die verkopers aan de deur laatst.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
die verkopers aan de deur laatst.
gewoon de deur voor z'n neus dichtgesmeten toen hij een heel pleidooi hield
Mij wel, maar ik kan niet anders zijn dan wie ik ben. Misschien is dat het, iedereen is wie hij is toch? Balans. Ik zou gek worden van alleen maar klonen van mezelf.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het heeft me eigenlijk geen kloot vooruit geholpen
Wel heel kort door de bocht natuurlijk, we zullen nooit weten wie van ons tweeën geen kinderen op de wereld kan zetten (al vermoed ik dat ik door mijn levensstijl wellicht weleens de schuldige kan zij). Maar ze heeft toen wel in de put gezeten ja, maar goed, we doen alles samen, zijn gelukkig samen, nou ja, dan heb je geen kinderen. So be it. Je kunt niet alles hebben in het leven. We hadden en hebben niets te klagen.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight, fijn dat jullie je er zo goed bij neer hebben kunnen leggen.
Na 3x nee zeggen, snapte hij het nietquote:Op zondag 22 mei 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is wel een beetje aso :$ je kunt ook gewoon netjes zeggen dat je geen interesse hebt
ohquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel heel kort door de bocht natuurlijk, we zullen nooit weten wie van ons tweeën geen kinderen op de wereld kan zetten (al vermoed ik dat ik door mijn levensstijl wellicht weleens de schuldige kan zij). Maar ze heeft toen wel in de put gezeten ja, maar goed, we doen alles samen, zijn gelukkig samen, nou ja, dan heb je geen kinderen. So be it. Je kunt niet alles hebben in het leven. We hadden en hebben niets te klagen.
Net een mensquote:
Die Jehova's hebben de naam, maar die gaan wel weg als je het netjes vraagt. Die deurverkopers die blijven het proberenquote:
Jeetje.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms wordt iets weleens voor je bepaald zonder dat je daar een iets in hebt te zeggen. Toen we jonger waren hadden we best kinderen gewild, heel graag zelfs, maar ja. De natuur bepaalt soms anders.
Maar je kunt zo goed gelukkig zijn zonder hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2016 03:22:18 ]
Jehova's vind ik sowieso anders, die komen langs de deuren omdat ze oprecht het beste met je voorhebben.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die Jehova's hebben de naam, maar die gaan wel weg als je het netjes vraagt. Die deurverkopers die blijven het proberen
altijd goed voor de mensen jijquote:Op zondag 22 mei 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jehova's vind ik sowieso anders, die komen langs de deuren omdat ze oprecht het beste met je voorhebben.
Ik heb ze nog nooit aan de deur gehad, maar zou het sowieso wel interessant vinden om te horen wat ze te vertellen hebben.
Tja, dan was je aardig tegen de verkeerde mensen in de verkeerde situaties. Of je bent te aardig geweest. Je moet aardig zijn tot een bepaald niveau, niet meer dan dat je aardig voor jezelf bent.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het heeft me eigenlijk geen kloot vooruit geholpen
Ergste wat ik toen ooit heb meegemaakt - en ik huil niet snel hoor - was toen ze vroeg (en ze is zo geëmancipeerd als de pest) 'zie je me nu nog wel voor volle vrouw aan'.quote:
Ik doe mijn best.quote:
Jij bent mijn spirit animal.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ergste wat ik toen ooit heb meegemaakt - en ik huil niet snel hoor - was toen ze vroeg (en ze is zo geëmancipeerd als de pest) 'zie je me nu nog wel voor volle vrouw aan'.
Dat vond ik zo verschrikkelijk, ik kan er weer om huilen als ik er aan denk. Dat gezicht toen en die toon in haat stem. Natuurlijk zie je dat, je bent toch niet samen voor zoiets. Je bent samen omdat je van elkaar houdt.
ahw ja tering, kan me voorstellen dat je dan emotioneel wordtquote:Op zondag 22 mei 2016 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ergste wat ik toen ooit heb meegemaakt - en ik huil niet snel hoor - was toen ze vroeg (en ze is zo geëmancipeerd als de pest) 'zie je me nu nog wel voor volle vrouw aan'.
Dat vond ik zo verschrikkelijk, ik kan er weer om huilen als ik er aan denk. Dat gezicht toen en die toon in haat stem. Natuurlijk zie je dat, je bent toch niet samen voor zoiets. Je bent samen omdat je van elkaar houdt.
Mooi tochquote:Op zondag 22 mei 2016 03:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel heel kort door de bocht natuurlijk, we zullen nooit weten wie van ons tweeën geen kinderen op de wereld kan zetten (al vermoed ik dat ik door mijn levensstijl wellicht weleens de schuldige kan zij). Maar ze heeft toen wel in de put gezeten ja, maar goed, we doen alles samen, zijn gelukkig samen, nou ja, dan heb je geen kinderen. So be it. Je kunt niet alles hebben in het leven. We hadden en hebben niets te klagen.
Ik heb ze geregeld aan de deur gehad, ze zijn idd beleefd in benadering en een keertje een kwartier lang met een kereltje aan de deur slap zitten ouwehoeren over het idee 'God'quote:Op zondag 22 mei 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jehova's vind ik sowieso anders, die komen langs de deuren omdat ze oprecht het beste met je voorhebben.
Ik heb ze nog nooit aan de deur gehad, maar zou het sowieso wel interessant vinden om te horen wat ze te vertellen hebben.
Hoe oud zijn die koters - of mag ik dat nog wel gebruiken - van jou eigenlijk?quote:Op zondag 22 mei 2016 03:21 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Kinderen geven ook een hoop zorgen, mèn do I know. Ja, bewust voor gekozen en we gaan ervoor maar soms.......Grrrrrr.
Ben een goeie sukkel,quote:Op zondag 22 mei 2016 03:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tja, dan was je aardig tegen de verkeerde mensen in de verkeerde situaties. Of je bent te aardig geweest. Je moet aardig zijn tot een bepaald niveau, niet meer dan dat je aardig voor jezelf bent.Wanneer je aardiger bent voor anderen dan voor jezelf helpt het je idd geen kloot vooruit.
Nee een vervolggesprek zou voor mij ook niet echt hoevenquote:Op zondag 22 mei 2016 03:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb ze geregeld aan de deur gehad, ze zijn idd beleefd in benadering en een keertje een kwartier lang met een kereltje aan de deur slap zitten ouwehoeren over het idee 'God'
Was wel geinig, maar had niet zo'n zin in een vervolggesprek![]()
Die verkopers doen het er om,... daar had ik ooit een paintklacht over
we zeggen tegen jou toch ook geen u ondanks dat je al een jaar of 100 bentquote:Op zondag 22 mei 2016 03:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die koters - of mag ik dat nog wel gebruiken - van jou eigenlijk?
KLB / [Paint] Oxxio-jehova's aan de deurquote:Op zondag 22 mei 2016 03:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee een vervolggesprek zou voor mij ook niet echt hoeven![]()
linkje naar paintklacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |