Ik zou het geniaal vinden als ze haar dat eens voorleggen en vragen naar haar meningquote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef DrDentz het volgende:
DENK staat dus voor wet=wet. Terecht dan dat ze die Nelson Mandela vastgezet hadden, apartheid was nu eenmaal wettelijk geregeld.
Alsof die domme sylvana überhaupt begrijpt wat je dan vraagt.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef DrDentz het volgende:
DENK staat dus voor wet=wet. Terecht dan dat ze die Nelson Mandela vastgezet hadden, apartheid was nu eenmaal wettelijk geregeld.
Dat is wel heel triestquote:
Denk dat we dat niet meer gaan meemaken.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik zou het geniaal vinden als ze haar dat eens voorleggen en vragen naar haar mening
Je inclusief?quote:
En maar afvragen waarom ze niet serieus genomen worden.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en de Nederlanders behoren tot de minderheid en de genocidale DENK'ers (verovering via de baarmoeder) hebben de touwtjes in handen. Probeer voor het zover is te vluchten.
En jij gelooft wat een 16 jarig meisje op Facebook zegt?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en de Nederlanders behoren tot de minderheid en de genocidale DENK'ers (verovering via de baarmoeder) hebben de touwtjes in handen. Probeer voor het zover is te vluchten.
In de VS heb je gewoon een nigger die de touwtjes vasthoudt hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Alsof een maatschappij er zoveel mooier uitziet zonder blanken. Waarom zou je daar naar hunkeren? Dan wordt dit een 3e wereldland. Je hebt blanken nodig die de touwtjes in handen houden. #noracist
Die heeft geen macht. Wel een leuke marionet die af en toe een beetje mag zingen en dansen en mooie speeches mag houden.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef Atak het volgende:
[..]
In de VS heb je gewoon een nigger die de touwtjes vasthoud hoor.
Dat zij helemaal vol van haarzelf is, had ik wel verwacht. Dat zij zichzelf zo ontzettend mooi vind, is dan wel weer een verrassing voor mij. Sylvana Simonsquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef kevin33 het volgende:
https://sylvanasimons.wordpress.com/naamloos-blank/
[..]
60% homo lijkt me wat overdreven maar er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef Atak het volgende:
[..]
En jij gelooft wat een 16 jarig meisje op Facebook zegt?
"Dat heb gestaan op Facebook".
De president heeft geen macht?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die heeft geen macht. Wel een leuke marionet die af en toe een beetje mag zingen en dansen en mooie speeches mag houden.
Dat is een boos meisje. Na paar jaar en paar piemels verder denkt ze wel anders.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
60% homo lijkt me wat overdreven maar er zit wel een kern van waarheid in.
Dat pakte bij Sylvana toch anders uit..quote:Op zondag 22 mei 2016 23:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat is een boos meisje. Na paar jaar en paar piemels verder denkt ze wel anders.
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:60% van de nederlandse mannen is homo
Tja, Sylvi is zo geworden omdat ze werd belaagd door racisten. Soms moet je de hand in eigen boezem steken. Als je wilt dat er niet meer Sylvis komen dan moet er toch iets gebeuren. Gewoon negeren wat zwarte mensen voelen gaat niet werken.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat pakte bij Sylvana toch anders uit..
Dat is onyerecht we hebben het nl over totaal iets anders in nederland mag je ook mee met de politie bij een beledeging wellis waar sta je na 4 uur buiten maar dat is vers 2quote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef DrDentz het volgende:
True, true.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij zijn die slaven niet door Nederlanders gevangen met lasso's ofzo, die werden daar gewoon verkocht door hun eigen negerbroeders. Eerlijke handel was dat.
Is haar geld dan op? Ik denk dat ze genoeg geld heeft om heel Nederland de rest van haar leven te voorzien van pepernoten.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Weg met de Zeurpiet
[ afbeelding ]
Deze zeurpiet wil de Tweedekamer in! Persoonlijk denk ik dat ze geen millionair meer kan vinden die haar nog wil... dus wordt ze maar tweedekamer lid. Dan krijg je namenlijk per maand 7000 euro aan belastinggeld.
LIKE als je deze zeurpiet liever in een pietenpak ziet, dan in de tweedekamer!
Liken en delen.
niet van gehoord, heb je daar meer informatie over?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:46 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dat is pas een mooie voor zo'n wall of shame zoals ze in België nu hebben. Tenenkrommend..
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:16 schreef eenzame_kat het volgende:
Las trouwens laatst nog een pittig verhelderend stukje. Op LINDA.nl weliswaar, maar het was wél echt waar het nu in de kern om gaat. Wie discrimineert wie nu eigenlijk, Sylvana?
(en jongens ja misschien wel plagiaat/copyright enz maar ik MOET dit even delen)
"kirtie peters-jhinkoe-rai op 24 mei 2016 om 19:47
Ik ben een geïntegreerde Surinaamse vrouw in Nederland.
Sinds 1968 ben ik woonachtig in Nederland en ik ben sinds 1973 gelukkig getrouwd met een blanke Nederlandse man.
Ik heb me 40 jaar ingezet binnen de opvoeding en behandeling van jongeren.
Ik kan zeggen dat ik me geheel Nederlands voel.
Ik vind het daarom ook moeilijk te aanvaarden dat juist nu in de 21ste eeuw de kaarten van vermeende zwarte emancipatie opnieuw geschud moeten worden.
Ik heb de turbulente 60er jaren bewust meegemaakt, het democratisering proces, de emancipatie van witte- en zwarte vrouwen etc. kortom de vrijheid van denken, voelen en handelen. Ik herken me niet in de huidige aanval van de niet geëmancipeerde zwarte vrouwen op de witte Nederlandse bevolking.
Eerder nog voel ik mijzelf aangevallen, daar ik me een echte Nederlandse voel. Ik heb daarbij zeker mijn roots nooit verloochend, daar ik denk dat een integratie van beide culturen mij geleid heeft tot volledigheid. Ik word altijd wat kriegel als er een aanval gepleegd wordt op mijn integriteit door de Nederlander af te schilderen als latent racist. Ik denk vaak: "wie discrimineert nu wie?" Alhoewel ik een zwarte vrouw ben, ben ik nooit gediscrimineerd. Ik ben ervan overtuigd dat je dat grotendeels zelf in de hand heb. Ik hoef me niet te blonderen om als blanke-zwarte vrouw gezien te worden. Deze paradox verraadt mijnsinziens het oneigenlijke van deze "zwart-wit discussie" Ík hoop dat DENK zich bedenkt: verbinden is makkelijker gezegd dan gedaan!"
Goeie post. Gelukkig zien veel mensen dit ook in.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:16 schreef eenzame_kat het volgende:
Las trouwens laatst nog een pittig verhelderend stukje. Op LINDA.nl weliswaar, maar het was wél echt waar het nu in de kern om gaat. Wie discrimineert wie nu eigenlijk, Sylvana?
(en jongens ja misschien wel plagiaat/copyright enz maar ik MOET dit even delen)
Sinds 1968 ben ik woonachtig in Nederland en ik ben sinds 1973 gelukkig getrouwd met een blanke Nederlandse man.
Ik vind het daarom ook moeilijk te aanvaarden dat juist nu in de 21ste eeuw de kaarten van vermeende zwarte emancipatie opnieuw geschud moeten worden.
Ik heb de turbulente 60er jaren bewust meegemaakt, het democratisering proces, de emancipatie van witte- en zwarte vrouwen etc. kortom de vrijheid van denken, voelen en handelen. Ik herken me niet in de huidige aanval van de niet geëmancipeerde zwarte vrouwen op de witte Nederlandse bevolking.
Eerder nog voel ik mijzelf aangevallen, daar ik me een echte Nederlandse voel. Ik heb daarbij zeker mijn roots nooit verloochend, daar ik denk dat een integratie van beide culturen mij geleid heeft tot volledigheid. Ik word altijd wat kriegel als er een aanval gepleegd wordt op mijn integriteit door de Nederlander af te schilderen als latent racist. Ik denk vaak: "wie discrimineert nu wie?" Alhoewel ik een zwarte vrouw ben, ben ik nooit gediscrimineerd. Ik ben ervan overtuigd dat je dat grotendeels zelf in de hand heb. Ik hoef me niet te blonderen om als blanke-zwarte vrouw gezien te worden. Deze paradox verraadt mijnsinziens het oneigenlijke van deze "zwart-wit discussie" Ík hoop dat DENK zich bedenkt: verbinden is makkelijker gezegd dan gedaan!"
Deze moet de politiek in. Niet Sylvana.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:16 schreef eenzame_kat het volgende:
Ja, van die lolwut peer ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, dat is op dit moment een heel hot item... Zijn al heel wat filmpjes, posters en plaatjes van op het internet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |