Misschien is het een idee om hulp te zoeken dan.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:43 schreef possetje het volgende:
[..]
dankje dat je me ( wel zou ) blokeren!
dat voelt enorm fijn!
ik herhaal steeds mn slechte gedrag, kan het niet echt helpen, ik heb beetje het elvis syndroom, ken je dat?
ummmm, nou ja kijk er zou een tweede mogenlijkheid kunnen zijn, en dat zou zijn als ik nu ( nu ik volledige bij bewustzijn ben van mn slechte gedrag ) een knopje in zou kunnen drukken op mn pc die mij zou verbieden nog met haar te praten, zeg maar beetje jezelf bannen!quote:Op zondag 22 mei 2016 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om hulp te zoeken dan.
Nee, ik zou maar gewoon hulp zoeken.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:48 schreef possetje het volgende:
[..]
ummmm, nou ja kijk er zou een tweede mogenlijkheid kunnen zijn, en dat zou zijn als ik nu ( nu ik volledige bij bewustzijn ben van mn slechte gedrag ) een knopje in zou kunnen drukken op mn pc die mij zou verbieden nog met haar te praten, zeg maar beetje jezelf bannen!
maar raar genoeg bestaat dat niet dus.
ja jij hebt ws zelf hulp nodig alleen post jij jouw slechte eigenschappen niet op fok , dat is inherent aan rat zijn!quote:
Deadprez' slechte eigenschap is dat hij op FOK! op elke debiel reageert.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:50 schreef possetje het volgende:
[..]
ja jij hebt ws zelf hulp nodig alleen post jij jouw slechte eigenschappen niet op fok , dat is inherent aan rat zijn!
Nu kun je wel boos worden omdat je het niet graag wil horen, maar je vertoont behoorlijk absurd gedrag.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:50 schreef possetje het volgende:
[..]
ja jij hebt ws zelf hulp nodig alleen post jij jouw slechte eigenschappen niet op fok , dat is inherent aan rat zijn!
oh ik zal je voortaan wel negeren dan ;squote:Op zondag 22 mei 2016 02:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Deadprez' slechte eigenschap is dat hij op FOK! op elke debiel reageert.
te makkelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 02:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik zal je voortaan wel negeren dan ;s
sry lobi xoxoquote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:16 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet je gewoon eens stoppen met meiden stalken, dandy.
wtfquote:Op zondag 22 mei 2016 02:40 schreef possetje het volgende:
[..]
is kleine moeite toch voor haar om mij te blokeren als ik het vriendelijk vraag?
umm ik ben ook niet gek, vrouwen over het algemeen reageren altijd ontspannen op me of ongeintresseerd, of spottend, maar nooit dat ze in een shock raken.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:35 schreef Myrr het volgende:
Die chick schiet over vier jaar in shock als ze je tegenkomt op straat.
Traumaverwerking. Serieus. Doe normaal man mafkees.
Hahaha. Kut voor je dat je niet te horen kreeg wat je wil horen.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:43 schreef possetje het volgende:
[..]
umm ik ben ook niet gek, vrouwen over het algemeen reageren altijd ontspannen op me of ongeintresseerd, of spottend, maar nooit dat ze in een shock raken.
ps nu heb ik besloten omdat ik deadprez zo een eikel vind om weg te gaan op fok anders zit ik over 12 maanden nog steeds met die kwal hier, maar is geneens zo makkelijk om je account kwijt te raken/deleten, bij www.partyflock.nl hebben ze gewoon een delete knopje, klant is koning toch ?
de realiteit is net tikje anders, tis meer dat ik zenuwachtig word van jouw autistiteit, maar iig de toko is geheel voor jou en je zielige clubje ik ga weg hierquote:Op zondag 22 mei 2016 04:45 schreef deadprez het volgende:
Hahaha. Kut voor je dat je niet te horen kreeg wat je wil horen.
Volgens mij heb jij niet echt een idee meer van hoe de realiteit is.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:47 schreef possetje het volgende:
[..]
de realiteit is net tikje anders, maar iig de toko is geheel voor jou en je clubje ik ga weg hier
mij rest alleen nog de blijdschap te weten dat jij een leger mensen in bezit hebt die je haten , je valt vanzelf wel een keer op een dag , hoef ik verder nix voor te doen,.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet echt een idee meer van hoe de realiteit is.
Maar oké, laters hè.
Is goed kerel.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:49 schreef possetje het volgende:
[..]
mij rest alleen nog de blijdschap te weten dat jij een leger mensen in bezit hebt die je haten , je valt vanzelf wel een keer op een dag , hoef ik verder nix voor te doen,.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |