GIL NIET ZO.quote:
Soms wordt iets weleens voor je bepaald zonder dat je daar een iets in hebt te zeggen. Toen we jonger waren hadden we best kinderen gewild, heel graag zelfs, maar ja. De natuur bepaalt soms anders.quote:
ja, maar dat vind ik minder leukquote:Op zondag 22 mei 2016 03:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, serieus, als je zo gaat doen kun je me de volgende keer ook gewoon straal negeren hoor als ik hier kom.
Het was een gevalletje de butler deed hetquote:Op zondag 22 mei 2016 03:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n die heel hard gilt?
ahw dat is wel sneu, ik dacht altijd dat jullie bewust kinderloos warenquote:Op zondag 22 mei 2016 03:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms wordt iets weleens voor je bepaald zonder dat je daar een iets in hebt te zeggen. Toen we jonger waren hadden we best kinderen gewild, heel graag zelfs, maar ja. De natuur bepaalt soms anders.
Maar je kunt zo goed gelukkig zijn zonder hoor.
ohw, ja dat geloof ik ook welquote:Op zondag 22 mei 2016 03:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms wordt iets weleens voor je bepaald zonder dat je daar een iets in hebt te zeggen. Toen we jonger waren hadden we best kinderen gewild, heel graag zelfs, maar ja. De natuur bepaalt soms anders.
Maar je kunt zo goed gelukkig zijn zonder hoor.
Oké, dan moet je gewoon niet zo omslachtig doen want dat irriteert. Ik ben aardig, laat me lekker aardig zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar dat vind ik minder leuk
32 jaarquote:Op zondag 22 mei 2016 03:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, onze nachtdame.
Ik niet. Al 32 jaar getrouwd, geen kinderen.
Toen we ouder waren wel, maar toen we rond de 25 a 30 waren hebben we het wel degelijk gewild.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ahw dat is wel sneu, ik dacht altijd dat jullie bewust kinderloos waren
irriteert niet hoor, amuseertquote:Op zondag 22 mei 2016 03:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oké, dan moet je gewoon niet zo omslachtig doen want dat irriteert. Ik ben aardig, laat me lekker aardig zijn.Heb geen zin in omslachtigheid.
Aight, fijn dat jullie je er zo goed bij neer hebben kunnen leggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen we ouder waren wel, maar toen we rond de 25 a 30 waren hebben we het wel degelijk gewild.
Maar met alles krijg je vrede en voor alles valt wel iets te verzinnen. En ik heb ik er ook echt geen spijt van hoor 'awh' is niet op zijn plaats, maar ooit hebben we het wel gewild. Niet gelukt, ook prima.
Aardig zijn is onderschat.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oké, dan moet je gewoon niet zo omslachtig doen want dat irriteert. Ik ben aardig, laat me lekker aardig zijn.Heb geen zin in omslachtigheid.
je bent zelf standaard kutquote:
dankquote:
slaap lkkrquote:Op zondag 22 mei 2016 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou ben hier alweer 10 minuten langer dan gepland met jullie gezwam
byebye
Het heeft me eigenlijk geen kloot vooruit geholpenquote:
truste zalwelquote:Op zondag 22 mei 2016 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
byebye
aardig zijn moet je ook niet doen omdat het jou helptquote:Op zondag 22 mei 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het heeft me eigenlijk geen kloot vooruit geholpen
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
byebye
Ik kan ook best bot en lomp zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
aardig zijn moet je ook niet doen omdat het jou helpt
niks mis meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |