Ach, je kent mijn geheim he, gewoon stoppen met tellen bij 24.quote:
Tong was ooit leuk, nu een schaduw van zichzelfquote:Op zondag 22 mei 2016 03:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja prima, ik zeg ook niet dat iedereen een hekel aan hem moet hebben en hij heeft soms ook leuke dingen, maar ik kan niet zo goed tegen dat narcistische gedrag van hem.
Ga jij nou eens naar bed joh.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nehh, halverwege de zwangerschap mee gestopt. Over een paar maanden misschien weer.
Precies.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tong was ooit leuk, nu een schaduw van zichzelf
Uhm... Ik moet eerlijk zeggen dat dat niet helemaal waar is.quote:
ik ben voorlopig nog wel wakkerquote:Op zondag 22 mei 2016 03:51 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie zo slapen?Of ben ik hier nog op goede adres voor een uurtje afleiding.
Don Quichot van Fokquote:
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh jee, we zijn allemaal nog wakker en blijven dat ook. Je bent hier prima.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:51 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie zo slapen?Of ben ik hier nog op goede adres voor een uurtje afleiding.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok.watskeburt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ben een muffin aan het eten, daarna ga ik misschien. Bedacht me net dat hij ook nog een vader heeft die alleen m'n tiet tevoorschijn hoeft te toveren terwijl ik slaap en als hij dan baby ervoor legt, doet baby de rest zelf gewoon. Dat kan hij inmiddels.quote:
gvd heldin ben je toch ookquote:Op zondag 22 mei 2016 03:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben een muffin aan het eten, daarna ga ik misschien. Bedacht me net dat hij ook nog een vader heeft die alleen m'n tiet tevoorschijn hoeft te toveren terwijl ik slaap en als hij dan baby ervoor legt, doet baby de rest zelf gewoon. Dat kan hij inmiddels.
Weet je wat? Dan blijf je er gewoon gezellig bij vanavond.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben een muffin aan het eten, daarna ga ik misschien. Bedacht me net dat hij ook nog een vader heeft die alleen m'n tiet tevoorschijn hoeft te toveren terwijl ik slaap en als hij dan baby ervoor legt, doet baby de rest zelf gewoon. Dat kan hij inmiddels.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Dat is toch ook zoquote:Op zondag 22 mei 2016 03:50 schreef Myrr het volgende:
Dacht altijd dat Tong een soort kloonacount was van meerdere mensen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:53 schreef Remqo het volgende:
[..]ehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:53 schreef Remqo het volgende:
[..]Nee was dat het maar. Mensen met veel drank op zijn kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]Komt goed. Hoort erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |