is niet veel meer van terug te vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben even aan het bijlezen van vanavond
hehehequote:Op zondag 22 mei 2016 04:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ben ik ook een keer een avond weg hoor
wijze woordenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:33 schreef Myrr het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnn de kerkklok doet half vijf aantikken. Slaap lekker
Amaranth, morgen ff goed praten met je vriend. Was heel lief van de mensen die je hebben opgevangen en die hebben nu vast een hele mening over hem, maar hoor hem even aan. Hoef ik je vast ook niet te vertellen, neem aan dat hij normaliter een prima jongen is dus het komt wel goed. Al vallend leert men. Fijne nacht.
ja die was nice iddquote:Op zondag 22 mei 2016 04:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok dit maakte mij wel weer aan het lachen
Thanksquote:Op zondag 22 mei 2016 04:33 schreef Myrr het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnn de kerkklok doet half vijf aantikken. Slaap lekker
Amaranth, morgen ff goed praten met je vriend. Was heel lief van de mensen die je hebben opgevangen en die hebben nu vast een hele mening over hem, maar hoor hem even aan. Hoef ik je vast ook niet te vertellen, neem aan dat hij normaliter een prima jongen is dus het komt wel goed. Al vallend leert men. Fijne nacht.
ik nietquote:Op zondag 22 mei 2016 04:36 schreef Amarantha het volgende:
En hoezo heeft iedereen foto gezien van Braddie z'n chick?
ah jij bent ook nog wakker zie ik, hier moet je zijnquote:
hoe dan? Ik checkte zijn fb maar kan vrienden niet zienquote:Op zondag 22 mei 2016 04:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik niet
maar was blijkbaar makkelijk te vinden ofzo
Ik ben hier broederquote:Op zondag 22 mei 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah jij bent ook nog wakker zie ik, hier moet je zijn
ik heb echt geen flauw ideequote:Op zondag 22 mei 2016 04:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe dan? Ik checkte zijn fb maar kan vrienden niet zien
quote:
Uiteraardquote:
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uiteraardalleen jammer dat FOK! altijd zo dood is rond dit tijdstip
met jou, leuke avond gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |