nee hoopte dat je ps had zodat we samen konden spelenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
xbox
ga je op haten maar maakt niet uit
heb je 3 of 4?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hoopte dat je ps had zodat we samen konden spelen
Je kunt ook gewoon 'Hoi Myyyyyyrrrrrr!' zeggen als je m'n aandacht wil in plaats van me dingen te verwijten.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
owhnee het is myrr die gaat me weer allemaal dingen toewensen
allebei maar 3 leest geen discs meerquote:
ja of je moet shit in de playstation store kopenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is wel een vereiste toch?
Ja dat krijg je er nou van als je geen drugs gebruikt.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:19 schreef Myrr het volgende:
Ik word overigens leip, heb al een jaar geen drugs op en nu heb ik ineens een spirituele/energetische opening ofzo de afgelopen twee weken.
Puberteit all over again maar nu echt. Ik vind dit eng. En nee, ik heb geen psychose.Misschien moet ik met een mediumiemand gaan praten ofzo.
ik ben niet bekend met openingenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:19 schreef Myrr het volgende:
Ik word overigens leip, heb al een jaar geen drugs op en nu heb ik ineens een spirituele/energetische opening ofzo de afgelopen twee weken.
Puberteit all over again maar nu echt. Ik vind dit eng. En nee, ik heb geen psychose.Misschien moet ik met een mediumiemand gaan praten ofzo.
Dat zou denk ik wel wat kijkers generen, maar goed die zien slechts mij de wind van voren krijgen dat ik iets niet kan uitleggen en na een vijftal dramatische pogingen te horen krijgen dat spelletjes voor kinderen zijn,quote:Op zondag 22 mei 2016 02:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet een keer een stream fixen, zou dit graag zien
Ha, onze moeder.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:19 schreef Myrr het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou denk ik wel wat kijkers generen, maar goed die zie slechts mij de wind van voren krijgen dat ik iets niet kan uitleggen en na een vijftal dramatische pogingen te horen krijgen dat spelletjes voor kinderen zijn,
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat krijg je er nou van als je geen drugs gebruikt.
Ja, maar serieus. Ik was op een begraafplaats geweest om met de kleine naar de oma van mijn vriend te gaan omdat ze ons stalkte in onze dromen en sindsdien is het raak.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat krijg je er nou van als je geen drugs gebruikt.
begrijp hier geen kut vanquote:Op zondag 22 mei 2016 02:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar serieus. Ik was op een begraafplaats geweest om met de kleine naar de oma van mijn vriend te gaan omdat ze ons stalkte in onze dromen en sindsdien is het raak.
Wilde hem gevoelsmatig beschermen tegen al die dooien die zijn leven willen aftappen met zo'n energieveldje om hem heen maar dat ding knalde heel de stad door en sindsdien ik zie vanuit mijn eigen bed een ding bij zijn bed staan en dat ding voelt prima dus dan kan ik ook slapen. Ofzo. Weet niet. Ga bij Awakenings weer drugs gebruiken dus misschien gaat het dan weg.
ik had echt een hele hoop wtf-momenten tijdens het lezen van deze postquote:Op zondag 22 mei 2016 02:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar serieus. Ik was op een begraafplaats geweest om met de kleine naar de oma van mijn vriend te gaan omdat ze ons stalkte in onze dromen en sindsdien is het raak.
Wilde hem gevoelsmatig beschermen tegen al die dooien die zijn leven willen aftappen met zo'n energieveldje om hem heen maar dat ding knalde heel de stad door en sindsdien ik zie vanuit mijn eigen bed een ding bij zijn bed staan en dat ding voelt prima dus dan kan ik ook slapen. Ofzo. Weet niet. Ga bij Awakenings weer drugs gebruiken dus misschien gaat het dan weg.
hahahaquote:Op zondag 22 mei 2016 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben wel echt de normaalste in deze sc volgens mij
Maar zonder grappen en grollen, zij kan er dus echt geen hout van. Echt niet. Zo weet ze bijv. hoe ze moet afweren met schild en in dat eerste level kom je skelletje tegen die met kruisboog schieten (heel traag allemaal), eerst is het zo 'hee, kijk, ik doe het schild omhoog' en als je dan echt moet afweren is het 'wat moest ik alweer doen?!!!'quote:
je moet met een zweep slaan, dat werkt altijd kijk maar naar dierenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar zonder grappen en grollen, zij kan er dus echt geen hout van. Echt niet. Zo weet ze bijv. hoe ze moet afweren met schild en in dat eerste level kom je skelletje tegen die met kruisboog schieten (heel traag allemaal), eerst is het zo 'hee, kijk, ik doe het schild omhoog' en als je dan echt moet afweren is het 'wat moest ik alweer doen?!!!'
Echt een drama. Geen mens op Aardie die mijn vrouw kan leren gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |