ja daaromquote:
nou enquote:Op zondag 22 mei 2016 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je raakt me dus niet met die tekst
Oh ja, kwam een LP tegen, geen flauw idee meer hoe ik er aan kom en het staat ook op Youtube. Hoewel niet zo bekend, ik moest meteen aan je denken toen ik het hoorde.quote:
Oeh, zal zo even checkenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, kwam een LP tegen, geen flauw idee meer hoe ik er aan kom en het staat ook op Youtube. Hoewel niet zo bekend, ik moest meteen aan je denken toen ik het hoorde.
en ben je nu blij met jezelfquote:Op zondag 22 mei 2016 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij had geen inb4 tegen mijn reply dus ik raak je wel
ik denk het wel, zo ben jijquote:
een verrotte zielquote:
vet, beetje combinatie van new york dolls en ramonesquote:Op zondag 22 mei 2016 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, kwam een LP tegen, geen flauw idee meer hoe ik er aan kom en het staat ook op Youtube. Hoewel niet zo bekend, ik moest meteen aan je denken toen ik het hoorde.
haha meer zo van: david Gaytaquote:
mooiquote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik had nog geen inb4 dus deze doet wel zeer ;s
laterssquote:
Zat hier onder het stof, we hebben hier een hele meuk van die zooi op zolder staan waarvan ik me echt niet meer kan herinneren dat ik het ooit gekocht heb.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
vet, beetje combinatie van new york dolls en ramones
nicequote:Op zondag 22 mei 2016 02:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zat hier onder het stof, we hebben hier een hele meuk van die zooi op zolder staan waarvan ik me echt niet meer kan herinneren dat ik het ooit gekocht heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |