de echte diehardsquote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu is het zo weer jij en ik dp, zoals wel vaker het geval is
Ik blijf ook hangen hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu is het zo weer jij en ik dp, zoals wel vaker het geval is
snapt vrouwe drebin iets van je darksouls praktijken?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, morgen blijft de PS uit. Of nou ja, misschien plaatjes draaien en gamen, dat kan ook.
dagen ookquote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef deadprez het volgende:
godverdomme 2 uur al
nachten gaan veel te snel
minder snuivequote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef deadprez het volgende:
godverdomme 2 uur al
nachten gaan veel te snel
Die kan er geen reet van. Ik zit eerst paniekerig naar het beeldscherm te kijken, dan naar te controller - wat ik moet ik indrukken!!? - en dan weer naar het scherm en ondertussen is ze al drie keer dood.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snapt vrouwe drebin iets van je darksouls praktijken?
wat is dit voor rare suggestiequote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die kan er geen reet van. Ik zit eerst paniekerig naar het beeldscherm te kijken, dan naar te controller - wat ik moet ik indrukken!!? - en dan weer naar het scherm en ondertussen is ze al drie keer dood.
hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die kan er geen reet van. Ik zit eerst paniekerig naar het beeldscherm te kijken, dan naar te controller - wat ik moet ik indrukken!!? - en dan weer naar het scherm en ondertussen is ze al drie keer dood.
gereageerdquote:Op zondag 22 mei 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
KLB / het hebben
ik weet nooit hoe ik moet reageren op dit soort topics
dadelijk is het serieus en maak ik een kutopmerking
ja ik had daar laatst ook nog ff voor je naar gezocht maar is idd nergens te vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ze hebben later nog shit uitgebracht maar kan ik totaal niet vinden ;s
gvdquote:
quote:
Iets simpels zoals springen is al een hele uitdaging hoor. En dan kun je ook nog met een zwaard zwaaien - nou ja, dan komen er skelleten aan en zeg ik welke knop ze moet indrukken en wanneer ze naar links, rechts of achteren moet duiken - en raakt ze in paniek en snapt ze echt niet hoe je alles kunt onthouden.quote:
kun je niet een keer een stream fixen, zou dit graag zienquote:Op zondag 22 mei 2016 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Iets simpels zoals springen is al een hele uitdaging hoor. En dan kun je ook nog met een zwaard zwaaien - nou ja, dan komen er skelleten aan en zeg ik welke knop ze moet indrukken en wanneer ze naar links, rechts of achteren moet duiken - en raakt ze in paniek en snapt ze echt niet hoe je alles kunt onthouden.
Om een lang verhaal kort te maken, lekker gamen met mevr. Drebin, dat is niet echt een succes.
En ze wordt nog boos ook want ik zeg het te snel en onduidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:14 schreef Myrr het volgende:
en ga ik mijn zoon verwaarlozen enzo omdat ik eerst een checkpoint moet bereiken voordat ik flesje kan geven.
ik speelde altijd op de computer maar enige tijd geleden ook maar een console aangeschaft. verschrikkelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Iets simpels zoals springen is al een hele uitdaging hoor. En dan kun je ook nog met een zwaard zwaaien - nou ja, dan komen er skelleten aan en zeg ik welke knop ze moet indrukken en wanneer ze naar links, rechts of achteren moet duiken - en raakt ze in paniek en snapt ze echt niet hoe je alles kunt onthouden.
Om een lang verhaal kort te maken, lekker gamen met mevr. Drebin, dat is niet echt een succes.
En ze wordt nog boos ook want ik zeg het te snel en onduidelijk.
welke consolequote:Op zondag 22 mei 2016 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik speelde altijd op de computer maar enige tijd geleden ook maar een console aangeschaft. verschrikkelijkkan er ook niks van vooral die "stealth-games" waar je voorzichtig moet zijn gaan faliekant mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |