Ik denk ook niet dat ie direct kwaad in de zin heeft ofzo, maar idd, het komt er wel echt raar uit allemaalquote:Op zondag 22 mei 2016 04:51 schreef dimmak het volgende:
[..]Hij bedoeld alles wel goed, maar het komt er zou raar uit.
Die vlogs ook van hem.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ie direct kwaad in de zin heeft ofzo, maar idd, het komt er wel echt raar uit allemaal
jaquote:
Ja gek hé je zit te blowen. Dat is dorst infinity.quote:
gwn een klap gevenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja gek hé je zit te blowen. Dat is dorst infinity.
Lang geleden trouwens, over half jaar misschien weer eens proberen.
Ben trouwens terug omdat ik naast een knarsetandende herkauwend kalf lig dat mijn kant op ademt.
Laatst had hij een topic over kinderen in OUD. Die was ook echt fout.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:54 schreef deadprez het volgende:
hij was dat toch ook die een beetje erg obsessed was met emma watson ofnie?
linkje?quote:Op zondag 22 mei 2016 04:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laatst had hij een topic over kinderen in OUD. Die was ook echt fout.
thanksquote:
Heb hem al de andere kant op geduwd maar hij draait zich altijd weer mijn kant op en doet dan net als op Facebook plaatjes me helemaal vastklampen in zijn armen en dat is dan zogenaamd Elk meisje haar 💯💯💯 maar ik ben een zeester slaper.quote:
Nou, die zelfkennis bezit hij tenminste.quote:Ja veelgehoord ding is : Ja als je je kind op utube gooit dan kunnen er enge mannen naar gaan kijken!
Dat staat altijd in die beschrijvingen. Keeping it 💯💯💦💦💦quote:Op zondag 22 mei 2016 05:00 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
wats met die 1000100100 shit
maar herkenbaar, kan daar ook niet tegen, beetje ruimte is wel chill als je wil slapen
oh, nooit van gehoordquote:Op zondag 22 mei 2016 05:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat staat altijd in die beschrijvingen. Keeping it 💯💯💦💦💦
Is iets van de Nicki Minaj generatie.
Vind knuffelen wel lekker hoor maar als ik echt wil gaan slapen moeten er geen ledematen om m'n lichaam heen zitten. Ga sparen voor een 💯💯💯💯💯 breed bed.
quote:Op zondag 22 mei 2016 05:07 schreef Myrr het volgende:
Ennnnn toen werd ik aangerand. Hij is vast leuk aan het dromen. Ga het ook weer een poging geven.
iedereen slaaptquote:
mietjequote:
hoe laat heb je voor t laatst gepakt ongeveerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |