor ,
en dus heb je ouders op utube en facebook die dan elke dag een foto posten met verhaaltje erbij of filmpje van hun 10 jarige!
De een doet meer aan gewoon een foto, de tweede maakt er echt een show van met verhaal lijntjes erin! ( let op, een utube cariere beginnen kost dus echt NIX, voor eenmalig 200 ( camera kopen ) kan je eigenlijk al best beginnen! )
Nou heb ik zelf kinderen in de familie en zelf maak ik utube videotjes af en toe maar de ouders van mijn familie ( mn broers dus ) die willen niet dat ik hun kinderen op een of andere manier film. uitgesloten dus. maar anders zou ik er wel voor open staan. lijkt me erg leuk! Beetje zelf verhalen verzinnen, bijv humor of spooky of drama en dat dan op utube gooien!
( zelf ervaar ik dit wel als een gemis want ik verveel me snel en filmen vind ik leuk, dus in mijn geval is 1 min 1 = 0!! )
Ja veelgehoord ding is : Ja als je je kind op utube gooit dan kunnen er enge mannen naar gaan kijken! Op zich een punt maar tsja het filmen is ook ONWIJS leuk dus! Een hobbie die niet snel gaat vervelen!
Nou ja lang verhaal kort? Ik weet ook eigenlijk niet wat ik met dit topic bereiken wil, haha, nou ja wellicht heb je een antwoord na het lezen van dit verhaal!
[ Bericht 0% gewijzigd door possetje op 11-05-2016 03:39:50 ]