vind hier ook echt niks mis meequote:Op zondag 22 mei 2016 02:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nja, ik heb al twee maanden terug geregeld dat zijn peetmoeder het hele weekend oppast. Ben wel een goede en toegewijde moeder vind ik zelf, maar mag af en toe (twee keer per jaar ofzo) ook wel een weekendje voor mezelf. Een pilletje is echt niet zo dat ik een week niets meer kan ofzo en meteen drugsverslaafd ben.
Ik heb het niet eens over mijn aura gehad. Gek genoeg had mijn schoonmoeder het er net wel over dat ik dat moet doen, dus je bent wel ff busten vriend. Jij hebt je ingelezen.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik reinig ook dagelijks mijn aura en gooi mijn hart chakra open
Nee joh, moet er niet aan denken. Durf niet eens meer dan twee wijntjes te nemen als mijn kind in de buurt is.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind hier ook echt niks mis mee
tis niet alsof je op de bank lijnen pep zit te vatten met je baby op schoot
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh, moet er niet aan denken. Durf niet eens meer dan twee wijntjes te nemen als mijn kind in de buurt is.
Moeder en vader ben je 24/7, 365 dagen per dag. Dadelijk als ze ouder worden kun je ontspannen, maar nu moet je je leven volledig in dienst stellen van het kind ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nja, ik heb al twee maanden terug geregeld dat zijn peetmoeder het hele weekend oppast. Ben wel een goede en toegewijde moeder vind ik zelf, maar mag af en toe (twee keer per jaar ofzo) ook wel een weekendje voor mezelf. Een pilletje is echt niet zo dat ik een week niets meer kan ofzo en meteen drugsverslaafd ben.
ik ben sowieso een welbelezen persoonquote:Op zondag 22 mei 2016 02:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over mijn aura gehad. Gek genoeg had mijn schoonmoeder het er net wel over dat ik dat moet doen, dus je bent wel ff busten vriend. Jij hebt je ingelezen.
Jawel, mijn schoonmoeder, maar zijn peetmoeder, is gezien mijn eigen moeder ons in de steek heeft gelaten door naar Zweden te verhuizen en inmiddels in Nieuw - Zeeland woont (met mijn goedkeuring), een beetje mijn moeder geworden. Zij was de beste vriendin van mijn moeder, maar heeft destijds een beetje de moederrol over zich genomen. Zij is dus zo goed als oma.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moeder en vader ben je 24/7, 365 dagen per dag. Dadelijk als ze ouder worden kun je ontspannen, maar nu moet je je leven volledig in dienst stellen van het kind ja.
En tuurlijk mag je er weleens tussenuit, maar naar mijn mening moet je het dan het dichtstbij zoeken, zijn er geen grootouders meer?
Ik val je ook niet aan hoor, daar heb ik om te beginnen helemaal geen recht toe. Oudere mensen hebben nog weleens de vervelende gewoonte om alles zogenaamd beter te weten. Soms moet je jezelf weleens voor je schedel slaan en zeggen, 'joh, frank, wat kraam je voor kortzichtige onzin uit'.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jawel, mijn schoonmoeder, maar zijn peetmoeder, is gezien mijn eigen moeder ons in de steek heeft gelaten door naar Zweden te verhuizen en inmiddels in Nieuw - Zeeland woont (met mijn goedkeuring), een beetje mijn moeder geworden. Zij was de beste vriendin van mijn moeder, maar heeft destijds een beetje de moederrol over zich genomen. Zij is dus zo goed als oma.
Begin wel toe te zijn aan een nachtje+volledige dag voor mezelf. Mag ook wel, hij is bijna vijf maanden. Zal hem wel missen, maar ben ook pas 25. Even een weekendje ontladen en dan weer een paar maanden moederen jatoch.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:38 schreef deadprez het volgende:
Het is ook niet goed voor het kind als myrr zichzelf volledig weg gaat cijferen en niet af en toe iets leuks voor zichzelf gaat doen, daar raak je ook behoorlijk gestresst van denk ik
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:40 schreef Myrr het volgende:
Ga sowieso levensverhalen ophangen over hem tegen wildvreemden en op de after ga ik iedereen die aanwezig is voorzien van schone sokken en chille joggingbroeken. En voldoende water. Want water.
Ik vind mijn leeftijd een prima leeftijd om moeder te zijn. Lekker alert en vol energie. Straks afstuderen, dan nog een jonkie ter wereld brengen en daarna als ze naar school zijn zelf hopelijk weer verder studeren. M'n leven is net begonnen. Ik heb er geen moeite mee te moederen nu, geniet er volop van. Zou het zo weer doen als ik terug kon gaan naar de dag dat ik bevrucht werd, met deze wetenschap.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik val je ook niet aan hoor, daar heb ik om te beginnen helemaal geen recht toe. Oudere mensen hebben nog weleens de vervelende gewoonte om alles zogenaamd beter te weten. Soms moet je jezelf weleens voor je schedel slaan en zeggen, 'joh, frank, wat kraam je voor kortzichtige onzin uit'.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat jullie het volgens mij prima redden zo en dat je geen enkele twijfel nodig hebt. Op jouw leeftijd moeder, je hebt het maar te doen.
Maar laat je niet gek maar door onzin.
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Frank, ook tijdens het festival en op de after ben ik moeder hoor.Ga sowieso levensverhalen ophangen over hem tegen wildvreemden en op de after ga ik iedereen die aanwezig is voorzien van schone sokken en chille joggingbroeken. En voldoende water. Want water.
Jimmy is het hier mee eens.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
joh, frank, wat kraam je voor kortzichtige onzin uit'.
truequote:Op zondag 22 mei 2016 02:45 schreef Myrr het volgende:
Maar jouw 'oude mensen ervaring', geen enkel probleem mee. Zo ben ik straks ook. En DP ook, en hzaw ook. Eigenlijk iedereen, en dat is goed bedoeld.
Maak je niet druk joh.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, maar Myrr, excuus dat ik soms geweldig betweterig kan zijn.
Je doet het geweldig om terug te komen naar het punt, je hebt een moederinstinct en je moet wat jou het juiste lijkt - maar ik denk dat je dat allang hebt gedaan.
Sorry voor het belerende.
Ook echt.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
KLB / deze is ook sadist
Serieus, wtf is dit?
hoezo ik ook? ;squote:Op zondag 22 mei 2016 02:45 schreef Myrr het volgende:
Maar jouw 'oude mensen ervaring', geen enkel probleem mee. Zo ben ik straks ook. En DP ook, en hzaw ook. Eigenlijk iedereen, en dat is goed bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |