ach wel tof dat ze het iig probeert tochquote:Op zondag 22 mei 2016 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar zonder grappen en grollen, zij kan er dus echt geen hout van. Echt niet. Zo weet ze bijv. hoe ze moet afweren met schild en in dat eerste level kom je skelletje tegen die met kruisboog schieten (heel traag allemaal), eerst is het zo 'hee, kijk, ik doe het schild omhoog' en als je dan echt moet afweren is het 'wat moest ik alweer doen?!!!'
Echt een drama. Geen mens op Aardie die mijn vrouw kan leren gamen.
Mwah, er staat ook nog zoiets als mijn eigen veiligheid op het spel. Laat ik dat maar niet proberen.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je moet met een zweep slaan, dat werkt altijd kijk maar naar dieren
je liefkozende houding zorgt dat je vrouw zich niet verder ontwikkeld
weeniequote:Op zondag 22 mei 2016 02:26 schreef deadprez het volgende:
Die dandybleu is echt niet goed in zijn hoofd.
net als ashq trouwens, wat een randdebiel is dat ookquote:Op zondag 22 mei 2016 02:26 schreef deadprez het volgende:
Die dandybleu is echt niet goed in zijn hoofd.
Tuurlijk, ik moet er ook altijd wel om lachen hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach wel tof dat ze het iig probeert toch
watje, je kunt je vrouw toch wel aanquote:Op zondag 22 mei 2016 02:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, er staat ook nog zoiets als mijn eigen veiligheid op het spel. Laat ik dat maar niet proberen.
Ben ikquote:Op zondag 22 mei 2016 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben wel echt de normaalste in deze sc volgens mij
ja ook zo'n raar gevalquote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net als ashq trouwens, wat een randdebiel is dat ook
Snap ik. Kun je je voorstellen waar ik doorheen ga.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik had echt een hele hoop wtf-momenten tijdens het lezen van deze post
kom je uit zo'n waarzeggers familie die op de kermis staat?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Snap ik. Kun je je voorstellen waar ik doorheen ga.
Maar volgens mijn schoonmoeder is het volstrekt logisch en zag ze dit vier jaar geleden al aankomen dus het komt wel goed.
ik hoop het voor jequote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar volgens mijn schoonmoeder is het volstrekt logisch en zag ze dit vier jaar geleden al aankomen dus het komt wel goed.
madllieff ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
ik denk dat remqo de normaalste van deze sc is
Ja, ach, deal with it. Meer kun je er niet aan doen.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit een hele nuchtere familie en ik ben zelf ook heel nuchter. Vind/vond dat kaartengetrek enzo ook allemaal bullshit en lach me vierkant om Astro TV.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom je uit zo'n waarzeggers familie die op de kermis staat?
Noem me ouderwets maar ik ben van mening dat als je kinderen krijgt je dat sowieso moet afzweren.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoop het voor je![]()
geen drugs pakken de komende tijd
intresseert me nietquote:Op zondag 22 mei 2016 02:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit een hele nuchtere familie en ik ben zelf ook heel nuchter. Vind/vond dat kaartengetrek enzo ook allemaal bullshit en lach me vierkant om Astro TV.
Nou ja, ik laat het ook een beetje over me heen komen. Zat al een tijdje (jaren) met iets waar ik veel over pieker, en laatst deed mijn brein HEY MYRR, GOOI ANDERS JE HART CHAKRA GEWOON EVEN OPEN en toen kon ik ineens janken. Ik ken chakra's alleen maar van plaatjes van Facebook...quote:Op zondag 22 mei 2016 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ach, deal with it. Meer kun je er niet aan doen.
Neuh dat vind ik niet. Af en toe op een feest een pil pakken of zo moet prima kunnen.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Noem me ouderwets maar ik ben van mening dat als je kinderen krijgt je dat sowieso moet afzweren.
sowieso drugs helemaal afweren, verbieden, hoge boetes, celstraffen etc. net als die president in venezuelaquote:Op zondag 22 mei 2016 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Noem me ouderwets maar ik ben van mening dat als je kinderen krijgt je dat sowieso moet afzweren.
ja aspirientje ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Neuh dat vind ik niet. Af en toe op een feest een pil pakken of zo moet prima kunnen.
Je moet gewoon samen met je vriend je kind opvoeden. Doen mensen al duizenden jaren. Jullie houden allebei van jullie kind en daar gaat het om. Geen onzin, gewoon opvoeden met je hart, meer heb je niet nodig.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik laat het ook een beetje over me heen komen. Zat al een tijdje (jaren) met iets waar ik veel over pieker, en laatst deed mijn brein HEY MYRR, GOOI ANDERS JE HART CHAKRA GEWOON EVEN OPEN en toen kon ik ineens janken. Ik ken chakra's alleen maar van plaatjes van Facebook...
hehequote:
Nja, ik heb al twee maanden terug geregeld dat zijn peetmoeder het hele weekend oppast. Ben wel een goede en toegewijde moeder vind ik zelf, maar mag af en toe (twee keer per jaar ofzo) ook wel een weekendje voor mezelf. Een pilletje is echt niet zo dat ik een week niets meer kan ofzo en meteen drugsverslaafd ben.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |