2u. Dus het valt mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 05:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe laat heb je voor t laatst gepakt ongeveer
oh voor mij betekent het dan meestal al dat slapen er niet meer in zitquote:
Genoeg alcohol kan je reddenquote:Op zondag 22 mei 2016 05:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh voor mij betekent het dan meestal al dat slapen er niet meer in zit
Meh, ik blijf dan liever wakker.quote:
quote:
heb nooit zo'n last van een crash bij pep, zelfs na meerdere nachten niet slapen heb ik alleen maar wat last van vermoeidheidquote:Op zondag 22 mei 2016 05:19 schreef dimmak het volgende:
[..]Dat is ook een optie. Maar dan heb je er de volgende dag weer zoveel last van.
Het ligt echt aan hoeveel slaap ik daarna kun pakken. Maar meestal valt het dik meequote:Op zondag 22 mei 2016 05:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb nooit zo'n last van een crash bij pep, zelfs na meerdere nachten niet slapen heb ik alleen maar wat last van vermoeidheid
ja het speelt ook wel mee dat ik een pauper zonder veel verplichtingen ben :$ en dus idd ook gewoon zo lang kan slapen erna als ik wilquote:Op zondag 22 mei 2016 05:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het ligt echt aan hoeveel slaap ik daarna kun pakken. Maar meestal valt het dik mee
quote:Op zondag 22 mei 2016 05:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja het speelt ook wel mee dat ik een pauper zonder veel verplichtingen ben :$ en dus idd ook gewoon zo lang kan slapen erna als ik wil
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 05:25 schreef dimmak het volgende:
Het is verdomme alweer half 6.Genacht gozer, ik ga proberen wat slaap te pakken.
treurneusquote:
whehequote:
Wat?quote:Op zondag 22 mei 2016 09:30 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme. Dat korstje had ik beter nog even 2 dagen kunnen laten zitten.
Beetje te veel info dat hij zijn wondjes open zit te krabben.quote:
Niels is wat dat betreft een braddiequote:Op zondag 22 mei 2016 09:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje te veel info dat hij zijn wondjes open zit te krabben.
haha echt fantastischquote:Op zondag 22 mei 2016 09:45 schreef deadprez het volgende:
Er werd mij in FB verweten dat ik deel uit maak van een kliekje dat zich bezighoudt met ik-heb-het-toch-gekocht en hont grapjes.
Voel me beledigd
oh ja en die ook nog iddquote:
heb nog niet geslapenquote:
valt best meequote:
schop hemquote:
ik hoef nog geen kunstgebit voorlopigquote:
lolwatquote:Op zondag 22 mei 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
[..]
nee bon jovi
kki moet lachen terwijl ik dat typ maar ben srs
welk nummer?quote:Op zondag 22 mei 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
[..]
nee bon jovi
kki moet lachen terwijl ik dat typ maar ben srs
geen kunstgebit staat er tochquote:
ja hijs 4. hij kan het niet eens 's goed zingen ofzo.quote:
Zag laatst in een KLB topic wel dat je heel veel haters hebt. Je postte er niet eens, maar je naam werd genoemd en er werd volop gehaat.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:45 schreef deadprez het volgende:
Er werd mij in FB verweten dat ik deel uit maak van een kliekje dat zich bezighoudt met ik-heb-het-toch-gekocht en hont grapjes.
Voel me beledigd
wat een kleine baasquote:Op zondag 22 mei 2016 09:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hijs 4. hij kan het niet eens 's goed zingen ofzo.
whoooooooooooooooooooooo halfway thurrr oooOOoO libeonbrayer.
Link?quote:Op zondag 22 mei 2016 09:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag laatst in een KLB topic wel dat je heel veel haters hebt. Je postte er niet eens, maar je naam werd genoemd en er werd volop gehaat.
Ah ja. Beste is gewoon vanaf blijvenquote:Op zondag 22 mei 2016 09:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Korstje op m'n elleboog. Ik val nog al 'ns.
Ik ben niet zo pulkerig, maar dacht dat 'ie er wel afkon.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje te veel info dat hij zijn wondjes open zit te krabben.
Hahahquote:
Over een week heb je wel nieuwe uitgekozen denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:56 schreef Crip het volgende:
neeeeeeeeeeeee ik ben mn dopje vn headphone kwijt
Zit nog in je oor waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:56 schreef Crip het volgende:
neeeeeeeeeeeee ik ben mn dopje vn headphone kwijt
ewaaquote:
Vind jou best gematigd, denk dat dat misschien juist de irritatie wekt. Dat je niet meegaat in die extreme tegenstellingen.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hahah![]()
Ach ja, ik kan er wel mee leven dat dat soort figuren haten.
Puntenjagerquote:Op zondag 22 mei 2016 10:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hahah![]()
Ach ja, ik kan er wel mee leven dat dat soort figuren haten.
Ik weet het niet, met Geerd heb ik ook wel vaak genoeg flink ruzie lopen schoppen hoor. Van puntenjager kan ik me de laatste keer dat ik hem sprak niet eens herinneren.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind jou best gematigd, denk dat dat misschien juist de irritatie wekt. Dat je niet meegaat in die extreme tegenstellingen.
stfu ben in mn bed aan het zoekenquote:Op zondag 22 mei 2016 10:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Over een week heb je wel nieuwe uitgekozen denk ik.
is dat nou die kerel die vera166 liep te stalken of ben ik in de war?quote:Op zondag 22 mei 2016 10:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Puntenjager______________________________________!^3
In dit geval ligt de bron bij Volgeltjesdans die in zijn vastberadenheid in 2013 van de herkomst van DP anderen users overtuigd lijkt te hebbenquote:Op zondag 22 mei 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind jou best gematigd, denk dat dat misschien juist de irritatie wekt. Dat je niet meegaat in die extreme tegenstellingen.
niet alleen vera166quote:Op zondag 22 mei 2016 10:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat nou die kerel die vera166 liep te stalken of ben ik in de war?
Bedoel dat je gewoon fatsoenlijk blijft, dus dan hoeft verschil in standpunt geen issue te zijn, maar blijkbaar wordt het toch iets persoonlijks.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet het niet, met Geerd heb ik ook wel vaak genoeg flink ruzie lopen schoppen hoor. Van puntenjager kan ik me de laatste keer dat ik hem sprak niet eens herinneren.
ik weet ook alles van mannen en ik ben maagdquote:Op zondag 22 mei 2016 10:05 schreef zeer het volgende:
heeft ook altijd van die ik weet alles van vrouwen terwijl ik maagd ben posts in RP en allesnet chroestjov
oh ja, tegen houses zat ie ook nog een tijdje creepy te doen geloof ikquote:
Hij heeft wel Meloewa geregen.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:05 schreef zeer het volgende:
heeft ook altijd van die ik weet alles van vrouwen terwijl ik maagd ben posts in RP en allesnet chroestjov
plsquote:Op zondag 22 mei 2016 10:06 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet ook alles van mannen en ik ben maagd![]()
Mannen weten zelfs niet eens alles over mannen, laat staan een vrouw.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:06 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet ook alles van mannen en ik ben maagd![]()
af en toe lees je in RP echt dingen van die gastquote:Op zondag 22 mei 2016 10:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, tegen houses zat ie ook nog een tijdje creepy te doen geloof ik
en werd steeds kkhard door haar gedisst, uiteraard
ok montellyquote:Op zondag 22 mei 2016 10:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mannen weten zelfs niet eens alles over mannen, laat staan een vrouw.
Schiet wel een beetje op. Heb honger.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:07 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, ik ga even omelet maken voor mijn lover.
dt denk jijquote:Op zondag 22 mei 2016 10:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mannen weten zelfs niet eens alles over mannen, laat staan een vrouw.
R&P is sowieso wel echt een forum waar je van de ene verbazing in de andere valt als je daar een beetje gaat lurken.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:08 schreef zeer het volgende:
[..]
af en toe lees je in RP echt dingen van die gastecht srs hilarical
haha jaquote:Op zondag 22 mei 2016 10:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
R&P is sowieso wel echt een forum waar je van de ene verbazing in de andere valt als je daar een beetje gaat lurken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |