Niets mis mee, zolang je jezelf maar bewaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom zou je willen huilenquote:
quote:
wat is er nou allemaal aan de hand danquote:
15 en 19 (en aanhang), dus als ik soms raar reageer dan komt dat omdat mijn hersenen gefrituurd zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die koters - of mag ik dat nog wel gebruiken - van jou eigenlijk?
Wacht wat. Ik dacht dat jij ongeveer van mijn leeftijd was.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
15 en 19 (en aanhang), dus als ik soms raar reageer dan komt dat omdat mijn hersenen gefrituurd zijn.
Wat ik zo leuk vind aan oude paint-topics lezen iedereen bejubelt de paint, maar gaat zelden op de klacht inquote:
Mwah, ik kan het me zo ongeveer wel voorstellen ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
15 en 19 (en aanhang), dus als ik soms raar reageer dan komt dat omdat mijn hersenen gefrituurd zijn.
De oudste ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wacht wat. Ik dacht dat jij ongeveer van mijn leeftijd was.
RIP Impressie (en Myrr). Nou ja, over een paar jaar zijn ze je huis uit. Niet dat de zorgen dan ophouden ofzo...quote:Op zondag 22 mei 2016 03:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niets mis mee, zolang je jezelf maar bewaakt.Ik maak geen vlogs of zoiets dergelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
het zijn bij jou meestal ook gewoon terechte klachten die bijna iedereen wel herkent, daar valt dan vaak ook minder over te zeggenquote:Op zondag 22 mei 2016 03:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat ik zo leuk vind aan oude paint-topics lezen iedereen bejubelt de paint, maar gaat zelden op de klacht in
Thanxquote:Op zondag 22 mei 2016 03:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wacht wat. Ik dacht dat jij ongeveer van mijn leeftijd was.
quote:
Een hoop klachten speelden zich meestal af in de MacDonaldsquote:Op zondag 22 mei 2016 03:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
het zijn bij jou meestal ook gewoon terechte klachten die bijna iedereen wel herkent, daar valt dan vaak ook minder over te zeggen
Echt heh, maar ik zou ze voor geen goud willen missenquote:Op zondag 22 mei 2016 03:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
RIP Impressie (en Myrr). Nou ja, over een paar jaar zijn ze je huis uit. Niet dat de zorgen dan ophouden ofzo...
slaap lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 03:34 schreef Myrr het volgende:
Ik ga naar bed, die bolle pannenkoek ligt over vier uurtjes alweer tegen het plafond aan te brabbelen.
Ach, zo ken ik weer een goedzak die dat wel doetquote:
Trustequote:Op zondag 22 mei 2016 03:34 schreef Myrr het volgende:
Ik ga naar bed, die bolle pannenkoek ligt over vier uurtjes alweer tegen het plafond aan te brabbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |