2u. Dus het valt mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 05:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe laat heb je voor t laatst gepakt ongeveer
oh voor mij betekent het dan meestal al dat slapen er niet meer in zitquote:
Genoeg alcohol kan je reddenquote:Op zondag 22 mei 2016 05:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh voor mij betekent het dan meestal al dat slapen er niet meer in zit
Meh, ik blijf dan liever wakker.quote:
quote:
heb nooit zo'n last van een crash bij pep, zelfs na meerdere nachten niet slapen heb ik alleen maar wat last van vermoeidheidquote:Op zondag 22 mei 2016 05:19 schreef dimmak het volgende:
[..]Dat is ook een optie. Maar dan heb je er de volgende dag weer zoveel last van.
Het ligt echt aan hoeveel slaap ik daarna kun pakken. Maar meestal valt het dik meequote:Op zondag 22 mei 2016 05:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb nooit zo'n last van een crash bij pep, zelfs na meerdere nachten niet slapen heb ik alleen maar wat last van vermoeidheid
ja het speelt ook wel mee dat ik een pauper zonder veel verplichtingen ben :$ en dus idd ook gewoon zo lang kan slapen erna als ik wilquote:Op zondag 22 mei 2016 05:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het ligt echt aan hoeveel slaap ik daarna kun pakken. Maar meestal valt het dik mee
quote:Op zondag 22 mei 2016 05:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja het speelt ook wel mee dat ik een pauper zonder veel verplichtingen ben :$ en dus idd ook gewoon zo lang kan slapen erna als ik wil
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 05:25 schreef dimmak het volgende:
Het is verdomme alweer half 6.Genacht gozer, ik ga proberen wat slaap te pakken.
treurneusquote:
whehequote:
Wat?quote:Op zondag 22 mei 2016 09:30 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme. Dat korstje had ik beter nog even 2 dagen kunnen laten zitten.
Beetje te veel info dat hij zijn wondjes open zit te krabben.quote:
Niels is wat dat betreft een braddiequote:Op zondag 22 mei 2016 09:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje te veel info dat hij zijn wondjes open zit te krabben.
haha echt fantastischquote:Op zondag 22 mei 2016 09:45 schreef deadprez het volgende:
Er werd mij in FB verweten dat ik deel uit maak van een kliekje dat zich bezighoudt met ik-heb-het-toch-gekocht en hont grapjes.
Voel me beledigd
oh ja en die ook nog iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |