quote:Op zondag 22 mei 2016 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij opende ooit een topic in KLB dat je het best kut vond dat iedereen alleen nog maar over je baby vroeg, hoe het ging etc
zelf lul je ook alleen maar over je kind
Precies. Dat zeiden we vroeger ook al tegen elkaar.quote:
slapen gaat toch niet meer lukken dus dat zal sowieso wel gebeurenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je eerder op bed gaat kun je 's ochtends met de ochtendkliek meelullen zoals chai etc en zit je nu niet alleen
ohquote:Op zondag 22 mei 2016 02:59 schreef Remqo het volgende:
Banshee is afgelopen.
terecht ook wel het laatste seizoen stelde niet veel voor.
jquote:Op zondag 22 mei 2016 02:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nja, mijn ouders hebben bij beide kinderen vol gefaald. Ons 'doel' is dan ook dat vooral niet te doen. Dan zitten we met zijn tweetjes boven ons kind die een volle lachkick heeft, en dat is gewoon wat we willen voor onze zoon. Twee liefdevolle ouders die van elkaar houden. Begrijp ook niet hoe je als moeder je kinderen in de steek kunt laten, en dan als vader die de verantwoordelijkheid perse wilde, alcoholist kunt worden en al je geld uit kunt geven aan vakanties maar er dan weinig geld is voor kleding en scholing van je kinderen.
Is wel goed gekomen hoor, met m'n paps. Na een uitbrander voor mij. Hij heeft nu een stiefdochter en daar flikt hij het wel ff bij op een geweldige manier, ben trots op hem.
je bent veelte opgewekt en blij voor mijquote:Op zondag 22 mei 2016 02:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nja, mijn ouders hebben bij beide kinderen vol gefaald. Ons 'doel' is dan ook dat vooral niet te doen. Dan zitten we met zijn tweetjes boven ons kind die een volle lachkick heeft, en dat is gewoon wat we willen voor onze zoon. Twee liefdevolle ouders die van elkaar houden. Begrijp ook niet hoe je als moeder je kinderen in de steek kunt laten, en dan als vader die de verantwoordelijkheid perse wilde, alcoholist kunt worden en al je geld uit kunt geven aan vakanties maar er dan weinig geld is voor kleding en scholing van je kinderen.
Is wel goed gekomen hoor, met m'n paps. Na een uitbrander voor mij. Hij heeft nu een stiefdochter en daar flikt hij het wel ff bij op een geweldige manier, ben trots op hem.
Is dat niet zo'n die heel hard gilt?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:59 schreef Remqo het volgende:
Banshee is afgelopen.
terecht ook wel het laatste seizoen stelde niet veel voor.
Ja, en jij bent veel te depressief voor mij. Laat lekker.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
j
[..]
je bent veelte opgewekt en blij voor mij
je mag van mij praten waarover je praten wil hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 03:00 schreef Myrr het volgende:
HZAW als jij volgende keer gewoon alleen Hoi Myrr zegt en niet eeuwig doordraaft over die fijne dag dan zal ik niet over die dwergmyrr praten ok.
Myrr, voor wat het waard is, ik denk dat het wel goed komt met jullie drieënquote:Op zondag 22 mei 2016 03:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, en jij bent veel te depressief voor mij. Laat lekker.
Ok hou je bek dan als ik over m'n kind praat.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag van mij praten waarover je praten wil hoor
Hee, onze nachtdame.quote:
ben gwn realistquote:Op zondag 22 mei 2016 03:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, en jij bent veel te depressief voor mij. Laat lekker.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Myrr, voor wat het waard is, ik denk dat het wel goed komt met jullie drieën
doe donna UI eens terug ik herkende je bijna niequote:
wrm niet?quote:Op zondag 22 mei 2016 03:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, onze nachtdame.
Ik niet. Al 32 jaar getrouwd, geen kinderen.
Ja, ik ook. Daarom ook altijd als mijn vriend zegt 'Wij blijven voor altijd samen jatoch' dat ik zeg 'Tijd zal het leren.'quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ok hou je bek dan als ik over m'n kind praat.![]()
Normaal heb ik daar ook niet echt zin in (in de zin van hij kan nog niks behalve shit in zijn mond stoppen) maar nu vanavond wel.
het enige juiste antwoordquote:Op zondag 22 mei 2016 03:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom ook altijd als mijn vriend zegt 'Wij blijven voor altijd samen jatoch' dat ik zeg 'Tijd zal het leren.'
Best deprimerend antwoord eigenlijk.
Ja, serieus, als je zo gaat doen kun je me de volgende keer ook gewoon straal negeren hoor als ik hier kom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |