Trusten!quote:Op zondag 22 mei 2016 03:34 schreef Myrr het volgende:
Ik ga naar bed, die bolle pannenkoek ligt over vier uurtjes alweer tegen het plafond aan te brabbelen.
Sorry ome Frankquote:
Met sluiten was je altijd lucky luke, Iedereen is altijd sneller.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
over postaantallen gesproken trouwens
[ afbeelding ]
dezen ironie
Precies. Geen idee nog over later, hij is pas vijf maanden maar af en toe denk ik Ooooh wee als ik straks wakker word met een kater en dit allemaal maar een droom was.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt heh, maar ik zou ze voor geen goud willen missen
Hoe bevalt je nieuwe collega?quote:Op zondag 22 mei 2016 03:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met sluiten was je altijd lucky luke, Iedereen is altijd sneller.
laterssquote:
Iets zegt me, noem me gek, dat tong wel een punt heeft. Je zult die aantallen ongetwijfeld niet gebonden onder je neus willen krijgen en voor Nederlands moeten lezen.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
over postaantallen gesproken trouwens
[ afbeelding ]
dezen ironie
Ja goh, ik post alleen maar hier in de SC, maar Tong is wel de laatste die recht van spreken heeft op het gebied van postaantallen en de kwaliteit van die posts.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets zegt me, noem me gek, dat tong wel een punt heeft. Je zult die aantallen ongetwijfeld niet gebonden onder je neus willen krijgen en voor Nederlands moeten lezen.
Precies. Geen idee nog over later, hij is pas vijf maanden maar af en toe denk ik Ooooh wee als ik straks wakker word met een kater en dit allemaal maar een droom was.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt heh, maar ik zou ze voor geen goud willen missen
Tong is jaloersquote:Op zondag 22 mei 2016 03:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets zegt me, noem me gek, dat tong wel een punt heeft. Je zult die aantallen ongetwijfeld niet gebonden onder je neus willen krijgen en voor Nederlands moeten lezen.
jij ging slapenquote:
Joh, is een man van 54?, gun hem zijn lolletje. Heeft het helemaal gemaakt op een internetforum en zo nu dan en post hij ook nog eens wat leuks. Goed, 60% is pure bagger, dat ziet een blinde ook nog wel, maar laat zo'n man lekker joh.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja goh, ik post alleen maar hier in de SC, maar Tong is wel de laatste die recht van spreken heeft op het gebied van postaantallen en de kwaliteit van die posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |