Dacht dat dat uit de koker van TS kwam.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:00 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik vind 'White genocide' wel echt een beetje een stomme campagne hoor, van de danktanks van conservatief-rechts.
Ik ben ook tegen massa-immigratie. Maar 'white-genocide'Kom op...
Nee, dat is op dit moment een heel hot item... Zijn al heel wat filmpjes, posters en plaatjes van op het internet.quote:
White genocide is de nogal alarmistische conclusie van de TS.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:00 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik vind 'White genocide' wel echt een beetje een stomme campagne hoor, van de danktanks van conservatief-rechts.
Ik ben ook tegen massa-immigratie. Maar 'white-genocide'Kom op...
Hep dat gestaan op Facebook? Ongelofelijk zegquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, dat is op dit moment een heel hot item... Zijn al heel wat filmpjes, posters en plaatjes van op het internet.
Ik ken er wel één. Om populistisch spul op Fok dwars te zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan niet 1 reden bedenken waarom een Nederlander (een autochtoon een blanke een witte Nederlander zeg maar) op deze partij zou stemmen. Geen van deze punten is in jouw belang.
Die van de PVV dan weer wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:35 schreef DrDentz het volgende:
Die heb je daar niet mee. De plannen van DENK reiken niet tot in de zolderkamers.
Denk het wel. De Antilliaanse man wenst niet te worden tegengesproken. Toch hunkert ze naar de vrouwonderdrukkunde allochtone man, terwijl juist de witte man haar alle kansen heeft geboden die er zijn en haar bekendheid heeft geschonken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:36 schreef Fatoeman het volgende:
Zou Sylvana weleens in elkaar geslagen zijn?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk het wel. De Antilliaanse man wenst niet te worden tegengesproken. Toch hunkert ze naar de vrouwonderdrukkunde allochtone man, terwijl juist de witte man haar alle kansen heeft geboden die er zijn en haar bekendheid heeft geschonken.
Terecht als ze klappen krijgtquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk het wel. De Antilliaanse man wenst niet te worden tegengesproken. Toch hunkert ze naar de vrouwonderdrukkunde allochtone man, terwijl juist de witte man haar alle kansen heeft geboden die er zijn en haar bekendheid heeft geschonken.
Ik denk niet de 3 mannen op het plaatje, die vinden negers vies. Vooral geblondeerde negerinnen met wel een grote bek maar geen hoofddoek.quote:
Suggereer jij hier mee dat alleen de witte mensen invloed hebben?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Om tegen Geert te stemmen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan niet 1 reden bedenken waarom een Nederlander (een autochtoon een blanke een witte Nederlander zeg maar) op deze partij zou stemmen. Geen van deze punten is in jouw belang.
Wat een kansloze filmpjes. Als dat hun beste optredens zijn in de Kamer dan gaan ze af op 0 zetels.quote:
Mijn stem heeft die Kuzu.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een kansloze filmpjes. Als dat hun beste optredens zijn in de Kamer dan gaan ze af op 0 zetels.
Ja maar Wilders komt op voor de belangen van Henk en Ingrid in die sociale huurwoning in Almere muziekwijk. Als het aan DENK ligt dan is het afgelopen met Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:55 schreef Jenji het volgende:
[..]
Mijn stem heeft die Kuzu.![]()
Ik vind hem zelfs wat weg hebben van Wilders. Zeg maar een getinte versie er van.
Leg uit?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar Wilders komt op voor de belangen van Henk en Ingrid in die sociale huurwoning in Almere muziekwijk. Als het aan DENK ligt dan is het afgelopen met Henk en Ingrid.
Nou, die willen genocide plegen op de boze blankman uit het avondland.quote:
Dat betekent niet dat het afgelopen is met Henk en Ingrid. Als ik deze mensen zo zie, denk ik dat zij het beter voor hebben met Henk en Ingrid in tegenstelling tot Wilders met Fatima en Mo.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat hebben Henk en Ingrid aan de standpunten van DENK? Niks.
Wat natuurlijk volkomen terecht is. Het wordt tijd dat we terug nemen wat van ons is. Na jaren lange uitbuiting, slavernij, verkrachting en moord is dit bij uitstek het perfecte moment om toe te slaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, die willen genocide plegen op de boze blankman uit het avondland.
Wat hebben Henk en Ingrid aan de standpunten van de VVD? PvdA? CDA?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat hebben Henk en Ingrid aan de standpunten van DENK? Niks.
Hmm, daarmee zou DENK wel eens een boel stemmen kunnen winnen en allochtoon en autochtoon kunnen verenigen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Wil je Geer & Goor van het Amstelhotel gegooid zien worden? Stem dan DENK! Dé NIEUWE politiek.
Dat je zo'n hypocrisie in 1 brein krijgtquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De verovering wordt bewerkstelligd met de baarmoeders van de Fatima's. Alle sociale voorzienigen, woningen, auto's, uitkeringen, dat is allemaal oorlogsbuit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:03 schreef Jenji het volgende:
[..]
Wat natuurlijk volkomen terecht is. Het wordt tijd dat we terug nemen wat van ons is. Na jaren lange uitbuiting, slavernij, verkrachting en moord is dit bij uitstek het perfecte moment om toe te slaan.
Dat is natuurlijk onzinquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De verovering wordt bewerkstelligd met de baarmoeders van de Fatima's. Alle sociale voorzienigen, woningen, auto's, uitkeringen, dat is allemaal oorlogsbuit.
Mwoah, meestal is hij degene die vol op mijn posts inspringt*. Vaak niet veel inhoudelijker dan een huillie, maar toch.quote:
Grappig dat jij het onzin vindt, maar dat in de landen van oorsprong er helemaal niet geheimzinnig over gedaan wordt dat dit de onderliggende strategie is.quote:
Onderbouw dat eens met feiten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Grappig dat jij het onzin vindt, maar dat in de landen van oorsprong er helemaal niet geheimzinnig over gedaan wordt dat dit de onderliggende strategie is.
Want het feit dat allochtonen gemiddeld gezien minder succesvol zijn in Nederland komt alleen door integratie die niet lukken wil?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:38 schreef chroestjov het volgende:
In een normaal land zouden dit soort mensen gewoon structureel gepest worden totdat ze het zelf voor gezien houden.
Wat reageer jij steeds raar op kwoots van mensen met rare vragen die nergens op slaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:43 schreef Jenji het volgende:
[..]
Want het feit dat allochtonen gemiddeld gezien minder succesvol zijn in Nederland komt alleen door integratie die niet lukken wil?
Dat worden ze dus ook volgens hunzelf. Vandaar hun kneuzenclubje. Maar net als op school waren er mensen die echt gepest werden en mensen die altijd wat te janken hadden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:38 schreef chroestjov het volgende:
In een normaal land zouden dit soort mensen gewoon structureel gepest worden totdat ze het zelf voor gezien houden.
Dat is onzin natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat reageer jij steeds raar op kwoots van mensen met rare vragen die nergens op slaan.
Schijnbaar niet hard genoeg want ze durven het nog steeds aan om een dergelijke grote bek te hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat worden ze dus ook volgens hunzelf. Vandaar hun kneuzenclubje. Maar net als op school waren er mensen die echt gepest werden en mensen die altijd wat te janken hadden.
Vooral Sylvana Simons valt onder dat laatste, en DENK nu dus ook.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:43 schreef Jenji het volgende:
[..]
Want het feit dat allochtonen gemiddeld gezien minder succesvol zijn in Nederland komt alleen door integratie die niet lukken wil?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat reageer jij steeds raar op kwoots van mensen met rare vragen die nergens op slaan.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:43 schreef Jenji het volgende:
[..]
Sylvana:twitter:arnoldkarskens twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:25:50Niet willen erkennen Armeense/Assyrische genocide (>1 miljoen doden) maakt #Denk en dus Sylvana Simons heel erg 'fout'. #DWDD reageer retweet
Goh.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Ze zitten nu bij DWDD. Er is nog geen kritische vraag gesteld.
Idd gewoon het voorbeeld van de VVD en PVV volgen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:17 schreef Tamabralski het volgende:
wel slim van de Pvda. Ze deden het steeds slechter bij de Nedergammelaars. Dus wat doen ze. Ze stichten een dochteronderneming. En al die dommerds stemmen er weer op.
Dat heeft de Telegraaf ervan gemaakt, maar ze heeft zich er niet tegen uitgesproken en begon te bazelen over regels van het land waar je je bevindt naleven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:26 schreef DrDentz het volgende:
Maar Sylvana Simons is het dus eens met DENK dat Ebru Umar opgepakt werd in Turkije?
Huh, maar, dat lijkt verdacht veel op integratie. Turkije moet toch de mening van andersdenkenden accepteren?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heeft de Telegraaf ervan gemaakt, maar ze heeft zich er niet tegen uitgesproken en begon te bazelen over regels van het land waar je je bevindt naleven.
Zo hypocriet en zo achterlijkquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:05 schreef Nerdslayer het volgende:
Sylvana Simons
Ebru Umar is terecht opgepakt omdat ze de Turkse wetten overtrad maar Mandela is een held die onterecht was opgepakt
Fap jij trouwens op haar?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:36 schreef Fatoeman het volgende:
Zou Sylvana weleens in elkaar geslagen zijn?
quote:
Als ze zich zo door Mandela heeft laten inspireren, had ze beter naar hem moeten luisteren. Mandela benadrukte altijd dat mensen elkaar als gelijkwaardig moeten zien ongeacht huidskleur. Hij was een inspiratie voor zwart en blank en hij maakte er zelf geen onderscheid in.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:05 schreef Nerdslayer het volgende:
Sylvana Simons
Ebru Umar is terecht opgepakt omdat ze de Turkse wetten overtrad maar Mandela is een held die onterecht was opgepakt
Die partij kan beter IMPULSIEF heten, want van realistisch denken is geen sprakequote:Op woensdag 18 mei 2016 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Zou Quincy Gario zich ook aansluiten bij DENK?
Alleen al om comedy value is het te hopen dat Simons een zetel krijgt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:25 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat ik hier wel op ga stemmen. Goede standpunten
Zou eigenlijk een schande zijn als zo'n clown een plekje mag nemen in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Alleen al om comedy value is het te hopen dat Simons een zetel krijgt.
Clowns zijn wit he.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou eigenlijk een schande zijn als zo'n clown een plekje mag nemen in de Tweede Kamer.
een beetje zonlicht daar waar het rot kan soms wel nuttig zijnquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou eigenlijk een schande zijn als zo'n clown een plekje mag nemen in de Tweede Kamer.
Dat sterretje is bij jou werkelijkwaar nooit van toepassing johquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mwoah, meestal is hij degene die vol op mijn posts inspringt*. Vaak niet veel inhoudelijker dan een huillie, maar toch.
* ook als het iets redelijks of zelfs positiefs is.
Geloof ik niks van. Jij stopt je piemel nog in een verkoolde kipfilet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:47 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik doe alles wat zwart is en nog enigszins op een vrouw lijkt. Sylvana is meer een kerel.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Los van het feit of je er mee akkoord bent of niet (met white genocide) maar je kan toch moeilijk ontkennen dat de elite zo'n beleid voert?quote:
Haha wat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:02 schreef berko13 het volgende:
[..]
Los van het feit of je er mee akkoord bent of niet (met white genocide) maar je kan toch moeilijk ontkennen dat de elite zo'n beleid voert?
Vandaag:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt voor je nietszeggend antwoord.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
K, bedankt voor je nietszeggend kutplaatje.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:05 schreef berko13 het volgende:
[..]
Vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Ach als alle blanken zijn zoals Berko dan is het misschien maar beter zo. Zou graag IJsland willen bezoekenquote:
Mooi land hoor, jammer dat je die Berko dan weer tegenkomtquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach als alle blanken zijn zoals Berko dan is het misschien maar beter zo. Zou graag IJsland willen bezoeken
quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Jij stopt je piemel nog in een verkoolde kipfilet.
Het interesseert me niet of je voor of tegen bent, maar ontkennen dat water nat is, is wel een beetje bizar.quote:
Stel je niet aan, drol.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat sterretje is bij jou werkelijkwaar nooit van toepassing joh
Haha wat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS: Sylvana is een racisme huillie
Dezelfde TS: ik als blanke man wordt gediscrimineerd/uitgeroeid/onderdrukt
quote:Mijn naam is Sylvana Simons. Ik ben politica. Als meisje uit Paramaribo kwam ik naar Nederland voor een betere toekomst. Ik was misschien niet het slimste kind van de klas, maar de mooiste zeker. Ook was ik pienter genoeg om de vruchten van mijn uiterlijk te plukken en daarmee tevens het tekort aan intellect te maskeren. Dat heeft me geen windeieren gelegd. Zeker niet.
Wow, echt wow.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Stel dat je een mooie Duitse herdershond hebt. Die laat je paren met een teckel. Wat krijg je dan? Een rare hond met kleine pootjes. Laat je dat gaan krijg je steeds meer rare hondjes. Je krijgt nooit de mooie herdershond weer terug. De Duitse herdershond is dan voor eeuwig verloren.
Dat was een grapje, dat zei Hitler in Er ist wieder da.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:15 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Wow, echt wow.
Mag ik vragen hoe oud je bent, misschien dat het dan in het juiste perspectief geplaatst kan worden?
Smaak heb je wel, goed boek!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was een grapje, dat zei Hitler in Er ist wieder da.
de duitse herdershond is een soort mislukte wolf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Stel dat je een mooie Duitse herdershond hebt. Die laat je paren met een teckel. Wat krijg je dan? Een rare hond met kleine pootjes. Laat je dat gaan krijg je steeds meer rare hondjes. Je krijgt nooit de mooie herdershond weer terug. De Duitse herdershond is dan voor eeuwig verloren.
Ik zie liever tekkels en herdershonden. Geen herder-tekkels. Inmenging heeft veel hondenrassen al veel leed bezorgd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:53 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
de duitse herdershond is een soort mislukte wolf.
dom gelul over pure rassen... het bestaat niet.
tekkels zijn doorgefokte afwijkingen. als je wat zou willen veranderen, fok dna rassen niet zo door dat ze mismaakt worden. ongeacht of je dat dan gaat kruisen met nog meer andere rassen, of niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:15 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik zie liever tekkels en herdershonden. Geen herder-tekkels. Inmenging heeft veel hondenrassen al veel leed bezorgd.
Is een reactie op termen als "white privilege" en andere dwaze Amerikaanse nonsens die hier geïntroduceerd wordt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind het erg apart en ook wel zorgelijk om te zien hoe extreem racistische termen als 'white genocide' gemeengoed zijn geworden en vooral te onpas overal worden opgeplakt. Dat soort woordgebruik past bij openlijk racistische white supremacist groeperingen, en deze begrippen horen niet in het integratiedebat thuis, waar ze eigenlijk alleen maar worden gebruikt om te framen.
Vlaanderen mijn landquote:Op vrijdag 20 mei 2016 05:05 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga emigreren.
Oh wacht, woon in België. Leve het Vlaams Belang!
Jij bent ook een racist. Een blond, blank kind in je UI. Kan toch niet joh !quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Quincy Gario ook wel iemand voor DENK. Blonde meisjes in witte jurkjes op het strand kan niet meer in 2016.
Die horen in zijn bed.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Quincy Gario ook wel iemand voor DENK. Blonde meisjes in witte jurkjes op het strand kan niet meer in 2016.
Maar je ziet wel dat hij veel verdriet heeft om wat Sylvana & co. Nederland aandoen.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Jij bent ook een racist. Een blond, blank kind in je UI. Kan toch niet joh !
Ik zou het geniaal vinden als ze haar dat eens voorleggen en vragen naar haar meningquote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef DrDentz het volgende:
DENK staat dus voor wet=wet. Terecht dan dat ze die Nelson Mandela vastgezet hadden, apartheid was nu eenmaal wettelijk geregeld.
Alsof die domme sylvana überhaupt begrijpt wat je dan vraagt.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef DrDentz het volgende:
DENK staat dus voor wet=wet. Terecht dan dat ze die Nelson Mandela vastgezet hadden, apartheid was nu eenmaal wettelijk geregeld.
Dat is wel heel triestquote:
Denk dat we dat niet meer gaan meemaken.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik zou het geniaal vinden als ze haar dat eens voorleggen en vragen naar haar mening
Je inclusief?quote:
En maar afvragen waarom ze niet serieus genomen worden.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en de Nederlanders behoren tot de minderheid en de genocidale DENK'ers (verovering via de baarmoeder) hebben de touwtjes in handen. Probeer voor het zover is te vluchten.
En jij gelooft wat een 16 jarig meisje op Facebook zegt?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en de Nederlanders behoren tot de minderheid en de genocidale DENK'ers (verovering via de baarmoeder) hebben de touwtjes in handen. Probeer voor het zover is te vluchten.
In de VS heb je gewoon een nigger die de touwtjes vasthoudt hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Alsof een maatschappij er zoveel mooier uitziet zonder blanken. Waarom zou je daar naar hunkeren? Dan wordt dit een 3e wereldland. Je hebt blanken nodig die de touwtjes in handen houden. #noracist
Die heeft geen macht. Wel een leuke marionet die af en toe een beetje mag zingen en dansen en mooie speeches mag houden.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef Atak het volgende:
[..]
In de VS heb je gewoon een nigger die de touwtjes vasthoud hoor.
Dat zij helemaal vol van haarzelf is, had ik wel verwacht. Dat zij zichzelf zo ontzettend mooi vind, is dan wel weer een verrassing voor mij. Sylvana Simonsquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef kevin33 het volgende:
https://sylvanasimons.wordpress.com/naamloos-blank/
[..]
60% homo lijkt me wat overdreven maar er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef Atak het volgende:
[..]
En jij gelooft wat een 16 jarig meisje op Facebook zegt?
"Dat heb gestaan op Facebook".
De president heeft geen macht?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die heeft geen macht. Wel een leuke marionet die af en toe een beetje mag zingen en dansen en mooie speeches mag houden.
Dat is een boos meisje. Na paar jaar en paar piemels verder denkt ze wel anders.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
60% homo lijkt me wat overdreven maar er zit wel een kern van waarheid in.
Dat pakte bij Sylvana toch anders uit..quote:Op zondag 22 mei 2016 23:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat is een boos meisje. Na paar jaar en paar piemels verder denkt ze wel anders.
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:60% van de nederlandse mannen is homo
Tja, Sylvi is zo geworden omdat ze werd belaagd door racisten. Soms moet je de hand in eigen boezem steken. Als je wilt dat er niet meer Sylvis komen dan moet er toch iets gebeuren. Gewoon negeren wat zwarte mensen voelen gaat niet werken.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat pakte bij Sylvana toch anders uit..
Dat is onyerecht we hebben het nl over totaal iets anders in nederland mag je ook mee met de politie bij een beledeging wellis waar sta je na 4 uur buiten maar dat is vers 2quote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef DrDentz het volgende:
True, true.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij zijn die slaven niet door Nederlanders gevangen met lasso's ofzo, die werden daar gewoon verkocht door hun eigen negerbroeders. Eerlijke handel was dat.
Is haar geld dan op? Ik denk dat ze genoeg geld heeft om heel Nederland de rest van haar leven te voorzien van pepernoten.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Weg met de Zeurpiet
[ afbeelding ]
Deze zeurpiet wil de Tweedekamer in! Persoonlijk denk ik dat ze geen millionair meer kan vinden die haar nog wil... dus wordt ze maar tweedekamer lid. Dan krijg je namenlijk per maand 7000 euro aan belastinggeld.
LIKE als je deze zeurpiet liever in een pietenpak ziet, dan in de tweedekamer!
Liken en delen.
niet van gehoord, heb je daar meer informatie over?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:46 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dat is pas een mooie voor zo'n wall of shame zoals ze in België nu hebben. Tenenkrommend..
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:16 schreef eenzame_kat het volgende:
Las trouwens laatst nog een pittig verhelderend stukje. Op LINDA.nl weliswaar, maar het was wél echt waar het nu in de kern om gaat. Wie discrimineert wie nu eigenlijk, Sylvana?
(en jongens ja misschien wel plagiaat/copyright enz maar ik MOET dit even delen)
"kirtie peters-jhinkoe-rai op 24 mei 2016 om 19:47
Ik ben een geïntegreerde Surinaamse vrouw in Nederland.
Sinds 1968 ben ik woonachtig in Nederland en ik ben sinds 1973 gelukkig getrouwd met een blanke Nederlandse man.
Ik heb me 40 jaar ingezet binnen de opvoeding en behandeling van jongeren.
Ik kan zeggen dat ik me geheel Nederlands voel.
Ik vind het daarom ook moeilijk te aanvaarden dat juist nu in de 21ste eeuw de kaarten van vermeende zwarte emancipatie opnieuw geschud moeten worden.
Ik heb de turbulente 60er jaren bewust meegemaakt, het democratisering proces, de emancipatie van witte- en zwarte vrouwen etc. kortom de vrijheid van denken, voelen en handelen. Ik herken me niet in de huidige aanval van de niet geëmancipeerde zwarte vrouwen op de witte Nederlandse bevolking.
Eerder nog voel ik mijzelf aangevallen, daar ik me een echte Nederlandse voel. Ik heb daarbij zeker mijn roots nooit verloochend, daar ik denk dat een integratie van beide culturen mij geleid heeft tot volledigheid. Ik word altijd wat kriegel als er een aanval gepleegd wordt op mijn integriteit door de Nederlander af te schilderen als latent racist. Ik denk vaak: "wie discrimineert nu wie?" Alhoewel ik een zwarte vrouw ben, ben ik nooit gediscrimineerd. Ik ben ervan overtuigd dat je dat grotendeels zelf in de hand heb. Ik hoef me niet te blonderen om als blanke-zwarte vrouw gezien te worden. Deze paradox verraadt mijnsinziens het oneigenlijke van deze "zwart-wit discussie" Ík hoop dat DENK zich bedenkt: verbinden is makkelijker gezegd dan gedaan!"
Goeie post. Gelukkig zien veel mensen dit ook in.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:16 schreef eenzame_kat het volgende:
Las trouwens laatst nog een pittig verhelderend stukje. Op LINDA.nl weliswaar, maar het was wél echt waar het nu in de kern om gaat. Wie discrimineert wie nu eigenlijk, Sylvana?
(en jongens ja misschien wel plagiaat/copyright enz maar ik MOET dit even delen)
Sinds 1968 ben ik woonachtig in Nederland en ik ben sinds 1973 gelukkig getrouwd met een blanke Nederlandse man.
Ik vind het daarom ook moeilijk te aanvaarden dat juist nu in de 21ste eeuw de kaarten van vermeende zwarte emancipatie opnieuw geschud moeten worden.
Ik heb de turbulente 60er jaren bewust meegemaakt, het democratisering proces, de emancipatie van witte- en zwarte vrouwen etc. kortom de vrijheid van denken, voelen en handelen. Ik herken me niet in de huidige aanval van de niet geëmancipeerde zwarte vrouwen op de witte Nederlandse bevolking.
Eerder nog voel ik mijzelf aangevallen, daar ik me een echte Nederlandse voel. Ik heb daarbij zeker mijn roots nooit verloochend, daar ik denk dat een integratie van beide culturen mij geleid heeft tot volledigheid. Ik word altijd wat kriegel als er een aanval gepleegd wordt op mijn integriteit door de Nederlander af te schilderen als latent racist. Ik denk vaak: "wie discrimineert nu wie?" Alhoewel ik een zwarte vrouw ben, ben ik nooit gediscrimineerd. Ik ben ervan overtuigd dat je dat grotendeels zelf in de hand heb. Ik hoef me niet te blonderen om als blanke-zwarte vrouw gezien te worden. Deze paradox verraadt mijnsinziens het oneigenlijke van deze "zwart-wit discussie" Ík hoop dat DENK zich bedenkt: verbinden is makkelijker gezegd dan gedaan!"
Deze moet de politiek in. Niet Sylvana.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:16 schreef eenzame_kat het volgende:
Ja, van die lolwut peer ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, dat is op dit moment een heel hot item... Zijn al heel wat filmpjes, posters en plaatjes van op het internet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |