arme jijquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb echt zo tyfes veel last van mijn rug
Ik had je een klein complimenteus knikje gegeven als je een huisdame was van 50+ en een pittig kort kapsel.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
komt vast omdat ik het gewicht van de wereld op mijn schouders draag
trustenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik poste al ff niet meer mee en ga nu naar bed
truste
Trustenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
truste
welterusten xquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
truste
Trusten Guusquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
truste
ik ben een snotaap van 14 met lang haar..quote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik had je een klein complimenteus knikje gegeven als je een huisdame was van 50+ en een pittig kort kapsel.
Ja, morgen blijft de PS uit. Of nou ja, misschien plaatjes draaien en gamen, dat kan ook.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
nicetof om dat dan allemaal weer eens tegen te komen lijkt me
is geen slechte combinatie tochquote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, morgen blijft de PS uit. Of nou ja, misschien plaatjes draaien en gamen, dat kan ook.
de echte diehardsquote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu is het zo weer jij en ik dp, zoals wel vaker het geval is
Ik blijf ook hangen hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu is het zo weer jij en ik dp, zoals wel vaker het geval is
snapt vrouwe drebin iets van je darksouls praktijken?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, morgen blijft de PS uit. Of nou ja, misschien plaatjes draaien en gamen, dat kan ook.
dagen ookquote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef deadprez het volgende:
godverdomme 2 uur al
nachten gaan veel te snel
minder snuivequote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef deadprez het volgende:
godverdomme 2 uur al
nachten gaan veel te snel
Die kan er geen reet van. Ik zit eerst paniekerig naar het beeldscherm te kijken, dan naar te controller - wat ik moet ik indrukken!!? - en dan weer naar het scherm en ondertussen is ze al drie keer dood.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snapt vrouwe drebin iets van je darksouls praktijken?
wat is dit voor rare suggestiequote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die kan er geen reet van. Ik zit eerst paniekerig naar het beeldscherm te kijken, dan naar te controller - wat ik moet ik indrukken!!? - en dan weer naar het scherm en ondertussen is ze al drie keer dood.
hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die kan er geen reet van. Ik zit eerst paniekerig naar het beeldscherm te kijken, dan naar te controller - wat ik moet ik indrukken!!? - en dan weer naar het scherm en ondertussen is ze al drie keer dood.
gereageerdquote:Op zondag 22 mei 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
KLB / het hebben
ik weet nooit hoe ik moet reageren op dit soort topics
dadelijk is het serieus en maak ik een kutopmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |