Je bent ingelezen en dus ooit even wijs als onze Frank.quote:
pls ben nu al veel wijzer dan frankquote:Op zondag 22 mei 2016 02:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je bent ingelezen en dus ooit even wijs als onze Frank.
Het is dan onze taak jongeren te behoeden.
Nou goed, om het af te sluiten dan, volg jullie gevoel. Dat is mijn tip.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh.
Blijf vooral lekker doen. En dank jeik ben nog nooit zo vol vertrouwen over mezelf geweest als nu. Moederschap.
I own it.
En dat is mooi. Er wordt altijd geraaskald dat niemand tegenwoordig meer iets weet, maar er zijn altijd die net iets meer weten.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls ben nu al veel wijzer dan frank
Bitch pls. Fouten maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik behoed niemand ergens voor, fouten maken hoort bij het proces
ik ben ook het oudste kind, het probeerseltje. vierkant mislukt mankeert van alles aan me, maar met mijn zusje komt het wel goed want paps en mams hebben op mij alle fouten gemaakt en geleerdquote:Op zondag 22 mei 2016 02:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bitch pls. Fouten maken.
Nee grapje, dat gaat echt wel komen. Het is dan ook mijn kladkind.
pics van je zusjequote:Op zondag 22 mei 2016 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben ook het oudste kind, het probeerseltje. vierkant mislukt mankeert van alles aan me, maar met mijn zusje komt het wel goed want paps en mams hebben op mij alle fouten gemaakt en geleerd
het enige dat ik weet is dat ik niets weetquote:Op zondag 22 mei 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat is mooi. Er wordt altijd geraaskald dat niemand tegenwoordig meer iets weet, maar er zijn altijd die net iets meer weten.
hee vriend. Hoe oud Ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben ook het oudste kind, het probeerseltje. vierkant mislukt mankeert van alles aan me, maar met mijn zusje komt het wel goed want paps en mams hebben op mij alle fouten gemaakt en geleerd
nice ik ga nu heel het internet afzoeken tot ik haar vindquote:Op zondag 22 mei 2016 02:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die is model staat vast wel ergens
jij opende ooit een topic in KLB dat je het best kut vond dat iedereen alleen nog maar over je baby vroeg, hoe het ging etcquote:Op zondag 22 mei 2016 02:54 schreef Myrr het volgende:
De fout vorige keer was dat ik geen oppas had die ook de volgende hele dag nog oppaste. Tot slot van rekening was het oppassen ook nog bij ons thuis.
Nu bedje geregeld voor bij peetmams, hele doos Nutrilon mee, pak Pampers, en het komt wel goed. De wetenschap dat het meerdere dagen is, is wel fijn. Vorige keer zat ik met mijn koppijn tegen een keihard lachende baby aan te kijken. Dat was echtmaar gaf ook een ontzettend kutgevoel omdat ik niet 100% kon functioneren.
hehehequote:Op zondag 22 mei 2016 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij opende ooit een topic in KLB dat je het best kut vond dat iedereen alleen nog maar over je baby vroeg, hoe het ging etc
zelf lul je ook alleen maar over je kind
We zitten je toch ook maar een beetje gek te makenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:54 schreef Myrr het volgende:
De fout vorige keer was dat ik geen oppas had die ook de volgende hele dag nog oppaste. Tot slot van rekening was het oppassen ook nog bij ons thuis.
Nu bedje geregeld voor bij peetmams, hele doos Nutrilon mee, pak Pampers, en het komt wel goed. De wetenschap dat het meerdere dagen is, is wel fijn. Vorige keer zat ik met mijn koppijn tegen een keihard lachende baby aan te kijken. Dat was echtmaar gaf ook een ontzettend kutgevoel omdat ik niet 100% kon functioneren.
GODVERDOMMEquote:
Nja, mijn ouders hebben bij beide kinderen vol gefaald. Ons 'doel' is dan ook dat vooral niet te doen. Dan zitten we met zijn tweetjes boven ons kind die een volle lachkick heeft, en dat is gewoon wat we willen voor onze zoon. Twee liefdevolle ouders die van elkaar houden. Begrijp ook niet hoe je als moeder je kinderen in de steek kunt laten, en dan als vader die de verantwoordelijkheid perse wilde, alcoholist kunt worden en al je geld uit kunt geven aan vakanties maar er dan weinig geld is voor kleding en scholing van je kinderen.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |