haha meer zo van: david Gaytaquote:
mooiquote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik had nog geen inb4 dus deze doet wel zeer ;s
laterssquote:
Zat hier onder het stof, we hebben hier een hele meuk van die zooi op zolder staan waarvan ik me echt niet meer kan herinneren dat ik het ooit gekocht heb.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
vet, beetje combinatie van new york dolls en ramones
nicequote:Op zondag 22 mei 2016 02:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zat hier onder het stof, we hebben hier een hele meuk van die zooi op zolder staan waarvan ik me echt niet meer kan herinneren dat ik het ooit gekocht heb.
arme jijquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb echt zo tyfes veel last van mijn rug
Ik had je een klein complimenteus knikje gegeven als je een huisdame was van 50+ en een pittig kort kapsel.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
komt vast omdat ik het gewicht van de wereld op mijn schouders draag
trustenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik poste al ff niet meer mee en ga nu naar bed
truste
Trustenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
truste
welterusten xquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
truste
Trusten Guusquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
truste
ik ben een snotaap van 14 met lang haar..quote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik had je een klein complimenteus knikje gegeven als je een huisdame was van 50+ en een pittig kort kapsel.
Ja, morgen blijft de PS uit. Of nou ja, misschien plaatjes draaien en gamen, dat kan ook.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
nicetof om dat dan allemaal weer eens tegen te komen lijkt me
is geen slechte combinatie tochquote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, morgen blijft de PS uit. Of nou ja, misschien plaatjes draaien en gamen, dat kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |