Tjonge jongen.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:42 schreef Myrr het volgende:
Jezus, als mijn kind 19 is ben ik alweer 44. Beter droog ik even goed op als J.Lo.
Lekker samen pillen slikken jatoch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Deze jongedame is altijd verantwoordelijk voor onheil.quote:
Hear hearquote:Op zondag 22 mei 2016 03:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Joh, is een man van 54?, gun hem zijn lolletje. Heeft het helemaal gemaakt op een internetforum en zo nu dan en post hij ook nog eens wat leuks. Goed, 60% is pure bagger, dat ziet een blinde ook nog wel, maar laat zo'n man lekker joh.
Ik snap die hetze jegens tong nooit zo, laat die man lekker zijn gang gaan. Al is het bagger.
Als je bagger post kun je ook verwachten dat daar een reactie op komt. Maar dat duldt Tong niet, zelfs niet van de mods. Slotje krijgen is gewoon een nieuw topic openen en daarna nog een stuk of drie topics in FB.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Joh, is een man van 54?, gun hem zijn lolletje. Heeft het helemaal gemaakt op een internetforum en zo nu dan en post hij ook nog eens wat leuks. Goed, 60% is pure bagger, dat ziet een blinde ook nog wel, maar laat zo'n man lekker joh.
Ik snap die hetze jegens tong nooit zo, laat die man lekker zijn gang gaan. Al is het bagger.
Boh valt best mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Deze jongedame is altijd verantwoordelijk voor onheil.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker samen pillen slikken jatoch.Ga jij nou maar lekker knorren. Trusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Ik ben 47 en Hot as Hell iig volgens mijn partnerquote:Op zondag 22 mei 2016 03:42 schreef Myrr het volgende:
Jezus, als mijn kind 19 is ben ik alweer 44. Beter droog ik even goed op als J.Lo.
picsquote:Op zondag 22 mei 2016 03:46 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik ben 47 en Hot as Hell iig volgens mijn partner
Maar Willoow slaapt alquote:Op zondag 22 mei 2016 03:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Deze jongedame is altijd verantwoordelijk voor onheil.
Ik geloof je man. Moet wel zeggen, hou ouder hoe zelfverzekerder.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:46 schreef Impressme het volgende:
[..]
ik was de hele dag afwezig, mag ik eens evenquote:
Ja, uh, ik ben ook nog 47.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:46 schreef Impressme het volgende:
[..]
So what, ik vind hem leuk, een soort Herman Brood. Kunststukjes waar ik dikwijls om moet glimlachenquote:Op zondag 22 mei 2016 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je bagger post kun je ook verwachten dat daar een reactie op komt. Maar dat duldt Tong niet, zelfs niet van de mods. Slotje krijgen is gewoon een nieuw topic openen en daarna nog een stuk of drie topics in FB.
Want ja, hij is Tong, de man met 600.000 posts en een eigen smiley.
ik moest lachenquote:
Ja prima, ik zeg ook niet dat iedereen een hekel aan hem moet hebben en hij heeft soms ook leuke dingen, maar ik kan niet zo goed tegen dat narcistische gedrag van hem.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:48 schreef Impressme het volgende:
[..]
So what, ik vind hem leuk, een soort Herman Brood. Kunststukjes waar ik dikwijls om moet glimlachen
Jonge snoeperdquote:
ewaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |